Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Nu hoor ik wel bij jullie... Amh binnen 0,82 ;( ik ben kapot ;( 2 jaar geleden was het 2,05... Hoe kan dit nou weer? ;(;(

2. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    #2142 Koosje, 13 jun 2012
    Laatst bewerkt: 13 jun 2012
    Meisjes...

TADAAAA...heb gewoon een 4 cellige topper aan boord, dag 2, volgens embryoloog uitstekend!! En.....de tp ging echt smooth...moeiteloos...zonder horten of stoten, zonder pijn, zonder gewring of nog eens ander kathetertje, nog eens opnieuw proberen zoals de vorige keren....NEE!!! Gewoon meteen recht op warm zacht plekje in mijn baarmoeder af, waar het thuis hoort :D Ikz ei maandag nog dat ik dat een goed voorteken vond..en dat vind ik nog steeds! :D

Ik ben echt erg gelukkig so far..ik bedoel: ik had ook maar zo vanochtend te horen kunnen hebben gekregen 'sorry, embryo is niet goed ontdooid' (is al eens 1 keer gebeurd namelijk) en ook de tp had hartstikke klote kunnen gaan en ook de kwaliteit had te wensen over kunnen laten, fragmentatie of zo...NEE, niets van dat alles..ik heb idd foto gekregen van 4-cellige topper, de vorige keer hadz e id ochtend van dag 2 een foto gemaakt (van toen 2-cellig) en was ik om 15.00u ad beurt voor tp en had de embryoloog nog even gekeken vlak voor tp en het was toen 4-cellig..nu was na het maken van de 4-cellige foto id ochtend (9.00u) het beeld niet veranderd vlak voor de tp (12.40u) ..eventjes dacht ik dat ie dus niet zo hard ging maar de embryoloog heeft mij verzekerd dat het erg afhangt van de tijd van dooi en foto maken en opnieuw kijken of er net iets meer cellen zijn...duss....laat ik los!!
    Ben blij met deze kans, weer zo lief, zoveel mensen steunden, waren er in gedachten bij, lieve vriendin mee deze keer...ik heb er een goed gevoel over!!

Meiden...DAT zou toch wat zijn: Ieoortje zwanger :D (want misselijk is verdacht...maar zo eng ook...want mss weer teleurstelling...maar toch verdacht...), Maartje slettebak-zwanger (want die heeft de weg al bereid met nr 1..) en ik als klap op de vuurpijl gewoon ook hartstikke zwanger van de laatste wonderbaarlijke cryo...DEAL???
    En dan voor het gemak de volgende ronde Juul, Bittersweet en Marjah hartstikke swang van ECD's en wonderbaarlijke nieuwe rondes!!!
    *droom......................*

Kus, Koosje

3. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Lieve, lieve Marija,

Gatverdegatverdegatver.....hoeveel kun je hebben he???
    Ook jij weet dat er nog hoop is en blijft ook met een lager AMH, dat de meningen nog erg verdeeld zijn over uberhaupt het nut van AMH bepalingen maar klote is en blijft het want naar nieuws met alle kloterige gevoelens vandien...
    Ik omhels je!

Koosje

4. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Maartje, eens: NET STARTENDE MEIDEN MOGEN NOG NIET ZWANGER WORDEN....sssttt....eerst wij!!!! :)

Foto uploaden in ZP...tja op zulke momenten mis ik een ICT-vent...(had ik in de trein ontmoet maar ik miste aantrekkingskracht..jammerrrr...) ...ik zal em beschrijven: 4 duidelijke ovale celletjes, ongeveer even groot...dat is het! Snappie? ;)

Koosje

5. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Gabrielle: sterkte... praten is het enige wat je kunt doen. Helaas is dat in je mindere momenten vaak moeilijker dan het normaal is. Ik hoop dat het goed komt.

Ieoor: wat spannend meid

maartje: k** sms

Marija: f8ckdedeurkruk

herfst: welkom :(

@hier: somber, triwts, hopeloos, moedeloos, beangstigend...

Vandaag MCK aan de lijn... derde poging hebben ze nog nooi gedaan en donor + man moeten langs komen.

