Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED 2 (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door FSK, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnxxx!

2. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Klaasje: Wat fijn dat alles op dit punt zo positief is. En 16... jeetjuh dat zijn er veel. Hopelijk is dit ook een erg goed teken...!!

FSK: Heel veel succes straks bij de peut...!!

Dolfijntje: Wat vervelend van de endo in je eierstok -_- Hopelijk blijkt het nog mee te vallen in de zin dat ze wel veilig de follikels daar aankunnen prikken. Ik ga voor je duimen...!!

Hoe het hier gaat...?? Tja, de hoofdpijn lijkt eindelijk sinds een paar dagen wat minder te zijn geworden maar ik wil nog niet te vroeg juichen. Ik heb het een paar dagen volgehouden om mijn AD om de dag te nemen maar dat is me heel zwaar gevallen. Begon me echt heel slecht te voelen. Voor het eerst weer een paar echte paniekaanvallen gehad waar ik toch ook echt weer oxazepam moest nemen. Dus neem de AD toch maar weer gewoon elke dag. Kennelijk was ik er gewoon nog niet aan toe of ging het gewoon te snel.
    Ik lag gisteravond in bed weer wat te malen met m'n hoofd en heb besloten van de week (zodra het geld weer binnen is) toch weer eens wat zw testen in huis te halen. Niet dat ik echt denk dat het raak is maar ik denk dat dat me toch af en toe kan helpen om wat rust in mezelf te bewaren. Ik schreef laatst al eens dat de radartjes bij mij weer gingen werken nadat ik had gelezen dat de lage bloeddruk ook van een zw kan komen. Het is niet dat ik daardoor meteen weer ging denken dat ik echt daadwerkelijk zwanger kon zijn maar het was gewoon dat stemmetje in mijn hoofd die me er toch aan blijft herinneren. Komt ook door die rare poging tot menstruatie die ik laatst had, ik kan die nog steeds niet plaatsen. Ik heb het stemmetje uiteindelijk wel weer kunnen verdrijven gelukkig. Maar nu werd ik Zaterdag ochtend zo ontzetten misselijk van de geur mijn eigen douchegel en dat is de hele dag gebleven. En daar is dat stemmetje meteen dan weer. Ik weet zelf wel dat dat absoluut niets betekend, ieder mens heeft weleens een dagje dat deze zich niet lekker voelt. Misschien werd het versterkt omdat we die dag samen waren met mijn zusje (ondertussen alweer 18 weken zwanger), die zelf 's ochtends ook nog even haar maag had geleegd. Dan zit je ook gewoon met je hoofd sneller bij die gedachtes denk ik.
    Maar om op mijn punt terug te komen, lijkt het me toch een beter idee om wat zw testjes achter de hand te hebben zodat je jezelf weer met beide benen op de grond kan zetten. Dan had ik tussendoor allang weer een keer getest en bleef dat stemmetje tenminste weg. Nu zegt dat stemmetje steeds weer van wie weet was je gewoon te vroeg met testen en was deze een paar dagen later wel positief geweest. En hoe hard je ook tegen dat stemmetje zegt dat deze z'n kop moet houden omdat je zeker weet dat deze ongelijk heeft, komt hij toch elke keer weer terug om je lastig te vallen...

Zo lang verhaal weer, hihi ;)

3. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    O zo herkenbaar dit Natasja! Om gek van te worden toch die stemmetjes! Kan inderdaad geen kwaad om die testen in huis te hebben. Ik heb er ook nog 1 liggen voor het geval mijn fantasie weer op hol slaat. Maar het blijft toch spannend, want stel je voor dat er ineens een test wel positief is. Fijn dat je hoofdpijn minder is, nu hopen dat het zo blijft!

4. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    #504 Miss76, 22 apr 2013
    Laatst bewerkt: 22 apr 2013
    Hallo lieve dames,

Wat vliegt de tijd! Ik heb er de afgelopen weken een nieuwe hobby bij gekregen, waardoor mijn dagen onwijs snel voorbij gaan :D

Door de boeken die ik heb gelezen van Julia Indichova, dankzij een vriendin die kookworkshops is gaan geven en dankzij Rika Lukac, bij wie ik een 3-daagse cursus fertiliteitsyoga en -voeding volg, heb ik eindelijk het roer helemaal omgegooid qua voeding. Ik had de afgelopen maanden zelf ook al de boeken van Ralph Moorman (De Hormoonfactor en het Hormoonbalansdieet) en Amber Albarda (Eet jezelf mooi, slank en gelukkig) gelezen en geloofde er wel in dat je van gezonder eten veel fitter zou worden en mogelijk zelfs ziekten, klachten en aandoeningen kon voorkomen/verhelpen, maar om het ook echt (volledig) te doen is toch iets anders!

Wat al deze mensen met elkaar gemeen hebben (en waaruit blijkt dat deze manier van eten steeds wijdverspreider begint te worden), is dat zij adviseren om terug te gaan naar het oerdieet, ook wel paleo genoemd. Natuurlijk zijn hierbinnen weer allerlei stromingen, van mild tot zeer streng. Ik houd me vooral aan de volgende regels:

- geen E-nummers
    - geen zuivel
    - geen tarwe
    - geen suiker
    - geen koffie
    - biologisch vlees, vis, fruit en groenten
    - iedere dag groene smoothies of groenten/fruitsappen drinken
    - veel superfoods eten (gojibessen, chiazaad, hennepzaad, kokosolie, camu camu, maca, rauwe cacao, etc.)

Ik doe dit nu ruim 2 weken en ik voel me ongelofelijk fit, helder, scherp en energiek. Ik ben 's avonds laat gewoon nog niet moe! Natuurlijk scheelt het ook dat ik op dit moment niet werk, maar toch voel ik me totaal anders vergeleken met 2 weken geleden dus het effect is overduidelijk.

Ik denk er (al langer, maar nu helemaal!) over om een carriereswitch te maken en een opleiding tot voedingsdeskundige te volgen, dus dat maakt het natuurlijk nog leuker om dit uit te proberen. Los van de voor de hand liggende gezondheidsvoordelen van gezond eten, heb ik zowel uit die boeken van Julia Indichova als van Rika Lukac begrepen dat gezondere voeding ook een gigantisch groot effect kan hebben op je vruchtbaarheid. Voor wie interesse heeft in het boek of de cursus van Rika: haar website is www.innesteling.info.

Ik ben van plan op korte termijn een facebookpagina te starten, waarmee ik alvast een begin wil maken met mijn hopelijk toekomstige praktijk. Ik zal daar in eerste instantie wat basisinfo en recepten op gaan plaatsen. Ik zal het jullie laten weten als de pagina actief is, dan kunnen degenen die geinteresseerd zijn me volgen! Ik ben nog op zoek naar een goeie naam, dus alle suggesties zijn welkom!!!

Dan even een update van mijn traject: ik heb vorige week maandag mijn 6e en laatste IUI gehad. Het zou natuurlijk fantastisch zijn als de DHEA z'n werk al doet en ik op de valreep voor de eerste IVF poging zwanger ben. De duimen draaien, nog een weekje geduld! Maar als ik niet zwanger ben, ben ik er meer dan klaar voor om met de IVF in Dusseldorf te starten. Ik voel me fysiek en mentaal supersterk dankzij alles wat ik de laatste maanden heb gedaan en kan oprecht zeggen dat ik me durf over te geven aan alles wat komen gaat. Ik heb alles gedaan wat ik kon doen, meer kan ik niet doen. Behalve heel hard hopen dat mijn verouderde systeem een beetje is wakker geschud door de DHEA en door mijn gezonde levensstijl en dat IVF ons een kindje gaat brengen :)

Ik reageer zo weer op jullie. Niet te lang dit keer, ik ga zo weer mijn boodschapjes doen bij de biologische winkel :D

Veel liefs!

5. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Spannend Miss...!!
    Dat zou toch erg fijn zijn als dat hele heftige IVF traject niet meer nodig zou zijn. Hier zijn de duimen hard voor je aan het draaien...!!

