Haha MI87, ben ik met je eens hoor! Nu kom ik 'm even uppen Kom morgen weer bijkletsen maar nu even een berichtje voor ons Babsie, die morgen haar terugplaatsing heeft! Lieverd, toi toi toi voor jullie! Zoals we al zeiden 'geen nieuws is goed nieuws' dus je krijgt morgen ongetwijfeld 1 of 2 mooie emmies teruggeplaatst. Het kaarsje in de rechter vensterbank brandt voor jullie! Nog een mooie tip die ik van Rika Lukac kreeg: vergeet niet te glimlachen tijdens de terugplaatsing. Je lichaam maakt dan namelijk meteen endorfines aan en dat heeft mogelijk een gunstig effect op de innesteling. En sowieso is het een warm onthaal voor je kleintjes als er gelukshormonen door jouw lichaam stromen, als zij 'binnenkomen', vind je niet? Liefs en een dikke knuffel, Miss
Dus......ik was btje ongeduldig en las overal dat je ook bij iui 4 dagen voor NOD kon testen, dus stiekem gedaan, maar helaas, omo wit.... Tja, was ook een long shot de escape Beetje balen, had mij heerlijk geleken om van dat stomme prikken af te zijn
Twee toppers teruggeplaatst van perfecte kwaliteit! Van de derde die over is horen we morgen of die wordt ingevroren! De vierde was overigens ook pas gestopt met delen toe hij 15 cellig was. Mijn baarmoederslijmvlies was een keurige 11 mm! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! de spanning door onzekerheid in de afgelopen 5 dagen was heel heavy maar oh wat een fantastisch resultaat!!! Icsichick: ik hoop dat je te vroeg hebt getest. Welk merk heb je gebruikt?
Woeiiii, wat een topnieuws! En nu? Heb je een aantal dagen vrij/verlof? Te gek meid! Concentreer jij je op die 2 binnen, duimen wij voor nr 3 buiten, goed?
Babsie, broedkipje, broed die twee mooie eitjes maar goed uit.. 9 maanden als het ff kan We zijn bij Gent bij onze arts geweest en hij maakte zich niet druk. Baarmoederslijmvlies was dik genoeg 8, hij zag 9 eitjes tussen de 14 en 19 en 2 kleinere van 9 dus nu zaterdag 07.50u de waarschijnlijk laatste echo en dan maandag of dinsdag als alles goed doorgroeit de punctie. Hij is wel super vriendelijk, hij is vrij, maar degene die mijn echo maakt moet hem wel bellen, al is hij vrij. Hoe betrokken is dat?! Dat ben ik hier bij het EMC niet gewend geweest hoor. Zo opgelucht dat hij zich niet druk maakte, hij doet al 30 jaar IVF dus als hij rustig is en zich geen zorgen maakt, wie ben ik dan om dat wel te doen.. dus spannend!!!
Babsie. geniet van ervan! Als ik het goed lees in jouw handtekening is dit je eerste echte terugplaatsing? Dat moet toch gewoon goedkomen! 2x kans! Miss, wat voor hond heb jij? Ik zie een mandje staan hihi. Ow en wat heb je het warm ingericht (voor zover ik kan zien) Precies mijn smaak ook. Ben dol op bruintinten met wit-off white-creme etc.
Wat hebben jullie brave honden.. dat oudje van mij, slaapt gewoon op de bank... LANG UIT.. oude doos van 8,5..
Nee, zaterdag laatste echo.. daarna plannen ze pas de punctie, dat zal als alles goed gaat, maandag of dinsdag zijn. Maar een dag na de punctie belt Gent wel hoeveel eitjes ik heb en hoeveel bevruchtingen er zijn.. Dus eerst zaterdag hopen dat de punctie ingepland wordt.
Oh, sorry, te snel gelezen. Zoals het klinkt gaat die punctie echt snel wel ingepland worden. En dan gaat echt echt pannend worden! Komt goed! Dit keer 9 van de 11 bevrucht, deal?
