Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED 2 (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door FSK, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babsie, dikke knuffel voor jou. Zo naar dat je zo'n pijn hebt en dan ook nog die stomme cyste! Rotdingen! Ik duim gigantisch dat de bij de volgende menstruatie gewoon wegspoelen en je gewoon kan starten.

Klaasje wat fijn dat de hsg zo meeviel! Heerlijk!

MI87, spannend dat je overtijd bent zeg. Je voelde je eisprong toch een tijdje terug? Hoeveel dagen is dat nu geleden?

Poppetje, als je zondag je laatste pil hebt genomen, neem ik aan dat je gestart bent op de 1e dag van je laatste menstruatie met de pil. Dan kan je toch onmogelijk zwanger zijn? En je moet toch wel eerst ongesteld worden voordat je aan deca mag beginnen? Moet op cyclusdag 1 namelijk. Misschien bedoel je het ook wel zo en lees ik het verkeerd hoor! Ik hoop dat je snel ongesteld wordt zodat je kan starten!

Bittersweet, spannend voor jou ook zeg! Ik duim voor je!

2. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miss vergeet ik helemaal om jou succes te wensen! Maar ik heb al het vertrouwen dat je hcg mooi gestegen is. Krijg je gelijk vandaag de uitslag?

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik ben pas rond mijn eisprong gestart met de pil, dat moest van Gent, ondanks dat ik midden in mijn cyclus zat.. en week 1 werkt het niet. Dus in theorie had er een wonder kunnen gebeuren..

Maar hoe lang duurt het normaal voor je ongesteld wordt na het stoppen met de pil??

4. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pop, ik moest altijd in NL eerst aan de pil voordat ik met deca etc startte. Ik werd standaard na 4 dagen ongesteld. Dus nam ik de laatste pil op woensdag dan werd ik op zondag ongesteld. Dus voor jou zal het dan ws morgen gebeuren. Spannend hoor! En anders voor je eigen gemoedsrust een testje doen?

5. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Zou ik kunnen doen, maar zo bang voor de teleurstelling. Hoewel het me qua temperament niet zou verbazen. Ik vlieg al anderhalve week om alles uit de bocht zo opvliegend!

Maar kan ook teken zijn dat ik ongesteld moet worden. Officieel zonder pil had ik dat natuurlijk vorige week moeten worden.. :(

Gent voor de zekerheid gemaild of ik wel echt al moet starten met de decapeptyl ondanks dat ik nog niet ongesteld ben.

6. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poppetje: dank! Maar als je aan de pil was kun je toch niet zwanger zijn? Of heb ik het verkeerd begrepen?

7. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, pagina gemist...sorry

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Tja, ik had 15 april het gesprek met dr. Gerris, de dag erna moest ik van hem starten met de pil, al zat ik midden in mijn cyclus. De eerste week werkt het nooit.. en afgelopen zondag dus gestopt na net geen drie weken. Conclusie.. in theorie is er een minimale kans..

Maar reken daar niet op, zou wel fijn zijn als mijn menstruatie gewoon door komt. Normaal was ik stipt op tijd ongesteld, dat is prettig dat te weten. Maar nu met de anticonceptie is het in de war :S

9. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Poppetje, ik zou toch maar een test doen, maar ik snap je angst voor de teleurstelling hoor. Met je verstand weet je het vaak wel, maar je gevoel werkt dan niet mee. Stel dat....

@Babsie, wat kl*te van die cyste zeg! Duimen dat hij verdwijnt en je gewoon mag starten!

@Miss, weet je al meer??? Spannend hoor, maar ik heb er een zeer goed gevoel over. Jij bent gewoon zwanger!!!

Vergeet ik iemand? Knuffel voor allemaal!!

Hier: ik probeer er niet teveel bij stil te staan, maar dat lukt natuurlijk niet. Alle krampjes, steekjes worden nauwkeurig geregistreerd en dat is best vermoeiend. Maar stel dat het raak zou zijn, dan kan ik natuurlijk nog helemaal niets voelen, want dan zou het nog niet eens ingenesteld kunnen zijn. Bij krampjes denk ik eerder dat het nu pas de eisprong is, en we hebben gisteren niet geklust. Jammer dat ik niet weet wanneer de eisprong precies heeft plaatsgevonden. Pfffff hoe wordt een mens gek..

10. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Goeiemorgen meiden!

Bedankt voor jullie steun en interesse :)
    Ik heb vanochtend bloedgeprikt en word tussen 13.30 en 15u gebeld. Vorige week belde ze pas om 14.20u dus ik hoop dat ik nu iets eerder aan de beurt ben! Want ondanks mijn goede gevoel ben ik vandaag toch wel erg gespannen hoor..

Ik kom straks melden wat de uitslag is!

Liefs Miss

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Good luck!!!

12. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Miss en???????

Babsie, dikke knuf voor jou. Gadsie hopelijk snel een normaal lopende poging. Cystes houden de groei van andere follikels ook heeeeeeel erg tegen. Bij mij tenminste. Hoe gaat het nu met de ontsteking?

