Van harte gefeliciteerd MI87!!! Super! Ik hoop dat het bloeden snel stopt en dat je over 9 maanden een huilende baby in je armen zult hebben! Bittersweet, ik heb vitamine d van Vitals en omega 3 van MorEpa plus. Mega duur, maar daardoor is de opname wel beter heb ik begrepen. De goedkopere doen vrij weinig en worden snel afgebroken ipv opgenomen. Duur allemaal hè? Frustrerend!
o ik heb ook vitamine D3. Ook beter opneembaar in je lijf...ff kijken hoe die heet...Biovitamine D-pearls Vraagje dames, ik was woensdag gestopt met utro omdat ik ongesteld was... en nu? Is het erg? Of moet ik weer starten... Mijn recept was puur op innesteling gericht en ik heb het volgende geslikt: Foliumzuur 0,5 (duhuh) Vitamine E Vitamine B-complex Vitamine C Visolie en stiekem een half tabletje aspirine100 per dag. Met aspirine ben ik nu 2 dagen gestopt hoor.
Haha precies wat ik net tegen mijn man zij whahaha. Nou eerst maar duimen dat het ukkie goed zit. Ga meteen met de proppenschieter in de weer
Bittersweet, ik heb vitamine d van Vitals en omega 3 van MorEpa plus. Mega duur, maar daardoor is de opname wel beter heb ik begrepen. De goedkopere doen vrij weinig en worden snel afgebroken ipv opgenomen. Duur allemaal hè? Frustrerend![/QUOTE] Thanks dolfijntje voor je berichtje. Ik wist eerlijk gezegd niet dat dat zo was met opname. Het is idd allemaal veel geld, maar alles over om uiteindelijk toch nog zwanger te worden. Heb jij de morepa 1000 en 60 capsules? En van de vitamine d ook 1000IE?
Thanks dolfijntje voor je berichtje. Ik wist eerlijk gezegd niet dat dat zo was met opname. Het is idd allemaal veel geld, maar alles over om uiteindelijk toch nog zwanger te worden. Heb jij de morepa 1000 en 60 capsules? En van de vitamine d ook 1000IE?[/QUOTE] Klopt helemaal!!! Beide besteld via het internet of op vitaminstore.nl
Nope geen dhea. Wie schreef nu over dat de gyn. zei met bloed op de schoenen en toch zwanger? Wilde zeggen dat het mij een zekere rust geeft dit bericht. Dankjewel, ik ga genieten van nu, en later zien we wel hoe het zit. Wil niet alles laten overschaduwen door die onzekerheid.
Klopt helemaal!!! Beide besteld via het internet of op vitaminstore.nl[/QUOTE] Hoeveel neem jij er in per dag? Ik neem 2 vitamine d3 in en 1 omega odf mogen dat er ook 2 per dag zijn?
bittersweet, die ik dus heb zijn redelijk geprijst en ook goed opneembaar door het lichaam. De verkoopster zei ook dat veel vitamine D niet goed word opgenomen. Deze dus wel. Gewoon bij de etos. Er zit in voor 3 maanden en de hoeveelheid is 1.000IE (ofzoiets) In ieder geval 1.000. D-pearls.
Hoeveel neem jij er in per dag? Ik neem 2 vitamine d3 in en 1 omega odf mogen dat er ook 2 per dag zijn?[/QUOTE] Ik neem 2 x 1000 eh vitamine d en 1 x 1000 mg van omega3. Zodra de punctie in zicht komt ga ik over op 2 x 1000 mg omega 3.
MI87: ik zei dat. Ben blij dat ik je daarmee een beetje gerust heb kunnen stellen. Had het expres niet eerder geschreven omdat ik bang was dat het dan tegen zou vallen... Misschien zijn die bloedingen juist best heftig doordat je gestopt bent met utro. En nu je schrijft dt je daarmee gestopt was begrijp ik ook het nachtzweten. Ik maak ook vrij veel progesteron aan van nature en wanneer dat daalt door de naderende menstruatie ga ik enorm nachtzweten. Dr s bevestigte dat ook. Jij hebt nu natuurlijk enorm veel progesteron gebruikt (utro). Wanneer je daar ineens mee stopt heb je ook dat effect! Toen ik stopte met de utro vorige poging was dat ook een drama....
