Koosje heel veel succes voor morgen. Ik hoop dat je een beetje kan slapen. En dan morgen superemmy ophalen.. Ik duim voor je. Liefs,
Dank je Ieoor!! Wordt morgenochtend gebeld tussen 8.30-9.00u...als ze op tijd zijn tenminste :x Weer goed met mams?? Ik nog eventjes buizen..voel me nu weer heel rustig...strange... Trusten! Koosje x
Bedacht me ineens dat ik alweer op de helft zit van de WW!! Nou, ja niet volgens Uber. S., volgens hem mag je pas 14 dagen na de TP, maar een beetje breezersletje test toch ook 14 dagen na de pu.... ehh eisprong? Dat betekend dat het weer dichterbij komt. Stand van zaken: redelijk rustig. Vandaag kreeg ik het wel ineens heel koud. Zat te geinen dat dat vast kwam omdat zwangeren in het begin van de zwangerschap het vaak koud hebben Weet niet of ik het gisteren geschreven had, maar mn bloeduitslagen (ivm infectiecheck ivm prednison) was goed. Geen rare dingen!! Ieoor, brr van ruzie met mams, maar nu weer helemaal vriendjes?? *knuffel* Koosje, heeeeel veel succes morgen!! Ik denk aan jou!!!! Bittersweet, succes en sterkte!! Hoe voel je je met de deca?? Deca en progynova zijn gemeen, maar voor een heel mooi doel!! *duim* Marjah, vliegen? Je hebt je roeping gemist, joe binne bijna een stoewadesss!! Sikki, wat fijn nieuws over jouw meisje!! Wat mooi!! Nu opknappen en laten zien dat ze niet terug naar het ZH hoeft!! Juulzon, is alles een beetje bezonken van gisteren? Ik geloof wel in dag vijf terugplaatsingen. Ik weet dat ze liever dat niet doen als je niet veel embryo's hebt. Ik vond het ook eng, maar indien je dag vijf behaald, zijn de kansen op een zwangerschap wel aanzienlijk hoger dan bij een TP op dag 2 of 3. En jij, lieve Juulzon. Jij weet al dat jouw emmy's dag 5 halen. Jij hebt immers al 2 keer zwanger geweest. Jouw emmy's kunnen die dag halen. Nu gaan ze de sterkste emmy's in jouw buikje zetten... Maar eng is het zeer zeker. *knuffel*
He maartje, Ik heb idd best wat last van bijwerkingen van de decapeptyl opvliegers, stemmingswisselingen en opgezette buik, maar dat kan ook komen doordat ik ongi moet worden natuurlijk. Verder ben ik meer moe dan normaal. Maar ja het is allemaal voor een goed doel en we hebben het ervoor over! En maartje duim duim voor je dat emmy mag blijven plakken en dat je strakkies zwang mag zijn van je 2de kindje het is je ook zo gegunt meid! Weltruste allemaal!!! Liefs Bittersweet
Maart, ja..al weer op helft!!! t zou wat zijn zeg alsje gewoon lekker swang zou blijken te zijn van je tweede prachtkindje...smelt...misschien wennen wachtweken ook wel, maar ja..weinig kans om t uit te testen want dit zijn namelijk voor een tijdje je laatste wachtweken Bittersweet, jemig...begin juli...dat is gewoon al over 3 weekjes..waaaah!! ff volhouden maar met die bijwerkingen...herinner mij nog goed de allereerste keer dat ik Gonal spoot..ik was echt spinnijdig op mijn vent..om niks ..en t erge was: t kon me niets schelen ook nog eens, was echt een paar dagen een krengetje..daarna nooit meer gehad..lichaam kent t nu denk ik! Zat trouwens net nog even op youtube Wende Snijders te kijken met nummer 'mens durf te leven..' ...wat vind ik dat toch een supernummer!! Helemaal in de stijl van mijn gegalm in het bos ..voluit, niet te bekrompen, niet voortdurend de handrem op je zelf..pfff...de Utro stijgt me naar m;n hoofd Ga pitten... Koos x
