Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED 2 (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door FSK, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Klaasje, wat fijn meid, eindelijk actie. Ik kan me voorstellen dat dat een enorme opluchting geeft na al dat wachten.

Nu op naar een positieve test! :D

2. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Actie geeft altijd meer rust dan stilstaan.. al is het proces zelf ook wel weer eng en spannend.. En Klaasje, het prikken valt echt heel erg mee, de punctie ook trouwens, met de juiste pijnmedicatie!

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Wat gebeurd er een hoop! Paar aan de start, paar op de wachtbank, paar die zwanger zijn. Er gebeurd ineens zoveel bij iedereen.

Dikke knuffel voor de meiden die nu ff niks hebben. Including moi. Naja volgende week echo. Hopelijk krijg ik groen licht. Wil zo snel mogelijk weer een emmy in mijn buik. Dat is het heerlijkste gevoel wat er is.

4. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh mi87: ook knuffel van mij voor jou. Kan me zo goed voorstellen dat je 'haast' voelt. Dat had ik destijds ook nadat ik afscheid had moeten nemen van mijn zwangerschap en zoontje... Ik ga ervan uit dat je niet zo lang hoeft te wachten op een nieuw wonder als ik uiteindelijk....

En 3 hoera's voor Klaasje die de eerste behandeling meteen hartstikke zwanger gaat worden!

5. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Lieve meiden,

Zie hier de reden dat ik al een paar dagen niet online ben geweest. Dit is Floor :D

We waren eerst druk met nestjes en fokkers zoeken, toen met de leukste, liefste en knapste pup uitzoeken (niet te doen want allemaal even schattig natuurlijk) en sinds gister met genieten want toen mocht ze al mee naar huis!!!

Na het overlijden van onze 2 honden binnen 1 jaar van elkaar, hebben we geprobeerd te wennen aan een leven zonder hond maar wij vinden het zo'n verrijking van ons leven om zo'n trouwe vriend om ons heen te hebben, dat we besloten hebben er weer 1 te nemen. En het is natuurlijk ideaal dat ik nu thuis ben, alle tijd om een pup op te voeden!

Ik probeer morgen weer even bij te komen lezen, ik loop flink achter. Ik hoop dat het goed met iedereen gaat :)

Liefs, Miss

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Hoera hoera hoera!!!!! Voor klaasje

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Miss U am totally in love met jouw pup!!!!!!!!!!!!!!

8. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Haha, ik ook Poppetje!!! Ze is ook echt om op te vreten!!! Ik ben op straat natuurlijk ook een wandelende attractie met haar :D

Ik zie best op tegen mijn eerste IVF/ICSI poging maar volgens mij hoef ik maar naar haar te kijken als ik hormonaal/humeurig/bang/onzeker/verdrietig ben en dan is het in 1 keer over. Jullie mogen ook wel bij me langskomen als jullie je rot voelen hoor :)

9. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Snap ik!!! Je zou mij ook niet zo voorbij lopen, had ook linea recta naar je pup gelopen, sorry :D

10. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Wauw Miss, wat een schatje...!! <3

Knuffel voor iedereen...!!

11. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Klaasje, wat fijn dat je in juli mag gaan starten!!

@MI87, ik hoop voor jou ook dat je groen licht krijgt volgende week! Waar hangt het nu vanaf? Je hebt inmiddels een cyclus overgeslagen toch?

@Miss, aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!! Do i need to say more? Ik wil met haar knuffelen!!!

Ik ben vandaag in DD geweest en helaas was er (nog) niks te zien op beide eierstokken. Volgens dr S is dat niet zo gek met mijn onregelmatige en lange cycli (de langste was 73 dagen geloof ik). Ik zit op CD 7 en hij zegt dat het bij mij wat langer zal duren voor er follikels te zien zullen zijn. Ik vroeg of die ene follikel van de vorige keer dan weg was, dat hoefde niet zo te zijn, maar hij zag hem nu niet. :( Over de semi-natuurlijke cyclus qua spuiten zei hij dat dit ook de reden is dat hij daarvoor kiest. Ik kan wel gaan stimuleren, maar als er nog niks zit valt er natuurlijk weinig te stimuleren. Mochten er meerdere follikels zijn, dan hoef ik niet bang te zijn dat er maar 1 dominant wordt, dat houdt hij in de gaten.
    Clomid was niks voor mij, eigenlijk geen idee waarom niet, maar hij zal het wel weten. Teunisbloemolie kon hij geen uitspraken over doen, maar het kon in ieder geval ook geen kwaad.
    Volgende week maandag nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik mag dan weer naar DD voor een echo.

12. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miss, wat een lieffie zeg. Kan me voorstellen dat het je heel veel goed doet. Zelf heb ik een lab van 14 jaar oud, en hij is mijn beste maatje ooit omdat hij mij toen hij een pup was ook door een hele moeilijke periode heeft gesleept (ME/Chronisch vermoeidheid syndroom). Een huisdier is gewoon goed voor een mens, vind ik :D.
    Wij hebben inmiddels ook de zoon van onze oudste lab bij ons wonen en sinds kort twee poezen uit het asiel gehaald. Een heerlijke beestenbende, en we genieten er volop van! :)

MI87, hopelijk gauw weer actie voor jou meis. Wanneer precies heb je je echo?

FSK, hopelijk volgende week maandag een paar goede follikels te zien. Ik ga voor je duimen!

Hier: ik heb vandaag bloed laten prikken (E2, P4 en LH. Ik ben erg benieuwd of mijn progesteron vrij hoog blijkt te zijn. De symptomen zijn wel wat aan het afnemen volgens mij, maar ze zijn er nog best. Ik ben gewoon nieuwsgierig of die inderdaad van dat progesteron komen en wat dat betekent. Volgens mij betekent dat een goede eisprong, maar ook een goed ei? :(

Ik ben ook benieuwd of hij een interne scan gaat doen en of hij dan kan zien of er al wat klaar ligt voor de volgende ronde? En ik ben benieuwd of hij nog andere suggesties heb die ik zou kunnen proberen mocht hij niet aan de Clomid willen beginnen met mij. Spannend dus!

13. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Fsk, is dd ver voor jou? Als je er iedere week heen moet.. Snap wel dat je Hey er voor over hebt hoor. Ik deed mijn tussentijdse gewoon in mijn eigen ziekenhuis.

Angelhope, ik ben niet bekend met clomid dus kan daar niets over zeggen. Dat bloeduitslagen spannend zijn ja, duurt de uitslag lang bij jou?

Hier, minder klachten, moe, blauwe aderen en de vage dromen blijven.. Maar vooral vanaf nu zo bang ongesteld te worden!! :( zou het liefste slapen tot vrijdag!!!

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    poppetje, wat spannend zeg... Had ik al gezegd dat ik keihard meeduim :) ?

Miss76, hoe schattig jullie puppie! Wow! Ik smelt mee, niet door de warmte...

Angelhope, dank voor je verhaal. Bij mij is nooit een echte echte echte oorzaak gevonden. Na het stoppen met de pil (de beruchte diana35) is het wel zo dat ik lange tijd geen regelmatige cyclus had. In mijn begintraject nog moeten temperaturen en daarna ook de bloedonderzoeken. Toen mijn cyclus regelmatiger werd, bleek uit bloedonderzoek dat mijn eisprong niet krachtig genoeg was, dus kreeg ik de stempel ovulatie inductie en moest ook ad Clomid. Soms twee follikels ipv 1, maar het heeft nooit gebaad.
    Wat je zou kunnen vragen aan je FS of je Pregnyl mag krijgen op het moment dat je follikels groot genoeg zijn (rond de 20mm), zodat je goed kunt timen wanneer jullie het extra gezellig moeten maken...
    Clomid had voor mij overigens wel veel humeurige bijwerkingen, werd er geen leuker mens door...

Zou ook aan je FS vragen of je wel follikelmetingen krijgt bij Clomidgebruik. In Nederland heel gebruikelijk.

Ook weet ik niet of er bij jou wel eens een hsg is gedaan? We eileiders controleren zeg maar of er geen verklevingen zijn? Weet ook niet of dat wel onder je verzekering valt? De kans op zwangerschap erna is iets groter. Google maar eens. Ondnks dat je de tweeling al hebt, misschien goed nog eens te checken...

