Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED 2 (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door FSK, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Kniffel wat boed! Geniet ervan! En wat gaat het snel bij jou! Alweer 11 weken!!! Geniet ervan! Begin je er al meer in te geloven??

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Boed= goed

3. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    Ja dat geeft zeker een energie-boost. Wat we zo allemaal hebben gezien zat alles er op en eraan. Was erg mooi om te zien. Begin er eindelijk in te geloven en durf dingen te gaan regelen en kopen.

4. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja kniffel, dat regelen en kopen moet je zeker al lekker gaan doen. Ik heb steeds het gevoel gehad dat ik iets illegaals deed als ik weer wat kocht. Hoezeer ik er ook van genoot, dat was een beetje dubbel. Was zo bang dat het toch nog mis zou gaan. Maar mijn man zei steeds:'als het mis gaat is geld wel het laatste waar we ons mee bezig houden'. En ja, da's natuurlijk waar. Ik ben nu 30 weken en de babykamer is zo goed als klaar. Ik moet zeggen dat ik nu heel blij ben dat ik op tijd begonnen ben. Aan het einde word je toch moe en heb je daar allemaal veel minder energie voor. Daarbij komt dat je nooit weet hoe het loopt. Je kunt in het ziekenhuis komen te liggen en dan moet je het allemaal uit handen geven. Da's toch zonde?! Dus geniet ervan, je hebt er zo lang voor moeten vechten en op moeten wachten...

5. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Kniffel,

Wat fijn dat alles goed is!! Geloof er maar in en geniet ervan :)!

6. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed Kniffel!! Lekker gaan genieten en leuke spulletjes uitzoeken!!

7. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Fijn Kniffel, dat is je ook gegund!!

Hier, punctie gehad: 3 eicellen. Morgen horen we of ze bevrucht zijn. Spannend!!

8. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Mieksel! Hou ons op de hoogte!

Fsk: hoe is het met je? Lukt het je de boel een beetje los te laten zoals je graag wilde?

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Mieksel, zet hem op!!! Spannend!

10. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    MI87: hoe laat is de echo morgen? Heel veel succes!

11. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Mi,

Succes met de echo! Laat je even weten hoe het was?

12. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    Mi heel veel succes straks met de echo

liefs van kniffel

13. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    En, Mieksel en MI87, is er al nieuws???

14. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja! Eerst heb ik bij de ingang voor het radboud gekotst over mijn jas en sjaal, heb erg last van ochtendmisselijkheid maar dit was de eerste kots sessie ; p

De echo was goed! Mooi garnaaltje met kloppend hartje en geen rommel. Baarmoeder is schoon!!! Zo blij!!! Ze zag wel waarschijnlijk de oorzaak. De vormende placenta ligt over de baarmoedermond. Dat schuurt en kan bloedingen veroorzaken. Ook omdat het groeit. Ik moet dus rustig doen en ziek melden. Liever geen dingen doen die bloedingen uitlokken. Ze wilde daarom ook liever niet kijken want met de echo kreeg ik weer wat oud bloed dus ze wil er liever nu niet rommelen. Kan nog overgaan als de baarmoeder/placenta hoger gaan liggen.

Mocht lekker tot 12 weken door met de utro. Daarna 6 buisjes bloed afgetapt en in een potje moeten plassen en meteen verbannen naar de verloskundige in het radboud. Moest daar een volgende afspraak maken. 27 december mag ik weer. Was zo lief alle assistentes kwamen naar me toe om te vragen, en? En? En? Ze waren echt heel lief.

Mijn opa heeft kanker en lag voor een dagbehandeling op oncologie dus even de echo geshowed. Daar kreeg die wel tranen van. We zijn dus heel blij maar we zijn ernog niet. Voor nu ziet alles er goed uit.

15. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    wat ontzettend fijn voor jullie!!
    nu kan het echte genieten beginnen!!
    placenta voor de uitgang komt wel vaker voor ( staan meerdere topics op ZP ) lekker rustig aan doen;) en probeer ECHT te genieten van deze ZWschap!!

Liefs

16. fozzy

fozzy Actief lid

18 jul 2013
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Ik ben fozzy vooral actief op de topic endometriose en de mmm.
    Ben al ruim een jaar bezig met zwanger worden maar weet nu sinds twee maanden dat ik hele ernstige vorm van endometriose heb (grote cystes op de eierstokken, verklevingen, en endo op de darm en blaas)
    word woensdag as geopereerd en na mijn herstel meteen door voor ivf.
    hele roerige en moeilijke periode dus. Maar heb paar weken terug mijn amh laten testen en fsh deze waren goed? maar jullie weten denk ik nog beter wanneer het goed is toch? tevens had de ivf arts met een opmerking dat vrouwen met ernstige endo lagere eicelkwaliteit kunnen hebben daar schrok ik nogal van. ben trouwens 28 jaar en mijn amh was 6.5
    weten jullie ook wat over de eventuele eicelkwaliteit en of daar wat aan te doen is v ivf? amh zegt daar niet over geloof ik..

Ik zie dat er wat meiden ook zwanger zijn ondanks de moeilijke weg echt super!

17. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mi87: wat fantastisch nieuws! Ben ontzettend blij voor je! En nu lekker gaan genieten!

18. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Wishfull, ik zie dat jij morgen geslachtsbepaling hebt! Spannend!! Heb je een vermoeden???

19. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    ja dat klopt:D idd erg spannend!!!

ik denk al vanaf het begin een jongen;)

bij 12 weken en 3 dgn bij de echoscopiste de NUB theorie laten bepalen en zij was voor 80% zeker van het geslacht wat ze gezien had!!

ik durf(de) mij daar niet aan vast te houden.. en helemaal los te gaan met kopen:p

hopelijk ligt hij/zij er morgen goed voor??

20. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    MI87, wat super dat je een goede echo had en een verklaring voor de bloedingen. Nu dus rustig aan en je garnaaltje lekker laten groeien ;)

Wish, spannend zeg!! Leuk om het straks echt te weten, dan wordt het nog concreter allemaal.

@hier: van de drie eitjes zijn er twee bevrucht, dus super blij!!! Hopelijk delen ze goed door en dan vrijdag de terugplaatsing...

Deel Deze Pagina