Kniffel wat een teleurstelling. Elke keer lijkt het weer moeilijker op te krabbelen ( althans, zo ervaar ik het) neem even de tijd om het een plekje te geven en houd je verdriet vooral niet in. Nu even lekker jezelf op de eerste plaats. Hopelijk nog een goed resultaat met de bloedtest maar dan zou je op de test ook wat zien toch? Of is het nog zo vroeg dat het alle kanten op kan? Ik zit nu even in hetzelfde pakket dus je bent niet alleen die dit nu moet doormaken.
Hoi meiden even vanuit het zonnige Griekenland een dikke knuffel van mij. Mi en kniffel wat een teleurstelling voor jullie. Weet maar al te goed hoe jullie je moeten voelen. Wat mi ook zegt het wordt steeds zwaarder om na een teleurstelling op te krabbelen dat ervaar ik ook heel erg. Vandaar dat jullie me even niet gehoord hebben. Veel sterkte lady's denk aan jullie.
Ach Kniffel wat jammer, sterkte en een knuffel! MI87, voor jou ook heel jammer, maar wat fijn dat je meteen door mag. Ook een knuffel voor jou! Ik ben vandaag in DD geweest, CD7. Er was een klein vlekje te zien van 6 mm, ze kon nog niet goed zien of het een follikel of een cyste is. Ze vreest het laatste, maar sluit niet uit dat het toch een follikel is. Het BMS was nog wel erg dun. Dinsdag moet ik weer terugkomen en gaat ze nog eens kijken. Duimen, bidden etc. dat het toch een follikel is!! Vraagje, als er nu 1 follikel zit van 6 mm, kan het dan zijn dat er nog meer bij komen?
Fsk: het is toch ook niet te geloven hè! Ik had zo gehoopt dat er een paar prachtige follikels aan het groeien waren. Jij verdient ook een eerlijke kans. Zo frustrerend! Ik hoop ontzettend dat deze look-a-like cyste toch jullie aanstaande dochter of zoon blijkt te zijn. Enneh, in principe moet je niet op meer follikels hopen dat er klaarliggen maar bij mij lagen er 6 klaar en het waren er bij de punctie toch 10, dus alles is mogelijk... Ik steek een kaarsje voor je aan!
Bittersweet, geniet van greece!!!! Fsk, ik heb 1x gehad dat er een cyste zat tijdens iui. Maar na een bloedtest bleek dat het toch een follikel was. Het kan dus. En ook had ik telkens met de eerste echo super weinig en hoe dichter bij de punctie kwam er nog stiekem 1 of 2 bij. Ik hoop dat het gewoon die ene goede follie is en dat er nog wat bij komt. Maar ik vind het wel weer zo %&*%##%%&%**- voor je dat het niet gewoon goed gaat. Ik ga heel hard duimen voor je!! Mag ik wel zeggen dat ik echt heel blij ben om met jullie meiden het leed te delen. Ik vind nergens anders zoveel begrip. Samen zetten we de schouders eronder en wie neervalt die sleuren we gewoon mee!!!
Dank jullie wel lieverds! En dat laatste ben ik helemaal met je eens MI87! Echt een fijn cluppie hebben we hier!
Fsk, het kan altijd dat er later meer follikels zijn hoor! Mijn beide pogingen ben ik met meer geëindigd dan ze bij de eerste echo's zagen! Ik duim dat het geen cyste is meis!!
Lieve meiden, Ik was van plan tijdens mijn vakantie te schrijven maar ik had mijn tijd hier echt even nodig om alles wat er gebeurd is te verwerken. Ik vlieg vanavond naar huis dus ben morgen weer in het land. Ik kom snel weer meeschrijven! Dikke knuffel voor jullie allemaal! x Miss
Kniffel en Mi87, hoe gaat het met jullie? Fsk, jemig zeg wat een klap weer! Ik hoop dat ze morgen een mooie follikel zullen zien! Wat is het plan dan? Punctie of afwachten? Sterkte en ik denk aan je! Miss, ik hoop dat je ondanks het nieuws wat je kreeg voor de vakantie, toch wat hebt kunnen genieten. Heb je dr S nog gesproken? Doe maar rustig aan met alles en als je je verhaal kwijt wilt kan dat altijd he?
