Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED 2 (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door FSK, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    @mi87: hhahaha wat grappig dat Juultje je wakker maakte hihi.. Wel makkelijk z,n wekker

2. lamaris

lamaris Niet meer actief

Allereerst wil ik iedereen hier veel sterkte en succes wensen in de lange reis naar een kindje.

Ik ben dus lamaris, 35 jaar en ik en mijn vriend hebben na 1,5 jaar proberen zwanger te raken van ons eerste kind, slecht nieuws te horen gekregen.

Mijn FSH (cd3-meting) blijkt hoog te zijn (12,2) en mijn oestradiol ook (97). Het LH was 3. Er werd ons verteld dat we 'niet lang meer moeten wachten'. Google leerde mij dat deze waarden erg ongunstig zijn. Ietwat overstuur heb ik later nog teruggebeld en de gynaecoloog probeerde me gerust te stellen door me te vertellen dat het progesteronwaarde wel gunstig was op cd21. Tja, dat ik ovuleer wist ik wel, want dat meet ik al maanden met tempen en ovulatietestjes. Nu is mijn AMH ook geprikt en ik wacht nog op de uitslag. Verder zal er nog een uitgangsecho plaatsvinden. Ik heb al een echo gehad en toen werd me verteld dat alles er goed uitzag.
    Extra tegenslag is dat vriendlief weliswaar een goede spermcount heeft maar dat de beweeglijkheid te wensen overlaat...
    Kortom, een enorme klap en ik probeer me nu te wapenen voor de uitslag van het AMH....intussen lees ik hier mee want ik vrees dat ik toch wel een POF-fertje ga blijken te zijn...

3. Elfjes

Elfjes Actief lid

19 dec 2012
    143
    0
    0
    Nederland
    Welkom Lamaris. Heel veel sterkte.

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Lamaris, heel erg welkom maar ook weer niet zo leuk als je aan moet sluiten bij de mmm. Hier kun je veel info krijgen en voel je, je zeker niet alleen.

5. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lamaris: Wat een paniek hè, als je dit soort uitlagen krijgt. Ik duim met je mee dat je amh toch gewoon normaal uit gaat vallen. Maar mocht dit niet zo zijn, dan zit je op het juiste forum waardoor je het wiel niet meer zelf hoeft uit te vinden. Als ik jou was zou ik vast een afspraak maken in Düsseldorf bij de Nederlandse dr S. De wachttijd is daar op het moment 5 maanden ongeveer en dat is echt 'the place to be' als je een laag amh hebt. Je kunt de afspraak altijd nog cancelen, maar als je daadwerkelijk een laag amh hebt is er serieuze haast geboden! Verdoe je kostbare tijd alsjeblieft niet in Nederland. Ik weet het, da's makkelijker en veiliger maar de kans dat je hier nog zwanger wordt is vele maken kleiner. Sterker nog, met een laag amh willen ze je niet eens meer behandelen. Tel nr voor de Nederlanders: 0049-2119019718

6. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    @lamaris: welkom hier. Ik hoop inderdaad net als dat babsie al zegt dat je amh mee gaat vallen. Hier zijn inderdaad dames met al heel veel ervaring (helaas) als poffertje.

7. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    @babsie: hoe het nu met je meid?

8. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel me goed. Nu ik 8 weken ben en het al zo zichtbaar is merk ik dat ik er weer wat meer vertrouwen in begin te krijgen. Zie het al die tijd al positief maar ben erg voorzichtig. Stapje voor stapje...

