Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED 2 (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door FSK, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Joehoe poppetje van harte meid en nu duimmmmmm dat alles goed blijft gaan.

Liefs
    bittersweet

2. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Gefeliciteerd Poppetje!!! Na een heel lange weg vol teleurstelling en verdriet is het dan nu jouw moment! Heel erg blij voor je, geniet van deze mooie dag.

X

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dames, voelt zo onwerkelijk!!!! Voelde me wel anders maar niet zwanger. Altijd gedacht dat ik het zou weten als het zo was, ik dat zou weten maar eh.. Ik was overtuigd dat het niet gelukt was!

4. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Ooooh lieve Poppetje, wat ben ik blij voor jou!!! Eindelijk ben je zwanger! Wat een mooie dag, tralalalala!!! :)

Grappig dat je altijd denkt het te voelen hè? Ik voelde het toevallig wel toen ik zwanger was, maar je hoort heel vaak dat meiden er niks van merken. Kijk naar Babsie en die had er 2 in haar buik, haha!

Geniet van dit geweldige moment meis, het is je zo gegund! Enneh.. ik ga lekker ook naar Gent ;)

xx

5. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeeeeeeee Poppetje!!! Wat ontzettend fijn! Gefeliciteerd meid, het is je zo gegund!!

6. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    @ Dolfijn: ik had het al van Babsie gehoord, zo geweldig dat je een tp hebt gehad!!! Ik hoop, bid (tot een denkbeeldige God) en duim voor je dat dit jullie kindje gaat worden. Sterkte met wachten!

Bedankt voor je superlieve berichtje. Ik kan er gelukkig heel goed met mijn vriend over praten. Hij vindt het ook heel erg dat het zo slecht gaat. En om te zien hoe zwaar het voor mij is. De laatste weken vind ik dat onze relatie en onze liefde voor elkaar zich enorm verdiept hebben. Dat is dan wel weer een mooie bijkomstigheid van een verdrietige situatie! En ja, je hebt gelijk. Misschien is het ook beter om nog niet aan de toekomst te denken (eiceldonatie, adoptie) tot we alles hebben geprobeerd om ons eigen kindje te krijgen. Ik begin me inmiddels ook wel weer wat sterker en positiever te voelen gelukkig. De volgende keer kan zomaar anders lopen! Daar hou ik me maar aan vast. Knuffel terug voor jou!

@ FSK: wat balen meis, dat je weer moet wachten. Ik heb zo met je te doen! Bij de meesten van ons gaan de behandelingen slecht dus het eindresultaat is hetzelfde (geen zwangerschap) maar jij krijgt niet eens een kans om het te proberen. Ik duim HEEEEEEL hard voor je dat je in je volgende cyclus een paar mooie follikels klaar hebt liggen en eindelijk kunt beginnen..

@ Bittersweet: Het is inderdaad zo gemeen dat het ons zo moeilijk wordt gemaakt om een kindje te adopteren, terwijl wij er alles voor over hebben om een kindje een mooi leven te geven. Wat maakt het dan uit dat je ouder dan 40 bent? Ik kan daar niet over uit, dat iemand die regel heeft verzonnen. En ja, het kost ook nog eens een vermogen. Dat er kosten zijn, begrijp ik. Maar zoveel?! :(. Hopelijk gaat het ons nog lukken om zwanger te worden, dan hoeven we ons hier geen zorgen om te maken. Al word ik soms best verdrietig van het idee dat het kindje dat door ons geadopteerd had kunnen worden, misschien wel zijn hele leven in een weeshuis/pleeggezinnen zit als wij toch zwanger worden. Er zijn zoveel kindjes die een uitzichtloos bestaan hebben vanaf de dag dat ze geboren worden. Daar kan mijn moederhart helemaal niet tegen! Alleen al om die reden zou ik willen adopteren...

