Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED 2 (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door FSK, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Samen wakker worden in de tuin om 6.15u (!) :)

2. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    @ Bittersweet: Ik heb net gereageerd op de berichten van de laatste week, maar wil natuurlijk ook graag weten hoe het met jou en je zus gaat! Hoe lang geleden is de terugplaatsing nu?

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Miss, wat een droppie hebben jullie toch!!!

Nog geen rode duivels. Deze ochtend kwam er samen met de utro wel een paar hele kleine bruine sliertjes uit bij het afvegen na het plassen. Daarna niets meer.

4. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miss: wat een gezelligheid met al die verhalen en mooie foto's hier op het forum! Leuk!

5. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poppetje: spannend! Wanneer ga je testen?

6. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Ik heb de foto's verwijderd en ze in een album gezet. Maakt me wat minder herkenbaar, al denk ik dat iedereen die mij kent me toch wel herkent in mijn verhalen ;)

Spannend hoor Poppetje! Ik blijf duimen dat het goed zit en dat die rode duivels nog lang niet gaan komen!!!

7. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Spannend poppetje. Ik ben hard aan het duimen op een positieve test voor jullie.

Miss, wat een schatje zeg. Kan echt niet wachten tot wij straks ook een hondje hebben. Maar ook daarvoor moeten we eerst iets meer geld tot onze beschikking hebben (we willen wel zekerheid dat je evt. Onverwachte DA kosten kan betalen en dat is zeer prijzig vandaag de dag. En we hebben ook al 3 katten)

Hier nog steeds dat zelfde nare gevoel in m'n buik en rugpijn. Ik ben 2 dagen volledig in de veronderstelling geweest dat de volgende dag de sluizen open zouden breken maar tot op heden niets. Dus vandaag heb ik al minder hoop voor morgen. Zumba gisteren had een wisselwerking. De rugpijn werd gaandeweg minder, kwam een beetje los maar al dat gehobbel en gespring voelde ik steeds erger in m'n buik.
    Over het algemeen is de buikpijn gelukkig niet erger geworden maar is wel nog steeds constant aanwezig en wordt erger met zitten, wc gebruik en niezen enzo. Er zit niks anders op dan afwachten. Als het na het weekend nog niet minder is toch maar ff de HA bellen...

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Spierwitte test.. Manlief hoopt dat het bloed anders uit wijst maar ben bang van niet

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Poppetje, gedsie meid. Hoeveel dagen na punctie zit je nu?

Miss, de ivf houd ons tegen. Snel nu dat ik zwanger raak? Ik was de vorige keer vanaf 6 weken flink beroerd en hing als een vaatdoek op de bank. Dat zou ik niet eerlijk vinden tegenover een pup die zoveel zorg nodig heeft. Dat houd ons dus nog ff tegen...maar niet lang gnagna. Ik was zelf van plan om 2 of 3 weken vakantie te houden wanneer er zo'n bolletje zou komen. We hebben nu 3 namen waar we tussen twijfelen voor een reutje. Shea: vind mijn man een mooie naam. En ik had Keani wat golf of breeze betekend in het hawaiaans, of Aluna. En dat is afrikaans voor: kom hier! Soort mooi grapje hihi. De hond is wit dus had een hoop van die namen met een 'witte' betekenis maar mijn man is erg pickie. Floor lijkt mij ook leuk maar mijn man is dus meer van: Ghost, Shadow, Snow enzo... Maar die zijn bij een witte hond zo veel voorkomend. Niet origineel meer.

Gister buikpijn en rugpijn...conclusie: eisprong. Dus om half 1! Nog ff een lading afgeleverd door manlief. Niet geschoten is altijd mis toch? Kijk maar naar juulzon...

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dit is dag 17 na de punctie en dag 14 na de tp. Kan wel hopen op een late innestelling maar denk dat dat ijdele hoop is..

11. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poppetje, wat naar zeg. Zo'n witte test blijft toch altijd heel moeilijk. Toch hoor je ook best vaak dat mensen pas (ver) na hun NOD positief testen. En toch hou je ook hoop totdat je een echte serieuze menstratie hebt he? Ik blijf hopen op een wonder voor je meis. Ik ga hard voor je duimen!

Natasja, jij weet de spanning er ook goed in te houden ;) Ook voor jou ga ik duimen dat het toch erg goed nieuws blijkt te zijn. :)

MI87, eisprong nog goed benut zeg! Hopelijk resulteert het in een wonder. Ik vind de namen die jullie voor een hondje hebben bedacht ALLEMAAL prachtig! :) T' is al vol huis bij ons, maar mochten we ooit nog een huisdier erbij krijgen, ga ik even terug naar jouw berichtje voor inspiratie (lees om een naam in te pikken) :D

Hier: vandaag de eerste bloeddruppels weer gehad. Voor het eerst kwam het besef bij mij op dat ik elke keer vanaf 8dpo, 9dpo of 10dpo al bloed verlies en dan een dag of drie later echt ongesteld wordt. Dat is dus een korte luteale fase, toch? Iemand hier daar ervaring mee?

Na de onvermijdelijke dip die bij dat rottige bloedverlies hoort, ben ik mezelf toch maar weer bij elkaar aan het vegen. Mijn plan van aanpak voor de volgende ronde:

DHEA zo snel mogelijk beginnen (moet het nog wel halen, en dat is niet zo makkelijk hier). Over anderhalve week heb ik zo'n onderzoek met cameraatje (HCG ofzo? :().

