Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED 2 (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door FSK, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Poppetje

Ze heeft het al die tijd goed gezien dus als zij weer ziet dat het gaat gebeuren, gebeurt het ook! Tijd is idd erg lastig zoniet onmogelijk te zien, houd je maar vast aan niet ALS maar DAT het GAAT GEBEUREN! :)

Jammer dat je niet in december door mag gaan maar januari is ook snel genoeg al begrijp ik echt heel goed dat je liever gisteren had dan morgen!! :)

2. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knap van je poppetje, dat jij je niet focust op tijd. Ik was destijds 'liever gisteren dan vandaag' terug zwanger. Maar ik ben het helemaal met zoetje eens: als ze dat beeld heeft gezien, gaat het gebeuren...

Mi87: snap jouw reden om nu juist geen echo te willen ook. We gaan er gewoon vanuit dat het aan de doorbloeding ligt. Jij hebt over een maand of 7,5 gewoon een mooi roodharig kindje in je armen!

3. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wondertjes: gaat het goed met je zwangerschap? Wanneer 20 wkn echo?

4. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babsie34 het gaat goed dank je! We hebben vrijdag de 13de ;) de 20 weken echo! Spannend! Jij nog even en dan kun je al aan het aftellen beginnen!!

5. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poppetje sterkte meis! Geen woorden voor!

6. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mi87 gefeliciteerd!! Jij bent ook in het Radboud toch! Blijf je daar ook voor controles bij de gyn??

7. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Thnx voor jullie reacties meiden! Ben wat geruster. Nog maar ff flink broeden dan. Las dat een warme kruik ook goed is, voor de doorbloeding. Doe dat maar, alle extra's helpen ;)

Mi87, beetje dubbel nieuws van je zusje. Als het allemaal goed gaat, is het wel heel gaaf om samen met je zusje zwanger te zijn. Als het misgaat, is het wel heel erg confronterend.
    Das dus geen optie, dus je blijft gewoon gezellig zwanger! ;)

8. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mieksel: Tips
    Misschien heb je er wat aan....

Wondertjes: Oh, super-spannend, die 20 weken echo. En jij ook al zwanger van een meisje. Wat fijn voor jullie!

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Gisteravond stond ik op uit de stoel en toen voelde ik het lopen. Was helder bloed. Heb tot aan half 11 gebloed. In het begin leek het even erg te worden omdat het bleef sijpelen en toen werd het weer minder en bruin. Nu weer gestopt.

Ik heb net radboud gebeld maar die zeiden ook dat ze waarschijnlijk niks konden doen tot volgende week woensdag. Heb zowat de hele nacht gejankt en heb nu koppijn. Ik meld me zo ziek want ik kan gewoon even niks.

10. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee, Mi87, wat zul jij geschrokken zijn! Maar er is dus geen vruchtje meegekomen voor zover jij hebt kunnen zien? Of is dat moeilijk te controleren?

Natuurlijk meld jij je je ziek nu, ben je gek! Zo kun je je hoofd toch niet bij werken houden. Doe maar heel rustig aan.. Sterkte!

11. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Mi,

Nee, wat een schrik!! Wat balen ook dat je nu niets anders kunt doen dan afwachten, ik lees niets over stolsels en krampen en dat is misschien een goed teken.
    Duik idd maar je warme bed in en doe maar heel rustig aan!

Sterkte!

12. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Idd geen stolsels en geen krampen. Sinds gisteravond is het weer helemaal weg ook. Lijkt net of er iets knapt en het dan ineens eruit komt en direct weer stopt. Gekke is altijd rond 4 uur/ half 5. Dan 5 minuten en weer klaar. En savonds rond 9 uur dus weer nu 2 uurtjes en klaar.

Vorige x liep het ook zo maar leefde het embryo telkens. Maar toen was ik continu aan het bloeden. Nu is het telkens weer weg.
    Bedankt voor alle support!! Het is echt een moeilijke tijd. Heb liever dan geen zwangerschap dan telkens wel zwanger en paar weken later word het je weer afgepakt.

13. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Mi87, gatsie wat een spanning weer.
    Idd, goed dat je vrij hebt genomen. Rust is belangrijk!
    Sterkte!

Babsie, thnx voor de tips!!

14. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Mi,

Kunnen ze niet zeggen waar het door komt? Ik bedoel hebben ze al je bloedwaarden goed onderzocht? En dan bedoel ik ook je vitamine's etc.
    Ik weet dat mijn FA in lokale zkh daar helemaal niets mee deed en de HA laat alle dingen mbt zwanger worden over aan de "experts" maar ik bleek dus (achteraf op eigen verzoek laten uitzoeken) een behoorlijk tekort te hebben aan vitamine D. Niemand die bedacht had dat te controleren en niemand die tegen me had gezegd daar extra op te letten ivm kinderwens... Ja, ik was zo onwetend :p
    En later gaf de FA aan dat er vast ergens een connectie met een MA kon zijn maar dat hij daar niets mee doet...:(
    Ik begrijp heel goed hoe moeilijk zo'n achtbaan moet zijn! Maar je hebt nu Utro ter ondersteuning en nu verloopt het anders.. Deze blijft plakken! :)

15. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Mi87 wat schrikken! Sterkte mey de tijd die je moet wachten en de onzekerheid!!!!

16. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    Mi87 sterkte, doe maar lekker rustig aan. Het is nog lang tot woensdag

Een knuffel van kniffel

17. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Dankjewel lieverds,

Mijn vitaminen zijn pas allemaal gechecked op mijn verzoek en ik slik nu extra vitamine d want dat wilde het radboud. Blijkbaar is dat iets wat je nu naast je foliumzuur ook moet slikken. Heb de compleet mama plus van davitamon met visolie. Hopelijk is dat voldoende.

Vandaag echt niks meer gehad. Hoop dat het zo blijft...maar moet de avond nog door. Radboud zei wel dat utro zorgt voor opbouw van bmslijmvlies en het kan dat he bm dan overtollige eruitgooit. Dus bloeden kan ook van de utro komen. Het is een weekmaket. Maar ja. Meer weten we pas met de echo.

18. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Mi,

Moest jij extra vit d slikken omdat je een tekort had of is het nu een standaard advies geworden naast de foliumzuurtabletten?

Fijn dat het nu weer rustig is, hopelijk blijft het goed gaan!! :)

Ik weet niet wat jouw achtergrond verder is maar mijn vit D was vorig jaar mei 48 terwijl de normaalwaarde tussen de 50 en de 120 ligt..
    Ik heb net als jij een multi vitamine met vit d geslikt (en daarnaast los tabletje foliumzuur) en los vit d pilletje (devaron) extra van de apotheek. Dacht dus dat ik het goed deed..
    Na mijn miskraam wilde ik dus eigenlijk weten waar het aan had gelegen en wat ik kon doen om evt.herhaling te voorkomen dus prik maar los :)
    Bleek m'n vit d maar net 50 te zijn...dus ik heb bijna een jaar lang extra, extra geslikt (naast nog meer vette vis eten en vaker in de buitenlucht) en was maar 2 punten/eenheden, ik weet niet hoe dat wordt genoemd, gestegen!! Veel te weinig! Ik heb een getinte huid dus eigenlijk is het al veel te laag voor mij, laat staan een beebje die er zich ook door moet laten ontwikkelen. Daarnaast zou het ook aan mijn lactoseintolerantie en pds kunnen liggen dat ik niet op een "normale" manier of hoeveelheid vitamine kan omzetten dus een wit apothekerspilletje of een multivit werkte niet bij mij.. Ik werd door een Etos verkoopster! erop geattendeerd (eigen HA wist daar helemaal niets zinnigs over te zeggen!) dat ik sneller en meer baat zou hebben bij capsules op olie/gelbasis. Die worden beter opgenomen. Dus ik heb nu de Bio pharma vit d in 1000 eh. Ik ben van 50 (5 maart 2013 geprikt) naar 73 gegaan (geprikt 23 mei 2013)...
    Ik nam wel 2x per dag een pil. En ging me direct beter als in energieker voelen. Dus ik zou zeker als je een tekort hebt die van bio pharma aanbevelen!

19. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Lieve MI87: wat een onzekerheid weer voor je! Ik duim heel hard voor je dat het vals alarm is en dat je kleintje blijft zitten. Vitamine D kun je gerust in 2000 eenheden bijslikken, naast je multi. Dat hebben wij Nederlanders echt nodig omdat we zo lang binnen zitten. Ik heb gedurende een paar maanden zelfs 4000 eenheden geslikt omdat mijn waarde 32 was, wat erg laag is. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

@ de rest: ik ben vrijdag vrij dus dan kom ik weer bijkletsen!

20. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Heb die gelcapsules ook geslikt ja maar moest nu een pil voor zwangeren nemen. Tis inderdaad protocol nu standaard vit. D.
    Vandaag alles rustig...

Deel Deze Pagina