Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED 2 (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door FSK, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    @Bittersweet, wat een mooi resultaat!!! Ik hoop dat je degene in de vriezer niet nodig hebt maar een tweeling bittersweet komt!
    Wel heel vervelend voor je zus.. heb het bij een collega gezien, overstimulatie kan heel heftig zijn. Dan moet je echt bedrust hebben. Maar wow, wat een aantal!!! Ook qua cryo's.. wow wow en nog eens wow..

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Poppetje, om jaloers op te worden! Wow! Lekker om te weten dat je nog een hoop kansen hebt zelfs als deze verse poging niet lukt. Maar daar gaan we gewoon van uit.

Hier druk met de tuin en huisje schoon krijgen, was wegwerken...we gaan maar een lang weekend weg maar toch wil ik dan thuis alles tiptop in orde hebben. Ben nogal een poetsmiep, geen rommel bij mij in huis daar krijg ik de zenuwen van. Hopelijk daarna snel een goede echo en hup naar de cryo. Ben het wachten meer dan zat.

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    En ik was al blij met mijn eitjes en bevruchtingen MI87 maar bittersweet heeft echt een hoopvol aantal!

4. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ik duim en duim voor jullie, poppetje en bittersweet!
    Babsie, yeah! Wat een geweldig nieuws!

Begin van een nieuwe roze flow?

5. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh bittersweet, wat fantastisch! hier moet het toch mee gaan lukken.

Dus poppetje en bittersweet; in de aankomende weken staan er in ieder geval 2 positieve testen op de planning!

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Babsie, hoop het zo!!!!!!!! Dan denk ik dat ZP hier stuitert joh ;)

7. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Wauw Bittersweet, wat een ontzettend mooie opbrengst...!! Mijn duimen gaan hard voor je aan het draaien, dat je over iets minder dan 2 weken een positieve test in handen hebt :D
    Hopelijk voelt je zus zich ook snel beter.

8. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    +1 :d

9. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super nieuws Bittersweet, en wat een topscore!!! Duimen voor plakkers! En ik hoop dat je zus snel opknapt. Beterschap voor haar!

10. Elfjes

Elfjes Actief lid

19 dec 2012
    143
    0
    0
    Nederland
    Bittersweet wat geweldig zeg..Ik zie een positieve test aankomen. :D

11. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Eh...ik bedoelde bittersweet hahaha! Maar poppetje jij had ook mooie aantallen ; )

12. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    En mi87: veel plezier op je mini vakantie!

13. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    @ Bittersweet: wat een geweldige mooi aantal!!! Ik ben onwijs blij voor jullie :D

Wel erg sneu voor je zus. En voor jou, met een gezin erbij om voor te zorgen! Hopelijk voelt ze zich snel beter. Ik duim heeeeeeeeel hard voor je dat deze 2 nu al zo bijzondere kleintjes lekker warm in jouw buik blijven zitten de komende 8,5 maand!

@ Angelhope: ik mail je snel, moest vandaag heen en weer naar Düsseldorf en had gisteravond mijn moeder te logeren die met me meeging, dus heb nog geen tijd gehad!

@ allen: vanochtend mijn behandelplan besproken en de uitgangsecho gehad. Er lagen 4 of 5 follikels klaar. Ik krijg 450 iu Menopur, 2 pufjes Synarel per dag en na tp 3 x 1500 iu Pregnyl en Utrogestan. Het wordt zeer waarschijnlijk ICSI ipv IVF omdat we met mijn weinige eitjes geen risico willen lopen. En hij begon zelf over 2 embryo's terugplaatsen als we de luxe hebben dat er 2 zijn. Invriezen zou dan zonde zijn.

Ik moet zeggen dat ik blij ben met alles wat hij heeft bedacht, zo had ik het ook in gedachten namelijk. Maar toch is het ook wel confronterend om meteen met het zwaarste geschut aan de slag te moeten. Zo slecht ziet het er blijkbaar uit. Beetje dubbel gevoel dus, snappen jullie dat? :(

Kom morgen weer verder bijlezen en kletsen. Fijne avond!

