Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED 2 (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door FSK, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Potverdrie, ik heb de hele tijd geprobeerd te bellen en ze waren constant in gesprek. Nu krijg ik het antwoordapparaat... Nou probeer ik toch de spoedlijn maar te bellen. Ook in gesprek.

2. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eindelijk contact en het was Dr S zelf die de telefoon aannam. Morgenvroeg om 9.30 echo en bloedafname. (Voor het geval ik zwanger ben...)

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Vandaag de fm gehad. Ze zagen er 10, maar ook hele kleintjes tussen. Nu heeft Gent gebeld, Zwijndrecht dacht de dosis omhoog maar dat wil Gent niet. Zij vinden dit een mooi aantal tot zover, en denken dat er nog wel meer bij zullen komen. De dosis omhoog en ze zijn bang voor overstimulatie!! Dinsdag de volgende echo in de middag. Die daarna zal de laatste waarschijnlijk worden voor de punctie en de laatste moeten we ook naar Gent! Spannend dus!!!

4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wow FSK, weer vooruitgang. Spannend dag morgen!

Dolfijn, wat een vreselijk stom nieuws - understatement -. Ik kan niet anders dan met je meehopen dat je lichaam toch besluit de embryos vast te houden

Miss, good to 'see' you. Ik vind je nog steeds een bikkel!

Poppetje, dat klinkt goed!!!

5. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed nieuws Poppetje!

Hier is er nu niks meer, het was echt een minuscuul beetje in wat slijm. Heb wel menstruatiekrampjes, maar die heb ik de hele week al. Hoewel het vandaag wel wat meer aanwezig is.

6. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fsk: wat ontzettend spannend, ik heb morgen een echo om 10.50 uur. Gaan we elkaar net mislopen, denk ik. Ik duim voor je!

Poppetje: 10 eitjes, wow! Ben jaloers hoor!

Miss: 'goed' teken dat de temp zakt. Dan zal het wel op gang gaan komen nu... Gelukkig mag je daarna snel starten in DD. Herken je haast maar al te goed...

Dolfijn: ik hoop dat de acupuntuur je wat rustiger heeft gemaakt. Wat moet je toch veel overwinnen... Luisterde vandaag in de auto naar 'grenade' van Bruno mars. Die verwoord eigenlijk ook zo mooi de strijd die de dames op dit forum leveren voor een kind:

I'd catch a grenade for yah,
    Throw my hand on a blade for yah,
    I'd jump in front of a train for yah,
    You know i'd do anything for yah,
    I'd would go through all this pain,
    Take a bullet straight to my brain,
    I would die for you BABY....

Voelde bijna een tekst voor een geboortekaartje aankomen ;), maar op woorden als 'bullet' in combi met 'baby' zal vast geshockeerd gereageerd worden.

Hier: donderdag fm gehad. 4 links die al mooi gelijkmatig aan het geoeien waren. Rechts 3 of 4 follikels, maar die waren nog erg klein. Het is atuurlijk wel de bedoeling dat die zich ook nog even gaan inzetten. Morgenvroeg weer fm.
    Alhoewel het spannend is of recht nog wel mee gaat doen voel ik me erg rustig. Ik denk dit komt door de hypnotherapie. Ik ben geloof ik nog nooit zo relaxed geweest tijdens een behandeling.
    Vrees dat dit volgende week wel anders gaat zijn maar tot die tijd geniet ik er nog even van...

7. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb mijn BMI net ook even berekend: 18,8. 'Gezond gewicht' stond erbij. Hoera! Dacht altijd dat ik te licht was.... Niets staat mij nog in de weg nu!

8. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is zeker een mooie en o zo ware tekst Babsie!
    Ik denk idd dat we elkaar niet treffen morgen, of het moet allemaal heel erg uitlopen. Waar kan ik je aan herkennen? ;)
    Fijn dat je zo rustig bent. Is vast een goed teken!

9. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fsk irritant he dat je ze zo moeilijk te pakken kan krijgen. Duurt toch gauw vaak 20 minuten en met 20 keer op de herhaaltoets drukken :( Fijn dat je morgen wel terecht kan, ben benieuwd!

Poppetje, 10! Wow! Zijn wij allemaal denk ik stiekem jaloers op! Succes met spuiten etc hoor, hoop op mooie eitjes en mooie bevruchtingen.

Babsie, prachtige tekst is dat he? Ik zing het ook vaak keihard mee en denk dan altijd aan onze grote wens. Vind het zo heerlijk voor je dat je zo relaxt bent, scheelt veel energie!

Miss, dikke knuffel voor jou... Ik hoop dat je deze periode straks kan afsluiten zonder een ok gezien te hebben. Sterkte!

10. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fsk: nee, denk het ook niet. Jammer, ben erg nieuwsgierig naar jullie allen! Voor de zekerheid: lang blond los haar, grijs leren jasje. Mij wel aanspreken dan hè! Succes!

11. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Meiden zonnige groetjes vanuit de dominicaanse republiek!

Miss heel veel sterkte..hopelijk komt ut vanzelf op gang en heb je er geen
    medische pillen of andere ingrepen voor nodig!

Dolfijn ook jij heel veel sterkte hopelijk helpt de ophoging van de prednisolon!

