Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED 3 (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miss76, 6 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Lamaris, ik volg je verder niet, dus weet niet wat er speelt. Wel wil ik je een knuffel geven, het is hoopgevend, maar ook confronterend dat ook veel poffertjes na veel pijn, verdriet en moeite zwanger worden. Sommigen helaas ook (nog) niet en met mijn hele hart duim ik voor jullie... Wou dat ik meer kon doen.

Tatum, hoi!
    Ik heb die overweging ook gehad, mijn arts gaf aan dat wetenschappelijk is bewezen dat cryo TP in natuurlijke als medicinale cyclus evenwel zwangerschappen oplevert, de kans op een doorgaande zwangerschap is bij natuurlijke cyclus alleen net iets groter. Ik twijfelde vooral vanwege korte LF, dus ik hoop dat de utro z'n werk doet... Succes met je besluit!

Thnx meiden voor alle lieve reacties. Cryo 1 (8-cellige topper), is helaas niet goed ontdooit. Cryo 2, 4-cellige (b-kwaliteit) is wel goed ontdooit rn als alles goed blijft gaan met dat cryootje wordt ie morgen teruggeplaatst...
    Hierna nog 1 cryo vd allerslechtste kwaliteit (6-cellig met fragmentatie), dus ik hoop en bid dat dit m wordt!!

Julia, elf weken alweer!! Hoe voel je je? Ik wordt elke keer blij als ik die banner onder jouw naam zie staan!

Liefs!

2. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Succes Mieksel!!! Duim voor jullie😘

Miss, vind het zo spannend voor jullie. Hoop dat je dit jaar een mooie banner mag plaatsen!!

Hier krijgen we 2 boys💙💙

3. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Wat gaaf Poppetje! Gefeliciteerd!!!
    Vind je het ook extra spannend worden nu je de termijn van Mia bereikt?

Hier heeft de 4-cellige b-kwaliteit zich in 24 uur ontwikkelt tot een compactie, oftewel een embryo van 4 dagen oud met een a-kwaliteit! Inhaalslag gemaakt dus. Nu al een eigenwijs toppertje!!!
    Fingers crossed!

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Wat goed!!!! Ik duim heel hard🍀🍀🍀🍀

Ik heb de vruchtwaterpunctie 15/2 en de dag erna ben ik op de dag dat ik van mia beviel.. Dubbel gevoel..

5. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Snap ik... Ik ga de 15e en de 16e aan je denken en voor je duimen meid.

6. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Dankjewel en heel veel succes!!

7. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Sterkte vandaag poppetje

8. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ja, mijn duimen draaien ook voor jou Poppetje, wat een spannende en bijzondere dagen komen er voor jou aan. Knuffel!

9. marjon80

marjon80 Actief lid

8 nov 2009
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden ik breek even in. Een poos terug heb ik meegeschreven op dit forum. Mijn amh waarde was twee jaarterug 0,6 (zal nu dus wel lager zijn) en mijn man heeft slechte zwemmers ( icsi kwaliteit).
    na 6x iui en 1x ivf in Nederland kregen we het advies om op zoek te gaan naar een donor. We zijn volgens overgestapt naar Dusseldorf. Na 3 mislukte icsi pogingen met slechts twee terugplaatsingen was ik er klaar mee! Ik zat er niet doorheen maar ik had er geen zin meer in, wou het afsluiten en verder met ons leven, het was mooi geweest. We zijn naar een voorlichtingsavond van pleegzorg geweest en wouden hiermee verder.

Na veel wikken en wegen hebben we besloten om toch nog een poging te doen. Weer met andere medicatie in de hoop dat dit beter aan zou slaan. Bij de laatste echo waren 5 follikels te zien. Na de punctie vertelde dr S ons dat er 9 eicellen waren gevonden. We hebben hem nog gevraagd of ie het zeker wist en of hij mij niet had verward met de buurvrouw. De volgende dag kregen we te horen dat van de 9 eicellen er 7 rijp waren en er 5 waren bevrucht. Bij de terugplaatsing kregen we te horen dat we 2 cryo's hadden. Super blij natuurlijk maar als ze me daarna hadden opgebeld dat ze toch gegevens hadden verwisseld had ik gezegd " ja dat dacht ik al". Was dan echt niet verbaasd of teleurgesteld geweest!
    Helaas was het geen plakker.

10 dagen terug heb ik een terugplaatsing gehad van een cryo. En gisteren had ik na 3,5 jaar mmm een positieve test in mijn handen!!!!

Ik kan het niet geloven en het drinkt nog niet tot mij door! Nu op naar de 1e echo!

hele dikke knuffel voor jullie allemaal. Ik hoop zo dat het bij jullie gaat lukken!!!

Huppeldingkje vindt dit leuk.
  10. Clau1983

Clau1983 Actief lid

21 apr 2013
    216
    0
    16
    Amsterdam
    WoW Marjon wat bijzonder. Gefeliciteerd!! Wanneer krijg je de echo?

Mijn situatie lijkt een beetje op die van jou. Dus van jou verhaal krijg ik wel hoop. Ik kan elk moment ongesteld worden en als de uitgangsecho dan goed is, begint ook voor mij nog een laatste poging in DD.

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Marjon, gefeliciteerd!!! Wat een mooi moment hè en gewoon nog een cryo voor een kans na dit kindje als bonus voor evt een brusje💙💜

Ps dames, maandag was de arts ziek dus de vruchtwaterpunctie donderdag gehad en nu plat😘

12. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Jaaaa Marjon! Van harte meid, wauw!
    Het blijft echt een feit dat je vaak meerdere ( gemiddeld 6) tp's nodig hebt voor een zwangerschap. Maar door die lage opbrengst vanwege het lage amh is dat echt een lijdensweg. Emotioneel, financieel en ook in tijd. Het scheelt zo als je eens cryo's hebt.