Ow, dat lijkt me zeker interessant om zoiets via fb in de gaten te kunnen houden. Heb zelf namelijk de ballen verstand van voeding maar om dat nou zelf allemaal op te zoeken of me er in te verdiepen is niets voor mij . Handige tips hierin zijn dus altijd welkom ;)

6. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Zo, heb weer even (10 pagina's!) teruggebladerd om op jullie te kunnen reageren. Komt 'ie ;)

@ Maybe3: hoe gaat het met je? Nog 4 nachtjes, dan heb je je gesprek in het EMC. Spannend! Ik snap dat je liever IVF in NL wilt doen als dat beter uitkomt. Het is ook belangrijk om niet teveel stress te hebben denk ik en je kunt altijd nog overstappen naar Dusseldorf of Gent, toch? Wat heftig voor je dat je al zoveel vroege miskramen hebt mee moeten maken. Ik hoop van harte voor je dat je dit niet nog een keer hoeft mee te maken. Succes vrijdag en laat je niet zomaar afpoeieren he?

@ FSK: wat leuk dat wij elkaar op 2 mei waarschijnlijk gaan zien! Ik denk dat Dr. S. nadat hij ons gedag zegt eerst nog wel even zijn kamer in gaat om het volgende dossier te pakken, dus dan kunnen wij elkaar even de hand schudden als je dat leuk vindt! Ik ben met mijn moeder dus ik ben makkelijk te herkennen. Ga jij met je man? Dan pik ik jou er vast ook zo uit ;)

Ik las trouwens ergens dat ze in Dusseldorf ook prikles geven. Misschien moet je er wel even specifiek naar vragen?

Fijn dat je goed kunt praten met de therapeut. Zou wat mij betreft iedereen in de mmm zichzelf moeten gunnen! En lekker dat je zwemt. Ik vind het altijd zo'n gedoe maar als je er eenmaal in ligt (en vooral als je klaar bent) is het heerlijk.

Zware baan heeft je man zeg! Maar zeker fijn dat hij iets heeft en dat er wat geld in het laatje komt. It's a start, toch?

@ Herfst 80: hoe gaat het met jou?

@ Poppetje77: spannend voor jou, er gaat ein-de-lijk weer iets gebeuren!!! Houd je optimisme vast :)

@ Natasja84: Fijn dat de hoofdpijn wat afneemt! Groot gelijk dat je de ad weer iedere dag neemt als je je zo slecht ging voelen. En wat lastig om zo heen en weer geslingerd te worden door je onregelmatige cyclus Ik snap heel goed dat je af en toe wilt testen om duidelijkheid te krijgen. Gewoon doen!

En dank je wel voor het duimen! Wat betreft de voeding: leuk als ik jou kan inspireren en motiveren. Ik hoop de pagina deze week op te kunnen starten. Maar dan moet ik wel eerst een pakkende naam hebben. Help!

@ Bittersweet: are you hanging in there? Nog heel even!

@ MI87: hoe gaat het met je?

@ Dolfijntje01: Fijn dat je 7 eitjes hebt, alleen hartstikke balen van de endometriose. Ik duim heel hard voor je dat het goed gaat!!!

En wat een verhaal, dat je door het weghalen van de endo een laag AMH hebt. Word je van het ene kwaad verlost (en helaas maar tijdelijk), krijg je er iets anders voor terug :(

Maar hopelijk gaat deze poging 'm worden voor je. Toi toi toi!

En nee, geen Pregnyl meer voor je in de koelkast. Ik hoefde dit keer niet eens Pregnyl te zetten (had het ook nog niet in huis), mijn eitje was veel vroeger rijp dan normaal dus ik had ineens de volgende dag al de IUI! Wel lekker hoor, even geen hormonen in mijn lijf. Als ik nu niet zwanger ben, moet ik volgende maand al genoeg troep in mijn lijf spuiten!

Goed om te horen dat een laag AMH mogelijk toch niets zegt over de kwaliteit van onze eitjes. Al vraag je je dan toch af waarom het in godsnaam zo lang moet duren, he?

@ Wishfulthinking: hoe gaat het met jou? En wat zijn de plannen, als die er al zijn?

@ Klaasje82: goed dat jullie voor Dusseldorf gaan! Als je daar een goed gevoel bij hebt en het is logistiek en financieel haalbaar, dan moet je dat gewoon doen.