Ja maar ik heb het al warm vanaf vorige week zaterdag. Ik heb afgelopen woensdag mijn laatste pas genomen. Ik begon dus eerder te zweten dan dat ik stopte met progesteron. Het is maar een raar lichaam.
Thanks meiden vor de tips betreft de vitamines. Hier nu even een ego berichtje. Het gaat gelukkig goed met mij. Alleen nu de start van onze 2de ecd dichterbij gaat komen komt de angst weer van wat als het allemaal weer niet zal lukken. Hoe gaan we dan verder etc..... IK moet er eigenlijk even niet aan denken. Zoals het er nu uitziet zullen we na deze poging gaan stoppen. Geloof dat ik dan ook de puf en de hoop niet meer zal hebben dat het dan ooit nog zal lukken. En ik wil donor ook niet teveel belasten dus vandaar besloten om hierna het ecd traject af te sluiten. Laatste tijd zit ik wel weer te denken of het hierna mss nog een optie zal zijn om naar dd of gent te gaan voor een second opinion. Alleen vraag ik mij echt heel erg af of dit echt wel zinvol zal zij. Met maar 2 of 3 follikels in beide eierstokken per cyclus is dit natuurlijk bar slecht. Hoe denken jullie erover? Zouden er nog kansen zijn? Heb zelf alleen maar 1 ivf gedaan en daarvoor 3 maanden clomid dus hoe het helemaal zit weet ik natuurlijk ook niet. Wat zouden jullie doen? Oja ben trouwens gestopt met de dhea. Ik kreeg ontzettend veel haargroei zelfs in mijn gezicht kreeg ik her en der donkere baardhaartjes. Leek mij niet echt een goed plan om ermee door te gaan dus vandaar gestopt. Liefs Bittersweet
Poeh hé, heb 2 1/2 dag niet geschreven en ik loop alweer 8 pagina's achter Ik was even druk met de 2 boeken die ik had besteld en die woensdagavond bezorgd werden! Ze heten Inconceivable en The Fertile Female van Julia Indichova. De eerste heb ik uit en vond ik erg mooi om te lezen. Is Julia's eigen ervaringsverhaal in de MMM. Heel herkenbaar en leerzaam. Zij kreeg te horen dat het niet meer zou lukken vanwege haar hoge FSH waarde, de artsen wilden zelfs geen IVF doen. Toen is ze zich helemaal op haar lichaam en geest gaan richten. Zo sterk en gezond mogelijk geworden door yoga, meditatie, visualisatie en gezond eten. En alsnog zwanger geworden! Ik vond het een erg inspirerend boek. Het tweede boek ben ik nog aan het lezen die dus recensie volgt later Klaasje, wilde nog tegen jou zeggen dat ik het zo leuk vind dat jij zo'n kokkin bent! Kun je wat van jouw passie aan mij overdragen? Vriendlief kookt zelden en geeft niks om eten, waardoor ik 7 dagen per week kook voor iemand die het eigenlijk niet echt waardeert. Dat draagt niet bij aan mijn kookplezier kan ik je zeggen! Gelukkig helpt hij me wel meer nu de hond dood is. Normaal gesproken moest hij die uitlaten terwijl ik stond te koken. Wie weet helpt samen koken, krijg je er dan meer plezier in? Juulzon, nog bedankt voor je info over de Pfeiffer testen! Ik denk dat ik (zag dat dit aan nog iemand werd geadviseerd) de eerste IVF maar af ga wachten voordat ik me ga laten testen. Hoe gaat het met jou? Voel je je goed? Schiet nu wel een beetje op hè? MI87, gefeliciteerd met je positieve test!!!! Wat te gek zeg!!! Ik begrijp de bezorgdheid om het bloedverlies maar zoals Babsie ook schrijft komt