Mi, twee dagen één keer een beetje licht bruin in mijn slijm gehad en sinds maandagmiddag al niets meer.. Ik vind het allemaal maar eng hoor, zou blij zijn als het hartje klopt, eh... Eigenlijk gewoon als de kleine op de wereld is!! Ga morgen al kijken bij mijn Verloskundige, hebben een echoapparaat! Maar ze was eerlijk, het kan zijn dat ze het hartje nog niet ziet... Morgen officieel pas 6 weken en een dag, nu denk ik door mijn vroege eisprong dus ook vroege tp dat ik een paar dagen langer ben! Ook omdat de test van moeders voor moeders maandag zo snel donker kleurde.. Maar je lichaam kan je ook voor de gek houden... Helaas...
Mi87 ik duim voor je!!! Poppetje ook morgen een echo!!!! Spannend hè!?! Ik denk juist iets korter te zijn ivm late eisprong!!!! Succes morgen! Hoop zo dat we beide al iets zien op onze echo's!!!!
Spannend hoor meiden. Bij mij was met 5 weken en 6 dagen wel een hartje te zien. Zoiezo zou je een vruchtzakje met dooiertje moeten zien. Zo'n volmaakt rond ringetje erin. Daar voed je kindje zich nu nog mee totdat de navelstreng aangesloten is op jou hihi. Heb nu al zeurende liezen. Ben wel heerlijk ontspannen. Nu ff genieten. Vind het wel weer spannend. Ben veel te verwend geweest met de eerste... Vraagje, zorgt de progynova ervoor dat je niet ongesteld word? Of kan je daar gewoon doorheen ongesteld worden, net als bij utro? Omdat progynova een soort pil is vraag ik me dat af.
Ik heb dat nooit gebruikt dus kan je helaas geen antwoord geven! Maar ik hoop zo dat dit jouw plakkerd wordt!!! Nog meer goed nieuws is welkom!! Wondertjes waarom denk jij dat je een late innesteling had? Ik niet morgen nog bellen en dan plant ze me ergens.. Niettemin gaan we dinsdag ook naar Gent
Poppetje ik had een late eisprong innesteling geen idee maar denk vroeg omdat ik vanaf 6dpo wat bloed verloor! Mvm is net weg teststreep net zo donker als controlestreep en nu sparen maar
Dat had ik maandag al, plas ook al vanaf maandag Teststreep was sneller dan de controlestreep! Ik weet dat ik een vroege eisprong had omgaat mijn ovulatietest dag 12 al positief was.. Ik vind het spannend morgen, maar is het morgen nog niet aan het kloppen dan dinsdag een nieuwe kans Wanneer mag jij ook al weer?
Duimen dat we allebei het hartje al zien kloppen, mij werd uitgelegd dat er een kans is dat het iets later pas te zien is.. Hoop natuurlijk morgen al!!!
MI87: wat een goed nieuws zeg! A-kwaliteit nog wel! Ik duim met je mee! Wondertjes en poppetje: succes met echo's! Komt vast goed!
Poppetje: is ook eng maar ik dacht altijd maar zo: veruit de meeste mensen die een positieve test in handen hebben krijgen 8 maanden later een kind! Je hebt overigens geen laag amh dus ik zie geen extra risico waardoor het mis zou kunnen gaan. Er was jou toch ook een mooie dochter voorspeld? Voila, hier is ze dan! Geniet van de echo dadelijk (en vooral van de opluchting die daarop volgt).
Jaaaaaa!!!! Het hartje klopt!!! Het was nu 5 mm en ze zei dat dat hoort bij 6 wkn en 2 dagen! Dooierzakje was mooi dus ze was positief!
Echo gehad vandaag! Vruchtzakje, dooierzakje en vruchtje te zien! Nog geen hartactie! Maar op basis van mijn cyclusvolging en dus eisprongdag de zwangerschapsduur berekend en dan ben ik 5w5d en dan is het volgens de gyn normaal dat er nog geen hartactie is! Vrijdag weer een echo! Vind het wel mega spannend nu!!!!
Wondertjes, jij dacht al iets korter te zijn.. Wel fijn te zien dat alles er goed uit ziet je! Dolfijntje, dank je! Hoop op veel wonders hier!! Blaas extra hcg naar jullie