Hier nog niks. Had 2 weken na curettage een eisprong. Nu 2 weken verder. Ben in de ochtend niet lekker sinds gister maarja ben ook zo druk. Had paar dagen geleden de hele dag krampen en zoooooooo'n last dat ik echt overtuigd was dat het kwam. Maar sinds zondag ineens totaal rustig daarbinnen. Alsof mijn bm een spuitje met relaxe middel heeft. Ik test niet hoor. Tis nog allemaal raar denk ik. Over 2 weken heb ik een controle echo en als er wat zit zien we dat dan wel....

13. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miss, ik blijf refreshen ;) nog geen nieuws?!

MI87, wow! Klinkt wel als.... Respect dat je kan wachten met testen hoor!

14. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Me too Dolfijn, ben zo onwijs benieuwd!

Hoe gaat het trouwens met jou? Wat heb je nu precies wanneer allemaal gedaan? En vanaf waneer weet je de uitkomst van de poging?

15. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klaasje, ik had maandag de punctie en toen heb ik gelijk gehoord dat er 5 eitjes gevonden waren. Dinsdag werd ik gebeld dat er 4 eitjes goed genoeg waren voor bevruchting en daaruit zijn er 3 bevruchtingen ontstaan!
    Die liggen nu heerlijk warm verder te delen (hoop ik!) en morgen krijg ik een TP van hopelijk 2 embryo's. Mocht er nog 1 over zijn (kans is groot dat er in ieder geval 1 gestopt is met delen) maar mocht er nog 1 zijn dan gaat die de vriezer in.
    Nu gebruik ik sinds gisteren utrogestan (vreselijk goor rotspul) om de innesteling te bevorderen en na morgen is het 2 weken wachten... Vreselijk frustrerend want door de utrogestan voel je je op en top zwanger en voel je vanalles.
    Dus morgen over 2 weken moet ik testen... Spannend!!!

16. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ah, ik twijfdelde dus of je de tp nu al wel of niet gehad had. Van je superscore wist ik hoor :D. Duimen we morgen lekker voor jou!
    Hmm, dat spul klinkt niet top nee, hoort dat er altijd bij? *IVFleekvraagt*

17. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    :) mijn superscore :) zo blij mee!!!
    De utrogestan is jammer genoeg standaard. Op zich wel fijn dat ik nu al super pijnlijke borsten heb, maagzuur heb en wat misselijk ben, kan ik me straks niet druk maken over die symptomen. Is gewoon puur dat rotspul. Het zijn vaginale balletjes die je 3 keer per dag in moet brengen. Ze lossen op en wat niet oplost komt er dus net zo hard weer uitgelopen. De inlegkruisjes zijn dus niet aan te slepen :$ maar ik ben zo gelukkig en blij dat ik het mag gebruiken!

18. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Nou meiden, daar ben ik dan. Moest eerst even familie en vrienden inlichten. Helaas zijn we nog niet veel wijzer, al lijkt het erop dat het niet goed zal aflopen :(

De waarde is in 7 dagen gestegen van 42 naar 334. Aangezien je hcg waarde iedere 48 tot 72 uur hoort te verdubbelen, zou je denken dat ze hier tevreden mee zijn. Alleen had het VU gewild dat mijn waarde een inhaalslag gemaakt zou hebben en nu rond de 1500 had gezeten. Tja, dat is wel een heel groot verschil natuurlijk!

Ik heb nog eens teruggebeld en gevraagd waarom zij niet blij zijn met die keurige verdubbelingen maar dat kon ze me niet goed uitleggen, ook al heeft ze met een arts overlegd. Zij willen gewoon bepaalde waarden zien die ik niet heb. Ze sluit niet helemaal uit dat het nog goed kan aflopen maar ze zei (dit was de lievere dame, niet die negatieve ;)) dat ik van het ergste uit moet gaan. Volgende week willen ze me weer terugzien om bloed te prikken.

Ik was in eerste instantie zelf nog wel positief. Ik was tevreden over de verdubbelingen en hoopte dat ik gewoon lekker veilig op de ondergrens zat. Maar inmiddels ben ik toch ook een beetje ongerust. Mijn Clearblue test sprong afgelopen zaterdag namelijk naar 2-3 weken zwanger sinds conceptie. Dat doet ‘ie pas bij een waarde van 200 of hoger. Als ‘ie zaterdag rond de 200 zat, had mijn waarde 4 dagen later dus al minstens tussen de 400 en de 800 moeten zitten. Misschien is er de afgelopen dagen dus wel iets misgegaan en is het vruchtje gestopt met groeien?

Wat denken jullie ervan? Ik voel me gelukkig wel kalm en ben nog steeds blij met het feit dat ik zwanger kan worden, hoe deze zwangerschap ook afloopt. Jullie in ieder geval heel erg bedankt voor het meeleven, ik heb daar onwijs veel steun aan!

Liefs,

Miss

19. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Oh Miss, wat een ontwikkelingen allemaal! Er is en blijft dus ontwikkeling maar het blijft onzeker.

Kan niet anders voor je beteken dan je te steunen en je positiviteit te waarderen. Wanneer wordt er weer geprikt en/of gemeten?

20. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè gats Miss, dit mag niet fout gaan hoor! Ik blijf toch positief voor je (denk aan de waarde van mijn moeder) en heel hard duimen! Dikke knuffel!!

Deel Deze Pagina