Dan sta je er denk ik meer open in bij de eerste. Als je meerdere mislukt hebt dan ga je al negatiever zijn, en zoals bij mij wanneer het meteen raak was dan ga je daar toch stiekem op hopen en is de teleurstelling weer heel groot wanneer het dan eens niet lukt. Nu kan alles! Wij zitten ook al erg lang te dubben voor een hondje. Eerst goed informeren dan maar... Eerste hond en welk ras... Hoop wat je moet leren, alles is nieuw. Ben meer bekend met katten hihi
Ola chicas! Ik ben een beetje 'stiller' dan normaal omdat ik merk dat ik de behoefte heb om alles een beetje los te laten. Vandaar dat ik even iets minder op het forum ben te vinden. Ook in mijn priveleven heb ik me een beetje teruggetrokken, ik merk namelijk dat ik moe word van het erover hebben en dan met name van de dingen die mensen menen te moeten zeggen tegen je. Herkennen jullie dat? Zo bleef 1 van mijn allerbeste vriendinnen maar herhalen dat het kindje niet gezond was DUS dat ik daarom maar 'blij' moest zijn dat het een miskraam was geworden. Pfff, hoe moet je daar nou op reageren? Dat doet toch helemaal niets af aan het feit dat ik er kapot van ben dat mijn eerste zwangerschap in 33 maanden in een miskraam eindigt? Rationaliseren kan ik zelf ook heel goed, want natuurlijk zeg ik dit soort dingen ook tegen mezelf. Maar vrienden moeten dat niet doen, die moeten gewoon een arm om je heen slaan en zeggen dat het zwaar k.lote is dat je dit mee moet maken. Ik ben in emotioneel opzicht gelukkig wel weer een beetje de oude. Ons afscheidsritueel was emotioneel maar heeft ons ook geholpen het te verwerken en een plekje te geven. Als ik er in detail over praat, moet ik nog wel huilen hoor, maar dat komt omdat het nog zo vers is. Maar zolang ik lekker aan het keutelen ben in en om het huis en geniet van mijn kleine katje (die is om op te vreten!), gaat het eigenlijk best goed met me En wat betreft dat mandje: die is dus van ons katje! Wij hebben wel 2 honden gehad maar die zijn allebei in 1 jaar tijd overleden. Sinds 2 maanden hebben we dit katje van 8 maanden. En dank je wel MI87, leuk dat we dezelfde smaak hebben! Alles in ons huis is inderdaad wit/off white/bruin. Heel rustgevend en natuurlijk, een sfeer waar ik heel erg van hou. Wij zijn allebei echt verliefd op ons huis en blijven er regelmatig iets aan veranderen waardoor het NOG mooier wordt, zo leuk is dat! Ik ga zo nog even op jullie reageren, maar moet even terugbladeren om mijn geheugen op te frissen! Liefs voor jullie allemaal, Miss
aaaaaaaaaaah wat een lekker bolletje! Wij hebben 2 katten waarvan eentje een vrouwjte uit het asiel. Ze was als pasgeboren kitten in een zak in het bos achtergelaten (samen met nog een zusje) en is gevonden en met de fles grootgebracht. Ze is dus erg aanhankelijk maar door haar vroege tekort aan voeding is ze achtergebleven in groei. Ze word nu al 3 maar ze ziet er nog steeds uit als een kitten/puber. Ze is klein met veel te grote oren en poten voor haar omvang maar dat maakt haar extra schattig. Ons vosje. Ik heb een foto van haar op mijn profiel staan. De ander is een oude oma die we hebben overgenomen van mijn schoonmoeder. Maar dat had ik verteld (dat was afgelopen nieuwjaar)
Hebben trouwens af en toe het idee dat door het tekort aan voeiding ze nu van geen stoppen meer weet want ze is een ontzettende lekkerbek ; )