Herkenbaar In dit hele proces moet je doen wat voor jou goed voelt! Volg je hart zeg ik altijd, dat kan niemand voor jou bepalen! Ik had als dit mislukt was de volgende cryo ook hormonen gevraagd trouwens.
Poppetje, Wat ik mij nog afvroeg. Hebben ze bij je eerste afspraak in Gent ook nog extra onderzoeken bloed oid gedaan? Ik vraag het mij af omdat ik vindt dat er bij mij wel erg weinig onderzocht is.
Poppetje77 even ver als jij 4+2 als ik naar eerste dag laatste menstruatie kijk alleen mijn ei was later wel vroege innesteling dat moet wel bij lf van 5 dus weet het niet zeker misschien iets minder! Wanneer heb jij een afspraak voor echo??? Samen 1mei2014 uitgerekend dus
Klaasje, mij werd gevraagd of ik mee wilde doen aan een onderzoek. Ik kreeg de keus voor een cryo met of zonder hormonen. Geen progynova en wel utrogestan was geen keus, anders had ik dat ook gewild. Mijn bms is ook goed dik en heb een goede eisprong. Alleen maar lf is ook vaak kort. Zit net op het randje van wat nog mag. 9 a 10 dagen. Voel me in ieder geval echt kak. Dit hormoon samen met decapeptyl zijn de enige 2 hormonen waar ik echt last van heb. Poppetje en wondertje wat grappig dat jullie gelijk oplopen! Kun je synchroon bevallen! .... Nieuwe sport!!!!
MI dat zou te grappig zijn!!! Wondertjes, waar mag jij al snel!! Wij moeten ook naar Gent, de laatste keer een dan gewoon hier hoor!!!
Ja op dat gebied is het ziekenhuis waar ik heen mag dan weer heel fijn!!! Ja wij moeten ook nog bij vruchtbaarheidsafdeling die echo! Daarna blijf ik in zelfde ziekenhuis! Jij naar een vk in de buurt of ook zh??
Ik woon anderhalf uur van Gent, deze echo is daar nog een daarna al een afspraak staan bij de vk. Ook besloten dat we de nekplooimeting laten doen. Volgende maand 36 dus wordt vergoed. Zh hier komt pas in beeld bij complicaties, hoop die niet te krijgen. Als ik zie hoe snel de tijd gaat.. Weet nog goed dat Babsie positief testte een die is al aardig onderweg nu.. *blaas wat het rond voor de nog niet zwangeren*
Me net aangemeld voor moeders voor moeders. Wil wat doen voor De dames die nog zwanger willen worden via de mmm. Anderen zeggen stinkt maar ik ben ook ooit geholpen door dames die wel mee deden.
Goedzo Poppetje! Het stinkt ook echt.....ook ik heb me gister weer aangemeld...die stank neem ik graag voor lief!!!
Ik lees wel veel mee, maar had niet zo veel te schrijven. We zaten op het wacht bankje voor het starten met ecd en na 1,5 jaar zijn we eindelijk begonnen. Aan de zwangeren onder ons van harte gefeliciteerd, hopelijk hoor ik daar binnenkort ook bij. Geniet van het zwanger zijn en alle kwaaltjes die daar bij horen. @iedereen we zijn eindelijk begonnen. Vandaag de 1e controle echo gehad op dag 3 van de cyclus. De donor begind vanavond met spuiten en ik krijg vanmiddag te horen of ik nog progynova bij moet gaan slikken of dat mijn eigen cyclus goed genoeg is. 4 sept hebben we de volgende controle echo om te kijken hoe we er voor staan en dan vooral hoe de donor er voor staat. Ze werken toe naar een punctie op 7 sept, maar dat kan eventueel doorlopen tot 14 sept. Liefs kniffel
Poppetje en Wondertjes: van harte! @Kniffel: spannend! Ik heb ook weinig te melden, nu wachten tot het hoe nu verder gesprek over 2 weken.
Kniffel, ik denk dat we aardig gelijk lopen! Ik alleen met cryo, maar ik heb 2 september een echo, daarna starten met de utrogestan en dan een aantal dagen later de cryo terug als alles goed gaat. Misschien hebben we tegelijk wel een terugplaatsing! Verder...echooooooooooooooooooooooooooooo Iedereen is de hort op zo te zien. Waar zijn de kakeltjes nu??? Die van mij kakelen wel hoor! owja de kuikens hebben de baard in de keel. Het was eens lief gepiep maar nu krijgen ze een lagere piep met af en toe een tok... maar ze klinken meer als eenden. Niet zo mooi haha. Ik heb dus een hen die denkt dat ze een haan is door elke ochtend te kukelen en ik heb 2 kippen die een eend nadoen...noumoe
Het is hier inderdaad stilletjes. Ik heb helaas ook niks nieuws te melden op het mmm gebied. Alleen dat uit het bloed is gebleken dat ik weer terug naar 50mg Dhea moet ipv 75mg en dat ik weer moet wachten op nieuwe cyclus. Maar dat laatste had ik geloof ik eerder al geschreven. Verder gaat alles z'n gangetje hier thuis, ik ben druk met mijn werk. Voor kameel zijn we bezig om hem aan te melden op een opleiding. Hopen dat het lukt, want hij heeft alleen maar Egyptische diploma's en die zijn hier niet zoveel waard. Leuk om weer van je eendekippen te lezen MI87!
Haha mijn mannetje denkt er anders over! Heel gek want weet dat ik soms heel onredelijk ben nu maar eh... Kan er echt niets aan doen! Maar goed, altijd geroepen: als het maar mag lukken neem ik alle kwalen voor lief.. Zo ook hij maar Gisteren naar de zumba geweest maar van het springen kreeg ik het zuur en mijn borsten vinden het ook niet grappig. Terwijl ik gewoon niet misselijk ben een ook nog mijn borsten niet voel..
MI87 wat een gezellige maffe beesten heb je toch! En maandag al start van poging tot cryo TP, spannend! Kniffel voor jou ook al zo spannend. Hoe voelt dat nu met ECD? Hoe lang hebben jullie er over gedaan om tot die beslissing te komen? En zijn al je reserves weg? Hier is de poging weer mislukt... Dus na 6 ICSIs sinds ons dochtertje* ben ik best wanhopig aan het worden. Gaat het ooit wel lukken? Heeft het nog zin om nog een poging te doen of is het gewoon zinloos en moeten we stoppen? Of ECD? Ik vind het nogal wat allemaal...