Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED 2 (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door FSK, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    MI87: Hoe gaat het nu met jou...??

2. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Kniffel,

Bij ons heeft het echt bijna een half jaar geduurd eer we toestemming hadden. Begin januari eerste afspraak met zijn 4en en daarna wij en donor beide nog een aparte afspraak bij de gyn. Daarna kregen we gesprekken met psycholoog wij 1 en donor 1 afspraak. Toen dit allemaal afgerond was, dit was meen ik rond eind maart moest alles worden besproken binnen de staf vd gynaecologen en daarna ging het naar de medsich ethische commissie (METC). METC heeft in Erasmus mc 1 keer per maand overleg en helaas hadden wij dit net gemist en ging overleg in april niet door waardoor we in mei pas besproken werden. Had wel al gebeld dat het zolang duurde en toen zijn we eind mei ingedeeld voor de intake ivf in veronderstelling dat toestemming wel goed zou zijn en dit klopte ook. Dus in juni kunnen starten met eerste ecd en begin juli punctie.
    In welk ziekenhuis doen jullie nu ook alweer ecd? Was het utrecht? Weet wel dat het daar veel sneller gaat volgens mij 3 maanden vanaf eerste afspraak tot start.
    Hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes
    Bittersweet

3. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    MISS76

@ Bittersweet: wat fijn dat jullie bijna gaan starten! Het is zeker super spannend maar probeer inderdaad maar niet teveel te denken aan dat het de laatste keer is. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar het lijkt me goed om je focus volledig op deze poging te houden. In het NU leven! Dit moet 'm gewoon gaan worden voor jullie! Ik duim heeeeeeeeeeeeel hard voor je :):):)

Dank je meis, Je bent lief kan duimen echt heel heel hard gebruiken.

Liefs
    Bittersweet

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Werd gisteren om half 5 teruggebeld moest meteen komen. Half 7 waren we er. Echo gekregen en helaas zat het kindje er niet meer. Was wel een enorme chaos in mijn baarmoeder dus ik was nog lang niet klaar met bloeden. We werden alleen gelaten, ff flink zitten janken en daarna kwam de dienstdoende gyn binnen: meteen cureteren.

Dus ik moest me daar ter plekke uitkleden, werd meteen meegenomen kon niet eens afscheid nemen. Om 9 uur werd ik wakker op een lege uitslaapzaal, heb daar de nacht moeten blijven. Kreeg gelukkig een eigen kamer. Ben vanmiddag thuis gekomen. Lichamelijk weinig last maar alle hectiek ineens en het verlies moet ik nog een plekje geven. Ik lig nu op de bank en als ik weer goed hersteld ben kom ik weer goed meelezen en schrijven. Het word een zware tijd.

5. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0

Lieve MI87

Nee meis wat oneerlijk. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Liefs
    Bittersweet

6. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Ohhh nee...!! :(

Een hele dikke knuffel voor jou en je mannetje...!!

Xxx...!!

7. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onee wat vreselijk zeg! Heel veel strekte :(

8. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    HOi Jolanda

Wat apart zeg ik mag van het emc niet aan de pil, dit ivm opbouwen bms wat slechter kan zijn. Hierdoor kan het de innesteling verslechteren. Ik weet het ook niet hoor dit is wat mij verteld werd. Wilde ook graag aan de pil omdat ik me steeds zo beroerd voel tijdens menstruaties en toen werd mij dit verteld.
    Gek dat zo ieder ziekenhuis weer zijn andere ideeen heeft.
    In welk ziekenhuis ben jij ook alweer onder behandeling?

Liefs

9. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Lieve MI87, wat een vreselijk verdrietig bericht. Ik ben er helemaal stil van. Het leek al zo onwaarschijnlijk dat je kleintje bleef zitten met al dat bloed, maar wat hebben we hard gehoopt en geduimd voor je. Ik wens jullie heel veel sterkte om dit verlies te kunnen verwerken!

Liefs en een dikke knuffel,

Miss

10. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mi87, wat vreselijk naar zeg.... Zo abrupt ook direct de curretage! Heel veel sterkte met dit verdriet, wees lief voor jezelf de komende tijd.

11. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bittersweet en Jolande wat super spannend dat jullie beiden binnenkort weer voor ECD gaan! Ik hoop op prachtige resultaten voor jullie!
    Kniffel, ik hoop dat jij ook snel duidelijkheid hebt wanneer jullie kunnen gaan starten. Sterkte met dit wachten...

Miss, lijkt me een heel goed plan om gewoon nog even zwanger te worden van de laatste IUI :) niks geen dd of ivf voor jullie!

12. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herfst, ik snap heel goed dat je radartjes zijn gaan lopen. Op welke dag van je cyclus zit je? Ik hoop dat het de laatstse optie is die je gegeven hebt: innstelling, maar ja... Kans is klein, maar wel aanwezig natuurlijk! Ik heb de eerste 2 maanden van de dhea toch wel flink last gehad van mijn onderbuik en eierstokken. Het leek erop dat ze flink aangezwengeld werden om actief te worden. Heel veel succes met de intake morgen, ben benieuwd! En geen zorgen hoor, dr S geeft niet zo snel op. Wat is je AMH?

Natasja, vervelend dat bij jou ook de radartjes aan het draaien zijn. Irritant is dat he? Want ja, wat als... Kan je niet voor je eigen gemoedsrust nog een test doen? Gewoon voor de zekerheid, anders blijf je zo malen.

13. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je man

Een knuffel van kniffel

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    MI87, lieverd toch... Pffff.... Wat een avond en nacht moet jij, jullie hebben meegemaakt.. Een vreselijke nachtmerrie die uitkomt.... Meisje toch. En alles ook ineens in zo een sneltreinvaart.. Wat vreselijk. Neem je tijd, herstel en rust goed uit en hopelijk kunnen jij en je man dit verdriet samen delen.

Een stevige knuffel en veel kracht.

X

15. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    MI87 wat erg, heel veel sterkte voor jou en je man!!!

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@MI87: wat ontzettend oneerlijk meid..!!! wil jullie heel veel sterkte toewensen..

17. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    @MI87.. ach meis.. wat een ongelofelijk dit!!
    onvoorstelbaar!!..
    jij en je manneke heel veel sterkte de komende tijd!!
    doe rustig aan neem de tijd en rust om te herstellen!!
    Ik denk aan je!!

18. Herfst80

Herfst80 Lid

4 okt 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    MI87...ow...meid...geen woorden voor...kus!

19. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve MI87, wat een ongelofelijke, oneerlijke nachtmerrie voor jullie! Ik wens jullie heel veel sterkte. Zorg goed voor jezelf!
    Dikke knuffel!

20. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een rust hier in dit topic!

Ik heb een vraagje. De hormonen die je moet gaan gebruiken voor IVF, moet je die altijd zelf spuiten? Ik ben nl als de dood voor naalden en zie mezelf dit echt niet doen... :(

Deel Deze Pagina