Pff, wat zenuwslopend Miss. Fijn dat je zelf wel kalm kan blijven. Ik blijf nog steeds hard voor je duimen hoor...!!
Hè gats Miss! Zo blijf je in onzekerheid! Op The BetaBase kan je alles vinden over succesvolle zwangerschappen bij hoeveel hcg. Ook de doubling times etc kan je daar op vinden. Wie weet als je jouw info daar op plaatst heb je een beter idee hoe of wat. Sterkte en ik ga nog steeds ervan uit dat het goed zit!!!
Miss, het blijft dus nog steeds twijfelen. Inderdaad lekker genieten wat je nu hebt. Vind je echt een kanjer zo rustig. Ik had af en aan bloedverlies dus wij racete zo'n 3x per week naar eerste hulp voor n echo ik was echt helemaal hysterisch. Jij hebt niks toch? Is gewoon een goed teken. Bij mij werd nooit gechecked naar hcg waarde. Kindje was ok. Jammer van het bloed erboven maar stel dat ik ook lage waardes had...dan had ik me druk gemaakt om niks. Hartje klopte al op exact 6 weken. Misschien is er bij jou helemaal niks en word je nu ongerust gemaakt om niks. Hoop voor je dat je gewoon een chill kindje hebt die lekker zijn eigen ding doet en zich niks aan trekt van waardes. Vraagje... Er zijn vrouwen die hun hele zwangerschap lichte testen houden... Als ze die zouden testen op hcg zou dat dan ook niet volgens de waardes zijn?
Dank jullie wel lieve schatten! Hopelijk helpt al het duimen en blijk ik zo'n geval te zijn, waardoor de ondergrens weer wat naar beneden bijgesteld kan worden Ik moet volgende week woensdag pas weer bloedprikken. Hopelijk zit mijn hcg dan rond de 2600 (is 3 keer verdubbeling van 334). Ik voel me niet heel optimistisch meer, maar probeer toch maar een beetje hoop te houden. It ain't over till it's over, toch? x Miss
Hoeveel dagen na ovulatie zit je nu? Ik dacht dat je nu op dag 23 ofzo zit, toch? Als je dan klikt op de betabase Op ag 23 dan zie je hoeveel anderen lager of hoger zaten en toch een succesvolle zeangerschap hadden. En ik ben het eens met MI87, zonder bloed geeft het moed! En zonder de bloedtesten had je nu zitten zweven van geluk door de positieve testen.
@ MI87: wij waren tegelijk aan het schrijven Dank je wel voor je compliment maar van zoveel bloedverlies zou ik ook hysterisch worden hoor! Wat je zegt, klopt helemaal. Als ik die stomme bloedtest niet had gedaan, zou ik nu lekker aan het genieten zijn van mijn zwangerschap en pas bij de eerste echo ontdekken of het goed zat of niet. Ik ken iemand van een ander topic die om deze reden bij haar 2e zwangerschap die bloedtest niet gedaan heeft. Bij haar eerste kindje heeft ze namelijk een week lang stress gehad om de lage hcg waarde, terwijl het een week later goed bleek te zijn. Ik hoop dat jij gelijk hebt en dat mijn kindje gewoon lekker rustig aan doet daar binnen! Wat betreft die testen: ik zou het niet weten. Ik heb best een dikke streep en een lage hcg waarde dus dat klopt al niet, lijkt me.. @ Dolfijntje: leuke site (niet heel aantrekkelijk, wel interessant!), The BetaBase. Ik zit absoluut aan de ondergrens maar er zijn succesvolle zwangerschappen gemeld met nog veel lagere waarden dan de mijne. Dat is dan toch wel weer opbeurend
@ Dolfijntje: ik zit inderdaad op dag 23 vandaag. De laagste waarde gemeten met een succesvolle zwangerschap is 40 dus dan doe ik het nog leuk met mijn 334, vind je niet? Al moet ik zeggen dat ik wel misselijk word van de gemiddelde en hoogst gemeten waarde hoor. Die kolommen negeer ik! Maar wie weet had ik een late innesteling en zou je mij eigenlijk moeten vergelijken met de statistieken op 21 dagen na ovulatie. Dan wordt het iets rooskleuriger! Al denk ik dat dat iets te optimistisch gedacht is, want tussen al deze duizenden vrouwen zitten vast meer late innestelingen die wel eerlijk de dag hebben genoemd waarop ze zitten. Moet dus niet gaan valsspelen want daar schiet ik waarschijnlijk niet veel mee op
Oh Dolfijntje, kijk nou toch wat ik gevonden heb op jouw site! Als je dag 23 aanklikt (oh haha, lees nu pas dat jij me dat al adviseerde!) krijg je te zien hoeveel hcg alle deelnemende vrouwen in hun bloed hadden op die dag. Dus niet alleen hoogste, laagste en mediaan, maar allemaal! Er zijn er toch nog aardig wat die net zo laag, lager of een fractie hoger als ik (334) zaten, zie je dat? Jippie! Jammer... stond een mooi plaatje in mijn tekst maar bij het plaatsen ging het mis. Ik maak er een foto van
Miss ik quote: Ik hoop dat jij gelijk hebt en dat mijn kindje gewoon lekker rustig aan doet daar binnen! Wat betreft die testen: ik zou het niet weten. Ik heb best een dikke streep en een lage hcg waarde dus dat klopt al niet, lijkt me.. Dat bedoel ik dus. Er zijn vrouwen (lees maar op google) die hun hele zwangerschap super lichte en vage strepen hebben en toch 9 maanden uitzitten. Ook zijn er vrouwen die negatief testen tot de bevalling of tot een maand of 2-3 in het begin. Als je deze vrouwen zou gaan testen op hcg dan zouden ze vast ook te horen krijgen dat ze toch echt een miskraam krijgen. Dr testen zijn tegenwoordig zo gevoelig. Die gaan geloof ik bij een waarde van 10 al verkleuren. Als deze vrouwen zo licht blijven tesetn dan zou het ook niet veel meer dan 20 moeten zijn. En toch bevallen ze. Snap je wat ik bedoel?
