Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED 2 (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door FSK, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
  2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
  3. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Precies mijn gevoel MI87, dat ik echt mijn tijd zit te verdoen met dit advies...

Aan de andere kant, mijn moeder en tante zijn ook POFers en hebben beide zonder mmm kinderen gekregen, ook nog eens tussen de 30 en 35 jaar. Daar put ik wel hoop uit!

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Oke dat klinkt zelfs hoopvol voor ons!

Haha Maartje is op het oorlogspad

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Nee hoor, ik kom in vrede ;)

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Nou ik zeg einde oefening. Rood bloed. Nog steeds niet met bakken maar denk niet dat dit hem word. Snotver. Nu hopelijk een cryo die goed ontdooit...

7. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    MI87: neeeeeeeee!!! Wat ongelofelijk stom! Ik hoop ook op een mooie cryo. Sterkte meid!

8. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Nou, hier een licht positieve test. Wel super duidelijk en na 3 seconden al. Wat moet je er nu mee? Ik bloed toch echt... Morgen maar bellen.

9. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    WAT??? Positieve test? Waaaaaaaaaah! Wat spannend!

10. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Jeetje MI87, wat spannend!! Kun je mbv bloedtest meer te weten komen? Heel heel voorzichtig een gefeliciteerd voor jou!

11. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    mi87

wow meis een positieve test maar wat vervelend vh bloedverlies. zou idd morgen maar bellen mss kunnen ze hcg bepalen.

12. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Natasja, ik heb mijn man op vakantie leren kennen. Hij werkte toen in het hotel waar ik was. Hoe origineeeel!! Was ook niet echt van plan om een lange afstand relatie te beginnen, maar ja, het bloed kruipt... Nu 3 jaar verder en inmiddels getrouwd en hij woont sinds september 2012 hier bij mij in NL.

@ Wishful, toch echt bij Dr S. Uiteindelijk ben ik niet geweest, dat schrijf ik zo, maar hij was er wel. Ik weet wel zeker dat hij volgende week op vakantie is, want wij hadden onze intake eigenlijk de 22e en die is verzet naar de 11e.

@Nietjes, dat klinkt allemaal positief zeg! Fijn dat jullie kunnen starten!!

@MI87, wat word jij heen en weer geslingerd zeg!! Ontzettend spannend! Ik zeg ook een beetje gefeliciteerd, want volgens mij is positief blijven altijd nog het beste.'

En je hebt helemaal gelijk over de aanpak van mannen. Ik moet ook altijd letterlijk zeggen wat ik wil, maar soms vind ik dat zo teleurstellend. Dan verwacht ik stiekum toch dat hij snapt wat ik bedoel. En dan hebben wij ook nog eens een enorm cultuurverschil, dat maakt het helemaal lastig!

En nu ikzelf. Het kwartje viel uiteindelijk toch bij mijn man en hij zou meegaan naar DD. Ik werd me toch ineens boos op ons ziekenhuis en de gyn daar. Loze beloftes heb ik een hekel aan. Dus ik gebeld, maar ze was de hele dag aan het opereren zei de assistente. Dus ik mijn verhaal gedaan en ja hoor, een brutaal mens...
    Dus vanmiddag hier een echo laten maken, maar daar zakte de moed me van in de schoenen. Ik zal hieronder plakken wat de gyn heeft geschreven voor dr S:
    Mevr doet va de 6e CD ovulatie testen.
    Vanmorgen was er een pos ovulatie test.
    Mevr heeft via Dusseldorf de vraag gekregen om een echo te maken.
    Nu CD 14; Endometrium 3.85 mm en spoortje blv.
    Re ov met een miniblaasje van 4 mm en li geen enkele foll.

Niks geen ei dus, en ook niks op voorraad. Ja 1 heel klein blaasje. Wat een teleurstelling weer zeg. En dat bloedverlies vind ik ook raar, want dat zat alleen maar aan dat ding waar hij mee kijkt vanbinnen (weet even niet hoe dat heet). Geen bloed in mijn broek oid. En vanmorgen wel een beetje krampen, had ook gedacht dat ik een smiley te zien zou krijgen. Raar rotlichaam, ik snap er niks meer van!

13. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Fsk, kon het geen leeggelopen blaasje zijn?????

14. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    MI87: Spannend. Hopelijk is het bloedverlies van een innesteling. Hier zijn de duimen hard voor je aan het draaien...!!

FSK: Wat een romantisch verhaal :)
    Fijn dat je toch bij je eigen gyn terecht kon. Wat balen dat er dus niets op voorraad ligt. Dat had ik dus ook met de inwendige echo. Aan allebei de kanten was maar 1 klein stipje te zien zeg maar. Dus geen druiventros zoals het eruit zou moeten zien.
    Ik weet nog goed hoe slecht ik me voelde toen mijn FA ons na de echo een echo foto van zo'n druivenkrans liet zien :(
    Het is erg ontmoedigend...

15. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat bedoel je precies? Dat er dan wel een eisprong geweest is, maar voor de echo gemaakt werd? Volgens de gyn had hij dat dan kunnen zien.

16. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    MI87: heb je nogmaals getest vanmorgen? Is de streep donkerder of lichter geworden?

Fsk: wat een verschrikkelijk rotnieuws! Is je temp ook niet gestegen?
    Wat betekent dat blaasje dan? Ik dacht ook aan een cyste...

17. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat raar of niet dat alle ziekenhuizen zo anders reageren. Ik merk wel steeds meer dat ik veel geluk heb met de ziekenhuizen waar ik ben geweest. Tenminste nadat ik zelf voor een second opion ben gegaan. Rijnstate deed helemaal niks niet eens verder onderzoeken moest maar geduld hebben. Maar jullie hebben ook nog helemaal geen behandelingen gehad? Spannend allemaal he.

18. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    #58 Champetter, 20 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2013
    Hoi FSK, ik heb gisteren ook een echo gehad bij tijdens mijn intake op de ferti. Daar had ik ook een ovulerend ei rechts.

Nu zei de arts toch dat ik op de 21e dag van deze cyclus mijn progesteron moet laten prikken ( via bloed) om te kijken of ik hormonaal ook echt een eisprong heb gehad.

Is dat nog iets voor jou om even aan je gynae te vragen? Ik kreeg gewoon een papiertje mee waarmee ik op de dag het bloed kan laten afnemen.

@Nietjes, dat is zeker heel raar! Nu zijn wij ook nog niet zo lang bezig als de meesten van jullie. Eigenlijk pas sinds ik weet dat ik een laag AMH heb. En dat heb ik weer laten zoeken vanwege dat het voorkomt in mijn familie. Behandelingen nog niet gehad nee, ik heb een intake staan in DD en zij zijn nu bezig met mijn bloedwaardes voor eventueel DHEA en andere vitamines.

Ik dacht tot een jaar geleden dat ik kinderen 'wel even zou doen' gezien iedereen in de familie minimaal 3 kinderen heeft en er ook relatief laat aan begon. Die realitycheck heb ik al gehad ;)

19. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoo het zo voor jullie!! Hoe is het nu. Spannend allemaal zeg. Maar wat zou het mooi zijn :D

20. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ FSK Hoe kan dat nou allemaal. Vervelend zeg. Veel strekte!

Deel Deze Pagina