Ik ga er ook van uit dat ze gesprongen zijn. Toch voor de zekerheid gisteravond nog geklutst. Wat zou het een wereldwonder zijn als ik niet meer naar DD hoef. Anders moet ik de eerste dag van mijn menstruatie bellen en dezelfde dag of een dag later een echo laten maken.
@Babsie, wat spannend de uitgangsecho! Ben heel benieuwd en hoop dat jij ook positief nieuws hebt vandaag! @Poppetje, vandaag starten, heel veel succes meid!! @Klaasje, ben ook benieuwd hoe het was vanmorgen!
Jaaaaaaaaaa!!! Wat een geweldig nieuws lieve Dolfijn! Ik durfde bijna niet te kijken toen ik zag dat je online was geweest, ook al had ik er een heel goed gevoel over! Ben ZO opgelucht voor je Geniet van deze gigantische overwinning! Hoe voel je je na gister? Heb je nog last van de punctie? Oh, ik ga meteen weer door met duimen. Dit keer voor 2 prachtige embryootjes die donderdag bij je teruggeplaatst gaan worden!!! x
Fsk, groot gelijk dat je gisteren nog gevreeen hebt, je kan maar beter te veel als te weinig proberen! Miss, wat ben je toch een lieverd! Ik heb gelukkig geen last meer van de punctie. Nog ietsjes bloedverlies, maar dat mag geen naam hebben. Gisteren nog wel wat beurs gevoel, maar nu echt niks meer. Ik ga nu lekker veel advocados inslaan en deze lekker opsmullen de komende weken!
;Dolfijntje yessss wat super zeg alle duimen en medeleven hebben meegewerkt joehoeeeeee! Poppetje ben nu al bijna 2 weken aan het spuiten met de deca. inmiddels is ongi net achter de rug. Hopelijk blijft het 1 jaar weg ook. 20 mei starten met progynova en donor stopt dan met de pil. Verwachting is rond 5 juni punctie. Jij gaat ook starten he meis heel veel succes en mijn duimen draaien ook voor jou op een mooi resultaat. Liefs
Dolfijntje: wauwie, dat is goed nieuws zeg...!! Dit gaat gewoon helemaal goedkomen, dat moet gewoon...!!
Lieve meiden! Ik was even druk met het schrijven van een document waarin ik alle tips en tricks heb opgeschreven waarmee je je algehele gezondheid en met name je vruchtbaarheid kunt verhogen. Het is een verzameling van alles wat ik de afgelopen maanden heb gelezen en gedaan. Voor wie dit graag wil ontvangen: pb me even je emailadres en dan krijg je 'm van me! Liefs, Miss
Natasja, gecondoleerd met je opa. Was hij al erg oud dat hij er geen zin meer in had? Lijkt me ook moeilijk voor jullie want je wilt hem helpen en dan mag dat niet. Hoe gaat het nu? Dolfijntje, super meid!!! 5 eitjes en 3 bevrucht!!! Helemaal super! Die heb je in the pocket!!! Hier 2 dagen overtijd maar het is mijn eerste cyclus na curettage weer dus zegt helemaal niks natuurlijk. Maar normaal op dag 26 menstruatie. Hier ook veel gerace naar mijn schoonmoeder. Inmiddels na de operatie een longembolie ontwikkeld en de 13e gaan ze haar enkel repareren. Dan moet ik nog op zoek naar een revalidatiecentrum voor daarna pffff. Ondertussen donderdag de high tea met familie. Ben dus druk om de tuin, de ramen buiten en alles binnen tip top te krijgen dus erg druk. En dan morgen ochtend werken en daarna de hele dag in de keuken om vast zoveel mogelijk klaar te maken. Heb er zin in maar ben ook wel moe. Heb geeneens tijd om aan mijn menstruatie te denken (en toch krijg ik het voor elkaar)
Top nieuws Dolfijn! Ik duim mee hoor! Natasja, gecondoleerd met het verlies van je opa. MI87, lekker druk bezig! Heb je al zicht op wanneer jullie weer beginnen? Vanmorgen had ik de HSG, stond met 20 minuten weer buiten! Het onderzoek ging dus voorspoedig, pijn heb ik niet gevoeld maar misselijk en duizelig dat ik werd tijdens het inspuiten. Ik was zo bang te moeten overgeven dat ik de pijn nauwelijks gevoeld heb. Mijn linker eileider wilde niet goed doorlopen maar na wat manipulatie lukte het toch. Ik had echt een fijne, ervaren gynaecoloog. Hij denkt ook dat de ingreep wel degelijk nodig was en dus iets van resultaat kan bieden. We shall see
Oh Klaasje, wat fijn voor je dat het erop zit en dat het geen pijn deed! Ik was ook heel zenuwachtig hoor, vandaar bij jou ook de misselijkheid en duizelingen denk ik. Jeetje en wat een fijn idee dat het ook echt zin heeft gehad! Iedereen is na een HSG 6 maanden verhoogd vruchtbaar volgens mij, maar zeker als er iets is doorgespoeld wat in de weg zat, zal dit een positief effect hebben. Fingers crossed voor jullie!!!
