Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED 3 (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miss76, 6 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss76

    Miss76 Bekend lid

    24 jan 2012
    797
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
  2. lynole

    lynole Fanatiek lid

    22 nov 2014
    1.373
    560
    113
    Vrouw
    Iedereen de beste wensen voor 2016.

    Ik ben het oude deel nog aan het doorspitten met alle tips.
    Volgende week gesprek op het jbz of ze nog een 2de ronde willen opstarten. Dan ook vragen of ze mijn amh waarde willen prikken.

    Eerst het weekend afwachten en kijken of een 2de ronde nodig is.
    Heb op oudjaarsavond een bloeding gehad, vermoed innesteling. Sinds dat moment ook last van gespannen borsten. Gisteren weer bloed verlies gehad maar niet genoeg voor een menstruatie. Ook geen last van krampen dus we willen dit weekend een test doen als 't dan nog niet is door gebroken
     
  3. broos

    broos Actief lid

    17 apr 2014
    118
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Gefeliciteerd miss en man! Trouwen is zoooooo leuk!!
     
  4. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Miss, wat super spannend!! Het is je zo gegund en heb er in dit topic al meer gelukkig mama zien worden dankzij ecd. Blij dat er zulke lieve mensen bestaan!! Dat 2016 een mooi vervolg op jullie huwelijk mag brengen.

    Broos, ook jou ken ik al een aardig tijdje. Ook jou gun ik ook ooit nog zo'n wonder. Genoeg poffers afgelopen jaren mama geworden. Ik besef dat ik als geen poffers illegaal ben al jaren maar ben wel een low responder. Mijn lijf reageert niet bij een lage dosis.

    Andere dames *zwaai*
     
  5. julia1984

    julia1984 Fanatiek lid

    9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Poppetje Hoe gaat het in je zwangerschap?

    Miss wat een spannend traject hoop zo dat dit voor jullie gaat lukken. Het is jullie gegund!

    Vandaag de eerste echo gehad en ik ben zwanger van 1 kindje, zo bijzonder om na 4 jr een inimini in je buik te zien met een kloppend hartje. Ik ben nu redelijk gerustgesteld.
    Meiden ik gun het het jullie ook zo en hoop dat iedereen dit mag meemaken.
     
  6. Mieksel

    Mieksel Fanatiek lid

    15 okt 2013
    1.712
    187
    63
    Julia, wat een prachtige banner!!! Hoera!!
    Wat heerlijk dat de echo goed was en dat er een wondertje in je buik zwemt. Geniet!!

    Miss, wat een mooi nieuws. Ik hoop ook dat het je via deze weg mag lukken!

    Broos, leuk weer wat van je te horen. Wens jou alle goeds meid!!

    Poppetje, hoe doen jouw mini's het?? Zo bijzonder dat je er twee verwacht!

    Klaasje, ik had nog niet geregistreerd dat jij en meisje kreeg. Wat leuk!! Wat is het geslacht van de tweeling?
     
  7. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Julia, gefeliciteerd!!! Mooi hè zo'n kloppend hartje!

    Mieksel, jij mag volgende cyclus pas voor je eerste cryo zeker?

    Heb ze vandaag ook weer gezien, er was er 1 aan het bouncen in mijn buik😁. Heb ze ook nog gehoord, de ene hartslag was 150 en de ander net iets hoger 😍 So far So good..verder erg moe en vanaf de middag misselijk. Maar als ik ze dan zie, maken al die klachten me niets uit!
     
  8. kniffel

    kniffel Actief lid

    27 jan 2011
    380
    0
    16
    Allemaal de beste wensen voor 2016

    dat al jullie wensen mogen uitkomen.

    wij genieten volop van ons mannetje. Het is nog steeds een klein wondertje en het voelt af en toe nog steeds onwerkelijk

    Een dikke knuffel aan iedereen
     
  9. Mieksel

    Mieksel Fanatiek lid

    15 okt 2013
    1.712
    187
    63
    Ha leuk om iedereen weer even te 'zien' zo in het nieuwe jaar!

    Ik heb net contact gehad met onze fert.arts en onze cryo TP wordt ondersteund met utrogestan. Dus geen Progynova, enkel Utrogestan.

    Hij gaf aan dat uit grootschalig onderzoek is gebleken dat met/zonder medicatie er evenveel zwangerschappen zijn met cryo, alleen zonder medicatie zijn er wel meer doorgaande zwangerschappen.

    Omdat mijn bms prima is, gaan we dus alleen ondersteunen met utro.

    Nou ja, lastig, zoveel info en wat is dan wijsheid?? Ik ben iig blij met utro en we zien het verder wel...
    Nu wachten op ongi, nog een weekje of twee denk ik.
     
  10. Miss76

    Miss76 Bekend lid

    24 jan 2012
    797
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    Dank voor de felicitaties, dames! Trouwen is absoluut héél bijzonder!!

    @ Anke1988: hoe gaat het met je? Ben je ongesteld geworden afgelopen weekend? Succes met het gesprek deze week.

    @ Broos: hoe gaat het met jou, lieverd? Lang niet gesproken! Waar sta jij in jouw traject? Ik zal binnenkort ook weer eens bij ons besloten topic komen lezen.

    @ Poppetje: wat fijn om te horen hoe het met je gaat. Met een tweeling zul je ongetwijfeld dubbel zo moe en misselijk zijn, maar ik snap dat je het graag voor lief neemt! Ben zo blij voor je dat het eindelijk gelukt is :)

    @ Julia 1984: wat geweldig dat het bij jou ook eindelijk gelukt is! Zal nog wel heel onwerkelijk zijn? Hoe voel je je?