Balen dat er zo weinig vergoed wordt daar. Anders misschien toch heel hard sparen.... Maar ja, soms lukt dat ook helaas niet :(...
    Wij hebben uiteindelijk veel geld in zelf betaalde pogingen gestopt, maar idd toch spontaan zwanger! Dus of er ooit een echte oorzaak is geweest? Geen idee...

Wat ik verder allemaal gedaan had, staat op mijn Blogje van omowit naar Ariël colour. Even zoeken op mijn naam en je vindt het wel. Ben zelf dhea en hoge dosering omega3 en vitD gaan slikken. Denk dat dit een van de bijdragen is geweest. Naast de ovulatietesten voor goede timing (heb ik iedere wachtmaand benut!) en uiteraard een dosis geluk!

Veel succes met het gesprek en sterkte meis!

Andere meiden: ook veel succes, op naar een mooie roze zomer....

Xxx

15. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is tussen 2 en 2,5 uur rijden, ligt eraan hoe druk het onderweg is. Gisteren deed ik er de heenweg 3,5 uur over, want er was een ongeluk gebeurd op de snelweg in Duitsland. Pfff...
    Ik heb het er ook voor over. Hier in Zutphen hebben ze me al opgegeven, ben er 1 keer voor een tussentijdse echo geweest en toen begon de arts al meteen over eiceldonatie. Dat voelde niet goed. Ik laat het liefst Dr S zelf kijken, daar heb ik meer vertrouwen in. Dan maar heen en weer. Gelukkig rijdt mijn auto op gas en vind ik autorijden wel leuk. Gisteren op de terugweg heb ik een andere route genomen op aanraden van Dr S. Deze ging sneller en het laatste stuk van Duitsland heb ik de TomTom me binnendoor laten sturen. Soort toeristische route en dat is best mooi.

16. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Mijn auto rijdt ook op gas maar toch.. in de tijd van de echo's en punctie en tp was ik in een week meer dan 100 euro kwijt. Toch veel geld..
    En in het begin is het rijden nog leuk, op een gegeven moment wordt je het zat, althans wij wel..

17. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Die Diane35 pil is een ellendig ding! Jaar geleden wilde de arts deze aan mn zusje voorschrijven omdat ze drie pukkels in haar gezicht had. Gelukkig zus kunnen overtuigen en ze heeft het ding nooit genomen.

Ohhhhhh de puppie! Wat een lief beestje is dat Miss. Snap ook heel goed dat je deze warme knuffel in je leven hebt gehaald, kan ook echt niet zonder dieren.

Gisteren lang met mn mama aan de telefoon gezeten, dat de behandeling nu echt dichtbij en definitief is en ze is zo blij en trots op me dat ik me niet heb laten kisten door de NL artsen. Was voor mij een mooi compliment!

FSK, hoop dat er volgende week wel iets te zien is!

Poppetje, wanneer mag jij een test doen? Spannend!!

18. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Klaasje: wat een mooie en begripvolle reactie van je moeder. Daar kunnen een hoop mensen nog iets van leren (velen vinden het namelijk eerder vreemd dan dapper als je richting buitenland gaat)!

19. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begin nu overigens wel steeds meer de zenuwen te krijgen omdat onze behandeling in Gent eindelijk dichtbij komt (volgende week starten we hopelijk).
    Hoop zo dat m'n lijf goed reageert op de nieuwe medicatie en dosering en dat het meer follikels worden dan ik in het EMC steeds had. Het zou zo'n teleurstelling zijn als het niks blijkt uit te maken. Maar aan de andere kant hebben ze wel aanvullende technieken waarmee ze iig meer kunnen met die follikels die ik wel heb en das natuurlijk wel fijn.
    Ach ja, ik zal het moeten afwachten. (Wat haat ik dat woord inmiddels zeg!!!)

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Maris, Gent weet beter wat ze doen.. dus vertrouw erop dat je meer eitjes hebt!! En afwachten.. dat is het woord wat we allemaal haten hier! Heel dit proces is wachten :(

Deel Deze Pagina