Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Goeso gabrie!

Moest gabrie gisteren ff overtuigen om dit toch te posten, want dit is toch wel weer een feestje waard!
    Hoop in het topic!
    Je lijstje is lang genoeg om ons juist hoop te geven!

Van harte gefeliciteerd en ik blijf voor je duimen!

@hier: de hel is los gebarsten!
    Na precies 3 jaar heb ik weer voor het eerst een cyclus gehad! En wel van 28 dagen met een luteale fase van 11tot 14 dagen! (weet niet precies wanneer ei was)

Maar ben er nu al klaar mee! ;)
    Ik heb tot 17 uur op bed gelegen omdat ik me zo beroerd voel.
    Hop dus maar dat dit de laatste keer is ;)

Wie helpt het me geloven?

2. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Voel ik me nou gewoon k** door ongi, of toch stiekem ook door teleurstelling?

Stom is dat... Ik weet dat ik geen hoop moet hebben, maar toch... Waarom doe ik mezelf dit aan?

3. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Lieve Ieoor bedankt! Maar geef de hoop aub niet op.
    Tja makkelijk gezegd he?!
    Alhoewel ik heb 2 pogingen met geen bevruchtingen meegemaakt en 1 poging met geen enkele rijpe eicel..

Ceberus bedankt!!

Dus Marjah de pillen van de dokter werken??
    Goh, het zou dus kunnen dat je lichaam gewoon weer haar werk gaat doen? Of denk ik nou te simpel

Ja dames blijf hopen en geloven in een wonder alhoewel ik zelf die hoop al had verloren. Deze poging heb ik trouwens Synarella gebruikt daarmee heb ik ook langer kunnen door spuiten.

En ik had maar 1 bevruchting....en die emmy heeft gekozen om te blijven plakken oh ja wel met AH.

En Dhea heb ik ook geslikt ik geef het alleen maar als tip voor mijn poffertjes!

Intralipid en de prednisolon heb ik trouwens niet gebruikt geloof het of niet ik was het vergeten!

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lieve Gabrie,
    Ik was compleet in shock toen ik je PB las... Vind het zo bijzonder!!! Jij bent ZWANGER!! :D
    Daar mag je best ff heel hard om gillen, en Marjah heeft ook helemaal gelijk: dat mag/moet je hier vooral komen gillen!!
    Al snap ik ook als geen ander hoe moeilijk het ook is om het hier te gillen. Ik vond het hier ook lastig om mn banner toen ik zwanger was om hier te showen, ik klikte vaak op geen banner... Omdat ik de lieve meisjes hier niet pijn wilde doen. Maar lieve meid: je bent zwanger!! Zo bijzonder, zo niet meer verwacht, zo ongetwijfeld niet meer durven te hopen en dan toch.... Wauw!! Ik vind het zo bijzonder dat ikzelf (;)) toen toch nog zwanger was geraakt, zoveel meiden uit het Mrs. Mia in de babyachtbaan topic, een Sikki en nu jij ook... :) dat mag je best heel hard uitgillen!! Je hebt er hard genoeg voor geknokt.
    Tegelijkertijd is mijn hartje nu ook bij Marjah en Juulzon.. Twee hele bijzondere meisjes die ik in real life heb mogen leren kennen... Ik gun het hen zo onwijs en hoop dat zij, samen met Ieoor snel ook 'naar de andere kant over mogen'...
    Dat clubjenwaar Marjah het laatst over had vind ik een klote club. Ik hoop dat die club binnenkort op geheven zal worden.

Marjah!!! Jij ongesteld mmmeisje die al zo lang niet meer zonder hormoonmonsters ongesteld was geweest. Ik vind het echt zo onvoorstelbaar dat die pilletjes welke uit niet meer dan plantjes ed bestaan jouw cyclus weer wat op gang hebben weten te brengen. Ik hoop ook dat jij straks zo'n iemand zal worden waar vele mensen het altijd over hebben: de zus van de buurvrouw haar achternicht die (spontaan) zwanger werd nadat ze hocusspokuspillen nam ;)

So!! Ik weet het, ik draaf door... Sorry.... Maar ik gun mijn kliederkladderlalalahdinnetje zo!!! :)
    Please, laat jij die achternicht van de buurvrouw haar oud klasgenootje zijn... :) :(

:)

Yvonne, hoe gaat het??

5. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    @DHEA: Juulz heb je nog een potje pillen over?

6. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Goeimorgen,

Wij zijn verhuist maar hebben helaas nog geen inernet. Dus 2 dagen niet gekeken en nu op mijn werk :D kijk ik weer en zie ik 2 bijzondere berichten.

@Gabrie, wij gunnen jou allemaal een positieve test en je bent geweldig als je rekening houd met iedereen hier op dit topic en meteen aan Marjah, Juulzon en Ieoor denkt. Maar...............het is jou net zo goed gegeund en jij bent ook al heeeeeeeeeel erg lang bezig. Geniet ervan en ik zou wel graag een foto van je test willen zien. Ik duim mijn vingers eraf dat het allemaal goe mag gaan.

@Marjah, yaeh sinds 3 jaar weer een keer van jezelf een cyclus, dat zal raar voelen denk ik maar ook wel een goed gevoel geven (afgezien van die vervelende ongi). Ik hoop dat je dit nu vaker gaat hebben.

Ik ga gauw weer aan het werk maar ik moest even kijken omdat jullie al echt aan het missen was, hahahaha!

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Woehoe Gabrie, wat geweldig nieuws!!!
    Gefeliciteerd met je positieve test!!!

