Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED 2 (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door FSK, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Mieksel spannend en beter 5/6 en allen bevrucht dan 12 en bijna niets bevrucht. Zh vindt max 9 eicellen genoeg omdat anders de kwaliteit minder wordt. Ik duim zo hard voor je!

    Tatum gefeliciteerd en natuurlijk kan het!! Ik ben geen pof maar low responder. Amh twee jaar terug met 36 nog 4,4 maar met een lage dosis gebeurd er niets.. Laatste poging van de acht rijpe 4 bevrucht, twee mooi en die terug maar niets in de vriezer.. Zegt dus niets. Je hebt maar 1 gouden ei nodig.

    Klaasje spannend van de week, 20 weken echo toch?
     
  2. julia1984

    julia1984 Fanatiek lid

    9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Mieksel, mooi aantal follikels, heel veel succes morgen!

    Poppetje, wat bijzonder een tweeling,maar ook erg spannend! Hoe voel je je?

    Tatum gefeliciteerd met je zwangerschap, bijzonder!

    Klaasje, had jij de 20 wkn echo?

    Ik zit vandaag 12 dpo en heb positief getest, wat een wonder. Na 4jr, 4x IVF is het dan eindelijk gelukt in DD , kan het bijna niet geloven. Niet gedacht dat ik ooit is 2 streepjes zou plassen ;) ongelofelijk meiden.
     
  3. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Julia, gefeliciteerd!!! Mooi moment hè maar ook best emotioneel. Liefste wil je 5 testen doen en strepen blijven zien. Had ik wel!!!
     
  4. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Julia, wat een bericht! Fantastisch zeg, van harte! Moet heel onwerkelijk zijn dat na al die pijn en ellende het nu eindelijk gelukt is.

    Ik heb morgen de 20 weken echo/SEO. Zo fijn als dit achter de rug mag zijn.
     
  5. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Klaasje, spannend en wat gaat het hard! Had je ooit durven hopen en denken dat je nu nummer drie krijgt?! Hoe mooi is jouw geluk💜
     
  6. julia1984

    julia1984 Fanatiek lid

    9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    #4966 julia1984, 15 dec 2015
    Laatst bewerkt: 15 dec 2015
    Klaasje, dankjewel het is echt heel onwerkelijk en het lijkt net of het een droom is. Je had gelijk meid, toen je zei dat ik naar DD moest :)
    Gelukkig je raad opgevolgd.
    Heel veel succes morgen bij de 20 wkn echo, ik duim dat alles goed gaat met de kleine. Wil je weten wat het word?

    Poppetje, ja ik heb ook die neiging om telkens de testen, vanavond een CB digital doen.....heb er nog 3 (zijn allemaal over de datum ;) ) Maarja ga ze gewoon proberen.

    Fijn deze positieve vibe door het forum, hoop en bid dat nog veel meiden dit ook gaan meemaken. Het is jullie ook zo gegund!
     
  7. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ach Julia, hoe je er gekomen bent maakt niet uit. Dat je bent waar je nu staat is het belangrijkste. Je hebt zelf de stap genomen om het net op te gaan en te neuzen naar meer.

    Nee Poppetje, nooit gedacht wel altijd hoop in mijn hart gehouden een gezin te mogen krijgen. Ik kan nu ook zeggen dat de MM ergens goed voor is geweest in mijn leven ( al had ik het uiteraard liever nooit meegemaakt). Ik ben nederiger in het leven, het grote keuze's gemaakt op het gebied van carrière en heb een nog hechtere band gekregen met mijn geliefde.

    Tegelijk denk ik vaak terug aan de diepste dalen van de MM. Familie kerstdiner met dikke buiken aan tafel, op een prachtige vakantiebestemming zijn en huilend in bed liggen of gewoon simpelweg een avondje tv kijken en moedeloos worden van alle reclames waarin kinderen en gezinnen voorkomen. It's hell.
     
  8. Mieksel

    Mieksel Fanatiek lid

    15 okt 2013
    1.712
    187
    63
    Julijaaaaaaaaaa!! Wat geweldig meid!!
    Enorm dik gefeliciteerd!! Wat wordt ik blij van jou bericht, super!!

    Hier is de punctie ook alweer achter de rug.
    Van de 6 follikels, ook 6 eitjes. Wij zijn blij!

    Erg misselijk en moe van pijnstillers, nu eerst slapen.

    Hier zaterdag TP als alles goed gaat. Rete-spannend weer!

    Klaasje: succes vandaag bij de echo!
     
  9. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Mooie opbrengst Mieksel!!! We gaan za voor een tp van toppers!

    Klaasje🍀🍀🍀
     
  10. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wauw Mieksel, heel blij voor je dat de punctie goed verlopen is en 6 eicellen gevonden. Yeah!

    Poppetje bij jou al nieuws?

    Julia zweeft vast rond :D

    Ik ook, onze 20 weken echo was in orde. Pfieuw!
     
