Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED 2 (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door FSK, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje1982

suusje1982 Actief lid

7 aug 2013
    363
    0
    0
    Wanneer mijn operatie is nog geen idee? 11 september moet ik weer naar het ziekenhuis. Dan hebben ze mij in het team besproken en afhankelijk van de uitslagen van het bloed en nog een echo hoor ik hoe verder. Ik heb nog steeds last van mijn buik dus de cystes zitten er nog wel. Spannend!

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Wondertje, gefeliciteerd! Babyboom! Hihi

Maar herinner ik me nu goed... Ze vonden in het ziekenhuis je bms dik en dat vonden ze raar maar ze kwamen niet op het idee om eens te checken of je zwanger was???

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Heb even terug gelezen maar ze hadden een hysteroscopie voor je gepland. Die zal ik maar afzeggen haha. Ennuh je mocht niet zwanger worden zeiden ze dus je hebt niet geluisterd whahaha! Oh nee technisch gesproken heb je geluisterd. Je was namelijk al zwanger toen ze dat zeiden en je bent niet zwanger geworden.

Vind het toch stom dat met en dikke bms en hoge progesteron ze niet de aanwijzingen zagen om je te testen. In plaats daarvan maken ze je bang voor een evt. cyste.

Maar hoe voel je, je? Wat maakte dat je toch ging testen? Onwerkelijk gevoel of niet?

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Misschien moet ik wennen aan de progynova maar voel me er niet echt lekker bij. Moe, beetje misselijk en moody... Man en ik knuffelen veel maar nu moet niemand ik in mijn persoonlijke ruimte komen want dan voel ik de neiging tot slaan. Doe het niet want dat is natuurlijk niet andermans schuld maar ik voel die woede dan gewoon opvlammen. Heerlijk! Na 5 maanden weer aan de horrormonen.

5. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Haha MI, dat heb ik ook gelezen over progynova! Staat me wat te wachten straks... Hoeveel cryo's heb je nog in de diepvries?

En fijn gevoel he, dat je weer begonnen bent, dat stilstaan is zo killing!

6. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaaaaaaaaa! Ik heb even wat gemist, geloof ik...Poppetje en Wondertjes, wat fantastisch! Van harte gefeliciteerd! Lekker genieten!

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Natasja en babsie dank jullie!

Babsie, lijkt nog zo kort maar zie hoe snel het bij jou gaat!!! Hoe gaat het?

8. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, het gaat echt zo goed hier! Mijn voorspelling gaat echt uitkomen: we eindigen dit forum allemaal zwanger of bevallen....

En onze Dolfijn mag volgende week ook al testen....ik verheug me zo op haar positieve test!
    En bij de rest wordt het geduld nog eventjes op de proef gesteld maar gaat goed komen dames!

9. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed! De tijd gaat ook heel snel hoor, ben morgen al 15 weken!!!

Maar wat fijn meid, maar de symptomen leken er ook wel echt naar.
    Wat zullen jullie ook gelukkig zijn nu! En laat je niet te veel meeslepen door verhalen over de kansen op miskramen. In principe is het nog steeds zo dat het overgrote deel gewoon een kind krijgt na die positieve test! Onthoudt dat!
    Omdat je in de mmm hebt gezeten lijken mensen daar ineens extra ongerust over te zijn en dat irriteerde mij soms ( 'en nou maar eens afwachten of het nu goed gaat', 'oef dit zijn wel hele spannende weken, je hoort wel vaker na een ivf...')
    Vreselijk, als mensen je grootste angst constant lopen te voeden. Gewoon positief blijven hoor! Over 8 maanden een prachtige dochter voor jou!

10. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Babsie jij gaat als een trein! Alweer 15 weken! Gewoon genieten en vooral pronken met die buik!

Alle zwangeren, Nu kun je eindelijk een baby winkel betreden voor jezelf!!!! Gnagna. Niks geen kraamcadeaus, lekker ego voor jou jou jou en nog eens jou!!

Ik heb 1 cryo. Had van de ivf 5 eicellen, 5 bevrucht, 1 aatje terug ( waarvan zwanger) en 1 cryo van a kwaliteit. Maar ze blijven bij elk gesprek herhalen: 50% kans dat het niet goed ontdooit. Ja ja. Ik weet het. Maarja je zou toch de gok moeten wagen. Ingevroren word het nooit wat. Ik kan er verder ook weinig aan doen dus weet niet goed wat ik verder met die info moet. Spannend is het toch wel.

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Babsie, weet dat het fout kan gaan maar mijn hcg was al flink hoog voor de tijd dat ik zwanger ben, geen bloed, geen extreme pijnen.. Zoals mijn nichtje zegt, het kan altijd misgaan dus geniet gewoon!!!!!

Spullen kopen is geweldig... Heb al gekeken hoor wat ik allemaal leuk vind :D met kopen wacht ik nog ff ;)

12. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Meiden ik kom van de week even uitgebreid reageren maaaaarr

POPPETJE & WONDERTJES super meiden!!! K ga duimen dat het plakkers zijn!!!

13. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woooooooooooow wat lees isnu allemaal???? Wondertjes en Poppetje zwanger?! Geweldig!!! Super gefeliciteerd zeg! Wow wat heerlijk!

14. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Logan jij gaat ook super hard! De eerste 12 spannende weken voorbij. Het blijft natuurlijk spannend maar deze hindernis is genomen! hebben ze bij jullie al een evt. stiekeme gok kunnen doen wat het geslacht word? Of willen jullie dat niet weten? Omdat ze het bij Babsie al een beetje gezien hadden...misschien bij jou ook?

Ik ga naar beneden. Mijn opa en oma komen op bezoek. Ze komen net van het Radboud. Mijn opa heeft kanker (had ik dat al verteld? Volgens mij wel) en ze wilden ineens een extra gesprek met hen hebben ,et familie erbij. Mijn ouders zijn meegeweest dus ben erg benieuwd en een beetje spannend waarom ze ineens nog een keer wilden spreken met mijn opa. Ze hadden hem in een team gesprek besproken en eigenlijk hadden ze een plan van aanpak maar nu kwam dit gesprek er ineens tussen. Dan ga je allemaal dingen in je hoofd halen.

Vanmiddag met poesje naar de dierenarts. Ze eet al vier dagen slecht...ik denk zelf een haarbal die maar niet los wil maar katten moeten echt eten want die hebben snel last van lever problemen (al na 24 uur niet eten)

2 weken terug had ze ook al een erge ontsteking op dr koppie met pus en een zware antibioticakuur van 10 dagen erachteraan en daarvoor was kippetje ziek. Onze spaarcenten gaan er wel dorrheen zo. Maarja, wij zijn zo gek met ze, ik vind als je dieren heb dan moet je er ook voor zorgen dus ook naar de dierenarts als dat nodig is.

15. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wat verdrietig allemaal MI87, zowel je opa als de dieren ziek. Hoop heel erg dat ze je opa kunnen behandelen zodat hij weer beter mag worden.

MI, wil je me even helpen ook... Ik ben ook bezig voor een cryo-cyclus en ik mag zelf kiezen voor een progynova of natuurlijke. Waarom ga jij voor een progynova cyclus? Ik twijfel dus heel erg...

16. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden voor alle felicitaties!!!!!

Juist mis76 dat was dus de reden :)

Mi87 nee op dat idee zijn ze blijkbaar niet.....heb ik ze vandaag nog even op gewezen ;) haha ja was al zwanger inderdaad :)
    Ik ging testen omdat ik al een aantal avonden honger had rond 9 in de nacht vaker plassen! En sinds gisterochtend misselijk ook! En moe! Ja heel onwerkelijk heb het gevoel ieder moment wakker te kunnen worden uit een droom!
    Spannend voor jou de komende tijd! Succes meid! Hoe was het nieuws van je opa???

Moest ivm licht bloedverlies afgelopen week van ha en gyn langskomen! Blijkt net zoals bij mijn vorige zwangerschap van bmmond te komen! Hcg waarde voor 4a5 weken met een krappe 4 weken dus dat is mooi! Echo niets te zien maar dat hoort ook zo bij 4 weken ;) 6 sep weer echo!

Blijf hier wel graag meelezen en meeleven!!!

17. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Klaasje, omdat de cyclus met progynova ook utrogestan bevat. Ik heb het gevoel dat ik die ondersteuning nodig heb en de cyclus zonder hormonen krijg je dus echt helemaal niks. Mijn ivf was geslaagd met utrogestan, mijn iui was geslaagd met utrogestan... Dus ik wil die gewoon erg graag gebruiken.

Daarbij heb ik nu niet echt veel eitjes en cryo's per poging vanwege de lage amh. Laten ze dus hun experimenten maar lekker bij iemand proberen die ze in overvloed hebben. Mijn pogingen zijn daar te kostbaar voor vind ik om simpelweg maar eens iets 'te proberen'

Misschien is zonder hormonen beter, misschien maakt het geen verschil, of misschien is het slechter. Dat weten ze niet, dus daarom gaan ze het verschil bekijken. Maar voor het geval het toch slechter is... Had ik nog 3 of 4 cryo's dan had ik het misschien durven proberen, maar met de lage score van mij speel ik het liever op safe.

Heb jij al een keuze gemaakt? Ik ben gewoon mijn gevoel gevolgd. Ik werd al zenuwachtig bij de gedachte geen enkele ondersteuning te krijgen. Je lijf moet alles zelf doen, en aangezien ik al 4 jaar mijn lijf het zelf laat proberen heb ik daar niet zo'n vertrouwen meer in.

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik had mijn cryo in volledig natuurlijke cyclus, maar hangt af van je arts, wat die aanraad. Mijn cyclus is regelmatig een bms goed vanwaar dat er bij mij voor een cryo in eigen cyclus is gekozen.

Wondertjes, hoe ver ben jij ongeveer?

19. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    MI, je vat al m'n gedachtes goed samen :)
    Voor Poppetje valt ook wat te zeggen.

Mijn baarmoederslijmvlies is wel goed, maar mij. Luteale fase vaak aan de korte kant. De utro heb ik wel nodig hoor. Kan in DD ook. Zelf je eisprong vinden ipv progynova en dan wel utro.

Maar net als MI87, het is me al die tijd nooit gelukt en ondanks die stomme restjes gaat het eisprong zoeken vaak genoeg mis.

Ik ga dus mailen naar DD dat ze me de recepten mogen toesturen!

20. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ehm, ik zit mobiel, gaat niet vlekkeloos ;)

Deel Deze Pagina