Zwaar! Hij moet 8 uur per dag dozen met kaas stapelen op een pallet. Niet het leukste wat je kan bedenken, maar ja... De centen zijn erg welkom en hij is blij dat hij niet meer zo afhankelijk van mij is.
Ik ben dus nog steeds niet ongesteld. Inmiddels is het CD 44. Heb al wel een week klachten als buikkrampen en hoofdpijn. Hoofdpijn heb ik nog nooit gehad, tenminste niet voor of tijdens mijn menstruatie en ook niet dagen achter elkaar. Mijn fantasie is dus weer een loopje met me aan het nemen. "Wat als ik zo'n wonderverhaal" word. Op 19 maart is de echo gemaakt nav positieve ovutest. Toen had ik een blaasje van 4 mm en bms van 3,85 mm. Stel toch dat dat verder is gaan groeien (ben immers ook aan de Dhea). Hoe lang zal het dan ongeveer duren voordat dat eventuele eitje in dat miniblaasje gesprongen is? Ik heb nl ongeveer 2 weken later best een behoorlijk libido gehad en ook een aantal x seks gehad. Pffffff om gek van te worden toch! Elke cyclus een beetje hoop tegen beter weten in.
Pff, ik zou willen zeggen "probeer rustig te blijven en maak jezelf niet gek" maar ik weet hoe moeilijk het is. Ik ben iig voor je aan het duimen dat er toch een wondertje bij jullie aan het gebeuren is...!!
als je op 19 maart een positieve ovutest hebt gehad dan had je normaal gesproken als ongi moeten zijn?? We zijn nu immers al een 4 weken verder.. ik weet niet hoe je cyclussen er normaal gesproken uit zien?? op welke dag normaal gesproken je follie springt en hoe lang je luteale fase is bv?? mijn ovulatietesten zijn meestal pas positief(smiley Clear Blue) als mijn follikel 19/20 mm is.. en dan is mijn BMS ook al 8/9 soms 10/11 Mss begrijp ik het verkeerd hoe je het uitlegt dat kan natuurlijk ook?? Maar 4mm is dan eingelijk nog te klein om een positieve ovutest te kunnen hebben???
Ik had inderdaad een pos ovutest, daarom liet ik een echo maken (op advies van Dr S.). Om te kijken of die testen betrouwbaar voor mij zijn. Dat was dus niet zo, want het enige wat er te zien was, was een miniblaasje op 1 eierstok van 4 mm, de andere was leeg. En het BMS was maar 3,85. Geen sprake van een ovulatie dus. Ik ben knetteronregelmatig ongesteld, maar zo'n lange cyclus heb ik maar 2 x eerder gehad. De langste was 65 dgn en de andere 42 dgn.
dan kan het best zijn dat diezelfde follikel niet groter geworden is.. en je mss deze maand helemaal geen eisprong gehad hebt??
Dat kan zeker Wishful. Maar toch de afgelopen week wel wat klachten. Momenten waarop ik zeker wistt dat ik ongesteld zou worden, maar tot op heden niks. Misschien zit het allemaal tussen de oren hoor. Elk krampje valt natuurlijk meteen op. Ik weet met mijn verstand dat het 99,9% zeker is dat het niet zo is, maar toch, die 0,01% houdt me zo bezig....
begrijp me niet verkeerd hoor ik probeer je niet te ontmoedigen ik hoop het van harte voor je dat het "natuurlijk" raak is!!! Je zou eventueel een zwtestjuh eraan kunnen wagen?? Zo kun je iig wel 1 ding uitsluiten?? Ook dat bedoel ik niet verkeerd Heeft S daar niets over gezegd over dat je 2 x zon lange cyclus gehad hebt?? 42 dgn en 65 is best lang?? Zou ut door de POF kunnen komen met een samenhanging van PCOS?? (alleen heb je met PCOS dat er meerdere follies niet tot rijping komen en daardoor cystes ontstaan) Maar omdat er bij ons POFFERS meestal niet zoveel follikels meer zijn dat die ene follikel een cyste geworden is of mss niet gesprongen is??
Op dit punt weet ik weinig, mijn cyclus is altijd 28 dagen. Hooguit een dagje korter of een dagje langer!!!! Maar als ik een week of 2 over tijd ben zou ik wel testen idd.
Waarschijnlijk komt het door de POF dat ik zo'n onregelmatige cyclus heb. Tenminste dat denk ik, S heeft daar niks over gezegd. Maar wat dan die (ongi)klachten kunnen zijn? Ik denk dat ik inderdaad maar ga testen. Ik wil het eigenlijk niet, want dan ben ik toch weer teleurgesteld. En dan zul je net zien dat ik de volgende dag ongesteld wordt.
Dat is idd wel lastig. En ik snap heel goed dat je niet zomaar wil testen. Dat heb ik sinds ik begonnen ben ooit ook maar 1x gedaan. Het lijkt me lastig een onregelmatige cyclus maar ken toch dames die nooit een eisprong hadden, onregelmatig ongesteld en nu een mooi kindje hebben lopen
Waarschijnlijk komen die lange cyclussen wel van de POF. Dit omdat de eicelreserve bijna op is en er dus ook niet zoveel eitjes zijn om te rijpen. In mijn geval iig heb ik volgens mijn arts dus bijna geen cyclus meer omdat de eitjes gewoon bijna op zijn en er alleen nog sporadisch eens een eitje rijpt.
Ow, en niet om je te ontmoedigen maar ik heb dus ook wel vaker die ongesteldheidsbuikpijn gehad, zonder daadwerkelijk ongesteld te worden