Koosje, wat een mooi plaatje met die plu.... Symbolisch! Duim voor je, zo hard!!! Moet, moet, moet... Ieoor, wanneer jouw testdatum? Bittersweet, juli is het snel... Raar van je cyclus zeg... Marjah, hoe ging het vliegen? Je moest toch vliegen ? Hopelijk is je buikje weer tot rust. Gabrie, jij zou eens een boekje met 'Gabrie's wijsheden' moeten uitgeven, heb al prachtige opmerkingen voorbij zien komen!!! Sikki, fijn dat N.or.ah weer thuis is, waar ze hoort, dichtbij jullie! Marija, denk aan je! Gabrielle, zwaai... gaat het weer een beetje met je? Maartje, tja, jij kent mijn visie op uw huidige status. Ik denk (hoop) gewoon voor een door jou zelf benoemde 'breezerslettenactie' voor jou deze maand. Net als Astarte had met haar ene emmy en Nathalie had (al was dat een cryo-tp meen ik me te herinneren). Immers, 'jouw lichaam is door de zwangerschap van Meisje gereset !'. zonder gekheid, het blijft spannend. Wanneer ga je testen? Moet je wel bekennen dat ik het best moeilijk ga vinden - hoe fijn ik het ook voor je ga vinden hoor - als je hier strks met heppiedepeppie nieuws gaat komen. Zal dan slikken zijn, al weet je dat het niets te maken zal hebben met het jou-niet-gunnen. Het is dan meer dat ik (we) hier wéér geconfronteerd zouden worden met die eigen leegte zoals ik op mijn blogje beschrijf. Maarja, dat hoef ik jou niet uit te leggen. Het is hier op dit topic door dik en dun en lief en leed, maar daar hoort ook bij dat je elkaar eerlijk moet kunnen zeggen hoe je je voelt, hoe dubbel dat ook is. Desalniettemin staan de duimen natuurlijk keihard op de AAN stand (weet zeker dat dit voor iedereen geldt hier!!!), maar dat het toch altijd dubbel blijft- hoe blij we altijd zijn voor De Ander - als er iemand weer zwanger is. Ja, dubbel, omdat het anderzijds ook weer hee veel hoop geeft, want dan is wederom gebleken dat Wonderen Mogelijk zijn... En wat hopen we hier op zijn allen op Dat Ene Wonder... Hoop dat je het niet erg vind dat ik dit dubbele gevoel toch even wilde benoemen... Omdat ik vermoed dat het een gevoel is wat we hier allemaal ervaren.... (en zo niet, was dit gewoon mijn gevoel!). Wat je zegt over mijn emmy's, tja, daar zit wat in... Heb zelf nu echt zoiets van, we gaan in elk geval die druppels van de natuurgenezer proberen en dan weer een poging in. Dus nu 31 dagen ad druppels en daarna zien waar mijn cyclus zit, afhankelijk daarvan menstruatie afwachten en dan gaan we er weer voor.... En heb al tegen vriendlief gezegd dat we GEEN punctie gaan doen als er MINDER dan 5 follikels groeien. Als er 4 groeien, ga ik mooi escape IUI vragen. En doen ze dat niet? Dan klussen we zelf wel.... En dan probeer ik het weer een maand later. Vind het gewoon te kostbaar om voor minder dan 5 te gaan. Klinkt misschien heel arrogant, maar we moeten gewoon aan de kosten denken. En als ze zeggen dat er geen IUI mag bij 4 follikels, trek ik me daar klussend niets van aan... Bedoel, dan hebben we tenminste wel een kansje... Maar goed, moet niet op de zaken vooruit lopen, maar da's hoe we erin staan. Wil gewoon de kansen op een evt Dag 5 embryo optimaliseren.... Verder geen bericht hier. Ja, heb een beetje ongie-krampjes in mijn buik. Enne, testen heeft deze maand GEEN zin, want dan zou mijn nieuwe Nickname Maria Magdalena moeten zijn.... Scheelt weer in mijn Kruidvat aandelen . xxx
