Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED 2 (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door FSK, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wishful, was al zo benieuwd hoe het met je zou zijn. Gefeliciteerd meid! Fantastisch nieuws. Is ook nog snel gegaan dan. Ik ben net zo benieuwd als Dolfijn. Hoe voelt dat nou, zwanger dmv eiceldonatie?

2. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, vraag het Dolfijn wel dan

3. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mi87: zo spannend! Kun je niet ietsepietsje eerder testen? 14 dagen moet toch al genoeg duidelijkheid kunnen geven?

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Babsie, zou al kunnen testen maar ik durf niet. En ik ben bang dat ie toch nog negatief is en dan later positief...of nu een lichte test waardoor ik alsnog vrijdag wil testen. Dus ik bekijk het even voor de kosten. 1x vrijdag is goedkoper haha

5. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    Ik mag 14 dagen na eisprong testen en dat is komende vrijdag.

Ik ben ook erg moe sinds de tp, ga er van uit dat alle hectiek tot aan de ecd hier ook mee te maken heeft.
    Ik heb af en toe last van wat steken / krampjes in de baarmoeder en wat lichte pijn in mijn onderrug.

Ook wij zijn erg bang om te testen. Het is bij ons ook de laatste IVF behandeling.
    Als de embryo niet blijft zitten en er kan ook niets de vriezer in, dan zijn we klaar en moeten we ons erbij neer leggen dat we kinderloos zullen blijven.:(
    Het worden nog 5 stressvolle dagen:$:$:$

6. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim als een gek voor jullie, MI87 en Kniffel!

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Oh kniffel dat wist ik niet!!!! Ooo dan zul je op zijn van de zenuwen!!!
    Wel grappig dat we op dezelfde dag mogen testen. Ik ga heel hard voor je duimen dat het nu gelukt is!!! Heb je ook al een plan voor als het toch niet zo is? Hoe verschrikkelijk ook?

En rugpijn??? Ik loop al 2 weken zo en zit met kussens in de rug, warme kruiken, verschrikkelijk!!!!! Dat heb ik dus ook!!! Heel irritant. Gek genoeg hoe meer ik beweeg hoe 'soepeler' het word en minder last. En in de avond, viel jij dan ook een soort vermoeide zeurende zware baarmoeder?

8. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Maar weet je nu nog niet of ze hebben kunnen invriezen? Dat vertellen ze toch gelijk op de dag van de tp?

Fsk, hier ook ecd geen optie dus begrijp je keuze.

9. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mi87 en kniffel: ik duim ook voor jullie! Zo afschuwelijk zenuwslopend dit, die wachtdagen. Gebruiken jullie nog iets naast de utro of zou de menstruatie er in principe doorheen kunnen breken?

10. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik dlik progynova dus kan niet ongesteld worden. Extra zenuwslopend want geen bloed zegt dus niets. Heb sinds gisteravond een bolletje onderin de buik... Zal wel baarmoederslijmvlies zijn wat te dik is en eruit moet.

11. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mi87: ken ook iemand die juist wist dat ze zwanger als ze zo'n bal onderin haar buik voelde....

12. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    MI87, probeer positief te blijven, ben ik ook voor jou!! Duim duim duim!

13. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Vind het gewoon moeilijk hoor. Je hebt al zoveel tegen gehad dat je voor jezelf een muurtje optrekt. Maar van bet slechtste uitgaan dan kan het alleen maar meevallen. Mijn hersens weten niet anders meer.

Fsk, hoe gaat het met jullie want je hoort nu wat minder over Egypte. Maar neem aan dat er nog een hoop gaande is. Familie allemaal ok?

Babsie, nu ga ik het eens vragen: wat is ivf-d? En daarvoor ivf...met pgd?

Staat d voor donor? (Zaad)

14. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even heel snel vanaf m'n werk: mi87 dat bolletje wat je voelt kan geen baarmoederslijmvlies zijn wat je voelt. Dat is gewoon slijm wat je elke maand net zo dik hebt en dat kan je niet voelen. Dus ik hoop voor je dat het wat anders is wat je voelt!

Kniffel en mi87, de duimen draaien!

15. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    We hebben vandaag de brief van het ziekenhuis binnen gekregen.de 3 embryos die over waren, zijn op 11 sept ingevroren over2 rietjes verdeeld.
    Dat is best een behoorlijke opluchting.

16. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Kniffel, wat goed nieuws! Dat betekend zoiezo dat het nog niet over en uit is!!! Wat een heerlijke opluchting!! Geniet van deze overwinning!

Dolfijntje, ja vlak boven het schaambot waar het zachte gedeelte begint en dan misschien een 2 of 3 cm daarboven voel ik een harde rand. Ik heb kraamzorg gedaan en moest vaak zat de bms-stand opmeten na de bevalling dus weet heel goed hoe dat voelt. Die voel ik nu ook. En mijn liezen zitten vol met dikke blauwe aders valt me op.

Maar ach meiden, zal wel van de medicijnen afkomen

17. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik bedoelde dan ook dat er zoveel slijmvlies is dat mijn baarmoeder topzwaar en bol is dat ik daarom een balletje voel.

18. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is ook moeilijk! Ik probeer ook positief te zijn over mijn echo vrijdag, maar een stemmetje in mij zegt: de eierstokken zullen toch wel leeg zijn. Maar ik ga toch, you never know... En echt, jouw symptomen klinken wel goed hoor!!!

In Egypte gaat het ietsje beter. Er gebeurt nog steeds veel, maar dat zijn acties van het leger tegen de terroristen en daar zijn we alleen maar blij mee. Hopelijk kan het land zich gaan opbouwen, er is genoeg ellende geweest. Mijn schoonfamilie is oke, erg lief dat je het vraagt!!

Kniffel, goed nieuws, fijn!!

19. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Kniffel wat fijn!!

MI je kan er niets over zeggen.. ik was er van overtuigd dat het de laatste keer niet gelukt was, was ook echt verbaasd toen de test anders uit wees!! Blijf dus positief! Dat zijn wij ook allemaal voor jou ;)

20. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    ik heb negatief getest. Op dag 13 na tp zou die toch op zijn minst licht moeten zijn. Op naar poging 2.

Hier teleurstelling. Ik ga door met de meds en test vrijdag nog eens omdat het moet van het ziekenhuis maar hier weet ik genoeg. Over en uit.

Deel Deze Pagina