  11. Tatum80

    Tatum80 Bekend lid

    15 feb 2013
    719
    60
    28
    Geweldig zeg, gefeliciteerd!!!
     
  12. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Klaasje wat goed dat nieuws!!! Dat alles goed is, is toch altijd fijn te horen. Wilden jullie weten wat het is of houden jullie het lekker voor je?

    Mijn ukjes hebben een eigen vruchtzak en zoals de gyn ma zag 1 eiig. Maar is nog vroeg. Ze waren goed gegroeid en mama is in love❤️
     
  13. julia1984

    julia1984 Fanatiek lid

    9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Wauw meiden wat een positieve berichten hier, zo fijn!

    Mieksel, een hele mooie score, nu hopen op mooie bevruchtingen. Is de punctie je meegevallen? Rust maar lekker uit.

    Tatum wij schelen 2 dagen volgens mij, leuk!

    Klaasje.....yeah de kleine is helemaal goedgekeurd, wat een geruststelling zeg. Nu lekker genieten!

    Poppetje, bijzonder een eeneiige tweeling, het is beter toch als ze allebei een eigen placenta hebben. En snap heel goed dat je in love bent!

    Bedankt voor jullie felicitaties, erg lief. Mocht je mijn testen willen zien kan je dat zien in mn fotoalbum. Wil hier namelijk niemand voor het hoofd stoten die nog steeds wacht op dat wondertje.
     
  14. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Eigen placenta is beter maar grote kans dat ze er 1 delen, maar weten we pas later. Gyn zag nu nog niets.

    Het gaat goed met het forum, hcg vliegt om de oren😁
     
  15. Mieksel

    Mieksel Fanatiek lid

    15 okt 2013
    1.712
    187
    63
    Net gebeld door zkh:

    Van de 6 eicellen zijn er 4 bevrucht.
    Helaas zijn er 3 vd 4 nu al twijfelachtig... Ze konden geen duidelijke kern oid zien. Grote vraag of ze gaan doordelen.
    Een embryo zag er prachtig uit en ze verwachten deze zaterdag terug te plaatsen.

    Pfff, ik vind het even lastig om positief te denken. Eentje is genoeg, dat was bij m'n dochtertje ook zo; al waren er van de 3 eicellen destijds 2 goed bevrucht. Veel beter dan deze keer dus.

    Hebben/kennen jullie positieve verhalen dat twijfelachtige celdeling op dag 2 (na 24u.) toch nog positief gingen doordelen??
    Ben er gewoon beetje naar van.

    Gelukkig is er een goede, daar ben ik ontzettend blij mee! Alle hoop daarop!
     
  16. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Helaas niet maar deze poging hadden wij er ook 4 bevrucht, twee mooi, 1 matig, 1 gestopt met delen en de dag erna weer verder gaan delen.. Dag tp twee terug maar geen cryos en zie banner. Meis, beter 1 gouden ei dan 10 bronzen.. Dus hou vertrouwen😘
     
  17. Mieksel

    Mieksel Fanatiek lid

    15 okt 2013
    1.712
    187
    63
    Nou lieve meiden, hierbij de update:

    Vanmiddag vol spanning naar het zkh, geen belletje gehad, dus TP zou sowieso doorgaan, al kan het ook met een matige/slechte embryo zijn. Spanning alom dus!

    In de behandelkamer kregen we ontzettend goed nieuws!!
    Alle vier eicellen uiteindelijk toch doorgedeeld:
    2 8-cellige toppers (waarvan 1 teruggeplaatst)
    1 4-cellige topper (ingevroren)
    1 6-cellige met fragmentatie met stempel 'slecht', ze vriezen tegenwoordig alle embryo's in, dus deze ook.

    Wow, wat een verrassing.
    2 cryo's (eigenlijk 3, maar ja..) en een 8-cellige in m'n buik.
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit...

    En nu op stok en lekker brrrrroeden!!

    Liefs van een blije Mieksel
     
  18. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Mieksel, mooi resultaat en nu goed gaan broeden🍀🍀🍀
     
  19. julia1984

    julia1984 Fanatiek lid

    9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Wauw mieksel wat een goed resultaat, lekker broeden nu!

    Poppetje, wanneer word er uitgesloten of de tweeling een placenta deeld?

    Ik heb contact gehad met DD en mag terwijl ze eigenlijk dicht zijn as woensdag en die week erop voor een intralapid infuus gelukkig.
    8 jan hebben we de eerste echo, spannende periode nu hoor.
     
  20. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Julia, spannend, voor je het weet is het zover!!!! Ga je in DD of gewoon bij je vk? Hoe voel je je? Je testen lopen mooi op.

    Ik hoop dat ze 5 januari zien of het 1 placenta is. Liever niet natuurlijk maar zo wel, houden me goed op controle.
     

Deel Deze Pagina