Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED 2 (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door FSK, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon80

marjon80 Actief lid

8 nov 2009
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    @lamaris ik snap wat je bedoeld. Ik krijg ook regelmatig de opmerking dat ik sterk benen een volhouder. Maar dat vind ik niet. Ik zit nou eenmaal in deze situatie en doe dit omdat mijn grootste angst is dat het niet lukt.

Een spontaan wonder zit er dus echt niet in. We begonnen aan ivf/ icsi ivm een mannelijke factor en later bleek dat ik een groter probleem ben.

Vier dagen na de punctie heb ik een terugplaatsing gehad. Hij lag mooi op schema nu maar hopen dat het blijft zitten. Helaas weer geen cryo's

2. Clau1983

Clau1983 Actief lid

21 apr 2013
    216
    0
    16
    Amsterdam
    Marjon wat fijn dat je een terugplaatsing hebt gehad. Ik duim voor je dat het blijft zitten!

3. poa

poa Lid

18 nov 2014
    68
    3
    8
    Hoe is het met iedereen?

Nou mijn zwangerschap gaat niet goed :(
    Gisteren oranje afscheiding, s'nachts wat steken in mijn zij,
    Clear blue week predictor geeft net als vorige week 2-3 weken aan (had 3+ moeten zijn) bijna geen gevoelige borsten meer, meer krampjes en vandaag meer oranje bruinige vegen bloed :(
    Dus ik weet al hoe laat het is, ik voelde me ook niet meer zwanger. Ik hoop dat het snel doorzet...

Ik ben wel okay, teleurgesteld maar vooral bang dat dit de enige en laatste zwangerschap zal zijn.

4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Poa, ben je al 6 weken? Regel zsm een echo! Bloedingen kunnen erbij horen, kwaaltjes trekken af en aan kan ik je uit ervaring zeggen. En mijn predictor test sprong zelfs bij een tweeling ( dus heel veel hcg) ook niet op tijd door naar +3 weken.

Het is zomaar nog niet het einde, sterkte meisje!

5. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Poa, ik sluit me aan bij Klaasje, NU een verloskundige bellen!!

Klaasje, jij zit in de wachtweken. Spannend!!
    Wat zegt je gevoel?

6. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik ben eigenlijk heel positief, heb ook niets te verliezen Mieksel. Natuurlijk last van kriebels in de buik en spanning, en de tijd gaat nog altijd even langzaam na zo'n tp. Gelukkig veel afleiding van familie uit Schotland die hier logeren, drukte voor de vakantie en werk ik kom die 4 nachtjes wel door.

Zou jij eigenlijk opnieuw IVF willen Mieksel?

7. marjon80

marjon80 Actief lid

8 nov 2009
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    Helaas is het ook dit keer niet gelukt:(

8. Nassira

Nassira Actief lid

6 nov 2014
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte marjon. Hoeveelste ivf was dit?

Poa, krampen (kan door uitrekken komen) of bloedverlies hoeven niets t betekenen o zich. Had je wel een afspraak? Voor degenen die aan poa een verloskundige aanraden. Wat voor nut heeft dat precies want wat kan er eigenlijk gedaan worden om een zwangerschap te beschermen. Niets toch? Of heb ik het mis...

9. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Nee helaas niets idd maar vanaf 6 weken kun je wel een echo laten maken voor meer zekerheid.

10. lamaris

lamaris Niet meer actief

Oh nee...dit klinkt niet goed. Het verdwijnen van symptomen en het bloed in combinatie met de krampen. Ik wou dat ik je hoop kon geven maar ik heb dit zelf ook meegemaakt en zo ging het bij mijn miskraam ook precies.
    Ik denk dat je weinig meer kan doen dan afwachten. Het gaat goed of het gaat niet goed en geen arts kan daar wat aan veranderen. Ik denk aan je meid...

@Marjon80, wat ontzettend naar. Weer terug bij af. Dikke knuffel, het is zo rot...

11. marjon80

marjon80 Actief lid

8 nov 2009
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    #4791 marjon80, 29 jul 2015
    Laatst bewerkt: 29 jul 2015
    @poa: hoe gaat het met je?

@lamaris: ik zie in je onderschrift dat er weer een poging is afgebroken ivm te weinig response. Balen!!!! Deed je deze behandeling nou in dd?

Na 6 x iui 1 x ivf en 3x icsi in dd met een berg voedingssuplementen, gezond eten,dhea, picsi, calciumactivator, 450 eh aan hormonen en embryoscoop. En in totaal slechts 3 terugplaatsingen waarvan 2 met een kans van slagen, Weten we nu echt even niet of we nog verder willen of dat we het hierbij laten.

@ mieksel ik hoop voor je dat het raak is.

12. poa

poa Lid

18 nov 2014
    68
    3
    8
    Hey allemaal,

Ik zit nog steeds in Limbo :/
    Ik ben nu in Amerika (ben daar in Maart getrouwd) en heb nog geen verzekering (moet wachten totdat alle papieren rond zijn).
    Ik kan pas vanaf volgende week een afspraak krijgen. Er werd me verteld dat het idd goed of fout kan gaan en als het zo mocht zijn dat de pijn heel erg word naar de eerste hulp gaan.