Verder zit ik nu te denken aan Utrogestan vanaf de eisprong om het baarmoederslijm langer intact te houden. FS vond het steeds niet zo nodig, pas vanaf een positieve zwangerschapstest wil hij me dat gaan geven. Maar nu denk ik toch: baadt het niet dan schaadt het niet. En ik vind het toch frappant dat ik altijd zulke overduidelijke symptomen van progesteron heb tot een week na de eisprong, en dan ineens is het helemaal weg en begin ik te bloeden.

En dan kan ik nog kiezen of ik ook nog tamoxifen (soort van Clomid) wil gaan gebruiken of niet. Wat denken jullie daarvan? HIj kwam er zelf mee, hij had er het minste vertrouwen in van al zijn suggesties (DHEA, die dure groeihormonen en tamoxifen). Ik zit te dubben om eerst alleen DHEA met Utrogestan te proberen, of meteen ook die Tamoxifen ertegen aan. Ik hoor graag jullie meningen en gedachtes hierover :)

12. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Weet je wie hier vanaf weet mamavanh, stuur haar een pb.. Ze zit vaak in het Gent topic en staat ook bij mijn vriendjes..

13. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh poppetje, wat ontzettend jammer zeg. Gelukkig weet je nu wel zeker dat je lichaam in staat is te bevruchten. Doorzetten meid, volgende keer is het gewoon wel raak!

Angelhope: utrogestan lijkt me een goed idee. Je menstruatie begint pas op de dag dat het roodverlies echt doobreekt maar het feit je dat je eerder bruinverlies hebt betekent volgens mij wel dat je inderdaad te weinig progesteron aanmaakt. Hou er wel rekening mee dat die utro wel heftige bijwerkingen heeft. We hebben het er natuurlijk allemaal voor over maar het is wel fijn om je daar even op voor te bereiden, lijkt me. En dit geldt ook voor die hsg, auw... heel belangrijk maar is bij veel vrouwen pijnlijk. ik wist ineens weer hoe weeën nog eens voelde. Ik vind ook dat je een mooi actieplan hebt samengesteld!

Natasja: is een testje niet een goed plan? Stel je nou toch zwanger blijkt dan lijkt dat intense sporten me even geen goed plan.
    Of wil je toch liever nog even dromen???

14. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mi87: vroeg me nog af, sorry als ik dat gemist heb, maar waarom is het nou eigenlijk mis gegaan bij jullie? Is daar nu duidelijkheid over? Kwam het uiteindelijk toch door dat bloedverlies? En waar kwam dat nou vandaan? Heb je nou kans dat dit de volgende keer weer zo is of hoorde dat echt bij deze zwangerschap?

15. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik heb nog geen controles of contact gehad sinds het gebeuren. Nee, het kindje was vanaf de echo te zien helemaal in orde, zelfs al hele vroege hartactie. Het groeide ook want op de laatste echo waren armpjes, beentjes en een navelstreng te zien. Er zat alleen al vanaf week 5 op de echo te zien een vlek bovenin mijn baarmoeder. Dit was bloed. Dat was ook te merken want ik bloede af en aan en niet zo'n klein beetje ook.
    De laatste 3e echo met 6 weken en 6 dagen dus dat alles groeide maar de vlek werd steeds groter en groter. We zijn na die echo naar huis gereden en thuis nog geen half uur echt fikse krampen. Dat duurde een half uur en daarna kwam mijn kindje eruit. Dus het leefde dus nog tot vlak voor. Ik denk dan ook dat het kindje gezond was. Waar de bloeding vanaf kwam weet ik niet. Ze zeiden dat ze dat ook niet konden onderzoeken.

Hoe voel jij je? Al ochtendmisselijkheid?

16. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik denk zelf dat het een hematoom was. Google er maar eens op. Mijn bloedingen werden minder met plat liggen maar mijn gyn. die wilde juist dat ik gewoon ging bewegen en alles doen want het had toch geen zin. Heb ik niet naar geluisterd en heb heel rustig gedaan want dat maakte het minder erg voor mijn gevoel. Buitenlandse ziekenhuizen laten je dan ook platliggen. NL weer niet natuurlijk. Volgens mij houden die graag van risico nemen en gooien alles op: gewoon doorgaan met alles. We zien wel wat er gebeurd.

17. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Lieve Poppetje,

Eerst een berichtje voor jou. Wat ontzettend klootte zeg dat het niet gelukt is. Had het zo gehoopt, maar helaas hebben we het niet voor het zeggen. OP naar de eskimootjes dat moet hem dan gewoon gaan worden.
    Dikke knuffel.

Liefs
    Bittersweet

18. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Lieve meiden,

Dan op deze druilerige dag probeer ik toch het zonnetje te brengen.
    Ik ben namelijk ZWANGER. Echt zo blij, maar tegelijkertijd ook ontzettend spannend. Over 3 weken eerste echo.

Liefs
    Bittersweet

20130620_115906[1].jpg

19. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff, MI87: heb even het één en ander gelezen over hematomen. Het is dus een soort van blauwe plek maar dan in je baarmoeder. Wat heftig zeg! Wat een zuur idee dat je dan eindelijk zwanger raakt ondanks je lage amh, een gezond vruchtje lijkt te dragen en het dan door zoiets misgaat. Ik las idd dat vrouwen weer bar slecht werden voorgelicht in Nederland. Als je dit nogmaals meemaakt in een volgende zwangerschap dan worden jouw bed en bank gewoon je allerbeste vrienden...
    Respect voor je kracht, meid!

20. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaaaaaaaaa! Bittersweet! Weer een poffer zwanger! Van harte gefeliciteerd meid! Eindelijk!

Volgend deel gaat echt 'zwangere poffers heten'

Deel Deze Pagina