Babsie, hartstikke gefeliciteerd! Geniet ervan! En wow! Wat een redelijk vlotte bevalling! Hopelijk met jou ook alles goed? Ben ook benieuwd hoe de meiden heten!!!
van harte gefeliciteerd hoor! eindelijk zijn ze er! blakend van gezondheid nu kan het andere genieten beginnen!
Gefeliciteerd Babsie!! Wat heerlijk dat je je meiden eindelijk, veilig in je armen hebt. Dit is je zo gegund!! Ik ga vlug ff in je album kijken..!
@hier: gisteren een prachtige echo gehad. Hartje gehoord (indrukwekkend), hem zien spartelen en hij heeft ff gezwaaid! Ben er stil van, wat een wonder!! Ontzettend dankbaar!
Babsie, Van harte gefeliciteerd!! Geniet van je geslaagde missie en op naar de volgende, het andere genieten
Babsie, ik denk dat ik eerst je moet toevoegen als vrienden/contacten voordat ik je prive album kan zien he?
Heb weinig aan mijn profiel gedaan dus heb het even bijgewerkt...ik hoop dat ik iedereen heb toegevoegd nu aan de contactlijst?? Heb iedereen op de laatste 3 pagina's een verzoek gestuurd behalve miss en babsie jullie had ik al. Hoop dat ik niemand vergeten ben... Ga zo eens proberen om wat foto's van de echo's en buikfoto van vandaag toe te voegen... De site loopt niet lekker. Krijg telkens error...ben er nu net eindelijk weer op. Anderen hier ook last van?
Babsie, hier ook nogmaals gefeliciteerd. In jouw geval zijn dubbele felicitaties ook wel op z'n plaats En een zwaai aan alle andere meiden. Ik kom snel weer meepraten. Op het moment erg druk en ook even in een wat moeilijkere periode met allemaal geboortes om me heen waardoor ik even wat minder op zp te vinden ben. Ik spreek jullie snel weer. Groetjes Natasja
Natasje, altijd een moeilijke periode. Vooral als het er veel zijn. Neem lekker je tijd en doe rustig aan! Hele dikke knuffel! Nou inmiddels de foto's van mijn buik en de echo's erop gekregen en ook meteen maar de beestjes erop gezet, dus als je ze wilt zien staan ze er. Even vraagje, is mijn buik echt zo groot voor 14 weken al of kan dit best? Mijn zusje is namelijk 3 weken verder en is nog hartstikke plat...
Je hebt idd een behoorlijk buikje voor 14 weken mi! Ik had dat bij onze eerste ook en nu weer! Gaat bij iedereen in een ander tempo! Heerlijk toch dat bolle buikje!'
Van harte!!!Ik vind het zo leuk! Ik ben heel benieuwd naar de foto's. Hier heb ik wat stoms gedaan. Ik heb op 9dpiui een zwangerschapstest gedaan en die was positief. Maar het kan heel goed een vals positief zijn. Ik spuit na de inseminatie namelijk altijd 2 * Pregnyl 1500 IU voor de luteale ondersteuning. Pregnyl zorgt voor een verhoogd HCG-gehalte in het bloed. Dit HCG-gehalte zou na 48 uur tot 15-30 miu/ml moeten dalen. Ik heb getest 60 uur na het zetten van de tweede spuit...de onzekerheid is zo vervelend en er is niks anders dat ik kan doen dan afwachten. Bah!
Lamaris, ik heb altijd begrepen dat pregnyl iedere 24 uur halveert. Als dat klopt, is je test dus zeker vals positief want de pregnyl zou na 60 uur nog tussen de 375 en de 137,5 moeten zitten. Sorry meis, zou willen dat ik leuker nieuws had! Je kunt natuurlijk wel zwanger zijn, alleen zul je nog even geduld moeten hebben met testen! Sterkte met wachten. X
Babsie, wat een prachtige meiden! Heeel schattig!! En ik had je buik nog niet gezien, maar respect! Lijkt me best zwaar met zo'n buik te lopen... Wel heel mooi, geen enkele striae, of wel!? Mi87, mooi buikje hoor!! Volgens mij verschilt buikje enorm per persoon. Lamaris, verleidelijk he, dat testen? Jammer dat je er nog niets aan hebt. Je zou eventueel morgen nog eens kunnen kijken offie donkerder wordt..? Ik DUIM! @hier: 10 week!!