Meis, ik snap je dubbele gevoelens maar probeer toch lekker te genieten van jouw moment.
    En hopelijk is het voor de andere meisjes naar even slikken toch ook weer een opsteker.
    Dan het dus tóch kan.

Ieoor, Marjah, Juulz, hoe dat ook een dikke knuffel voor jullie!!!

Marjah, wel super van je cyclus!!!
    Wie weet wat voor een moois er nog in het verschiet ligt...

8. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Alle lieve dames bedankt voor jullie felicitaties.

Hahaha Maartje, mijn buren zien mij aankomen. Nee, heb niet gegild maar wel gehuild.

Iedereen zal en moet zwanger worden van het pof-pannekoek clubje!

Nataly ik zal zodra het mogelijk is een foto van de test uploaden.
    Maar dat stuur ik je dan wel in een prive berichtje.

Sikki, geloof het of niet maar jij was wel mijn voorbeeld! Ik had jou
    steeds voor ogen met het aantal tp's enz.

Ik hoop inderdaad dat men mij ziet als een soort van: Ook na 11 jaar kan het nog steeds!

9. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Gabrie, wanneer heb je een afspraak staan voor de eerste echo? Hoeveel weken en dagen ben je nu zwanger??????

Enne, ook via DD, ik ook na in NL uitbehandeld te zijn!!!!!!!!!

10. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik heb volgende week vrijdag een echo afspraak staan. Dan ben ik 6 weken.

En op 27 maart een afspraak bij de gyn in het ziekenhuis.

Dr. Scholtes is inderdaad onze hulp geweest bij het ontstaan van ons wondertje.

11. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Spannend hoor, ik zag voor het eerst een knipperend hartje met 6 weken en 5 dagen.

12. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Nataly, je kunt de testen bekijken in mijn foto album.

13. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    @gabrie
    van ahrte gefeliciteerd. het is je zeker gegund

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Gabrie, wat een onwijs donkere testen!!! Wow! Daar wordt flink HCG aangemaakt.

@all: zwaai, zwaai... En dat was het weer voor vandaag...

xxx

15. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wauw Gabrie, wat een donkere testen, dat zit wel goed! Die van mij waren nog niet zo donker hoor!!!!!!!

Geweldig.

16. Yvonne73

Yvonne73 Lid

7 mei 2010
    73
    0
    6
    langs het IJsselmeer
    #196 Yvonne73, 6 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2012
    @ Maartje, ik werk bij een huisarts, dus hoef geen konijntjesbloed op te sturen ;)

@Wachtbankje... ik kon het weer eens niet afwachten. Vandaag elf dagen na de tp een predictor EARLY gekocht. Werkt vanaf 12,5 ug hcg. Die hebben we net in een glaasje pies gedompeld met het idee, als dit negatief is, is het zeker niet gelukt. Eerst verscheen er niets maar na een minuut of 5 was er een ieniminie pieterpeuterig wazig paarsig streepje te zien. Dit is zo gebleven en als we hem tegen het licht houden is het duidelijker.En als ik er heeeel lang naar tuur lijkt het ook wel donkerder te worden. Ik durf dus niet blij te zijn, aangezien deze test moet werken vanaf vier dagen voor de nod. Morgen is de punctie 2 weken geleden, dus het streepje zou dan toch echt duidelijk aanwezig moeten zijn toch?
    Heb flinke ongikrampen en verder geen 1 zwangerschapsteken. Ooh wat doe ik mezelf toch aan!!! GRRR waarschijnlijk speur ik straks naar andere early predictor ervaringen.Heb er even een foto bij gedaan. Morgen toch maar prikken op het werk denk ik...

Groetjes van een vertwijfelde Yvonne

17. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yvonne
    uhhhhhH (hoe ga ik dit schrijven.... )

predictor early testen staan ECHT heel slecht bekend....
    (geven van valse streepjes etc).... niet meer kopen!

geloof trouwens die "4 dagen voor NOD" onzin enzo maar niet hoor....
    HCG waarde kunnen zo verschillen per vrouw en per zwangerschap..... en veelal is het verkooppraatjes.... maar begrijp het wel hoor :cool:
    een blanco test op NOD zegt ook niet altijd alles....

symptomen hoeven er ook niet te zijn... of juist op ongi lijken etc...

Zou idd even prikken... en duim voor je...

18. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Yvonne, ik zie wel een licht streepje.

Waarom probeer je de testen van Kruidvat niet? Geven een mooi duidelijke lijn. Ik hoop dat het raak is.

Kniffel en Juultje ik hoop dat jullie snel mogen volgen!

Nataly, ja het ziet er mooi uit. Ik ga ze nu ook bewaren.

Yvonne waar ik nu echt last van heb is hoofdpijn.

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Yvonne, ik wil je hoop ook niet weghalen, maar ik heb zelf ook hele slechte ervaringen met deze Predictor test.
    Heb er meerdere keren vals positief mee getest.
    In mijn album staat ook een positieve test van de Predictor bij mijn 4e ICSI.
    Toen wist ik nog niet dat ze zo slecht bekend stonden.
    Zelfs mannen schijnen er licht positief mee te testen...

Ik ga ook voor de Kruidvat 2 voor 5 euro!

Ik duim nog even door!!!

20. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland

GEFELICITEEEEERD!!!!!
    Ik kan nooit genoeg van dit soort berichtjes lezen, dit geeft mij weer hoop!
    Wij zijn ruim 6 jaar bezig en het is heel moeilijk om de hoop niet op te geven.
    Maar jij ( en Yvonne) zijn juist de stimulans om het vooral niet op te geven!
    En nu op naar het geluid van dat kloppende hartje!:)

Deel Deze Pagina