zit ff uit te blazen. Vannochtend gewerkt en half 12 tot half 6 in de keuken gestaan. 24 cupcakes gemaakt met botercreme in twee kleuren en sprinkels, 16 brownies waarvan 8 overgoten met witte chocolade en 30 scones gebakken waar morgen clotted cream en aardbeiensaus bij komt (marmelade vind ik vies). Morgen nog de sandwiches en andere kleine hapjes, fruitspiesjes en weet ik al wat niet meer. Vanavond de woonkamer verbouwen, slingers ophangen, nog ff schoonmaken en morgen vroeg weer in de keuken voor de rest. Hoop dat ze zich misselijk vreten morgen whahaha. Ben nu echt doodop. Heb super pijnlijke voeten en weinig gegeten want was niet zo lekker. Nu ga ik nog even snel wat muziek opzoeken voor morgen op de achtergrond. Gewoon lekkere nummers. Niet van dat klasieke ofzo. Gewoon top 40 en zo. Morgen ben ik dus niet present...misschien in de avond. Hopelijk blijft de rode duivel weg. Hij is er nog niet. Voelt ook niet dat ie komt. Heb al vandaag een paar keer gehad dat ik in tranen wilde uitbarsten om...helemaal niks. Ineens gewoon die drang. Ik moet janken. Maar mijn hersens houden me nog tegen van: Doe normaal mens! Hormonaal gebeurd er dus wel wat. dat kan twee dingen betekenen.
Nou miss, die getallen geven idd nog hoop! Hè, wat fijn! En je hebt zelf geleerd van je therapeut om ieder geval als uniek te zien. En zo is het, jij was zo uniek om middels IUI zwanger te raken met een amh van 0.19! Waarom zou je nu niet zo uniek zijn om met een laag hcg de zwangerschap uit te dragen. We horen hier nou eenmaal allemaal bij de kleine percentages, negatief en posititief.... Mi87: wat spannend! Snap dat je testen nog even uit wilt stellen... Liever nog even dromen... Dolfijn: jaaaaaaaaaaaaaaaaa! Hoeraaaaaaaaa! Ben nog steeds zo blij voor je (we moeten niet te snel verwend raken...nog even niet wennen aan het feit dat jij morgen tweelingmama wordt!).
Lieve miss, ik blijf duimen. Voorlopig zit je baby nog lekker veilig warm van binnen!!! Dolfijn, spannend morgen!!!! Ook voor jou duim ik voor twee toppers!! hier, de eerste spuit gezet en ging prima! Op naar volgende week, naar de echo om te kijken hoe alles groeit en bloeit qua eitjes
Lieve Miss, Tuurlijk had je liever een hogere stijging gezien. Als ik jou was zou ik komende week wel aandringen op een echo. Misschien zelfs eerder... Maar dit vanuit mijn ervaring, de buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Je maakt dan vaak ook traag hcg aan. Maar je kunt dan in elk geval in een vroeg stadium onderkennen of het vruchtje op de juiste plek zit. Natuurlijk gaan we daar vanuit en natuurlijk hoop ik net als iedereen op die mooie stijging volgende week! Ik duim! Maar wilde je mijn lichte bezorgdheid toch even kenbaar maken. Liefs! En dolfijntje, ook voor jou duimen aan! En uiteraard ook voor de andere meiden hier! Xxx
Mi87, heel veel plezier vandaag! Ik hoop dat je lekker kan genieten van deze dag. Poppetje, je bent dus gisteren toch nog ongetsteld geworden? Succes met prikken! Ik lig nu nog even in bed, de utrogestan in laten werken over een uurtje gaan we richting Dd, ben zo benieuwd hoeveel er over zijn! Daarna gaan we direct door naar mijn acupuncturist, dus ik kan vanavond pas laten weten hoe het is gegaan. Fijne dag allemaal!
Miss meis wat een onzekerheid zeg allemaal. Ik hoop en duim heel hard dat het goed blijft gaan. Geniet nu maar lekker vh zwanger zijn. Het is idd pas echt over als het daadwerkelijk ook over is. En bij jou wordt het gewoon een happy end dat moet gewoon. Liefs