Voor je verzekeraar moet je inderdaad wel toestemming aanvragen. Ik laat het formulier bij het intakegesprek invullen. Heb ik in Dusseldorf ook zo gedaan. De arts moet 'm namelijk invullen, dus eerder gaat niet.

@ Wondertjes: wat een gedoe bij jou zeg, belachelijk hoe ze met je omgaan! Hopelijk heel snel in DD aan de beurt!

@ MI87: Bedankt voor je berichtje. Je omschrijft de mmm zo treffend! Dikke knuffel terug!

Wat een gezellige verhalen weer over je kippetjes! Ik zie het tafereel helemaal voor me. Wat word je blij van het contact met je dieren hè? Poes en hond geven ons zoveel afleiding, liefde en blijdschap!!!

Menopur is inderdaad het beste hormoon voor verouderde eitjes/laag AMH dus helemaal top dat je dat krijgt. Ik heb de eerste keer 450 ie Menopur gehad en de tweede keer 250 ie Menopur en 250 ie Puregon. Maar dat was puur om iets nieuws te proberen omdat de eerste keer zo slecht was verlopen. Maar dat kan ook aan de Synarel hebben gelegen, die mijn cyclus teveel heeft platgelegd. Volgende keer wil ik weer 450 ie Menopur proberen, maar dan met Cetrotide vanaf dag 7. Belachelijk trouwens, die nieuwe wetten in NL! Voor vrouwen met laag AMH zijn dat soort doseringen zinloos.

Maar vertel eens even wat meer over de uitslag? Wat is er uitgekomen? Je mag blijkbaar verder dus ik denk dat alles goed was? Ik hoop het voor je!

@ Lamaris: wat fijn dat de laparoscopie en hsg erop zitten en dat alles goed was! Hoe voel je je? Ik vind alles wat ze tegen je gezegd hebben erg onduidelijk en verwarrend. Op 9 september dus veel vragen stellen en niet weggaan voordat het je duidelijk is!!!

@ Suus: hoe gaat het met je? En wanneer is de operatie? Heftig allemaal voor je hoor, sterkte met alles!

@ Klaasje: ik stuur je snel een berichtje terug, ben zo druk op mijn werk en 's avonds met boodschappen doen, koken, diertjes en man aandacht geven.. hou bijna geen tijd over! x

@ ik: mijn nieuwe baan is zo leuk, ik ben echt blij dat ik weer een leven heb naast de mmm! Het is wel even wennen om fulltime te werken, terwijl ik nog zo moe ben van mijn 2 pogingen. Maar zolang ik vroeg naar bed ga, kom ik de week redelijk goed door.

Verder ben ik erg benieuwd naar wat Prof. de Sutter op 3 september gaat zeggen. Als zij vindt dat ik best nog 1 poging kan doen dit jaar, ondanks de paar wijntjes en kopjes koffie die ik sinds de negatieve test heb gedronken (dat is ook een reden dat ik niet verder durf, ivm die 90 dagen), dan doe ik dat misschien toch wel. 1 poging kan ik nog wel aan denk ik. Dan stap ik eind van het jaar over naar PNO en doe ik er volgend jaar nog 2. Klinkt alweer iets positiever hè? :)

Fijne dag allemaal!

x Miss

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja alles was goed miss, maar dat had ik al eerder gezien op de digitale polie. Hoe gaat het met Floortje?

Poppetje, I knew it! Gefeliciteerd!

Vraagje over progynova: ik ben een week te vroeg ongesteld geworden. Gister mijn recept gebracht en het zou vrijdag pas binnenzijn. Gelukkig was het er na 11 uur toch nog. Nu moet ik 2x per dag slikken. Maar hoe zit dat dan? Want de progynova zit in een soort pildtripje met dagaanduiding. 1 pilletje op elke dag. Moet ik dn gewoon 2 stripjes tegelijk gebruiken of maakt het niet uit dat ik ndere dagen pak? Beetje raar dit.

8. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi mi

haha deed altijd met de progynova dat als ik op maandag startte ik de maandag pillen vd strip eruit haalde. Zo kan je ook niet in de war raken.

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Werd net gebeld door een vent die een enquete hield over kleding. Dus ik een paar vragen beantwoord. Ik dacht dan is het klaar. Maar de vragen bleven maar komen. Ging ie vragen stellen over ondergoed:( toen begon ik al kribbig te worden en toen of ik wel eens niets aan had onder mijn kleding!?:$
    Toen vroeg ik hem waarvan ze dan waren want dat had hij niet duidelijk gezegd, en wat ze met die vragen gingen doen.
    Ja, hij was van een enquete bureau en hij wist niet wat ze met de vragen gingen doen, hij moest ze alleen stellen. :( Dat vond ik erg raar. Vertrouwde het al niet meer.

Toen vroeg hij: Of ik wel eens alles kaal schoor daar beneden!!??? :$
    Toen begon ik echt boos te worden. En heb gezegd dat zulke privé vragen ik niet ga beantwoorden.:x:x
    En Toen vroeg hij of hij foto's mocht maken van mijn vagina!!???
    Ik heb gezegd dat, dat alleen voor mijn man is (heeeeeeel boos) En toen zei die: Ja sorry, sorry ja dat had ik niet moeten vragen.

Ik heb het gesprek beeindigd.

Ik neem nooit op met onbekende nummers maar ik dacht, vooruit.
    En enquetes houd ik al helemaal niet van zomaar uit het niets dus ik was al in een gulle bui. Nou dat is nu voor altijd over.:x

Ik voel me zo vies Brrrrrr. Ga zo een heeeeele hete douche nemen. Was vast een vieze geile man of anders zat iemand gewoon een grap uit te halen maar dit lijkt me geen serieuze enquete.

Denk niet dat de politie veel kan doen met een melding hiervan, jullie? Het nummer was onbekend.

10. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè getver!! Dat is vast geen enquêtebureau geweest, maar inderdaad een viespeuk! Heb het ook een keer gehad, die man zei dat hij van het weekblad Margriet was. Yeah right....
    Ga je maar goed afspoelen, dat helpt vast. En melding maken bij de politie lijkt me weinig zin hebben. Jammer.

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    MI87 wat een vieze vent!!!! Krijg er gelijk kriebels van! Ieuwwwww

12. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poppetje super meid! Van harte gefeliciteerd!!! Mi87 gatsie wat een viezerik! Als het maar geen bananen split was;) sorry dat alles aan elkaar staat typ op mijn mobiel vandaar!

13. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ik kan het zelf nog nauwelijks geloven maar ik ben zwanger......wowwww wat een wonder!!!! Ga kijken of ik foto bij kan voegen!!!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,8 KB
      Weergaven:
      15
  14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Gefeliciteerd wondertjes!!! Mooie dag vandaag!!!!

15. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Wondertjes

Gefeliciteerd. Het is zeker een mooie dag vandaag voor jullie meiden. Nu keihard duimen dat alles goed blijft gaan.

16. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw super Wondertjes!! Gefeliciteerd meid!

17. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Wow Wondertjes, wat geweldig voor je!!!! Vandaar het minimale bloedverlies, je hoge progesteronwaarde en het dikke baarmoederslijmvlies :)

Gefeliciteerd meis, ben blij voor je! Het is nu spontaan gelukt, toch? je doet je naam wel eer aan ;)

18. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wat een bonusdag! Wow! Van harte Wondertjes, heel blij voor jullie!

19. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Wauwie poppetje en wondertjes, gefeliciteerd :D

20. suusje1982

suusje1982 Actief lid

7 aug 2013
    363
    0
    0
    Wat een super goed nieuws hier!

Meiden van harte, echt heel erg fijn! Geniet van jullie zwangerschap, heerlijk!

Deel Deze Pagina