Sperma van man is dramatisch geweest in de laatste 2 pogingen. Lees laatste keer 1 miljoen, 33% beweeglijkheid.

Aan prednison wil ze niet meewerken

Onderzoeken doen ze niet... moet naar LUMC of AMC en hopen dat ze met 2 mks al willen onderzoeken.

Ze raad ons aan om een ander zh te zoeken, die wel aan onderzoeksprotocollen doet...

Misschien wilde ik daarom al niet hardop te zeggen dat ik een derde ecd poging wilde... Hier was ik al bang voor.

Mijn lijf schreeuwt om nog een poging, maar mijn hoofdje hield het tegen.

Maar mijn lijf schreeuwt om zwanger te worden (en te blijven)

Waarom is het allemaal zo ingewikkeld?

Het is ff te veel op dit moment.

(Ik kan jullie ook ff niet helemaal bijhouden...)
    (zie je wel, we worden (door herfst) al als clubje gezien :(, wat nou als we niet bij de clubjes hadden gestaan?)

6. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ow...

koosje: suc6
    duimmmm

7. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Marjah!.....informeer please eens bij Geertgen...daar doen ze echt veel minder moeilijk..wel lang reizen en ff door sommige artsen heenkijken en zuchten (mijn mening) maar ik kan mij niet voorstellen dat Geertgen niet nog een poging zou toestaan...je bent verd**** 2 keer swang geweest! Sperma man dramatisch slecht? Is dat nog te verbeteren? Alla Sikman?? Zouden jullie ook donorzaad overwegen??

Geef niet op meis..je lijf heeft bewezen dat het swang kan owrden, nu nog blijven..wellicht dat dat met verbeterde zaadkwaliteit wel blijft plakken??

En dan ook nog voetbal.....MOK met je mee...en geef je knuffel...

Koosje

8. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Marjah meisje toch.
    Dacht wel dat je er aan dacht, maar wist niet dat je al aan het plannen/informeren was.

Wat Koosje zegt; het Geertgen werkt gegarandeerd mee. Unterhorst werkt er, is ook wel een fijne gedachte.
    Denk er maar eens over na; je hebt best ff de tijd om rustig een en ander op een rijtje te zetten; je hoeft het niet vandaag te beslissen.

Knuffel.

9. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    OOOHHHHHH de pakket post stopt voor de deur....

JOEPIE!!!

Ga snel open doen.

X

10. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Toch niet een lading KL jurkjes he? of talulabelle? (vraagt ze jaloers..)

11. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Tja, als je nog wat wilt laten onderzoeken voor de volgende poging... Dan moet je wel.

12. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36

Hihi.
    Expresso heb ik besteld. 2 broeken en 2 jasjes. Even kijken wat ik ga houden....

13. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Oooo...leuk! Kekke leren jackies hebben ze zeg....WAAR IS DIE RIJKE KEREL??? :D
    Kenne' we fotootje krijge' van nieuwe outfit?
    x

14. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Nadeel van online bestellen: ik bestel altijd 2 maten omdat ik wil kunnen passen..... Dus eerst alles voorschieten om dan vervolgens weer wat terug te sturen.....
    Wel fijn dat het kan.

Manlief is op het werk.......

Rijk?????

15. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    OOOOOO...wat leuk!! Broeken en eerste jasje: HOUDEN!!! :D
    Laatste jasje...wel errug wit of kan dat met jouw blonde haar juist erg goed??
    Eerste jasje vind ik helemaal kek en die iets poffende broek ook...super!!

Koosje

16. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Van welk merk is jouw blauwe ventje Koosje?

Maartje had jij laatst trouwens die KL jurk gekocht?

17. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Bedankt voor het meedenken. Ik dacht hetzelfde toen ik het paste.. Hihi.

18. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Blauwe ventje hahahaha??? vestje is van America Today..al van vroig jaar amar die vestjes zijn overal wel verkrijgbaar maar een beetje normaal, niet na 1 keer wassen pillen vestje is wel lastiger ja..

Koosje

19. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36

Deel Deze Pagina