En fijn dat je uitslagen positief waren. En dat je 16 (!!) eitjes hebt klaarliggen. Ik hoop en duim voor je dat je nooit naar Dusseldorf hoeft te rijden!

Mooi verhaal van je overgrootmoeder trouwens. Dat geeft weer hoop voor deze 36-jarige dame ;)

@ Babsie34: je hebt een pb terug!

Zo, toch weer uitgebreid op iedereen gereageerd! Ik kan dat gewoon niet kort en ik wil ook niemand overslaan. Nou ja, iedereen dankzij mijn lap tekst meteen een 10 minute break gehad :D

Veel liefs allemaal!

7. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Miss, tuurlijk wil ik je even de hand schudden! Ik ga samen met mijn man inderdaad. Goed dat jij je zo fit en energiek voelt!
    Lief dat je voor iedereen zo een stukje schrijft!

Prikles ga ik zeker vragen in DD. Vanmiddag vertelde de peut dat het bij de verpleegkundige in de huisartsenpraktijk ook mogelijk is eventueel.
    Van de peut de opdracht gekregen om een dagboekje bij te houden de aankomende 2 weken. Gaan we daarna samen doornemen.

8. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natasja, ik snap dat stemmetje in je hoofd zo goed! Slim om deze week een test te kopen zodat je ofwel kan gaan juichen, ofwel dat stemmetje even stil kan krijgen. Wanneer heb jij de afspraak in DD?

Miss, wat klink je heerlijk vrolijk en lekker in je vel! Ben blij te lezen dat de verandering in voeding je zo goed doet en wat leuk dat je een eigen praktijkje wilt gaan starten. Ik zal even nadenken voor een naam :) Jammer dat ik geen fb heb (veel te pijnlijk al die foto's en echo's) ik had wel graag een paar recepten uitgeprobeerd. Wat zou het toch heerlijk zijn als je zwanger zou zijn en dat je helemaal niet hoeft te starten met IVF. Ik duim hoor!

Fsk, wat goed dat je een dagboekje moet schrijven van de peut en dat samen gaat bespreken. Vind je het moeilijk om je gevoelens op papier te schrijven?

Klaasje, bedankt voor de tip over de pregnyl. Ik heb gelijk een berichtje daar geplaatst. Hopelijk heeft iemand er nog 1 tje liggen.

Ik ben nog niet ongesteld. Wel al veel oud bloed, dus ik verwacht dat het er morgen is. Ik zit er nu gewoon op te wachten, heb eigenlijk best zin om te starten met de ICSI. Ik probeer om de dag 's ochtends yoga te doen ter ontspanning. Er staan een heleboel volledige lessen op Youtube, echt ideaal! Ik ga nu dus gelijk weer even een les volgen :)

9. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dolfijntje, nee ik kan mijn gevoelens wel omschrijven. Ben gisteravond begonnen en heb nu al 4 kantjes. Dat wordt wat na 2 weken hahaha! Helaas is het vooral een somber gevoel dat ik zal omschrijven. Vrolijke uitschieters heb ik al lang niet meer gehad. Het is of somber, of boos, of zo'n vlak gevoel. Dat herkennen sommigen van jullie vast wel, dat je nergens meer echt van kan genieten.

10. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Klinkt heel verdrietig bij je FSK, en de rede daarvoor is duidelijk voor ons. Heb je ook wat sporten of activiteiten waarmee je je hoofd een beetje leeg kunt maken?

Dolfijn, mooi dat je een adv hebt gezet voor de pregnyl. Ik hoop dat er snel iemand mee aan komt. 4e ICSI alweer voor jullie. Ik weet nog niet eens wat 1 ICSI inhoudt, laat staan wat jullie doormaken maar je klinkt strijdbaar en positief.

Miss76, wat goed om je gedachtes om te zetten in creativiteit. Ehh een naam... Fertility Food Coach, is dat wat?

Natasja, je schreef al eens eerder dat jullie vanwege prive redenen niet naar DD kunnen, zijn er wel in NL ziekenhuizen die jullie willen helpen? En als de testen je helpen relativeren, zeker doen!

Ik heb net wat gelezen hier over HSG onderzoek, ben er gelijk mee gestopt:D. Ach, ik moet er maar doorheen!

11. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fsk wat goed dat je gelijk 4 kantjes hebt weggepent. Hoe voelde je je daarna? Nog neerslachtiger of wat meer opgelucht? Ik schrijf zelf ook veel in mijn dagboek en ik zit regelmatig huilend te typen, maar doordat ik het opschrijf wordt het wel wat helderder in mijn hoofd. Schrijf ze vanavond weer ;)

Klaasje, het is zelfs de 7e ICSI in totaal, de 5e sinds mijn dochtertje* is geboren en overleden. Strijdbaar ben ik inderdaad wel. Het moet gewoon lukken en dat negatieve rot stemmetje in mijn hoofd moet zijn mond gaan houden :x:D
    Wanneer heb je de HSG? Niet te veel lezen hoor. Vergeet niet dat op het internet veelal negatieve verhalen rondzwermen. Als je net betre zou weten dan zou je ook haast denken dat iedereen de MMM nodig heeft om zwanger te worden. Sterkte alvast hoor!

12. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    FSK schrijven kan heel erg helpen! Ik ben van het weekend ook weer begonnen. Ik schrijf in een dagboek aan mijn mama. Omdat ik haar mis, zeker in deze periode..

En Dolfijn, dat is wel echt heftig de 7e ICSI in totaal. Ik vond poging 1 al zo heftig.. Jouw verhaal is echt heftig, een kindje kwijt raken na 22 weken! Hoe moeilijk is het om daarna door te gaan met de volgende ICSI?

Overigens gaan wij volgende maand gelijk op, jij de uitgangsecho 1 dag na mij dus ook de volgende poging. Allebei voorgaande poging geen tp dus beiden in dezelfde spanning ben ik bang :(

13. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poppetje, na mijn dochtertje* had ik juist heel erg veel vertrouwen. Mijn lichaam kon het, eindelijk na al die jaren had ik weer iets vertrouwen in mijn lichaam gekregen. Ik vond het toen wel heel moeilijk om de stap weer te zetten naar het ziekenhuis. Anderen hebben gewoon seks en daar heeft niemand een mening over als ze dan weer zwanger zijn, maar ik moest toch weer vrij nemen op mijn werk etc en ik heb vele opmerkingen gekregen van "nu al weer???" Dat deed pijn want het verdriet om mijn dochter was nog lang niet weg, maar de wens was zo gigantisch groot. Het zwanger zijn vond ik echt geweldig, heb echt genoten van de trapjes, etc. Dus ik ging met vertrouwen de ICSI weer in, de eerste zou vast weer lukken ;) Maar die mislukte, de volgende mislukte, ik had steeds meer hormonen nodig om maar een paar follikels te krijgen en continue kreeg ik te horen "we weten het niet en het is domme pech" Pas toen in overstapte naar Dd en dr S keek alleen maar naar mijn geschiedenis en hij vermoedde al een laag AMH. Eindelijk een antwoord! Maar ook gelijk nog meer angst. Mijn vertrouwen in mijn lichaam is nu erg laag. En nu we de vorige poging ook nog eens geen bevruchtingen hadden, dat maakt het er niet beter op :(
    Maar dan kunnen we elkaar er flink doorheen trekken. Ik denk dat ik morgen ongesteld word en ga starten met de synarella. En jij? En zullen we gewoon afspreken dat we mega optimistisch gaan zijn en de angst de mond snoeren? :D

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik slik sinds de afspraak al de pil (had toen precies mijn eisprong :( ) en die moet ik slikken tot 6 mei. Dan stoppen, uitgangsecho en zal ik rond de 8e gaan starten.

We gaan elkaar er doorheen trekken. Mijn arts zei.. messi mist ook weleens voor open doel.. dus met andere woorden, we hebben gewoon een keer flinke pech gehad. Hoeft niet aan ons te liggen, wie weet is het ziekenhuis wel te vroeg geweest met de punctie of wat dan ook!
    Ik ben in mijn positieve flow, tot de punctie en dan kom ik in mijn angstfase ben ik bang :( Maar ik help jou en jij helpt mij.. duimen dat in mei.. leggen alle vogeltjes en Dolfijntje en poppetje een ei waarheid wordt!!!

