Ik geloof niet dat Koos denkt Koos ze een vliegtuig is, maar op "mijn B35" lijkt ze zeer zeker!!! Ik ga zo proberen te slapen, ben heel moe maar ook nog in de 'autorijd-stand', dus ben benieuwd hoe goed het gaat lukken. Jij kunt de slaap nu zeker ook niet vatten.?!.?!.?!.?!.?!
Ik google B35 maar niet ...ik wil graag de jongere B35 van Maartje blijven!! Was gezellig meiden gisteravond, intussen zit ik wel wat slaperig op het werk...de dag ff doorworstelen en dan morgen op naar cryootje! Koosje
Koosje succes met je cryo. Hoop dat deze mooi uit de vriezer komt. Maartje hoest met de lange wacht weken? Wat voor lekkers heb je gegeten? Marjah hoe is het met jou? En waarom word jij suf gewhatsapped door buuf, quinty en merah? Wasss isss loossss??
Heel veel succes morgen Koosje... ik hoop dat je naast Maartje en Ieoor the bad flow gaat doorbreken hier in het topic...
Meiden ik ben zo verdrietig. ik heb ruzie gemaakt met mijn moeder wat ik nooit doe, en mijn moeder en ik zijn alle twee zo eigenwijs en koppig. Nu hebben we alle twee hele stomme dingen gezegd..... Wij hebben nog nooit zo ruzie gemaakt.... en nu kan ik niet meer ophouden met huilen....
Ik kon het niet laten en heb mijn mams even gebeld. Ze was al niet meer boos en ze komt zo langs..... Maar die stomme tranen gaan maar niet weg....
Lieve Ieoor, Gelukkig dat ze zo langs komt. Kunnen jullie het gelijk weer goed maken. Knuffel.....zal wel door de hormonen komen. Gebruik je de utro bollen? LIefs,
Moest ff lachen om je opmerking Ieoor... Ehhh nee onuitstaanbaar word je alleen als je zwanger bent... Dus of je bent zwanger.... Of je bent niet onuitstaanbaar.....
Prachtige beredenering van Gabrie voor Ieoor. En Ieoor, ik herken die onuitstaanbare buien. Heb het vaak als alles me teveel wordt. Doe ik het naarst tegen de mensen die het meest dicht bij staan. In mijn geval vaak vriendlief, of mijn vader.... Maar omdat mijn ouders verder weg wonen, is vriendlief het meest de dupe!!! Goed zo dat jullie elkaar zometeen weer gaan knuffelen!!! Koosje!!! Spannend! Duimen aan!!! Rest: Zwaai en zwaai en zwaai!
Niet zo streng zijn voor je zelf hoor lieverd!! Dochters maken ruzie met mama en dat maakt je nog niet onuitstaanbaar...meer menselijk en ook nog een mensje met Utrobollen en in een retespannende fase ..mama's hebben ook harde huid voor aanvallen van dochters..dat hoort bij ze.. Vindt redenering van gabri ook heeeeel wijs: of zwanger of niet onuitstaanbaar, mee eens! xx
Even een snelle maar dikke knuffel voor de meisjes hier! Koosje, morgen een spannende dag! Ik duimmmmmm! Ieoor, ook voor jou duim ik door! Een wonder middels IUI. Daar ga ik voor! En Maartje natuurlijk ook! En voor alle andere meisjes een dikke knuffel! Ik lees nog af en toe mee en jullie verdriet is zo niet gewenst! Als ik toch kon toveren...
He meiden, Sikki wat fijn dat je dochtertje weer lekker thuis is zeg. Geniet er maar lekker van, maar kan me voorstellen dat jullie heel erg geschrokken zijn. Ieoor wat vervelend dat je ruzie hebt gehad met je moeder, maar moeders kunnen heel veel hebben dat begrijpen ze echt wel. En trouwens ik had toch vorige week ruzie gehad bij de huisarts nou dat heeft ook zeker met de hormoontjes te maken gehad ben opvliegerig echt niet normaal meer (lijkt nu wel iets minder te worden trouwens), maar neemt niet weg dat assistente echt heel onvriendelijk was en uiteindelijk heeft ze mij persoonlijk gebeld om haar excuses aan te bieden. Trouwens ben nog heel hard aan het duimen voor je op een wondertje. Koosje duimmmmmmm voor je op een mooie emmy morgen heel veel succes! Maartje hoe gaat het met jou, merk je al iets (hoeveelste dag zit je nu ook alweer na tp)? Juul: Gelukkig meid heb je toch wel een eisprong gehad! dat is in ieder geval iets positiefs. Marjah hoe is het met jou?? Marija hoe gaat het met jou? Verder wilde ik nog vragen aan jullie of je nog iets van vitamines of iets dergelijks kan gebruiken om innestelen te bevorderen en zo ja welke en wordt er ook echt iets aangeraden?
Bittersweet: Omega3 vetzuren. En het drinken van granaatappelsap. Koooooosje: pffff ....ben je al een beetje zenuwachtig voor morgen? In ieder geval heel veel succes met de TP. Sikki wat fijn dat Norah weer thuis is. Ik hoop dat het grote genieten weer kan gaan beginnen.
Brrrrr...begin senuwachtig te worden ...stel dat zus, stel dat zo...pffff....tegelijkertijd probeer ik maar vertrouwen te hebben in welke afloop dan ook.. Ieoor, weer bijgelegd met mama? Marjah, waar ben so druk druk druk mee?? nou nou nou??? Trouwens, kreeg mail van King Loie binnen: ze hebben SALE..k ga nie' kijken ivm grote spaaractie ...zien hoe lang ik dat vol houd Maar nou weten jullie t ook dus zijn alle leuke dingen al weg als ik ga kijken! Bittersweet, begint ook spannend te worden he?? Hoe ver ben je? Koosje
Die banner van mij, daar klopt helemaal niks van, wilde nog 1 keer een banner voor het geval ik die nooit meer in MMM kan gebruiken Koosje
He Koosje, Nou meid kan mij voorstellen dat je erg zenuwachtig bent. Hoe laat hoor je het morgen of het allemaal goed gegaan is? Ik zit nu in mijn 2de week decapeptyl prikken, en van de primolutkuur heb ik zaterdag de laatste ingenomen, als het goed is wordt ik deze week ongesteld. Hopelijk gaat het allemaal goed, tot nu toe wel buikkrampjes maar nog geen ongi ben benieuwd en dan stopt mijn donor volgende week dinsdag met de pil en dan start ik met progynova tabletten in opbouw schema naar 3 keer per dag. Op dag 2 cyclus start donor met puregon 150eh als het goed is zou dat rond de 25ste zijn! Dus gaat nu heel erg opschieten!