dit blijkbaar vaker voor. Ik duim voor je dat die kleine lekker blijft zitten! Bittersweet, ik heb maar 4 follikels en ik ben toch echt van plan om te proberen zwanger te worden van mijn eigen eitjes! Desnoods IVF in eigen cyclus. Is jou na je eerste IVF gezegd dat je alleen eiceldonatie kon doen of was dit jullie eigen keuze? Ik begreep dat het wel vaker voorkomt dat er bij de ene behandeling geen bevruchtingen zijn, maar bij een volgende keer wel? Ik zou zeker naar Düsseldorf gaan! Ik begrijp je angst maar je hebt echt nog kansen hoor. Geef de hoop en de moed nog niet op meid!!! Veel liefs aan de rest en een heel fijn weekend
Bittersweet: 2 of 3 eicellen zijn toch 2 of 3 eicellen. Ofwel: je hebt nog eicellen dus heb ook gewoon kans om zwanger te worden. Jammer dat de dhea zo'n vervelende bijwerkingen geeft bij jou. Het lijkt me goed om iets te gebruiken dat de kwaliteit bevordert. Is die inositol waar Dolfijn over schreef misschien iets voor jou? Die is ook ter bevordering van de eicelkwaliteit. Heb jij destijds menopur gespoten? Hoe zit het met je cyclus enwaar ben jij nog eens in behandeling? Miss76: Dolfijn is op jouw aanraden ook een boek gaan lezen en daarin stond volgens haar ook beschreven hoe groot de invloed van stress (en stress beheerst op het moment mijn leven). Hypnotherapie zou daarbij kunnen helpen. Heb meteen de hypnotherapeut gebeld waar ik vroeger ook al eens geweest ben voor iets anders. Ik kan dinsdagavond al terecht. Ik vertelde haar over mijn lage amh en DUS slechte eicelkwaliteit en zij gaf aan dat dit al een verkeerde instelling is. Door zo iets te roepen kun je het ook vast zetten in je lichaam, gaf zij aan. Ik hoop dat zij me kan helpen de rust terug te vinden. Ik breng uiteraard verslag uit!
Ik zou het proberen zolang je eigen eicellen hebt. Ik had er uiteindelijk 5 voor elkaar gekregen. Misschien met veel geluk maar een eerste ivf zegt niks over een tweede. Net als elke cyclus of elke zwangerschap anders kan zijn. Ik had de eerste ivf die afgebroken is maar 2. De laatste dagen vlak voor escape iui zijn daar 2 bijgekomen. Maar meid voel je, je gelukkig bij de keuze dat je gaat stoppen? Kun je het dan afsluiten met de gedachte dat jij alles in je macht hebt gedaan? Bij twijfel zou ik doorgaan. Je kunt later dan nooit spijt krijgen of afvragen " wat als...?" Het blijft moeilijk. Dikke knuffel. En ik zou eerst even aan jezelf denken en daarna aan de donor. Wie weet denk jij dat het genoeg is maar wik de donor best verder..,
miss 76 en babsie, Ik ben onder behandeling in het emc. Kon na de mislukte ivf nog een icsi poging doen, maar aangezien ze niet open stonden om bv menopur te gebruiken of een hogere dosis en dat mijn zus had aangeboden mij te willen helpen hebben we besloten om verder te gaan met ecd. Babsie ik zal het eens op gaan zoeken van de inostiol. Maar omdat we ook al over 1 maand gaan starten met de ecd poging dacht ik ik stop er maar mee heeft nu toch niet zoveel zin meer. Had eigenlijk mss ook wel gehoopt op een wat regelmatigere cyclus maar helaas niet. Ik heb zelf hele onregelmatige cyclussen varierend van 30 dagen t/m 56 dagen dus echt geen pijl op te trekken.