Aaaah ik heb net naar DD gebeld en ik heb 18 april een afspraak voor uitgangsecho en plan van aanpak. Aaaaah, het wordt nu wel weer echt zo zeg! Bibber bibber bibber
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeh spannend hoor!!! ik snap dat je het verschrikkelijk spannend vind..(ook gezien qua uitslag januari) ik hoop op LOTS of follies en nog meer bevruchtingen!!
Dolfijntje, wat spannend en wat snel alweer.. ik ga voor je duimen en natuurlijk gaan we voor veel meer bevruchtingen!!!
Oooooo dolfijntje!!!!!!! Jij gaat knalluh!!!!!! Wooooohoooooo!!!!!!!! Super meid. Hier is de spanning haast onmenselijk. Misschien dat daar ook de misselijkheid vandaan komt hoor. Ik heb zo niks en ff later krampen en bloed verlies en dan vervolgens niks meer. Dat wisselt zo. Ik ben ook continu helemaal over de zeik als ik weer bloed zie. Brrrr. Ik ga dan ook nu gewoon proberen te denken: het is niks tot het tegendeel bewezen is met een echo. Heb 3 digitale testen liggen en morgen doe ik nog ff n test. Nu geen streepjes maar gewoon wel of niet zwanger.
2 april echo, dat is precies over een week... Stomme bloedverlies ook... Ik duim door voor je MI87! Xxx
Mijn man moet 4 april zijn verstandskies laten trekken (en ik donderdag 2 ieeeekk) en nu heb ik gehoord en gelezen dat je daarna wel eens koorts kan krijgen. Nu twijfel ik of hij dat dan wel moet laten doen. Ik heb nl ook gelezen dat je dan 3 maanden moet wachten voor IVF. En stel dat we toch met IVF kunnen starten als we 2 mei bij dr S zijn geweest. Wat vinden jullie? Hij heeft geen klachten aan de kies nu (hoewel er wel een stuk af is gebroken), dus het is preventief. En zo houdt het ons bezig, zelfs bij de tandarts pffff.....
Juulzon hoe voelde een bbz aan? Ben vanochtend opgestaan met steken bij mijn rechter eierstok die uitstralen naar de liezen. Zucht ben zo'n stresskip maar vanwege bloedverlies hadden ze daar in het radboud ook al over...brrrrrr
Eeeeh... Die voelde inderdaad zo aan... Met nare steken. Bij twijfel: direct een echo eisen! Bij mij ging het ook heel snel en mijn eileider is vermoedelijk al rond de 6 weken geknapt omdat het vruchtje erin zat en heel hard groeide... Zal eens even op mijn blogje checken wat ik destijds schreef, momentje...
http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/229619-ivf-dagblog-wordt-omo-wit-ooit-ari-l-colour-16.html MI87, vanaf pagina 15 schrijf ik over mijn prille zwangerschap. Zoals je leest, ben ik testjes blijven doen... maar dat hoeft niet persé iets te zeggen. Op pagina 16 beschrijf ik de pijn die ik plots had. Misschien herken je het? Maar ik hoop zo van niet!! Wat zou dat oneerlijk zijn. En, de kans is slechts 2% bij een IVF behandeling. De kans dat het toch goed zit of geen bbz is, is nog altijd het grootst! Ik blijf duimen voor je meis. En ik zou bij twijfel echt aandringen op een spoed echo, om te weten of het op de juiste plek zit. Echt doen!
Ik ga gelijk lezen. Leest ook veel deze symptomen bij normale zwangerschappen...ik kijk het aan. Steken zijn vervelend maar ik lig niet dubbel ofzo... En rechts is mijn enige eileider...
Wat schrijf je leuk. Lekker gedetailleerd daar houd een leesfreak als ik wel van ; ) Nou...crapperdecrap! Ik weet wel dat zodra ik werkelijk zo'n pijn krijg meteen bel. En oh ik kan wel janken. Wat een impact zo'n verhaal. En al je gevoelens erbij... Wat verschrikkelijk. Oke ik ga weer verder met piekeren...
Van die groene thee, vindt ik wel raar, want de zwanger worden vitamines van Etos (die iedereen zo goed aanprijst), daar zit het ook in ? maar misschien dat de hoeveelheid er iets toe doet...pfff. We gaan nog eens zelf dokter worden..hahahaha. Van die gember thee, ga ik eens uitdokteren, want ik ben woonachtig in belgie, en daar hebben ze geen tot weinig toko's. Bedankt voor de info.
Bedankt voor deze tip ! Ga het zeer zeker bekijken. Hoe is het verder met jou ? begint het langzaam tot je door te dringen, dat JIJ zwanger bent, en dat ze het niet over iemand anders hebben.