    @ Mieksel: spannend dat jullie voor een brusje gaan! Heel veel succes!

    @ Kniffel: fijn dat jullie zo genieten van jullie zoontje!

    @ Lieve Lamaris: hoe gaat het met jou?

    Hier helaas nog geen nieuws: wij horen al ruim een week niets van het VUmc, terwijl onze donor vorige week al haar gegevens heeft gemaild en zij haar zouden bellen om een intakegesprek met haar in te plannen. Zij en ik zitten allebei iedere dag voor niks bovenop onze telefoon, om gek van te worden! De dames van de receptie weten van niks en onze behandelend arts mailde mij donderdag 'Even geduld, er wordt aan gewerkt'. Maar waaraan? Er moet alleen een afspraak ingepland worden. Pfff.. ik wil gewoon van start, na 5 jaar wachten! Ik heb me vanochtend in zijn telefonisch spreekuur van vandaag in laten delen, dus hopelijk belt hij zo.

    Fijne dag!

    Liefs,

    Miss
     
  11. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Lieve Miss, ben je nog gebeld? Hoop zo dat je snel van start mag!!! Lang genoeg gewacht😘
     
  12. lynole

    lynole Fanatiek lid

    22 nov 2014
    1.373
    560
    113
    Vrouw
    @ miss76 heb je al meer gehoord?

    Ik ben helaas ongesteld geworden, het is een vroege miskraam geweest.
    Volgende week terug om een echo te maken of alles weg is.
    Daarnaast gesprek gehad met de arts, we mogen een 2de ronde doen met andere medicijnen. Ze hopen dat daardoor de kwaliteit van mijn eicellen beter wordt. Mocht in deze ronde de kwaliteit nog niet goed zijn dan zijn we aangewezen op eiceldonatie
     
  13. Mieksel

    Mieksel Fanatiek lid

    15 okt 2013
    1.712
    187
    63
    Wat verdrietig en wat een teleurstelling Anke...

    Welke medicatie ga je nu krijgen?
     
  14. Blackpearl

    Blackpearl Nieuw lid

    14 jan 2016
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dames,

    Heb lang getwijfeld om me hier aan te melden maar omdat bijna niemand weet dat we IVF/ISCI doen, is het fijn om er met lotgenoten over te kunnen "praten".
    Ik ben 42, bijna 43. Altijd onbegrepen onvruchtbaar geweest met mijn ex-partner. Toen wel geen IVF gedaan. Heb nu een andere partner en willen toch graag proberen om toch nog die wens in vervulling te laten gaan.
    Ik heb alle waardes goed. Zijn niet veranderd tov van 7 jaar geleden. FSH is 5, na de eisprong is mijn progestronwaarde altijd goed. Ik voel mijn eisprong elke maand rond dag 13 of 14, maar helaas geconstateerd dat ik een lage eicelreserve heb van 1,2. Mijn vriend heeft helaas ook niet goed zaad. Wel goed genoeg voor IVF/ICSI.

    Heb gisteren mijn eerste spuit gezet, 300 i.e. menopur. Hoop dat ik maandag bij de echo wat follikels heb die goed zijn gegroeid.
     
  15. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Welkom maar voor jouw leeftijd is je fsh nog laag en amh ook niet extreem laag hoor dus verwacht wel dat je mooie kansen hebt.. In ieder geval welkom😉
     
  16. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik schreef jaren terug ook in dit topic, sterker nog: volgens mij had ik het gedeelte 'pannenkoeken' bedacht hihi

    Poppetje, wat lees ik nu: jij bent zwanger van een tweeling?? Van harte gefeliciteerd!

    Miss, weet je al meer? Ik leef mee!!!
     
  17. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Maartje, als alles goed blijft gaan mag ik me straks mama noemen van een 1 eiige tweeling 😍 jij weet hoe leuk twins zijn. Soms alleen van die stomme reacties: moet er niet aan denken, zo druk..
    Dan denk ik, serieus, ben dankbaar met 1 maar 2 is een extra cadeau! Dat zijn overigens alleen mensen die in een zucht zwanger zijn geworden!
     
  18. Blackpearl

    Blackpearl Nieuw lid

    14 jan 2016
    4
    0
    0
    NULL
    NULL

    Dank je wel. .:)
    Mijn eierstokken zijn blijkbaar klein en met mijn leeftijd geven ze me niet veel kans. Maar ik ga er positief in. Probeer ik althans met al die hormonen die je krijgt. Meer kan ik niet doen.
    Het zwanger worden lukt gewoon ook niet. En ze weten niet waarom. Worden spannende weken maar dat hoef ik jullie dames hier niet te zeggen. Fijn om te horen dat het ook bij veel dames goed gaan. Ik gun het iedereen hier! Als alles goed gaat plaatsen ze er mij ook 2 terug. Hopelijk blijft er eentje plakken.
    Hoop dat 2016 voor iedereen HET jaar wordt.:)
     
  19. Blackpearl

    Blackpearl Nieuw lid

    14 jan 2016
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat met je zwangerschap van de tweeling! Zeker is 2 een extra cadeau maar kijk ook eens naar de weg die je hebt moeten afleggen. ;)
    Geniet er maar van.
    .
     
  20. Blackpearl

    Blackpearl Nieuw lid

    14 jan 2016
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Maartje84: mag ik vragen hoe oud je kindjes zijn?
     

Deel Deze Pagina