Hoi dames! Ik start een nieuw onderwerp omdat ik me bezwaard voel om op de bestaande fora over ICSI/IFV en de Medische Malle Molen te reageren, omdat het voor veel stellen een laatste "hulpmiddel" is, maar wij dit traject min of meer vrijwillig zijn ingegaan. Het is voor ons uiteindelijk net zo ingrijpend en spannend en ik ben dan ook heel benieuwd of er op dit forum meer stellen zijn die, net als wij, hebben gekozen voor een ICSI/IVF traject met interrelationele ECD. Na een periode van intakes, tests en wachtlijsten zijn we deze maand gestart met onze eerste ICSI poging, hebben vorige week de terugplaatsing gehad en zitten nu in de beruchte wachtweken. Ik heb het eerste gedeelte van het traject doorlopen (het spuiten, de punctie) en de bevruchte eicel is teruggeplaatst bij mijn vrouw. Liefs
Hoi spablauw. Ik heb geen ervaring met interrelationele ecd. Maar wil jullie veel sterkte wensen. Wat mij betreft hoef je je niet bezwaard te voelen hoor. Fijn dat je op deze manier toch je kinderwens (hopelijk!) kunt realiseren. En dat is net zo spannend als bij 'reguliere' MMM-stellen. Want: je hebt het niet zelf in de hand.
Hoi Stiertje73, Dankjewel voor je berichtje! Het is fijn om te horen dat we ons misschien minder bezwaard moeten voelen. Het is inderdaad net zo spannend, nog een paar dagen en dan weten we of deze poging geslaagd is!
Mag ik vragen wat dat precies inhoud, vrijwillig in de MMM? Ik heb er eigenlijk nooit van gehoord en google maakt me niet veel wijzer.
Hoi 2mam2, Omdat wij voor ICSI en interrelationele eiceldonatie hebben gekozen en dus in de "Medische Malle Molen" zitten zien we dit als vrijwillig, omdat het voor ons een keuze is, en niet de laatste mogelijkheid om zwanger te worden, zoals voor veel andere stellen wel het geval is. Liefs