Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    #2041 juulzon, 10 jun 2012
    Laatst bewerkt: 10 jun 2012
    Had vannacht weer zo'n onrustig niet kunnen slapen gevoel...
    En maak me een beetje zorgen over mijn stomme cyclus...
    Vandaag zit ik dus op dag 21 en heb nog steeds geen smiley gedetecteerd op Claire Blauw. Ga morgen aan de prof vragen of ze een echo wil maken. Werd de vorige ronde, zonder smiley, op dag 25 ineens ongesteld. Geen eisprong gehad. En nu weer niets.
    Zou ik gewoon ineens al middenin de overgang zitten? Zijn mijn eieren gewoon al op? *Stomme cyclus*...

Vannacht weer wat dichtsels uit mijn hoofd gerold:

http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/229619-ivf-dagblog-wordt-omo-wit-ooit-ari-l-colour.html

Hebben jullie nog tips / adviezen die ik morgen aan de prof zou kunnen vragen? Mijn lijstje ziet er nu zo uit:

Vragen aan de prof na mislukte ICSI 2:

- Wat denkt u er nu van? Ziet u het nog wel zitten met onze kansen?
    - Zijn er zaken die we nog anders zouden kun / proberen dan we al gedaan hebben?
    - Welk effect zou de neusspray, suprefact / synarel, nog kunnen hebben, naast de cetrotide?
    - Zou halve decapeptyl beter werken dan cetrotide denkt u?
    - De vorige keer noemde dr Peters kort iets over Clomid voorafgaand de stimulatie. Hoe werkt dit en zou dit een optie zijn?
    - In DD gebruiken ze een embryoscoop. Kunt u uw visie hierop geven? Zou dit voor ons een optie zijn / kansvergroting kunnen opleveren?
    - Waarom gebruikt Gent dit niet?
    - Zou Prednison voor ons een optie zijn na de TP?
    - U heeft aangegeven geen voorstander te zijn van Intralipid. Hoe staat u er tegenover als ik dit wel zou willen proberen? Zou u een recept willen uitschrijven?
    - Echo’s in NL / weekenden in Gent. Kan dit? Hoe werkt dit? NL heeft aangegeven de resultaten NIET te willen faxen en ze doen dus ook geen echo’s in de weekenden, dan zijn ze dicht.. Ze willen wel foto’s maken e.d maar de gegevens willen ze niet aan Gent doorgeven, dat moeten we zelf doen… Hoe kunnen we dit het beste doen?
    - Dag 2 vs dag 5 terugplaatsing. Denkt u daar nog steeds hetzelfde over? Dus, met weinig opbrengst niet, en met meer wel…
    - Mijn afgelopen cyclus was erg raar. Was erg lang licht ongesteld en heb geen eisprong gehad (geen positieve ovultatietest - en werd na 25 dagen ongesteld. Nu zit ik op dag 22 en heb nog steeds geen positieve ovulatietest. Kan dit aan mijn lage AMH liggen? Zit ik nu al in de overgang? Wilt u een echo maken?
    - Kortom: hoe nu verder????

En aanvullend:

- Waarom kunt u nu niet gewoon toveren?
    - Waarom zit België niet in het EK?
    - Houdt u eigenlijk van voetbal?
    - Wat is uw favoriete kroeg in Gent?
    - Kent u Herman Brusselmans?
    - Wat vindt u van hem?
    - En waarom?
    - Danst u wel eens mee op K3?
    - Waarom wel / niet?
    - Heeft u een favoriet nummer?
    - Draagt u graag rokjes?
    - Wat is uw lievelingskleur?
    - Houdt u van Goudse kaas?
    - Vindt u strings ook zo irritant?
    - Gelooft u in wonderen?
    - Speelt u ook smurfen op de ipad of uw tablet?
    - Zo ja, in welk level zit u?
    - Houdt u van spelletjes
    - Waarom wel/niet?
    - Wat is uw lievelingsspel?
    - Wat is uw favoriete vakantiebestemming?
    - Etc.

2. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Oh Ja Juultje ik heb nog wel een vraag.......

WAAAAAROM is hij/zij omgebouwd?
    Kan hij/zij zich nu beter in "ons"verplaatsen.
    Heeft zij kinderen??

3. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ja, die ombouwvraag... Ben bang dat die wat gevoelig ligt en nu vindt ze me geloof ik nog wel aardig. Dat van die kinderen ben ik ook wel benieuwd naar, maar aangezien ik dat zelf altijd een ***vraag vind om gesteld te krijgen, moet ik weer diepzuchtend "nee, nog niet..." zeggen en wie weet heeft zij dat ook wel....

Wil gaan hardlopen, omdat ik vannacht teveel witte chocotoffs heb gegeten, mar heb geen zin.
    Ben zelfs nog niet eens aangekleed en gedoucht.
    Mijn nichtje zou zeggen: "Tante Juulzon is een luilak".
    En dat zou dan ook nog kloppen...

Wat doen jullie vandaag???

4. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Juul: intralipd heb ik hier nog liggen: dus dat is geen probleem.
    En ik ken ook iemand die het wel kan .......

5. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Ik speel op iPad:

* bakkerij
    * restaurant
    * en kledingwinkeltje

Erg leuk: wil je meedoen?

6. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Oh ja: wij zijn in de tuin bezig, de garage aan het opruimen en aan het schilderen.....

Nu snel weer naar buiten....

7. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    :( :(

Mijn leuke, nieuwe ipad heeft gewoon weer het uitzonderlijke probleem dat mijn wifi steeds wegvalt, moeite heeft het te vinden etc.

Was gisteren al langs de iFacors geweest, moet nu apple gaan bellen en vermoedelijk heeft mijn kersverse ipad een hardware probleem.... ggggggrrrrrrrmmmmm. Heb alles al geprobeerd wat ik kan vinden als ik google naar dit probleem... Lekker dan...

Dus ieoor, kan nog even niet met je komen spelen :(

En thnx van die intralipid... :).
    Maar wil het gewoon eens voorleggen ad prof terwijl ik jouw optie in het achterhoofd houd :), lief!

Succes in de tuin. Ga nu toch even hardlopen :).
    Klein rondje, heb immers de hele week al niet gelopen (door het tripje en de jetlag en de volle agenda aldaar....)

xxx

8. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Goed bezig trouwens, in huize Ieoor :) !
    Productief dagje!!!

9. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Marjahhhh waar hang je uit?

Ieoor hoe voel jij je?

Koosje hoe staat het met je bms?

Juultje witte chocotof..hmm die ken ik wel. Er ligt een hele zak bij Marjah!

Zo speciaal voor Marjah heb ik een foto op FB geplaatst....lief he?

Maartje hoe gaat het met jouw eerste wacht dagen?

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Liefjuultje! Morgen dus Het Gesprek.
    Ik hoop, duim en fik alles bij elkaar dat het een goed gesprek waar bovenal Hoop uit zal voortvloeien. Zenuwachtig? Vast een hele domme vraag ;)
    Ik denk aan je.

@wittechocotofs: ieuw!
    @nieuwespeeltje: leuk
    @nieuwespeeltje: klote van verbinding!
    @nieuwspeeltje: hoever ben je met smurfvillage?
    @vragenaandeprof.: Goezo, vraag haar het hemt van het lijf!!

Gabrie: allemaal vragen voor iedereen, maar hoe gaat het met jou?

@Ieoor, goed bezig!!
    @Ieoor, hoe voelt buik?

Shadee, nee in NL zijn ze niet direct achter mn lage AMH gekomen, sterker nog: in NL zijn ze er helemaal niet achter gekomen. In DD kreeg in een week na de intake het telefoontje dat ik dus een verrekt lage AMH had. In NL is deze optie, de optie van richting de overgang, altijd weggewuift.

Koosje, wat klinkt dat spannend dat je dat gesprek hebt gehad. Lijkt me idd doodeng dat alles wat je zegt wordt opgeschreven. Hopelijk ben je met vlag en wimpel 'geslaagd' en heb je de goede antwoorden gegeven. Hoe lang duurt het voordat je het rapport gaat krijgen?

Bittersweet ons hormoonmeisje. Sterkte met die rottige hormonen. Gelukkig kunnen jij en je zus er nog om lachen :)

@Marjah: hoezo chocotofs en ik langskomen?
    Ik snoep nooooooit en al helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaal nooit chocolade!!!

