Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED 2 (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door FSK, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ poppetje wat jammer zeg :(

@ bittersweet gefeliciteerd!!! En nu weer wachten op de eerste echo!!

Hier alles goed heb de eerste echo gehad en het hartje klopt :) op naar de 3 maanden dan weer de volgende echo.

2. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa Nietjes, wat heerlijk zeg! Ik hoop datik met hetzelfde bericht mag komen aankomende woensdag. Nu genieten jij!

3. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poppetje, wat ontzettend rot dit! Ik duim voor een wonder!!!

Bittersweet, wauw! Van harte meid! Dat geeft ons weer hoop!

Nietjes, jij ook supernieuws, hartstikke fijn!

@Allen, weinig tijd op het moment, later zal ik op jullie allemaal reageren. Nu hups naar het werk!

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Wow de hcg vliegt je om de oren hier! Gefeliciteerd bittersweet!!!

5. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Lieve poppetje,

Wat een onzettende k#tz001 zeg :(
    Ik had nog wel zulke goeie hoop voor jullie deze keer...
    Gelukkig hebben jullie nog wat in de vriezer liggen. Dat gaat em gewoon wel worden, dat moet gewoon...!!
    Een hele dikke knuffel voor jou...!!

6. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Bittersweet: JAAAAAAAHHHHH, WOEHOE...!! \o/
    Gefeliciteerd meid, lekker gaan genieten nu :D

Nietjes: Ook jij gefeliciteerd met deze mooie echo...!! Ook lekker gaan genieten van jullie wondertje...!!

7. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Babsie: Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik geen testje hoef te doen hoor. Die kans is vrijwel nihil, dus ik ga me niet weer rare dingen in het hoofd halen :)
    Ergens begin ik wel een beetje bang te worden dat er misschien toch een ontsteking zit o.i.d. Maar ik heb op het moment hele heldere afscheiding (niet rekbaar ofzo hoor) en wat ik las op internet zou dit niet helder zijn bij een ontsteking. Dus ik hoop dat dat een goed teken is. Ook daardoor denk ik trouwens dat ik niet zwanger kan zijn. Lees overal dat je dan juist witte afscheiding zou hebben.
    Er zit nog steeds niets anders op dan het nog even aankijken. Hoop iig dat het snel minder wordt...

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Bittersweet gefeliciteerd!!! Heeft je zus niet voor niets pijn gehad. Met haar ook weer alles goed???

hier is het definitief over nu, bloed was negatief. duimen dat ze in augustus een cryo tp. Ze zijn los ingevroren.. OpOp dag vijf dus Gent zegt meer dan 90% kans dat ze goed ontdooien!

9. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi poppetje

dank je meis. Vond het zo rot om nu te melden, maar toevallig moesten we beide vandaag testen. In emc doen ze geen bloedtest dus moet echt afwachten tot eerste echo.
    Met mijn zus gaat het gelukkig weer goed. Ze is nog niet helemaal de oude maar langzaam aan wordt het steeds beter.

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Nu ze dit weet van jou heeft ze het er graag voor over gehad, weet ik zeker. Jij moet je niet rot voelen en nu gaan genieten!!!
    Ons moment komt nog wel, we weten dat het kan tenminste, dit deed minder pijn dan het nieuws van het emc toen. Gelukkig bleek dat niet te kloppen..

11. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Blijft altijd dubbel, blij en verdrietig nieuws op een dag :( :(.

Daarom een dikke knuffel voor Poppetje... En veel in het zonnetje zitten deze zomer om veel vitamine D aan te maken en kracht op te doen om je lichaam in optima forma te brengen voor de cryo in augustus!

En bittersweet, eindelijk! Van harte meis! Op naar die prachtecho over 3 weken! Denk dat ECD echt het verschil heeft gemaakt! Op naar mooie beebjes ;) in jouw buik... Heb een voorgevoel voor 2, stom hè?

Liefs voor de rest!