Maandag had ik nog wat spotting (oranje/roze) en kreeg daarna ongesteldheids krampen. Heb die nacht zelfs op een handdoek geslapen want ik wist zeker dat het door zou zetten! maar dat gebeurde dus niet.

Dinsdag geen krampen maar wel een klein beetje spotting. (minder dan de dag ervoor)

Vandaag geen krampen en geen spotting.

Het is dus afwachten en hopen hopen hopen op een wonder. Ik weet dus geeneens of er een levend beebje is of niet...

Ik hoop dat alles met jullie goed gaat.

@Marjon, hoe oud ben je? En hoe lang heb je DHEA geprobeerd? voor sommige was dat het wonder middel maar soms juist niet. Heb je 800mg coQ10 geprobeerd (3 maanden lang)? Voor mij in de USA is ivf uitgesloten gezien de prijzen hier maar ik had wel graag die kans gehad ;) (ps. eiceldonatie in de USA is zelfs iets van $30.000 tot $40.000)

13. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Lieve poffers..

Lang heb ik hier niet geschreven. Maar heb nu toch jullie ervaring even nodig..

Even korte geschiedenis.

2 zoons geboren uit vorige relatie beide wonder boven gelijk zwanger. Nu met Man 32 rondes gedaan over onze dochter en de wens voor een tweede van ons samen. In september 2012 AMH geprikt en deze was toen 0,6. Zonder cloud altijd een nette cyclus gehad van 31 dagen. Uit eindelijk met clomid en IUI onze dochter. Na de bevalling ook een mooie cyclus van gelijk weer 31 dagen maar sinds december is die van slag. Cyclus wissels van 26 dagen tot 42 dagen. Ook stijgt mijn temp niet in 1x meer mooi maar in etappes.

Inmiddels ronde 7 en wel al bij de hun geweest (dit keer in het ziekenhuis hier) deze gun verteld dat AMH onzin is. Dat niet kan op mijn leeftijd (bijna 28) en dat het niet kan zijn dat mijn cyclus in de war is door POF en weigert dus ook mijn AMH opnieuw te laten prikken.

Nu weet ik dat wij een gigantisch Voorde het hebben om al 3 kids op te mogen voeding. Maar toch is er die wens. En die kan ik helaas niet zomaar weg stoppen.

Maar kan het dat ik wel gelijk heb en m,n AMH verder gezakt kan zijn waardoor mijn cyclus ineens raar gaat doen het afgelopen half jaar? Het is immers bijna 3 jaar geleden dat deze voor het laatst geprikt is?

Liefs Logan

14. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Logan, ik ken je nog van een hele tijd geleden!

Zoek een andere gyn meid, deze weet niet waar hij het over heeft. Helaas, ook als je zo jong bent gooit POF roet in het eten. Ik zou in jouw plaats overgaan op IVF.

15. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Hallo Klaasje,

Ik ken jou inderdaad ook nog. J ik was ook best even uit het veld geslagen door het onbegrip van deze gyn. Helaas erkent het Erasmus waar wij liepen POf ook niet 100% maar we zijn wel bezig terug daarheen te gaan. Het liefst maken wij de. Stap naar Gent of dd maar wij hebben helaas geen auto dus dat is niet te doen voor ons.

16. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    En?? Klaasje? Getest??
    Wij gaan idd na de vakantie de MMM weer in....

17. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    En overstappen naar het SFG Logan? Of vragen naar een andere gynaecoloog binnen het ziekenhuis?

Spannend Mieksel!

Hier helaas een negatieve test. De acceptatie dat het niet in 1x zo maar lukt is goed te doen, de gedachte dat we toch wel door willen en het weer lang kan duren zorgt voor buikpijn. Het is wat het is!

18. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Balen klaasje dat je negatief getest heb. Ik heb zelf geen ervaring met de gym in sfg en eigelijk ook nooit verhalen van gehoord. Maar zal is research gaan doen wat andere daarover zeggen. Bedankt voor de tip

19. Nassira

Nassira Actief lid

6 nov 2014
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    De beste ziekenhuis in rdam blijft emc dus raad je toch echt om daar te blijven en je zaak duidelijk te maken. Zelfs ivf bij sfg gaat via emc wanneer de eicellen naar emc gebracht worden en zelfs zaad daar moet worden geproduceerd. de punctie gebeurt in sfg en de tp in emc.

Voor de rest heb ik gisteren een eerste echo gehad. Een wonder om het hartje te zien kloppen. 8 weken en 3 dagen ben ik volgens hen met een grootte van 1,77 cm. De gyn dacht dat ik zwanger was geworden van ivf in dd. Ze vroeg nu wel plots aan ons wat de alternatieve naam voor dhea was en was er geïnteresseerd over. Nou maar hopen dat alles goed gaat.

20. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wow Nassira, van harte!

Ben het met je eens hoor dat het EMC beter zal zijn als het SFG maar als ze Logan niet willen helpen en ze geen auto heeft moet je iets! Ik denk dat Logan heel goede kansen heeft met IVF omdat ze eerder goed zwanger werd. Ze heeft gewoon iemand nodig die een kans biedt en die kans is IVF.

Deel Deze Pagina