@ Natasja: gecondoleerd met het verlies van je opa! Wat een heftige week heb jij achter de rug zeg. Sterkte met het verwerken van al die drukte en emoties!
@ MI87: is inderdaad lastig om in te schatten wat je cyclus doet na je curettage. Ik weet wel dat je na een miskraam verhoogd vruchtbaar bent. Dus wie weet?! En poeh, wat ben jij druk met je schoonmoeder en jullie jubileum donderdag! Succes met alles en geniet er ook van he, donderdag!
MI87, je bent er maar druk mee. Sterkte voor je schoonmoeder! En neem jij wel af en toe wat rust en ontspanning? Klaasje, wat goed te lezen! Fijn dat het goed is gegaan en spannend dat nu de kans groter is. Ik hoop het voor je!
Super Klaasje!!! Ow heerlijk dat het erop zit en nu alles goed is (lijkt) Inderdaad schijn je nu extra vruchtbaar te zijn. Zal toch heerlijk wezen als het spontaan lukt, niet al die spuiten en echo's en alles. Heerlijk relaxed lijkt me dat. Ik had expres niet uitgebreid mijn ervaring opgeschreven omdat het bij de een meevalt en bij de ander tegen. Ik wilde je niet zenuwachtiger maken dan je al was. Bij mij was het namelijk een ramp! Zo'n pijn gehad! Lag te puffen op de tafel en achteraf was ik helemaal drijfnat van het zweet. Voelde me daarna zo smerig. ik rook mijn eigen blegh. En toen moest ik ook nog ff blijven liggen omdat ik tot 2x toe bijna flauwviel. Het was uiteindelijk wel goed want ze ontdekte bij mij een hydrosalpinx. Een eileider die dicht zit en gevuld is met vocht wat continu terugloopt in je baarmoeder. Dat vocht is giftig voor een embryo. Een week later werd hij al verwijderd. Maar heerlijk voor jou dat het zo goed ging. Veel plezier zou ik zeggen de komende weken/maanden hihi toch ff extra proberen ; )
Nog bedankt voor jullie reacties, die stellen me wel enigszins gerust. Alhoewel ik me blijf af vragen wat dan die ene hoge waarde was. Ze zei dat die in de laatste helft van de cyclus altijd wat hoger is. Nou ja het enige wat ik kan doen is afwachten. Mocht het toch fout zitten hoop ik dat ik net zo sterk kan zijn als jullie.
Mi87: spannend hoor, overtijd... Wanneer ga je testen? Poppetje: hoe is jouw fm gegaan? Klaasje: fijn dat het meeviel. Dat was bij mij wel anders. De hysteroscopie was niet zo maar het hsg, brrrrrr, alsof ik weer weeën had... Miss76: denk aan je omdat je zo zenuwachtig bent, maar moet wel heel gek lopen wil die uitslag nega zijn... En verder natuurlijk 10000 hoera's voor Dolfijn! Ben zo blij voor je! Nu onze uitgangsecho: was niet best. Er zat idd een flinke cyste en als die bij mijn ms niet weg is mag ik niet starten. Er lagen 5, 6 of 7 follikels klaar. Er konden er ook nog wat achter de cyste liggen maar dat moet nog blijken. Hij had verwacht dat het er meer zouden zijn. Sinds de iui heb ik steeds mijn menstruatie op dag 11 al. Is erg vroeg maar had verwacht dat dit deze maand weer zo zou zijn, gisteren was het dag 11 maar het bm slijmvlies was nog helemaal in tact. Dr s dacht zelfs dat ik volgende week mijn menstruatie pas zou krijgen. Omdat ik een verschrikkelijke ontsteking in mijn mond heb (en ik dus aan antibiotica moest) heb ik op dag 10 's avonds een zwangerschapstest gedaan. Die was harstikke negatief. Voel me ook helemaal niet zwanger. Voel me alleen maar heel ellendig. Heb zo'n pijn aan mond en nu mogen we ook nog eens niet starten. Ik kan me niet voorstellen dat die cyste ineens nog verdwijnt.. Temp was trouwens nog wel hoog net... Weten jullie wanneer bm slijmvlies zich af begint te breken?
@Miss, ben benieuwd hoe het vandaag gaat, duimen draaien voor jou! Babsie, Wat balen van die cyste. Meisje hier waar ik ook wel mee mail die heeft al vaker cystes gehad. Ik weet hoe teleurgesteld zij iedere keer was als ze niet mocht starten. Daarom een dikke knuffel voor jou! ik heb maandag een uitgangsecho gehad. Hij zag rechts genoeg folikels maar links was onduidelijk. Hij heeft ze niet geteld. Maar ik moet ook nog ongesteld worden. Zondag de laatste pil geslikt (moet van gent vooraf drie weken de pil slikken) maar tot op heden geen ongesteldheid. Alleen sinds vorige week zo opvliegend als de nete :S Ik durf me alleen niet te testen, zou een arts dat bij de echo hebben gezien? Dan zou ik nml. pas drie weken geleden bevrucht zijn. Vanaf vanavond decapeptyl, vanaf vrijdag gonal f erbij en volgende week vrijdag pas de volgende echo.. dus ben benieuwd!