Miss, welkom terug! Neem je tijd meid. Je weet het he. Alles mag, niks moet. Begrip allom! En hoe is het met Floor. Hier blijven we het erover hebben hoor. Eerst toch maar voor kleiner gekozen voor de handigheid van het oppassen en zo. Maar ik wil gewoon lekker in mijn uppie de bossen in met een hond die mij kan beschermen als dat nodig is. We hebben hier de veluwe en veeeeeeel bossen. En nu ga ik daar niet wandelen alleen maar met een hond zou ik dat wel doen. Maar goed, een boomertje... Dat schrikt niet echt af he ; ) Dolfijntje, hoe is het met jou eigenlijk? Hier gaat het goed. Ik droom veel wat irritant is. De gekste dingen. Maar denk dat dit een manier is van mijn lijf om alles te verwerken. Ben gister ongesteld geworden en vandaag met de pil begonnen. Ze gokken dat de punctie ergens in de eerste twee weken van november gaat plaatsvinden. En ik denk dat ik gewoon weer de twee weken vrij neem. Deed ik bij de eerste ook. Heb buikpijn en het is goed door al had ik het ergste verwacht na een cryo. Valt dus mee.
Als het er 1 is, dan wil ik punctie. Ook al is het er maar 1. Het is beter dan niets en ik ben als de dood dat het hierbij blijft. Welkom terug in Nederland Miss! Ik hoop dat je hebt genoten en dat het je goed heeft gedaan! MI87, blij te lezen dat het goed met je gaat!
Snap ik heel goed dat je dat wilt FSK! Ik duim voor goed nieuws morgen! MI, "fijn" dat je ongesteld bent en gelijk aan de pil bent begonnen. Vervelend al dat dromen, maar je hoofd moet veel verwerken van de Afgelopen weken. Sterkte! Hier gaat het erg wisselend, vandaag wel een goede dag gelukkig, maar de tranen vloeien hier nog rijkelijk. We hebben woensdag evaluatie bij Dr H, maar weet niet goed wat ik moet verwachten. Ik wil dat ze eerlijk is, geen valse hoop geeft. Ik heb sinds de geboorte van Jasmijn* nu 6 ICSIs gehad, dus lijkt dat er op een gegeven moment een punt is waarbij er weinig/ geen hoop meer is. Ik vind het alleen heel moeilijk want ik heb nog wel eitjes waarbij goede embryos gevormd worden, dus vind het heel moeilijk om dan te stoppen. Maar ik kan echt niet meer. Heb de Nuvaring nu in huis en ga zodra ik ongesteld ben ermee starten. (Verwacht volgende week ergens) Maar wat dan he? Ik weet het allemaal niet... Nu eerst maar eens stofzuigen en bed verschonen
Hier gaat het goed. Gisteren ongi geworden en vandaag me aangemeld voor een cryo tp. We krijgen straks te horen wanneer we weer gaan beginnen. We gaan vol goede moed op naar een nieuwe tp.
Hoi kniffel, Gelukkig gaat het weer wat beter met je. Hopelijk kun je snel verder. Krijg je trouwens tp binnen natuurlijke cyclus of medicatie gestimuleerd. Hoe is het met de donor gegaan na de punctie? Zou ze evt nog 2de keer willen doneren of hebben jullie het daar nog niet over gehad. Eigenlijk ook beter om stap voor stap te kijken. We gaan gewoon keihard duimen dat het gaat lukken met de cryo's. Moet gewoon.
Dolfijntje dikke knuf voor jou wat een ellende moeten we allemaal doormaken. Snap je twijfels en kan me ook goed voorstellen dat je niet wil stoppen. Als je dat gevoel hebt ook zeker niet doen hoor de volhouder wint zeggen ze altijd. Het geluk mag ook eens naar jullie komen. Mss had je het er al eerder over gehad maar zijn er voor jullie nog andere mogelijkheden zoals ecd bv. Mss nog hele stap te ver hoor maar wilde het toch vragen. Als je er iets over wil weten kan je altijd aan mij vragen.
Miss welkom home. Ook knuf voor jou. Hoop dat de vakantie je goed heeft gedaan. Wanneer gaan jullie weer verder met de behandelingen.
Fsk hoe is meid. Weet je al meer? Ik zou ook zeker voor punctie gaan. Ik heb het zelf met 2 follikels gedaan. Waren wel 2 eicellen toen maar 1 was stuk gegaan en de ander niet bevrucht geraakt. Je weet dan wel meer als je voor de punctie gaat. Toi toi toi.