Het gaat ons lukken!

Ons allemaal trouwens.. het moet gewoon! En jouw AMH is lager, maar hou je vast aan mijn paragnost, ene eileider weg, andere nog een ministukje over, 40 en amper eitjes en toch zwanger geworden, nog wel spontaan! Dus vertrouw dan zeker op jouw 30 jarige lichaam. DHEA verricht wonderen.. geloof me! Mijne ging van 2,1 naar 4,4. Ondanks dat 2,1 ook al voldoende was is het toch flink gestegen. Ik ben wat ouder dan jij hè.. eind dit jaar 36 arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

Overigens snap ik heel goed dat je het verlies van je dochter nog niet helemaal hebt verwerkt. Het is nogal wat. Mijn moeder zei: in je leven is er 1 ding erger dan je ouders verliezen, dat is je kind weg brengen! En ik weet hoe ik me voelde toen ik mama kwijt raakte dus met mams haar theorie in mijn achterhoofd snap ik jouw gevoel echt wel. Helaas snapt niet iedereen het.

Op mijn werk neem ik ook geen vrij, een ander gaat naar de fysio in de tijd van de baas. Ik heb dit, heb er ook niet voor gekozen. Als hij gaat zeuren is het simpel, ga ik de ziektewet in vanwege de spanningen. Wij hadden ook liever allemaal spontaan zwanger geworden!!!!

15. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik maakte een tikfout op het toetsenbord Dolfijn, 7 is wel de overtreffende trap van veel kunnen incasseren en dan ook nog een halve zwangerschap volbracht. Daar zijn zo geen woorden voor om uit te drukken hoe heftig dat is.

Ik duim voor jullie allen deze ronde, schrijf maar, spui maar, alles om je er door heen te loodsen! Never give up!

16. Jolanda1971

Jolanda1971 Actief lid

20 jul 2012
    458
    0
    16
    Vrouw
    Adminstratie
    Zuiden van NL
    Even een dikke virtuele knuffel voor alle doorzetters hier !

Ik ben dan wel geen aktieve meeschrijver momenteel, maar lees toch dagelijks met jullie mee. Daarom is dit forum zo fijn, hier begrijpen de mensen je en wat leef ik met jullie mee.

Het is niet niets, dus spuien mag gerust. We blijven gewoon doorduimen, en meeleven, en meehopen en meehuilen (van geluk dan toch). Want er komt een keer, dan is het raak (daar gaan we gewoon van uit).

xxxxxx

17. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Klaasje, ik zwem momenteel 2 x in de week. Vind ik heerlijk en maakt even mijn hoofd leeg. Zou wel elke dag willen, maar dat trekt de portomonnee niet.

@Dolfijntje, ik merk eerlijk gezegd niet veel verschil na het schrijven, het lucht me niet op of zo. Maar misschien komt dat nog, ik ben net begonnen.

@Poppetje en Dolfijntje, ik duim harder dan ooit dat het raak zal zijn voor jullie! Ik duim trouwens als een gek voor iedereen hier, want wat ik voel, voelen jullie ook, en dat is niet misselijk. Het moet gewoon goed komen met ons allemaal!
    En Poppetje, je hebt groot gelijk dat je geen snipperuren voor de behandelingen opneemt, doe ik ook niet! En gelukkig snapt mijn leidinggevende dat ook. Hoewel ik nu wel ziek thuis ben, maar ook dat wordt begrepen gelukkig.

@Jolanda, lief van jou!!!

18. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een lieve woorden allemaal! Super fijn dat we hier ons gevoel kunnen neerplempen en dat er zoveel steun is.
    Fsk je schrijft dat je momenteel ziek thuis zit, is dat vanwege de antidepressiva etc?

19. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik gebruik geen antidepressiva. Ik zit er behoorlijk doorheen. Heb al een stresstijd achter de rug (man naar NL laten komen) en daar kwam de mmm ook nog bovenop. Eerst mijn batterij weer opladen. Ik werk in de jeugdzorg en zo labiel als ik nu ben is niet goed in mijn werk.

20. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Ik denk dat je haar verward met mij. Ik gebruik wel AD namelijk ;)

Deel Deze Pagina