Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED 2 (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door FSK, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babsie, ook menstruatieklachten horen bij de eerste verschijnselen! Ik zeg ook testen!!

Weet iemand dan toevallig ook wanneer je precies kunt zien hoeveel follikels er klaarliggen voor de volgende cyclus? Is dag 18 niet te vroeg?

2. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fsk, ik heb een cyclus van 25 dagen en vorige keer moest ik een week vooraf voor uitgangsecho. Dag 18 dus en toen lagen deciliters dus al klaar voor volgende cyclus. Snap er ook echt niks van hoor, hoe dat nou precies werkt.

3. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor je antwoord Dolfijn. Er zal dan niks meer bijkomen. Ik ga de volgende afspraak maar overleggen met Dr S, wat wijsheid is. Pffff....

4. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaaaaaaaaa! Ik ben hartstikke zwanger! Een hart onder de riem voor alle poffers hier!

5. Elfjes

Elfjes Actief lid

19 dec 2012
    143
    0
    0
    Nederland
    Wowwwwwwwww Babsie..Gefeliciteerd :D:D

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Babsie, gefeliciteerd!! Het is je zo gegund!! X

7. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yeeeeeeeeeaaaaahhhhhhhhhhh Babsie!!!! Wat ontzettend fijn voor jullie! Super gefeliciteerd!!! Het is jullie zo gegund!

8. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Babsie!!!!!!!!! Zo fijn, zo blij voor jullie! Super gefeliciteerd!!!!

9. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Woehoe Babsie, gefeliciteerd...!! <3

10. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Jippieeeeeeeee!!!! Nogmaals gefeliciteerd lieve schat! Eindelijk, na al die jaren vechten en na al die tegenslagen is het gelukt! Ik ben ZO blij voor jullie :):D:):D:):D

Dikke kus!

11. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Babdie, zie je nou wel!!!!! Hartstikke gefeliciteerd. Lekker he zo'n dikke vette test hihi. Ik ben zeer benieuw of er 1 of 2 zijn blijven plakken! Wanneer word de echo gepland?

Ooo ik heb nu zo'n zin om door te gaan met de cryo en ivf!!! Wie zet de klok vooruit?

12. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Lekkere spelfouten... Altijd met die tablet

13. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank allemaal!
    Ja, daar ben ik dan, zwangere ik! ' Kan het nauwelijks bevatten. Ik heb over het algemeen wel een positief gevoel. Dus dames, Miss bewees het al maar ik nu ook weer:
    Gezonde voeding, yoga, positieve visualisaties, dhea en een flinke dosis geluk en dan gaat het ons allemaal lukken! En ja, ook jou Dolfijn ;)!
    En schreef vanmiddag nog dat ik heel graag zo'n naïeve muts zou willen zijn die heel onverwachts een positieve test in handen zou hebben, maar dat dit niet weggelegd was voor vastgeroeste mmm-meisjes als ik...
    Zo zie je maar, je denkt je lichaam op en top te kennen na al die jaren, blijk je toch stiekem zwanger te zijn zonder dat je het in de gaten had....

14. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Lieve Babs, wat een zonnig nieuws op deze prachtige zondag! Heel, heel blij voor je en een dikke felicitatie zoen vanuit hier!

Op naar de echo voor een mooie foto van je wonder(s)

15. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Babsie. Wat een fantastisch nieuws!

16. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Babsie wow gefeliciteerd meid.

17. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babsie, wat heerlijk zeg! Gefeliciteerd hoor!

En inderdaad, dat geeft ons allemaal weer hoop :)

Kun je ons nieuwkomers hier een klein beetje vertellen wat je nou precies hebt gedaan dan? Gezonde voeding, hoe specifiek?

Ik heb dus laatst die website gelezen over gezonde voeding om in 90dagen je eicellen gezonder te krijgen, en ook met die naturopath/nutricionist gesproken en die zei dat ik volgens mijn bloedgroep moest gaan eten. Gelukkig blijft er dan ook nog genoeg over als je die twee combineert. Hoe lang heb jij je voeding aangepast?