X

12. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Tja is vooral de ophoging van mijn medicatie voor de TSH, die is nu 2 en willen ze het liefste naar 1. Dat is beter voor de innestelling dus hoop dat dit lukt in de tijd die ik nu WEER moet wachten. Ga van ellende maar sporten, iets wat ik echt HAAT!!

13. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    @ Poppetje: wat een enorme teleurstelling voor jou lieverd!!! Bah, ik had het zo gehoopt voor je! Veel sterkte en een hele dikke knuffel. En hopelijk wordt 1 van de cryo's jouw baby, keep the faith!

@ Bittersweet: wow, wat een geweldig nieuws meid!!! Van harte gefeliciteerd! Wat een ongelofelijk mooi wonder, alles wat jij en je zus hebben moeten doorstaan heeft geresulteerd in deze zwangerschap. Zo prachtig! Geniet van iedere minuut!

@ ik: hier helaas vreselijk nieuws gekregen gisteravond. Mijn zusje had haar 19 weken echo en haar baby heeft geen niertjes dus zal niet levensvatbaar zijn na de geboorte. Ze krijgt dinsdag nog een 2nd opinion maar dat is meer een formaliteit. De zwangerschap zal eind volgende week al beeindigd worden. We zijn er allemaal helemaal kapot van :(. Voor mijn zusje natuurlijk het allerverdrietigst maar ook voor mijn ouders is het zo vreselijk: eerst beide dochters zwanger en straks allebei niet meer. Dat is toch niet te doen?

Ze gaan uiteraard onderzoeken wat de oorzaak is van deze afwijking (Potter Syndroom) bij mijn zusje's baby. Het kan genetisch zijn en dan is de kans groot dat haar volgende kindjes het ook gaan hebben (ik dacht 25% kans), waar je helaas steeds pas achter zult komen tussen de 17 en 19 weken. Of het was gewoon pech, zonder genetische oorzaak. Of... en dit is waar ik samen met Babsie over nadacht vanochtend: zou het met een laag AMH te maken kunnen hebben? De kans op miskramen is aanzienlijk hoger, dat benadrukte Dr. Scholtes vorige week in Dusseldorf nog eens. Maar is ook de kans op afwijkingen bij het kindje later in de zwangerschap verhoogd? Omdat onze eitjes zoveel slechter zijn? Mijn zusje zou haar AMH natuurlijk laten checken omdat ik hier hoorde dat het zoveel bij zusjes voorkwam, alleen had ze een positieve zwangerschapstest vlak voor die afspraak dus die heeft ze afgezegd. Maar wellicht heeft ze ook een laag AMH en is ze zo snel zwanger geraakt omdat ze relatief jong is (30) maar zijn haar eitjes wel slecht. Wat denken jullie? Ik ga het dinsdag ook aan Dr. Scholtes vragen.

Ik kom later verder kletsen, ben vandaag te verdrietig :(

Liefs, Miss

14. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Miss

jeetje meis wat een heftig nieuws echt vreselijk.
    heel veel sterkte.

dikke knuffel
    bittersweet

15. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Miss wat verschrikkelijk! Ik wil jou en je zus heel veel sterkte wensen!!!! Hier zijn gewoon geen juiste woorden voor :(

16. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Miss, wat een vreselijk bericht voor allereerst je zusje en haar man, maar ook voor jullie, je ouders... Geen woorden voor...l
    Heel veel sterkte...

X

17. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Bedankt voor jullie lieve reacties! Het is niet te bevatten dat dit gebeurt :(

X

18. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Jeetjuh Miss, ik weet gewoon ff niet wat ik moet zeggen... :( :( :(
    Een hele dikke knuffel...!!

19. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Ik heb hier kort meegepraat onder een andere naam (maybe3)

Maar las het goede bericht van Bittersweet.

GEFELICITEERD MEID!!! JE HEBT ER ZO LANG OP MOETEN WACHTEN

20. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi logan

thanks meid en wat zie ik jij bent ook zwanger en we lopen nog gelijk ook. Als dit niet goed moet gaan voor ons dan weet ik het niet meer.
    gefeliciteerd ook met je zwangerschap.

Deel Deze Pagina