Hou je taai Poppetje. Wat klinkt een vruchtwater punctie toch heftig. Hopelijk mooie uitslagen.

13. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Wauw Marjon, wat hoopgevend.
    Gefeliciteerd meid!!

Poppetje, ik bijt nagels met je mee.

Klaasje, ik wist niet dat gemiddeld 6 was. Fijne richtlijn!

14. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Marjon wat een fantastisch nieuws heel erg gefeliciteerd mooi dat je het met ons deelt.

Poppetje sterkte.....ik hoop op een goede uitslag en dat alles nu goed blijft gaat. Hoelang moet je platliggen?

Klaasje Hoe gaat jou zwangerschap?

Mieksel, zie ik nu in je onderschrift dat je poging mislukt is? Wat een teleurstelling gaat het een beetje met je?

Met mij gaat het goed, eerste trimester ben ik voorbij, wat een zegen!
    Voor alle meiden die nog in afwachting zitten of weer starten met een nieuwe poging, houd moed. Jullie zijn zo dapper en weet dat we volhouders zijn om ooit tot een wondertje te komen. Ik leef nog steeds met jullie mee en gun het jullie uit het diepst van mn hart!

15. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Dat is wat Dusseldorf en Gent aanhouden. Na 6 mislukte tp's is er meer aan de hand ( innesteling, eicelkwaliteit, immuun, noem maar op). Het is alleen verdraaide moeilijk om met laag amh tot 6 pogingen te komen en dán nog eens op zoek te moeten maar aanvullende technieken en onderzoeken.

Maar maak je daar niet druk om Mieksel want je hebt al een voltooide zwangerschap achter de rug dus het is nu wachten op het goede embryo.

16. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ja, dat geeft hoop he!?

Ik heb nu nog één cryo, maar die is van d-kwaliteit: 6-cellig op dag 3 met 30% fragmentatie. Je weet het natuurlijk nooit, maar ik verwacht er niet te veel van.

Richt me dus al een beetje op de nieuwe IVF en wil dat nog in NL doen, mits ze wel iets aan mijn luteale fase na verse TP gaan doen. Vorige keer 1 week na verse TP ongesteld.

Nu las ik dat je ipv utro ook 3 x Pregnyl kan spuiten. Missch dat ik daarmee wel de 14 dagen haal!? Iemand ervaring mee?

Met cryo TP op eigen initiatief (met goedkeuring arts) 3 x 2 bollen utro per dag gebruikt en op 14 DPO ongesteld. Dus dat hielp wel, itt utro bij verse TP.

Julia, wat heerlijk meid dat het eerste trimester er op zit? Heb je al wat spulletjes durven aanschaffen voor de kleine?
    Het gaat goed met me, ik was natuurlijk wel teleurgesteld, zeker na twee keer een tuurtest, maar ben blij dat ik 14 dpo heb gehaald en de tuurtesten geven toch hoop voor de toekomst :) Hoop ik....

17. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    D-kwaliteit bestaan naar mijn mening helemaal niet hoor Mieksel. 6 cellig dag 3 met 30% fragmentatie is denk ik C.

Pregnyl 1500 3x in de luteale fase is een idee maar dan wél met de utro erbij. Omdat we zo'n zwakke LF hebben moet je echt naar een én/én optie. Je kunt ook Suprefact snuiven en utro gebruiken in de LF. Is echt een Duitse methode dus waarschijnlijk kent je arts het niet eens. Ik heb nog een onaangebroken flacon suprefact liggen, zal ik even kijken of de houdbaarheid nog goed is en zou je 'm evt willen hebben?

Julia, wat een opluchting dat je het eerste trimester door bent. Heel fijn!

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Mieksel, er zijn er van 4 cellig zwanger geraakt en 8 cellig niet.. Dus hou hoop🍀🍀🍀

Ik heb 9 tp gehad:
    1 8 cellig dag 3 niet zwanger
    1 cryo blasto AA dag 5 zwanger (was Mia)
    1 cryo blast BC niet zwanger
    2 1 blast AB en morula zwanger en mk van twee
    1 blasto BC niet zwanger
    1 blasto CC niet zwanger
    2 verse 8 cellige niet zwanger
    1 verse blasto BC niet zwanger
    Nu 2 verse 8 cellige en zwanger van 1 eiig dus maar 1 genesteld

Je ziet alle soorten blastos, geven hogere kans maar geen garantie. Ben op dag 5 van een morula en blasto zwanger geraakt. Nu 8 cellig maar jouw cryootje heeft maar 2 cellen minder hoor. Wie weet wat het doet na ontdooien😘

19. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Julia, gek als je in de mmm hebt gezeten, leef je nog meer toe naar die mijlpalen!

Klaasje, wat ga je snel💜

20. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Dank voor de hoopgevende woorden meiden.

Klaasje! Dat zou geweldig zijn!! Moet natuurlijk me wel even inlezen, wil niet onverantwoord zelf gaan dokteren, maar het idee is al een hele opluchting. Zou zo jammer zijn om een poging te laten mislukken door onwil van doktoren.
    Als jij zou willen kijken of de houdbaarheidsdatum nog goed is, graag.
    En heb je aan één neusspray genoeg? En tot hoelang moet je daarmee doorgaan? Met utro ging ik nl tot en met twaalf week door.
    Missch handig ff via PB te doen?

Poppetje, wanneer krijg jij de uitslag van de vruchtwaterpunctie?

Deel Deze Pagina