DHEA heb ik ook al veel positiefs over gelezen, maar kun je dat ook gebruiken als je geen ivf of iui gaat doen? :(

En die positieve visualisatie, wat moet ik me daarbij voorstellen? Ik probeer altijd te visualiseren dat er een goed en gezond eitje groeit, en dan na de ovulatie dat het bevrucht wordt enzovoorts, maar is dat hoe het werkt? Of is het ook veel meer algemeen zoals lekkere muziek opzetten en luidkeels meezingen en dansen enzo? :) :)

Last but not least, yoga, ik woon ver van de bewoonde wereld, en kan dus geen yoga klassen doen. Denk je dat ik er met een cd/dvd zelf ook een eind mee zal kunnen komen? Ik heb nog nooit aan yoga gedaan door omstandigheden, wel altijd interesse gehad.

Ik heb ook veel goede dingen gehoord over acupunctuur. Nou ben ik zelf bepaald geen fan van naalden, en het idee van al die naalden in je lijf staat me ook bepaald niet aan. Maar als je er zoveel goede dingen over hoort, vraag ik me af of het de moeite loont om het te proberen. Ook dit zal lastig worden omdat ik zo ver weg van alles woon. Iemand hier ervaring ermee?

Hoe dan ook, ik ben een stuk opgewekter door jouw nieuws. Het geeft hoop!

18. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angelhope: visualisaties van Zeta West en Julia Indichova, tik hun namen maar eens in op google.

Yoga: gewoon thuis yoga voor fertility via you tube. Ik pakte die van yogayin altijd.

Voeding: ik was in het najaar al gestopt met kunstmatige suikers weg te laten. De laatste maanden maakte ik s morgens een shake met superfoods als maca, tarwegras, gebroken lijnzaad, hennepzaad en goijbessen. Allemaal uit de natuurwinkel. Verder geen alcohol meer, geen caffeïne, was nu ook melkproducten aan het vervangen en van broodproducten brood eet ik alleen volkoren...

Ga nu snel werken! Fijne dag!

19. Ik breek heel even in om Babsie ontzettend te feliciteren.. Wat geweldig meissie!

20. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angelhope, gezonde voeding is belangrijk, absoluut, maar het maakt je niet zwanger. Net als yoga, acupunctuur, op je kop staan etc. Het helpt wellicht iets mee, maar er is geen HET middel wat je zwanger maakt. Alleen een gezonde embryo en een lichaam wat mee wilt werken.
    Waren Miss en Babsie zwanger geworden zonder al die dingen? Wie weet?
    Ik zeg dit alleen om niet al je hoop hierop te vestigen. Ik heb exact hetzelfde gedaan als zij de vorige poging en ik werd niet zwanger, dus nee het is geen garantie, maar ik geloof wel dat gezonde voeding een invloed heeft evenals yoga.
    Ik loop al 6 jaar bij een acupuncturist en ook hij maakt me niet zwanger ;) wel ontspannnen en ik ben verlost van een hoop van mijn klachten ook verbeterd hij de doorbloeding van mijn lichaam. Die naaldjes zijn niet eng hoor, zijn dunne naaldjes die je eventjes voelt en daarna niet meer.
    Yoga doe ik ook al een paar jaar. 1 keer per week in de sportschool en 2x per week thuis gewoon via Youtube.

Wat ik hier mee wil zeggen is: doe wat goed voor je voelt en wat haalbaar is. Er zijn zovelen die ineens zwanger waren na bijvoorbeeld een bezoek een een magnetiseur, na een homeopaat, acupuncturist, osteopaat etc, die mensen zijn laaiend enthousiast en denken dat dat HET middel was. Maar was dat het ook? Ik heb de afgelopen jaren alle bovenstaande therapeuten bezocht, kruiden slik ik nog steeds, vitamines, gezond eten, zuivel heb ik al 20 jaar laten staan. Alles pak ik aan en voel me schuldig als ik iets niet doe omdat het teveel energie kost of niet goed voelt. Maar alles komt terug bij het allerbelangrijkste: een goed embryo en die is jammer genoeg niet te koop of te halen bij de therapeuten.

Deel Deze Pagina