Jolanda meid ook aan jou denk ik! Wat weer een teleurstelling ik mail je als ik terug ben! Dikke knufff

Voor meiden die gestart zijn heel veel S6..op naar mooie follies!

Ik heb niet alles terug gelezen van de afgelopen dagen daarvoor is de wifi soms te langzaam!

Voor de meiden die stil staan qua behandelingen ook een knuffel hoor..

Liefs

12. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Lieve dames, het aantal hoeven jullie niet jaloers op te zijn. Heb er liever 4 maar wel emmys dan met als vorige x 9 en geen bevruchting, ja één maar niet goed gedeeld! Dus lieverds beter weinig maar effectief dan veel en niet goed ;) vind het ook wel een beetje eng, hoop op tenminste een terugplaatsing! Maar zal nog meer dan een week duren voor het zover is, verwacht ik.

Wishfull geniet nog lekker van de zon!

13. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Babsie, alles onder de 18,5 is ondergewicht las ik weer. Kon ook invloed hebben op de vruchtbaarheid. Tussen 19 en 25 ofzo was normaal en daarboven weer overgewicht.

Ik had ook een mooi gedichtje gezien...

Je bent een beetje dom,
    Door hoogmoed overmand.
    Je gedachtengang wat krom,
    Waar zit toch je verstand?

Hoe kan je voor me spreken
    Hoe kan je voor me denken
    Had beter uitgekeken,
    Om niet mijn ziel te krenken.

Je weet niet hoe ik me voel,
    En hoe ik denk en hoe ik lijd.
    Je weet niets van mijn levensdoel
    En mijn stille strijd.

Je weet niks van mijn gevoelens af,
    Nog van mijn incomplete bestaan.
    Niet hoeveel energie ik gaf
    Om toch maar door te gaan.

Ik lijk wel vrolijk en gevat,
    Ik lijk 'gewoon een vrouw'
    Maar in mijn bloedend moederhart
    Heerst eenzaamheid en rouw.

Hou af en toe je mond, vul niks meer in.
    Probeer geen betweter te zijn.
    En leer een les uit deze zin:
    Kinderloosheid dat doet pijn!

14. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi, MI87, dankjewel!
    Wat betreft BMI denk ik dat je naar je bouw moet kijken. Als ik meer zou wegen zou ik alleen een vadzige buik krijgen...
    Heb trouwens wel honger door al dat spuiten...

Wishfull: wat doe je op dit forum??? Genieten jij, hup!

Poppetje: dank voor je bemoedigende woorden!

15. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk spreek ik je aan als ik je zie!

Mooi gedicht MI87!

16. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker genieten daar Wishful!!!

17. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Babsie ooooo natuurlijk hij kijkt naar je lengte. Dan ben jij denk ik klein?
    Ik ben 1.76 haha. Ik mag geloof ik iets van bijna 75 wegen maar dat vind ik echt teveel hoor! Dan mag ik wel 3 taarten per dag eten en veel patat wil ik daaraan komen. Ben zelf altijd iemand geweest die kan eten wat ie wil zonder aan te komen, maar sinds een jaar of 2 geleden merk ik nu wel dat ik op moet letten. Vooral van de decapeptyl krijg ik reuze honger. Zo erg dat ik rond 11 uur in de avond 2 boterhammen moet eten anders haal ik de nacht niet tot het ontbijt. Echt alleen met de deca.

18. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mi87: ik ben 1.72. En die deca is echt rotspul. Ik heb me er vorig jaar zo ellendig door gevoeld. Ik had een migraine aanval van 21 dagen achter elkaar. Echt niet te doen.
    Ik zei vanmorgen tegen mijn man dat ik me met dit protocol eigenlijk zo goed voel dat ik me beter voel dan wanneer ik niet spuit.
    Ik heb al meer als een week geen migraine gehad en dat is heel uitzonderlijk voor mij. Daarbij komt dat mijn huid helemaal glad en glanzend is. Ook dat is normaal niet zo wanneer ik voor mijn eisprong zit.
    Maar over dat gewicht dat je max zou mogen wegen; ik zou ook een olifant zijn als ik dat zou wegen. Daarom schreef ik al, kijk naar je bouw. Als je maar goed in proportie bent ben je goed bezig, volgens mij....

19. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Dolfijntje, wat vervelend allemaal zeg. Soms zit ook echt alles tegen he :(
    Hopelijk gaat de hogere dosering Prednison jullie helpen. Dat moet gewoon...!!

Poppetjes, wauw wat een mooi aantal zeg. Ik ben heel hard aan het duimen dat dit de voorbode is van een geslaagde poging...!!

Babsie en FSK, hopelijk hebben jullie allebei goede echo's gehad vandaag. Zal wel grappig zijn wanneer jullie elkaar daar tegen zijn gekomen :D

Wishful, lekker genieten daaro he. Jeetjuh, ik ben vet jaloers :p

MI87, wat een mooi gedichtje. Ik heb hem eerder ergens gelezen, het blijven mooie woorden...!!

20. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Miss, ondanks dat je temp is gedaald zit ik stiekem nog steeds te hopen op een wonder voor je. Maar als dit niet zo mag zijn hoop ik ook voor je dat het dan iig zelf op gang komt. Ik vind dat je nog steeds heel sterk overkomt, respect...!!

Deel Deze Pagina