Oke, ik kan slecht liegen: wanneer prikken we weer een date?? :D

Zo nu een heel stuk teruggelezen.
    Mocht ik iemand vergeten zijn... Ohja, Gabrielle, en en en?? Nog iemand?? SORRY!!

@hier:
    Gaat wel goed, als het goed is, is mn emmy nu een dikke vette moerbei/bijna een blasto en gaat het morgen een blasto worden en overmorgen innestelen!

So!!

Dát moet gebeuren!!

Ik wil het, ik wil het, IK WIL HET!!!!!!!!!!!
    En anders...
    Anders, anders 1 maand pauze en dan opnieuw!!
    Zoals ik nl al naar Gabrie had gesmst, indien deze niet blijft plakken ziet Uber S. het nog wel een keer zitten om aan een poging te gaan beginnen. Ik vroeg trouwens aan hem of hij nog altijd van mening is dat de kwaliteit van de eieren van lage AMH chickes gewoon goed is. Hij zei dat een paar jaar terug nl. Hij zegt dat de wetenschap daar op teruggekomen is. Goh... Als je naar de bevruchtingen van ons allen hier ziet, dan zal jullie dit naw weinig verbazen.
    Hij dacht dat het gebeuren bij ons niets met het zaad te maken heeft, maar echt met mn eieren te doen had. We mochten als we dat perse wilden, wel uitgebreide zaadonderzoeken doen, maar vooralsnog leek hem dat absoluut niet nodig.
    Ook mijn sauna bezoekje van kort voordat ik ongi was geworden kan geen effect op mn slechte bevruchtingen te doen hebben... Voelde me daar wel een beetje schuldig nl over. Hij zei dat als Manlief naar de sauna was geweest dat wel erg onverstandig was geweest, maar gelukkig was ik met een vriendinnetje geweest. Manlief baalt nu, hij was graag binnenkort weer eens gegaan, maar als deze poging niet in een zwangerschap resulteert mag hij pas na de volgende poging weer gaan ;)

11. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

Je hebt toch geen UPC hè?
    Had sowieso al, ook met lappie het idee dat internet hapert... En idd iPad
    Verslikt zich eerder in de haperingen.....

Enkele keercmoet ik hem dan even uit/aan zetten.... Toch ben ik van mening dat het door de UPC komt....

12. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Lieve Juul,

Heel veel succes morgen zal aan je denken!

xxx
    bittersweet

13. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Ik loop weer gigantisch achter, weekendje offline geweest.
    Juulzon, succes morgen.

Trusten allemaal. Morgen meer.
    Zwaaaaaaai!

14. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Juul, je bent er weer..gezellig!!! Maar zonder ipad die t doet...vind dat echt luxeprobleem hoor ;):D...dat doet allemaal maar met die iphones en ipads...ben gewoon jaloers...moet alle centjes omdraaien de komende twee jaar ivm adoptie en stemexpressie opleiding vanaf september..brr...niks an..maar goed, voor dit zigeunerstjesdoel..kee dan maar :)
    haha..goede vragen aan prof, vooral laatste rijtje :D..waarom kunt u niet toveren vind ik nog de beste!! Misschien ook nog 'heeft u niet een mand met heel lieve kleine babietjes waar wij er 1 uit mogen kiezen..gewoon voor de 'heb'...'wat zou u doen als het u zelf betrof om de kansen op dit moment te optimaliseren als u in dezelfde situatie zou zitten als wij?'
    Ben benieuwd, heel veel succes!!!

Marjah...behalve met de sjokotofs hoest met joe? Weet je al een verder strijdplan of is dit nu nog veel te vroeg???

Bitterweest..ja, klote die hormoonvibes..bleehh...hou vol!!

Ieoor, hoe voel jij je?