Juul...GO GIRL GO...jij doet wat jij wil, als dat is bij minder dan 5 follis geen escape IUI dan IS dat zo, so!!! Ben ook benieuwd naar testdatum van Ieoor... Ja, ik zie deze ronde ook wel goed gaan voor Maartje..en tuurlijk begrijpen we allemaal dat dubbele gevoel wel, degene die zwanger is gaat voor mijn gevoel over naar een totaal andere club/wereld..alsof zij dan niet meer 1 van ons is....maar dat ben je dan wel hoor Maartje Bij mij is het eigenlijk alleen vlak na dat het nieuws is gekomen dat iemand zwanger is en daarna hoort het er gewoon bij, doet het ook niet meer pijn, maar meer een gegeven...Anyway, hoe dan ook, de duimen gaan op de snelste stand voor een beeb voor elk van ons!! Nog steeds niet gebeld...hebben ze dus WEER niet op tijd gebeld :x:x:x:x...'nee we bellen u tussen 8.30 en 9.00u...' ..grrrr... Koosje
JAAAAA!!! ...terugplaatsing vanmiddag om 12.40u...pfff...betekent iig dat het is gaan delen, hoe goed hoor ik pas na de tp maar ben nu echt erg opgelucht!!!! Ik bid, bid, bid, duim, duim, hoop, hoop, hoop...wonderen bestaan!!!! Kus Koosje
Ahhhhh zie je wel dat wonderen bestaan... Gefelicitaaaaart ....das wel een lekker taartje waard (voor ons allemaal)! Meid op naar een prachtige beebje! Jeemig nog 1 op het wachtbankje!! Het wordt een beetje drukjes.
Koosje: wat super goed dat jouw superemmy goed ontdooid is! Op naar de TP. Succes!! Juultje; je beschrijft heel mooi de dubbele gevoelens. En natuurlijk heb ik die ook. Het is altijd leuk als een van ons zwanger blijkt te zijn. Maar het is natuurlijk nog veel leuker als ikzelf zwanger zou blijken te zijn..... Ik denk dat die gevoelens logisch zijn. Zou niet goed zijn als je het jezelf niet net iets meer gunt dan die ander! Tenzij je natuurlijk al een half elftal kinderen hebt.... dan ben je niet meer aan de beurt.!!!!!!!!! Dan heb je er al genoeg! SO! Maartje; ik vergeet bijna dat jij in de WW zit. Zo stom. Maar dat komt omdat ik het bij mezelf ook vergeet. Ik heb sinds gister allemaal gekke buikpijn. Het is vast niet dan ene Het is vast dat andere. De rest; knuffel.
Juulzon, je beschrijft heel mooi die dubbele gevoelens, ik denk dat het ons allemaal heel bekend voorkomt. En ik heb het nu iets makkelijker, ik doe nu helemaal niets. En ook al duim ik voor jullie allemaal, Ieoor, Maartje, Juulzon, Koosje, (iemand vergeten), zal ik weer moeten slikken als het weer bij iemand raak is. Maar ik gun het jullie allemaal!!! En ik heb zo'n gevoel dat het een hele vruchtbare maand zal zijn Koosje, heel veel succes vanmiddag! Cryopowerrrr! Ieoor, misselijk... Met mij gaat het heel dubbel, veel aan het nadenken en piekeren. Ik mis mijn kindje heel erg, en ik weet niet zo goed hoe dat 'ineens' zo heftig komt. Ik denk ook na over mijn kinderwens en wat daarme te doen. Maar het gaat eigenlijk ook niet zo lekker tuusen mijn man en ik. We hebben geen ruzie of zo, maar er is veel afstand, ik voel me heel vlak en mat, de passie is weg. Ik voel me heel leeg en niet gelukkig. Ik zeg bewust niet ongelukkig, want dat ben ik ook niet, ik ben een beetje verdoofd. Ik kan maar niet uit dat gevoel komen, ik lach echt te weinig, Mijn dochter zegt daar ook vaak iets over, dat ik zo boos of triest kijk. Dat snijdt, als ze dat zegt, ik wil geen trieste moeder voor haar zijn. Maar het lukt me even niet anders.