Dolfijntje, Suc6, 18 april gaat het weer erom spannen. Ben reuze benieuwd of ze een andere aanpak gaan doen of ander behandelschema. Mi87, Heel begrijpelijk dat je bij ALLES vraagtekens gaat zetten, maar meid, probeer het los te laten en op je af te laten komen (makkelijk gezegd he)... Er is niet veel dat je nog kunt doen. Van binnen moet nu goed aan het werk gaan en daar moet je op vertrouwen. Ze moeten nog dat echootje uit zien te vinden, dat je voor thuis gebruik kunt doen, zodat je effe naar binnen kunt kijken, of alles goed gaat. ...hahahahaha...we duimen hier in geval voor je mee.. Ik heb gisteren mijn gesprek gehad met mijn donor en de arts. We gaan starten, dus ook hier gaat het spannend worden, maar pas in mei. April gaan we beiden aan de pil en mei wordt dan de stimulatie ronde. Daar mijn man pas ziek is geweest en verhoging heeft gehad (niet echt koorts, 38.9), hebben we gevraagd of we nog iets aan de zaad kwaliteit konden doen. Voor zowel de man als de vrouw, zijn er blijkbaar vitamines die bij fertiliteit kunnen helpen. Ze zijn niet goedkoop, maar we hebben ze besteld, want het is nu voor het eerst dat ik een dokter hoor zeggen, dat er voor de man ook daadwerkelijk iets bestaat. Heb de website hieronder bijgevoegd, voor wie interesse heeft, maar veel info staat er niet, maar dan weet je de naam en het merk alvast.... Nutriphyt - Fertility man & woman
Dank je wel voor de link Jolanda. Is koorts of een verhoging dan altijd een probleem, of alleen wanneer het sowieso van slechte kwaliteit is? Het zaad van mijn man is pas getest en was prima in orde.
Dolfijntje: Spannend Ook hier gaan de duimen hard draaien dat er een paar mooie gouden eitjes klaarliggen...!! MI87: Wat lastig die onzekerheid Ook voor jou zijn de duimen nog steeds hard aan het draaien hoor...!! Jolanda: Ook voor jou wordt het nou spannend dus. Voor je het weet is het alweer mei Hier: Ff wat minder actief deze dagen. Want ondanks dat ik me in mijn hoofd een stuk beter voel is dat lichamelijk helaas niet het geval De buikpijn stopte gelukkig wel 2 weken geleden. Alleen bij Zumba die avond ging ik al bij de warming up zowat van m'n stokkie. Werd steeds ontzettend duizelig... Daarna is de hoofdpijn begonnen. Ik ging er eigenlijk vanuit dat dat een teken was dat ik dus toch aan een nieuwe cyclus was begonnen, aangezien ik dit eerder had gehad aan het begin van een cyclus. Maar nu 2 weken later heb ik er nog steeds last van. Het wisselt zich steeds af met misselijkheid, bah bah. En ben echt vreselijk moe. Daardoor slaap ik wel eindelijk op wat betere tijden maar heb wel weer meer nachtmerries waardoor ik niet meer uitrust ofzo, grrr...!! En ondanks dat ik echt een stuk beter in m'n vel zit voel ik toch af en toe een paniekaanval opkomen. Waarschijnlijk gewoon door dat rare gevoel in mijn hoofd. Heb ook steeds dat nare gevoel in mijn hoofd alsof ik mijn medicijnen (A.D.) ben vergeten, terwijl dit niet het geval is.... Vorige week met zumba ging het trouwens wel verbazend goed. De hoofdpijn werd gewoon minder ipv meer wat ik normaal heb met inspanning bij hoofdpijn. Alleen af en toe dat lichte gevoel in m'n hoofd. Dus hopelijk gaat dit vanavond ook zo zijn...!! Helaas lag de oudste hier afgelopen weekend weg te kwijnen op de bank met een keelontsteking en nou heb ik sinds vanochtend ook pijn in m'n keel. Fijn, kon er ook nog wel bij Denk dus dat het wel deels hormonaal is, gecombineerd met een sluimerend griepje ofzo. Nu maar hopen dat ik me snel weer beter ga voelen want begin er echt flink van te balen...!! *Zo, zeurmodus weer uit*
Blijkbaar doet hoge koorts niet veel goeds aan het zaad. Soms is het zaad zelfs nul komma nul, wordt echt de hele voorraad "verwoest" en het duurt normaal 3 maanden om die hele voorraad weer op peil te krijgen. Ik heb er tot nu toe nog nooit last van gehad of ervaring mee gehad, maar dat is wat ik ervan begrepen had.