jullie zijn lief! Net thuis met 2 embryo's in mijn baarmoeder! De ander heeft het niet overleefd, maar ben zo blij met deze 2! Nu 2 weken wachten... Spannend!!!!
Yes, yes, yes Wat een goed nieuws Dolfijn! Ben superblij voor je! Jammer van nummer 3 maar wat heerlijk dat er nu 2 in je buik zitten! Dikke knuffel, Miss
Super nieuws dolfijntje Idd jammer van de derde maar wat een rijkdom dat je nu gewoon echt 2 emmy's aan boord hebt. Worden 2 hele spannende weken. Knuffel...!!
Hoi dolfijntje jippie 2 stuks on board. Wat een goed nieuws zeg. Heel veel succes in de wachtweken. Wanneer mag je testen??
Dolfijntje, gefeliciteerd meid! Heerlijk. Wat de uitslag ook is, nu ben je gewoon zwanger van een tweeling. Er zitten twee levende embryo's in je buik en dat kan niemand je afpakken. Hou dat gevoel 2 weken vast tot de test! Genieten nu en lekker relaxed doen. Bij mij werkte het. Heb 2 weken lang werkelijk geen moer gedaan. Puur bankhangen hihi. Maar misschien kan je dat niet? Het feestje was geslaagd! Er is veel opgegaan. 4 dagen overtijd by the way. Zag dat ik pas eind juni de controle echo heb voor na de curettage... Is dat normaal?
Miss, op 5 weken kun je al een vruchtzakje met dooierzakje zien. Kindje is dan nog te klein maar als het goed is zit er een zwarte vlek met daarin een grijzig volmaakte cirkel. Dat is het dooierzakje. Dus echo maken!!!!
Dolfijntje, 2 Emmy's on board! Yes! Nu duimen dat ze blijven! Miss, wat MI87 al zegt... Je kunt in elk geval al iets zien op een echo. Zou het toch vragen! MI87, is dit je eerste ronde weer na de curettage? Dan zou het kunnen dat die anders is. Of misschien een wonder....? Liefs voor iedereen, x
Thanks MI87 en Juulzon! Ik ga morgen meteen bellen om te zeggen dat ik volgende week ook een echo wil! Ik kom morgen weer even verder reageren. Probeer vandaag manlief ook weer eens wat extra aandacht te geven
Yeah Dolfijntje, twins on board!! Gefeliciteerd meid, wat goed! En nu duimen dat ze zich goed aan je vast houden!! Miss, ik zou ook zsm voor die echo gaan! MI87, fijn dat het een geslaagd feestje was. Je hebt ook goed je best gedaan om het voor te bereiden, dus kon toch ook niet anders dan slagen! Hier, vandaag een leuk dagje gehad, we waren in Apeldoorn met mijn zus en zwager. Daar was een kamelenrace, en mijn man (Egyptenaar) en mijn zus deden mee. Erg leuk! Ik heb trouwens zeer gevoelige, bijna pijnlijke, en gezwollen tepels. Heb ik nog niet eerder gehad.... Daar gaan we weer....
Geweldig fijn nieuws dolfijntje. Jammer van nr3, maar geweldig dat er 2 terug zijn geplaatst! Heel veel geluk, toi toi toi
MI87, zo probeer ik het ook te zien. Dit neemt niemand meer van me af en ik visualiseer steeds delende celletjes. Ik ben al 3 weken thuis en zal nog 2 weken thuis zijn van mijn werk. Ik ben ziekgemeld voor het gehele traject, echt, ben mijn teamleidster zo dankbaar! Dus ik ga de komende 2 weken ook weinig doen. Alleen naar de acupuncturist en verder wat yoga en afspreken met vriendinnen om thee te leuten Vandaag heb ik strikte orders van mijn man om zo lang mogelijk in mijn bed te blijven en daarna rechtstreeks de bank op. Maar wat een gedoe dat je 4 dagen overtijd bent! Ik zou toch echt even testen hoor! Je wist je eisprong, dus.... Ik hoop het! Fsk gevoelige tepels... Spannend!!!! Wow, zou toch geweldig zijn? Wat een leuke dag in Apeldoorn zeg, heerlijk ontspannen en gezellig Co. Te lezen.
Ik ben bang dat mijn lichaam en geest me weer voor de gek aan het houden zijn. Heb al zo vaak dingetjes gevoeld waarvan ik dacht dat het misschien wel de eerste symptomen zouden kunnen zijn. En dan later toch weer die teleurstelling. MI87, jemig wat spannend zeg, overtijd. Wanneer ga je een test doen?
Oh Fsk, daar is mijn lichaam ook een ster in. Maand in maand uit, elk jaar opnieuw. Vreselijk frustrerend. Met elk dingetje "oh zou het? Dit voelde toch echt anders als andere maanden!" en dan elke maand weer BAM die teleurstelling. Maar weet je, ik vind dat hè nu deze maand best wat mag fantaseren. Ook al weet je in je achterhoofd dat je lichaam je voor de gek aan het houden is. Toch is het best fijn om wat te fantaseren, toch?
Klopt Dolfijn, fantaseren is ook fijn, maar daarentegen ook weer zo beangstigend... Hoe voel jij je vanmorgen??
Fsk, spannend joh! Ja het kan altijd dat is het vervelende of juist onzekere eraan, je kunt nooit een zeker antwoord hebben. Bij mij hingen mijn borsten er trouwens altijd ongeintereseerd bij. Daar had ik nooit wat aan als indicatie voor een zwangerschap terwijl ik juist zo hoopte op wat grotere cupmaat. Is het nu normaal dat je na een curettage pas 2 en halve maand later controle krijgt? Vind het zoooooo lang. Juulzon indd eerste cyclus weer. Maar had 2 weken na de curettage duidelijk een eisprong rechts. Vandaag de 5e dag overtijd. Maar hou er inderdaad rekening mee. Anders zou het spontaan zijn... Klinkt te gek voor woorden na 3,5 jaar
Spannend MI87. Ik heb wel vaker gehoord dat je vlak na een zw extra vruchtbaar bent. Een goede vriendin van mij werd na bijna 2 jaar eindelijk zwanger. Helaas moesten ze de zwangerschap af laten breken. Nog dezelfde maand werd ze opnieuw zwanger. Je weet het dus maar nooit
FSK: toch wel weer spannend zeg. Wie weet zat er door de dhea wel een goud eitje bij. Je weet maar nooit. Fantaseren kan ook fijn zijn