Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED 2 (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door FSK, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Kniffel, heel veel succes vandaag! Hopen op een mooi shot met een gezonde beeb!!! Hoe laat mag je? Of ben je al geweest?

2. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Kniffel, succes vandaag, spannend lijkt me dat.
    Hopelijk issie straks helemaal APK goedgekeurd ;)

3. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48

Tja, ik kan helaas niet mee praten over echo's of namen dus niet zo raar dat ik stil ben. :)

Testen zijn omo wit, gestopt met utro, ongi afwachten en kijken hoe verder aangezien we ook binnenkort op vakantie gaan.
    Had meer verwacht met 4 follies, goede omstandigheden etc dus de moed zakt me wel in de schoenen, wanneer gaat het dan wel lukken..

@poppetje,
    Fijn dat er een goede ontdooiing en TP heeft plaatsgevonden, ik hoop op een goede doorgaande zwangerschap voor je!

@zwangeren,
    Veel plezier met de echo's, geniet ervan!

@babsie,
    Begin je al een beetje te wennen en bij te komen?

@dames die met een behandeling bezig zijn, veel succes!!

@fsk,
    Veel sterkte met jullie moedig besluit en veel geluk samen!

4. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    En kniffel???

Poppetje, wat fijn dat je nu weer een goede kans maakt. Hoop echt verschrikkelijk dat je weer positief test. Mia staat op zichzelf maar het zou toch wel troosten als er weer een nieuw mini-mensje in je buik mag groeien. Ik duim voor je!

Succes met echo morgen, mi87! Vind het zo fantastisch dat je nu al zo ver bent...
    Een vriendin van mij is zwanger van een jongen en ik zag idd verschil op de echo foto's bij 13 weken tussen haar en die van mij... Bij haar zag het er allemaal wat hoekiger en spitser uit. Bij mijn meiden leek het allemaal wat ronder...

Mieksel, ben ook erg benieuwd naar het geslacht. Ik heb toch het idee dat poffertjes eerder meiden krijgen ipv jongens...

Hier alles goed. Wij genieten enorm van onze ontspannen meiden. Net onze eerste wandeling gemaakt. Zoveel jaren naar verlangd.... Kan nog steeds niet echt bevatten dat het nu echt zo is... Dat we een gezin zijn en dat die nachtmerrie voorbij is...

5. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Zoetjes, ik hoop dat wij er ooit weer vol trots over mee kunnen praten!!!

Babsie, dank je! Jij weet als geen ander dat dit extra spannend en beladen is voor mij. Ik zou graag weer zwanger zijn als de uitrekendatum 26 april is. Mia vervangen kan niet, maar het zou die dag iets dragelijker maken!!! Snap zo dat jullie nu dubbel en dwars genieten van jullie gezin!!!

6. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    @hier
    De 20 weken echo was goed.
    Omtrek hoofd was goed, geen open ruchtje, geen open buikje, geen hazenlip en alles lag verder op schema ze kon alleen het rechter gedeelte van het hartje niet zien. Uk wou niet de goede kant op draaien, links was helemaal in orde.
    Morgen hebben we dus nogmaals een echo om te kijken of uk nu wel de rechter kant wil laten zien.

We gaan vanavond dus lekker uit eten op de gezondheid van uk.

7. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super kniffel! Van harte gefeliciteerd en geniet van jullie momentje vanavond!

Poppetje: begrijp het... Hoop dat die wens uitkomt...

8. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    wat fijn kniffel en je mag morgen nogmaals ff spieken heerlijk hoor!

( hihi en ook wij zijn uit eten gegaan toen de 20 weken echo goed was):D

mi heel veel plezier morgen bij de echo!
    geniet ervan!

poppetje jij heel veel s6 in deze ellendige wacht weken..
    hopelijk gaat jullie wens weer in vervulling!;)

babsie wat zul je genieten!
    ook ik kan er nu al naar uit kijken..

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Kniffel, gefeliciteerd! Geniet er lekker van!! En morgen nogmaals spieken naar je kleine!
    Wilde jij ook niet weten wat het word? Ben het ff vergeten.

Babsie, jij ook: lekker genieten. En ja meid, het is echt zo! Je bent moeder!!!! En van twee! Dat had je nooit durven dromen. ( we willen het niet weten maar ga nu toch ff spieken naar jouw echo of het ronder is haha)

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Knuffel, fijn dat alles tot zover goed is, en tja eigenwijs is geen slechte eigenschap hoor.. :D

Mi veel plezier morgen!!!

11. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Poppetje,

Ik heb er nooit echt over mee kunnen praten :( de 2e echo was het hartje al gestopt dus wij zijn nooit zo ver gekomen, helaas!
    Ik hoop wel dat ook wij, die nu nog aan de zijlijn staan, er wel zo snel mogelijk trots over mee kunnen praten :)

Even een andere vraag, ik had hem al gesteld in het vruchtbaarheidsbehandelingen topic, jij bent pas in Gent gediagnostiseerd met schildklier toch? Of heb ik dat verkeerd onthouden? Ik vermoed dat het bij mij ook mee speelt maar mijn waarden lijken normaal. Hoe ging dat bij jou?

12. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Net terug van de echo. Heb van de zenuwen en deels wagenziekte weer lekker overgegeven. Gelukkig had ik nog een plastic tasje liggen in de auto, man o man wat kun je, je dan beroerd voelen!

Met de kleine uk was alles goed. We hebben de hele echo 5.38minuten gefilmd en heb er al twee keer vol verwondering naar zitten kijken. Nog steeds voelt het zo onwerkelijk! Dat ik dat ooit mocht meemaken!
    Hij/zij was druk aan het draaien, graaien en trappelen. Ben er erg blij mee want had hem nog niet zien bewegen. Hartje luisteren ging wat moeilijk omdat ie dus zo druk was.
    We hebben een prachtig shot van de voeten en handjes: 10 vingers!
    Het geslacht willen we niet weten maar was ook niet te zien, de navelstreng zat ertussen. Ik ben weer helemaal verliefd.

Na afloop stapte onze gyn. van fertiliteit naar binnen, die was ergens naar op zoek, en die kwam meteen even naar de echo kijken. Erg leuk dus!

Ik hoop echt dat de andere meiden dit allemaal gaan meemaken. En zoetjes, ik vind het wel heel etg positief dat het toen spintaan gelukt is. Ik blijf duimen draaien voor iedereen!!!

13. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    In Gent vonden ze mijn schildklier waarde te hoog. Nederland vond 3,7 prima maar Gent wil dat deze max 2 is maar liever nog 1! Ik heb hier medicatie voor.. Een lagere waarde is beter voor de innestelling volgens mij..

Ik ben wel verder gekomen maar op mijn ervaring hoeft niemand jaloers te zijn.. Ik hoop dat we ooit weer mee kunnen praten over een gezond kindje!!

Mi wat zijn jullie stel dat jullie het geslacht niet willen weten! Ik ben veel te nieuwgierig! Wel fijn dat alles goed was!!

14. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Dank voor je snelle reactie! Ik dacht dat ook begrepen te hebben van Gent. Wist alleen niet of die waarde van 1 max 2 ook geldt als je niet al in NL of elders bent gediagnostiseerd als schildklierpatient.

Nee, zo' n nare ervaring met afscheid moeten nemen van je kind is absoluut niet iets om jaloers op te zijn! Dat lijkt me zo verschrikkelijk moeilijk en pijnlijk! (En dan nog kan ik het niet voelen zoals jullie dat gevoeld hebben!)

Nee, we gaan voor mee praten over goede zwangerschappen en gezonde kindjes :)

15. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Poppetje...ahum...ik hoop nog steeds dat het met de benen wijd ligt hoor zodat we het perongeluk toch zien ; )
    Mijn man is wel heel stellig hihi

16. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Mi hihi geweldig!!

Zoetjes, in Nederland was ik geen patiënt maar Gent met dit in je bloed voor ze behandelen. Mijn dokter had mijn medicatie niet voorgeschreven maar omdat Gent het nodig acht doet hij het. Ik prik in nl regelmatig om te kijken hoe mijn tsh en t4 zijn en die mail ik naar Gent en zij bepalen dosis omhoog of omlaag. Maar iedereen die zich bij hen meldt controleren zij hier op. Nederland kijkt er anders naar..

17. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    mi fijn dat de echo goed was:D
    heb je toevallig geen 12 wkn echo waar mss een nub te zien is?:p
    bij ons was de nub met 12 wkn een meid voor 80% en het is een meid gebleven:D

trouwens je laatste echo foto die van het voetje lijkt wel een potty shot;)
    het lijkt dat je tussen de beentjes kijkt?

18. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Nee de baby ligt achter de heuvel hihi. Maar heb me suf gestaard met het filmpje maar echt, de navelstreng zit er strak voor. Niks te zien. Nee heb geen nub foto. Alle echo's die ik heb staan erop.

19. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    O, zie nu hoe je het bedoeld wishfull hihi. Ja misschien moet ik de echo op het potty shot topic zetten, puur om te kijken of ze doorhebben dat ze naar een voetje zitten te kijken!!!

Kniffel, hoe was het tweede deel van de echo? Heb je nu wel de andere kant van het hartje gezien???

20. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16

Ja ook die kant was goed. Uk is helemaal goed gekeurd.

Deel Deze Pagina