Logan: ik heb je een pb-tje gestuurd

9. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Hoi dames,

Nadat ze woensdag ochtend zijn begonnen met inleiden, is gisteren om 12:25 ons mooie neefje geboren. Ik dacht dat ik het eng zou vinden om hem te zien maar wat was het een mooi mannetje. En helemaal niet zo'n mager scharminkeltje als ik had verwacht maar echt al een mooie volle baby, hij heeft het echt goed gehad bij mama. We hadden het gisteren nog even nagekeken en de gemiddelde baby van 27weken is ongeveer 875gr, D. Weegt 1310gr bij 38,5 cm :D
    Meteen helemaal verliefd maar wat een gemend gevoel... Woensdag zal de crematie plaats vinden :(

Als contrast ben ik Donderdag ongesteld geworden, ben blij dat ze daar op die kraamafdeling maandverband genoeg hebben. En ik loop nog steeds helemaal leeg van onder, pfff lijkt wel of ik echt 7 maanden opgespaard heb.
    Ook kwam ik Donderdag de moeder van mijn stiefkids tegen in het zkh. Zij is blijkbaar opnieuw zwanger (10 weken nu) terwijl hun daar eigenlijk helemaal niet meer op zaten te wachten (zij heeft de 2 jongens van ons, hij heeft 2 kids en ze hebben samen een dochter. 4 wonen er bij hun). Zij voelt zich nu dan ook heel erg lullig tegenover ons. Maar ik zei haar ookal dat ze dat absoluut niet moet doen maar vind het wel lief van d'r.
    Ach ja, c'est la vie...

10. Elfjes

Elfjes Actief lid

19 dec 2012
    143
    0
    0
    Nederland
    Natasja, veel sterkte meid! Het lijkt me zo verschrikkelijk. Pffff..

Fijn dat je ongesteld bent geworden zeg..eindelijk

11. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Natasha heel veel sterkte meid, en kan me iets indenken bij jet dubbele gevoel dat je hebt. En wat een mooi gewicht toch al. Ik hoop dat je ongi snel weer stopt want je kan je bloed goed gebruiken bij dit warme weer. En wat een lastige situatie met de moeder van je (stief) kids wol je een compliment geven voor je hoe je het oppakt. Ik hoop zo dat jullie wens alsnog uit gaat komen meid. Je verdient het dikke knuffel

12. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heftig hoor Natasja, heel veel sterkte voor jouw, je zus en je familie!

Wel "fijn" dat je menstruatie zich aandoet. Nu maar hopen dat er een beetje regelmaat in gaat komen.

Knuffel voor iedereen!

13. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Verschrikkelijk Natasja, heel heftig om zo te lezen, laat staan voor jullie om door te maken.

Enige fijne in je bericht is je menstruatie, geeft aan dat er iets met een ei gaande is.

Lamaris, helaas ook welkom hier meid. Er is veel te lezen hier. Je waardes zijn inderdaad verhoogd, afwachten wat je amh doet.

Ik val Babsie bij, daarbij opteer ik ook voor Gent (ben daar geen patiënt). Nederlandse ziekenhuizen geven standaard IVF en ICSI protocollen die niet werken bij Poffers. IUI is ook zinloos, slechts 5% kans, vergelijkbaar met natuurlijk. Verdoe je tijd niet is mijn advies!

En als laatste, sterkte met dit rot nieuws, het is echt een mokerslag die je om de oren krijgt. Keep strong!

14. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Bedankt meiden...!!

15. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Hier vandaag de eerste echo.. En ben op van de zenuwen..m

16. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik ga er gewoon vanuit dat 't een mooie wordt Logan, succes vandaag!

17. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Logan!

18. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Bedankt dames..!! We mogen om 12:15 dus gelukkig niet heel laat

19. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Heel veel succes Logan!!!. Zet hem op. Ik was toen zo zenuwachtig, had de hele wachtkamer bij elkaar gejankt...tja hormonen he. Het is heerlijk om te zien maar ook heerlijk als je daarna met 'bewijs' het ziekenhuis verlaat.

Natasja, wat ben jij oersterk zeg' wow! Respect! Gecondoleerd met je neefje. Ben heel blij dat jullie nog mooie herinneringen aan hem hebt kunnen krijgen.
    En oja, gefeliciteerd met je menstruatie.

Ik ben vrijdag ongesteld geworden nu al bijna over.
    Nou ga ik snel mijn caramel koffie opdrinken ( mijn zonde buiten de behandelingen om) en dan werken blegh. Dit is weer om in de tuin te hangen.

20. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom hier Lamaris.

Succes vandaag Logan!

Deel Deze Pagina