Met mij wel goed...heb m'n haar in de kleurverf nu, zo ff uitspoelen :) ...gesprek Raad alweer gezakt, denk dat ik de beginseltoestemming wel krijg, benw el benieuwd naar het rapport, dat krijg ik eind juni te lezen.
    vandaag de deca gezet om er zeker van te zijn dat ei dat er zit zal springen..bij de echo vrijdagochtend zat er links een megacyste van 37mm en rechts een ei van 13mm. Volgens arts kon cyste geen kwad, vond het toch een beetje spannend..zou zo'n cyste geen roet in het eten kunnen gooien qua hormonen, amar ik heb het nog expliciet gevraagd en zij zei dat dat echt niet uitmaakt. Nu was het wel een dokter die nog wat onwennig is vind ik, maar goed..ik moet het overlaten en loslaten..morgen start Utro, dinsdag dooi en woensdagochtend telefoontje hoe het met emmy gaat en dan tp..duim, duim, duim, duim.

babes, trusten!

Koosje

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Succes morgen Juulzon!

Koosje, beetje gekke vraag... maar als je nu geen beginseltoestemming krijgt, mag je dan nog voor een herkansing?

16. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Thnx lieve meiden! Marloes, lief dat je even suc6 komt wensen!!!

Ben benieuwd of ik aan het rijtje onderste vragen toe kom :). Wil immers ook dat ze nog een echo maakt. Zo niet, laten we ze liggen voor de volgende keer :).

En ja Koosje, ik voelde me ook best schuldig dat ik in Den Verre een i-pad had gekocht, omdat ik eigenlijk vond dat ik het ook in een potje moest stoppen... en dan blijkt-ie ook nog problemen te hebben!!! Denk ik: mijn straf...
    Kan me voorstellen dat het heel spannend is of je beginseltoestemming krijgt. Wat ik zo las van je verslag heb je het wel goed gedaan hoor...! Maar zoiets weet je pas als het zwart op wit staat. Wat ik me nog afvroeg, een tijdje terug schreef je over een Potentiele Liefde.... Hoe staat het daar eigenlijk mee... :) ?

Cerberus, nee, we hebben ziggo. De router ook al gereset, net als mijn instellingen.... Raar :(.

Gabrielle, geeft niet hoor, is hier ook onwijs veel gekletst. Welkom terug!

Ieoor, hoe voel jij je eigenlijk???

Maartje, speel sinds zaterdag smurfen en zit in Level 6 !!! Maar, hoop niet dat mijn ipadje terug moet, want ben nu al aan mijn 6 smurfen gehecht.
    Enne, moet het wel even kwijt, maar al had je maar 1 eicel bevrucht, kennelijk wel een topper want 6cellig op dag 2 is natuurlijk een breezersletterig resultaat. Je zult zien.... Wat Ik Eerder Aan Je Schreef Gaat Uitkomen... moet, want je wil het immers zo graag. En dan komt je droom uit....
    En ja, was een domme vraag ;). Tuurlijk ben ik zenuwachtig voor morgen. Vooral om Vraag 1. Ziet ze het nog wel zitten. Ze is eerlijk en realistisch en dat is prettig, maar kan ook confronterend en pijnlijk zijn. En ben onwijs bang dat ze gaat zeggen dat in haar optiek we naar alternatieven moeten kijken, zoals eiceldonatie... Want dat is iets waar NIET NIET, met geen enige omkeerbare mogelijkheid, mijn mannetje is standvastig, over te praten valt.... En wat dan...? Dat is waar ik bang voor ben. Meer dan. Hoop dat ze dat niet zegt.... En als wel... hoop ik dat ik vriendlief alsnog zover kan krijgen toch voor DD te gaan. Als Laatste Poging. Maar goed, ja. Zenuwachtig dus.
    Wanneer ga jij testen trouwens?

Marjah en Gabrie, vind jullie lief en grappig en gezellig.

@rest: knuff, knuff

En weltrusten!!!!!!!!!!

xxxx

17. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Succes Juul!

Koosje: smak voor spaaractie

18. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Hier UPC en prima iPad ontvangst.

19. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Juul succes vandaag!!!

Weten jullie wat het nadeel is van verven: schuren en dus stof!!!!!!!!!!!
    GRRRRR krijg er grote voorjaar poets drang naar!
    Maar ik moet nog wachten tot alles gescheurd is voordat ik aan de grote schoonmaak kan beginnen!

Drukzwaaai.

20. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Maartje en Koosje jullie hebben een PB!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina