Oh nee, MI87. Wat een domper weer. Zo teleurstellend! Ik had goede hoop voor je... Je zou idd wel mogen verwachten dat er wel wat te zien zou zijn op de test wanneer je zwanger zou zijn. Wanneer kun je door met een volgende poging? Hoe zit het nou met al die testen die jij gedaan hebt? Zijn de uitslagen daar nog niet van binnen of heb ik dat gemist?
Oh en de d staat idd voor donor bij ivf-d. Ivf met pgd (prenatale diagnostiek) is ivf waarbij de bevruchte eicel eerst op chromosomen wordt onderzocht voor deze wordt teruggeplaatst. Dit pas je toe wanneer jij of je partner drager is van een erfelijke ziekte/chromosoomafwijking.
Ach nee MI87, hoe kan dat nou? Is het echt zeker dat er op dag 13 al iets te zien moet zijn? Ik had er zo'n positief gevoel over. Sterkte en een dikke knuffel!
Maar het is toch niet voor niets dat je vrijdag pas mag testen MI87? Kan het niet zo zijn dat je te vroeg getest hebt?
Denk het niet. Met de vorige had ik zaterdag een dikke test en 6 dagen daarvoor al een lichte duidelijke streep. Ik test wel vrijdag maar ik weet genoeg. Heb koppijn nu van de hele ochtend janken. Nu gaat het weer maar rond zo'n teleurstelling kan ik altijd maar moeilijk het positieve in mijn leven zien. Dat trekt vanzelf weer weg als het een plekje heeft. Voor nu even donkere dagen en dan weer opladen en vingers crossed of ik mijn 2e ivf wel krijg. Dacht het wel maar moest eerst weer een evaluatiegesprek hebben voor ik verder mag. En zo niet? Dan kunnen ze mijn kont kussen. Dan ga ik naar DD of Gent. Al neig ik de laatste tijd weer meer naar Gent vanwege de 'bliksembezoeken' die je in DD lijkt te krijgen. Maar goed dat is plan B. Eerst dat gesprek. Babsie, de uitslagen waren binnen ja. Niks aan de hand. Alles is goed zoals elke test die ze mij afleggen behalve de amh dan.
He bah MI87, ik zou willen dat ik iets voor je kan doen! Mocht je voor DD kiezen, dan kun je ook bij Dr H terecht. Zij is dan wel geen NLse, maar neemt wel veel meer tijd voor je dan Dr S. Ik ben bij haar gebleven, het beviel mij beter. En we communiceren in Engels/Duits/Nederlands, dat gaat prima.
Mi87: wel hartstikke fijn dat die uitslagen in ieder geval goed waren. Volgende keer is het gewoon raak, meid, en dit keer voor 9 maanden... FSK: heel veel succes morgen! Ik duim voor je dat er een paar mooie follikels klaarliggen, dat heb je onderhand wel eens verdiend. Kniffel: jij mag morgen toch ook testen? Heb je een voorgevoel?
Hier goed nieuws! De gyn. had al groen licht gegeven. Als nu de menstruatie doorbreekt mag ik starten met de 2e ivf. Spannend!!!! Toch nog goed nieuws. Ben blij dat ik nu niet zo lang hoef te wachten. Weer wat happy nu.
Kniffel al getest? Ik blijf duimen hier!!! MI87, toch nog een lichtpuntje voor je. Dikke knuffel voor jou en hopen dat je volgende poging weer een knaltest hebt! Wat ga je nu spuiten?
Mi is wel fijn dat je gelijk door mag! Wachten geeft stress.. Althans ik vind een verplichte maand rust echt vervelend maar ja was protocol Gent. Kniffel, ook hier draaien duimen!!
Hee fijn, MI87, ik weet niet, maar heb bij jou steeds zo sterk het gevoel dat je heel binnenkort zwanger zult zijn... Had ik bij poppetje ook en voila!
@hier vanochtend zwangerschap test gedaan (11 dagen na tp) deze was negatief.nu wachten op bloeduitslag.
Oh nee kniffel!!!! Ik hoop dat de bloeduitslag ander nieuws zal geven! Wanneer krijg je de uitslag?! ik duim gigantisch verder!