Liefs, Miss

14. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bittersweet wat geweldig nieuws dat je 2 toppers in je baarmoeder hebt zitten! Super! Heel veel beterschap voor je zus, vreselijk dat ze in het zkh ligt. Hoop dat ze snel opknapt!

Miss, ik snap je helemaal dat het toch dubbel is om te horen. Wanneer gaan jullie starten?

Ik meld me bij deze af voor de komende 2,5 week. Wij gaan namelijk morgen op vakantie! Zoveel zin in, lekker weg met z'n 2tjes en weer even opladen. Ik hoop dat als ik terugkom er meer goed nieuws te lezen valt. Sterkte allemaal!

15. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    @ Dolfijntje: zodra ik ongesteld word! Ik verwacht het zondag maar door de DHEA was mijn laatste cyclus voor de zwangerschap ineens 30 ipv 26 dagen dus het kan ook volgende week pas worden. Ik hoop natuurlijk zo snel mogelijk! Of nog beter, helemaal niet ;)

Wat heerlijk dat jullie morgen op vakantie gaan!!! En ook zo lang! Hebben jullie dit last minute besloten of was 'ie al geboekt? Waar gaat de reis heen? Heel veel plezier. Ik hoop dat jullie inderdaad goed kunnen opladen, verwerken en genieten!!! Veel liefs! X

16. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat spannend Miss, zondag al! Wow dan hoop ik ook goed nieuws te horen van jou als ik terugben. Dat je maar mooie eitjes en embryo's gaat maken :)
    We hadden deze vakantie al geboekt, hadden gehoopt dat ik zwanger er heen zou gaan (net als alle voorgaande vakanties de afgelopen 7 jaar) maar goed, is niet anders. Dus hopelijk lekker genieten met z'n 2tjes. We gaan naar Italië, eerst naar Elba en daarna naar Lazio. Zin in!

17. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Dolfijntje, hele fijne vakantie! Geniet ervan, ff lekker opladen en helemaal weg uit de omgeving die 'naar ivf/icsi/niet zwanger worden ruikt.
    Neem gelijk ff wat zon mee naar dit kikkerlandje?

De verleiding word steeds groter om dhea te slikken. Heb hem hier staan maar weet mijn waarde niet... Die willen ze niet testen in het ziekenhuis. Dus weet ook niet of het slecht is voor mij... Maar ik wil graag ook mijn spontane kansen vergroten... Wie kan me even ompraten waar ik goed aan doe?

Ik neem afscheid voor 4 dagen vanaf morgen. Maandag ben ik er weer.
    Zwangeren: houd vast die wondertjes! En alle anderen geen gekke dingen doen terwijl ik weg ben!!!!

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Vakantiegangers, geniet hè lieverds, jullie verdienen het!!!

19. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    MI87 en Dolfijntje, geniet van jullie welverdiende weekend en vakantie!!

MI87, misschien kun je alleen voor een bloedonderzoek naar DD? Je zou ze kunnen bellen?

Miss, goed dat je al bijna kan starten!! Spannend dat het nu echt gaat gebeuren! Ik vraag me wel af wat nou het verschil maakt. Waarom gaat de een, zoals jij nu ook de eerste IVF/ICSI, meteen aan de volle mep stimulatie en de ander, ikke dus in dit geval, niet. Ik ga daar toch maandag eens over doorvragen. 4 of 5 follikels, dat is niet veel, maar toch met ons amh... Er zitten vast minimaal 2 kanjers bij!!

20. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    @ FSK: Thanks! Zeker spannend! Jij hopelijk ook snel meer duidelijkheid. Wat betreft hormonen: met welke dosering wil hij jou gaan stimuleren dan? Hebben jullie dat al besproken? X

Deel Deze Pagina