Volgende week woensdagavond moet ik melden in het zkh (als het niet te druk is) en wordt er zo'n ballon ingebracht om de bevalling mee op te wekken. Naar alle waarschijnlijkheid kunnen we onze meiden dan nog voor het weekend in onze armen houden! Ze waren goed gegroeid en werden geschat op 5 pond per stuk. Mijn buik is opgemeten heeft inmiddels de omvang van iemand die 48 weken zwanger is van een eenling...
Spannend babsie! Ik wens je heeeeel veel succes!! Nog even dat zware eindexamen halen ( bevallen) en dan zijn jullie met zijn viertjes!!!
Oef, wàt een buik zeg, geweldig! Kun je je nog een beetje bewegen en slapen, of ist lastig!? Spannend, je kunt de daagjes dus gaan aftellen...
Wow wat een buik. Nog een week wachten op je twee meisjes. De laatste loodjes. Een knuffel van kniffel
Dank jullie wel hoor! Het gaat nog heel goed. Het is wel heel spannend dat het elk moment kan beginnen... Pas als ik ze beide gezond op de wereld heb gezet is onze missie echt geslaagd na al die jaren...
Babsie, dat snap ik heel goed dat je dat gevoel hebt.. ik weet zeker dat als wij ooit nog zwanger mogen worden.. wij dat ook hebben. Ik denk dat dat logisch is na het verlies van een kindje.. Maar als ze er dan ook zijn, moet je er echt van gaan genieten hoor!!!
Poppetje77: ik kan oprecht tegen je zeggen dat ik wel van elk moment van mijn zwangerschap heb kunnen genieten, ook al was het lichamelijk soms zwaar. En dat komt juist door die zwangerschapsafbreking in 2009 en de weg die daarna kwam. Ik had verwacht elke dag in angst te leven mocht het ooit weer raak zijn. Maar ik heb van juist door mijn vorige zwangerschap geleerd te genieten van elke dag die je samen hebt met het kindje(s) in je buik omdat ook elke dag de laatste kan zijn. Omdat het alles kan zijn wat je uiteindelijk met dat kindje hebt, zoals bij jou en jouw dochter en ik met mijn zoontje.... Maar einde mmm is pas zeker als ze ik ze allebei gezond op de wereld heb gezet...
Ik hoop het ook ooit weer te mogen ervaren en dat ik dan met zo kan genieten als jij! weet alleen hoe ik ben, na Mia zal er nooit meer het onbezorgde zijn. We zeggen het nu ook pas na de vlokkentest tegen kennissen. Maar ok eerst stap 1: weer zwanger worden!
Ja, maar dat dacht ik dus ook... Maar kan dus ook anders uitpakken. Hoe gaat het verder met je? Ben je klaar voor de tp volgende maand?
Ja, wil graag door.. Ben inmiddels 36 dus soort van dat het klokje gaat tikken stom maar heb er een goed gevoel over.. Ben nu ook nog extra vruchtbaar dus hoop dat het helpt bij de innestelling. Uiteraard moet de cryo goed ontdooien maar blijf positief. Zonder positiviteit lukt het niet, denk ik!!
Goed zo, positief blijven is ook belangrijk. Fijn dat je er een goed gevoel over hebt. Maar hoe zat het nou, was dit met Mia een toevalstreffer?
Mia was zoals zij zeiden ' domme pech ' het embryo heeft een fout gemaakt bij de ontwikkeling. Het is niet ergerlijk, wij zijn nog wel extra nagekeken.. De kans op herhaling is 1%, dat is standaard na dit. Als het erfelijk is, is de kans groter.
Poppetje, wat fijn en spannend dat je in februari weer mag beginnen. Ik hoop dat het meteen lukt en je niet opnieuw een hele poging hoeft te ondergaan. Super dat je zo positief denkt!! Je kunt jezelf heus niet zwanger denken, maar ik geloof stellig dat het helpt. Mi87: je bent over de twaalf week, super!! Voel je je nu ook zekerder? Ik denk steeds dat jij al veel langer zwanger bent dan ik, maar eigenlijk schelden we maar vier week..! @hier: goede echo met kloppend hartje gezien, hoera!! Nu over anderhalve week weer echo. Blijf het spannend vinden. Maar, de tekenen zijn goed: geen spatje bloed, in tegenstelling tot de mk, en met vlagen een beetje tot behoorlijk misselijk. Maar, je hoort mij daarover niet klagen hoor, ik kan prima functioneren in tegenstelling tot anderen hier...
Gelukkig poppetje, wij kregen een geheel andere uitslag. Vandaar dat er zoveel jaren tussen zaten. Hoop dat je gauw weer zwanger bent! Mieksel: heerlijk! Het zit gewoon hartstikke goed joh! Hoe ver was je bij die miskraam?
Mieksel, super!!!! Heerlijk he!!! Goed dat je nog kan functioneren ondanks misselijkheid. Tis echt geen pretje. Ondanks dat ik het er allemaal voor over heb is het best pittig. Ja jij mag dus eind augustus bevallen of niet?? Hier vandaag ook weer hartje gehoord. Mag bij de vk langskomen omdat ik erg onzeker word van bloedverlies die ik soms heb. En wow! Wat een mooi geluid weer... Afgewisseld met een harde bonk...ik vroeg hoort dat? De kleine schopte blijkbaar richting de doptone haha. Heb vandaag kraamzorg geregeld. Ik durfde echt niet eerder. Dus ik ben ook nog veel onzeker. Poppetje, goed dat je weer aan de slag gaat! Voor jou weet ik ook zeker dat het goed komt. Ik ga nu slapen...proberen...was vanmiddag op de bank in slaap gevallen om 2,5 uur later wakker te worden... Dus heb nu geen slaap...
Babsie, Fijn te horen dat het heel goed gaat! Spannend! de laatste week is ingegaan.. Hoop dat je voor dat weekend nog met vlag en wimpel zal slagen voor de missie
Zoetjes, hoe gaat het met spuiten? Wanneer is je eerste fm? Voor jou is het dus ook een spannende tijd weer! Dit word je eerste icsi toch?