Iemand vroeg hoe het met me ging. Het gaat goed. Ik ben er niet heel erg mee bezig, behoudens de bollen natuurlijk. Een paar dagen geleden had ik gekke krampjes in mijn buik. Toen dacht ik wel; "zou dat ......". Maar goed, even terug naar aarde, en realistisch gezien is de kans wel heel heel erg klein dat ik zwanger zou kunnen zijn. Dus al met al; ben er niet zo mee bezig, en ik wacht rustig af. Fijne dag meiden!!
*** breekt ff in *** Zijn er hier mensen die gonal-f gebruiken en alles zelf moeten betalen ? *** breekt weer uit ***
Juulzon, misschien heb je het al een verteld, maar wat zijn zijn bezwaren en argumenten tegen eiceldonatie? Want het is niet niks, net als bij zaaddonatie, maar kinderloosblijven is iets wat jij liever niet wil, en hij waarschijnlijk ook niet. Ieoor, hoe voel je je? Voel je wel iets? Is dat een goed teken En Maartje ook, hoe zijnde eerste wachtdagen? Ben wel een beetje met Juulzon eens, je hebt een prachtemmy gekregen, dus...wie weet Koosje, een cyste is ook eng. Maar als ze zeggen dat het geen kwaad kan, zullen we maar hopen dat het zo is. Succes morgen met de dooi Ego: leuk weekend gehad, maar moeilijk dagen ook. Ik baal van van alles, ik mis Felix* heel erg, ik kan nergens heen met mijn kinderwens, wil het liefst in mijn nestje kruipen en niets doen. Maar nu braaf op het werk.
Gabrielle knuffel voor jou!!! ik voel niks; ben er niet heel erg mee bezig omdat ik weet dat IUI bij ons zo een ontzettende kleine kans is. Eigenlijk nihil. Dus ik ben er erg rustig onder. Denk er niet heel veel aan, maar wel 3 x per dag de bollen, dus dat herinnerd me eraan. x
Ieoor dat was moi die vroeg hoe je je voelde. Tja je voelt helaas altijd van alles tijdens de wacht weken. Wel niet...niet wel...wel niet.. Affijn het blijft een kwestie van helaas wachten... Gabrielle, kan mij voorstellen dat je je engeltje mist. Weten jullie zeker dat jullie geen poging meer gaan wagen? Juultje heel veel succes met het gesprek van vandaag! Ik hoop dat je een aantal antwoorden gaat krijgen waar je iets mee kan. Maartje broed ze! Koosje misschien snap ik het niet. Maar je hebt deca gespoten zodat het eitje gaat springen.....bedoel je hier niet pregnyl?
Ieoor, ja, het is maar een kleine kans, maar dat is alleen maar statistiek. Het is wel jouw kans... Gabrie, ik weet in ieder geval zeker dat ik nu even helemaal genoeg heb van icsi, van steeds de hoop en dan weer de teleurstelling. Ik trek het niet. En van mijn man hoeft het niet meer, al laat het het wel aan mij over. Wat met Felix* gebeurd is heeft diepe sporen achtergelaten, het was niet zomaar de teleurstelling van een emmy wat niet bleef hangen na een tp, het was zoveel meer. Ik zie de laatste tijd heel vaak zijn gezichtje, zijn handje achter zijn oor, de onbeweeglijkheid en de stilte. Het is een gemis wat hevig (terug)komt. En een pijn die even geen andere teleurstelling meer kan verdragen.
Gabrielle, dikke knuffel. Voel je pijn en verdriet tussen de regels door.... Loontje, had je ook gepbt... Maar denk dat Gebrie me voor was . Wij moeten ook alles zelf betalen... Ieoor, heb stiekem toch wat hoop voor je... Marjah, heb zoals beloofd een FB-Berichtje gestuurd aan Over Wie Ik Vertelde. Knuf voor jou. Hoest nu met buikje? Bittersweet, thnx! Hoe voel jij je met de hormonsters? @Ego, vanmorgen gebeld door UZGent, de prof heeft spoedgeval-iets en zal er niet zijn. Krijg een andere arts met wie ze mijn dossier heeft besproken. Ben er niet echt blij mee, maar aangezien ik gewoon een echo wil door die rare cyclus, gaan we wel. En ik zie wel hoeveel vragen ik beantwoord krijg. Zal deel 2 vd lijst wel bewaren voor de prof zelf ... xxx Later meer....
Lieve Juuuuuuul, Samen zullen we alles delen!! Dus ook deze aanbieding!! Ik stuur Loontje ff een pb! Gabrielle, ik kan mij voorstellen dat de sporen diep zijn. En alle behandelingen zijn ook geen pretje. Sterkte! Marjah sterkte met je buik.
Ego (en Ali) Buikje is weer geslonken en temp is nu 36,8. Nog niet wat het niet zijn, maar ik ben onderweg. Wel heb ik belachelijke hoofdpijn op mijn oestrogeenregelplekje (hypofyse) dus of hcg daalt hard, of eisprong op de loer...
Gabriellle heftig wat je beschrijft...... Ik kan niets anders dan je maar weer eens een knuffel geven.....
Druuuuuukkkk En nu word ik suf gewhatsapped door buuf, quinty en merah En andere buuf kwam langs ivm mierenplaag Terwijl vent niet thuis is, was naar charkov Jullie kunnen hem gespot hebben in NOS journaal, telegraaf filmpje, telegraaf foto en omroep Oekraïne
En wie heeft dit keer lekkers meegebracht? Kon je Maartje nog een beetje vetmesten of lukte dat weer bijna niet? Heb wel een heel tijd nodig gehad, voordat het kwartje gevallen was en ik je berichtje op waarde kon schatten
En voor mij is dit alles een beetje abracadabra... Mijn blogje net weer geupdate met langggggg Gents verslag.... Trusten allemaal!!! En kusje op jouw buikje Marjah!!! xxx
Was gezellig!! En heb wederom heerlijk van alle gerechten genoten. Was ook leuk om Koosje eens te zien. Ze voldeed alleen niet aan mijn van te voren bedachte uiterlijke kenmerken, hihi. Schrok me bijna een hoedje toen ze er als B35 uit zag Maar is dus ook een hele lieve meid!! Btw, ze gaaaaaat 8 juli meeeeeee!!! Juultje, ik ga snel lezen!!
Moet je voor de grap B35 eens Googlen op afbeeldingen... Dan ben ik wel heeeeel benieuwd naar onze Koos!!!! xxx