Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Inderdaad pillen van stof is heel lelijk, maar veel stofjes doen dat.

2. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Neehee...voor mij een rijke kerel zodat ik ook zulke leuke jackies en broeken kan kopen..:D:D...

3. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Haha:nou vat ik 'm.
    Vanavond de kroeg in en op mannen jacht!!!!

4. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Nu voetbal kijken.

Fijne avond.

5. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Koosje, heel erg veel succes, meid. Duim duim duim.

Maartje, neeeeeee, dat moet moet niet kunnen. En meiden die al 2 kids hebben en vertellen dat ze deze maand het gaan proberen voor een derde en meteen zwanger zijn, ook niet. En de meiden die doodleuk zeggen 'ik wil lente kinderen, dus we gaan zwanger worden in de zomervakantie' en ja hoor, 3 lente kinderen krijgt, mag ook al helemaal niet. Af en toe krijg ik wurgneigingen.

Marjah, met de spermakwaliteit van je man kun je toch makkelijk icsi doen? Mijn man heeft minder dan 0,1 miljn en beweeglijkheid 2% en het is altijd goed gegaan met de bevruchting. Natuurlijk blijft het oogwerk, lees geen natuurlijke selectie, en dus kans op minder goeie emmys. Maar te proberen waard.

Ieoor, Expresso is geweldig. Vroeger was er een winkel bij mijn werk om de hoek, ik was daar vaste klant. Alles is mooi! Verwen jezelf!

Herfts, blijf gewoon meekletsen :)

Ik ga nu weer Oranje kijken. Ze liggen achter... Bah

6. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ik zeg: er kan er maar 1 winnen en aangeziend at niet de voetballers zijn wordt het gewoon mijn emmy!!! :D:D

Koosje

7. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Jaaaaa, daar gaan we voor!

8. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    zwaai, zwaai na een hele vermoeide dag...
    Koosje, duim duim voor prachtexemplaar
    Ieoor, leuke kleren!!! Hopelijk pas je ze over 3 maanden niet meer :) omdat je een dikke buik hebt...
    Herfst, welkom hier. Heb dezelfde vragen als Bittersweet :) Kom maar meekletsen hier...
    Marija, wat *** van je AMH :(. Ik krijg volgende week de uitslag. Slik...
    Gabrielle, wat naar van jou en je man... Kan me je leegte en eenzame gevoel erg goed voorstellen... Knuffel meis!
    Marjah, same here... Ook even niet zo schrijverig en volgerig... Vooral moe.... Denk aan joe!!!

Oh, net een goal. Da's weer mooi. Zal deze tekst wel even oranje maken voor het 'oranje' gevoel!

xxx

9. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Oh ja, ook knuff voor Bittersweet en de andere meisjes die ik noemde maar hier wel zijn!!!

xxxx

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi!!
    Ben weer thuis, zou voetbal bij vrienden kijken. Gezellig buiten met heel veel mensen. Ik had het zo ingeschat dat ik op de buitenbank zou gaan onderuit hangen, beetje uit de wind met een kleedje op schoot terwijl er een vuurkorf aan zou staan om me op temperatuur te houden.
    Nee, niets is minder waar. De buitenbank stond in een hoekje, met het afdekzeil er over heen 'want straks komt er nog bier en chips op de bank'. In plaats dus van een warm plekje creeren zat ik op een klapstoeltje, midden in de wind.
    Dik.ke doe.iiii!!!
    Ben dus in de helft meisje weer uit dr bedje gaan plukken en naar huis gaan rijden. Nu thuis. Meisje op bed en ik op de bank, onder een kleedje :D

@kleertjes! Ik vind die eerste broek heel stoer!!
    :D

Marjah, jeetje...

1-2!!!!

Dat ff tussendoor!

Goed, ehh...
    Lieve Marjah,
    Ik wist wel dat jij in een hele moeilijke tijd zit, dat je veel verdriet hebt... Maar als ik jouw stukje van vandaag lees, dan gaat dat door merg en been heen. Lieve meid, wat gún ik het jou toch...
    MCK zal dus naw moeilijk gaan doen.
    Is het Geertgen een optie voor jullie?
    Zou je donor daar naar toe willen?
    Zou jij daar naar toe willen?
    1 miljoen... Ai, dat is een heel stuk minder dan voorheen.
    Is de BB de tijd voor de ICSI ziek geweest?
    Hij is geen saunaganger, toch? Hij is niet gaan sauna'en?
    Andere dingen, feesten gehad?
    Ook niet toch?
    Hmm

:(

Uiteraard heb je bij ICSI niet zo veel nodig, maar ik kan me dondersgoed voorstellen dat je hier erg van bent geschrokken.

Ik hoop dat je snel onderzoeken zult krijgen waaruit zal blijken dat de herhaalde miskramen 'stomme pech' zijn geweest of nog beter, dat met een snufje van dit of dat je bij de volgende keer... dat het dan wel blijft plakken en doen...

Snik...
    Wat zou ik graag hebben gewilt....

*knuffel*

Herfst, had je nog niet eens welkom geheten...
    Helaas welkom... Helaas, want ik had uiteraard veel liever voor je gehad dat je die stomme trut was geweest die mij vertelde dat je zwanger was... Dat zou veel fijner voor je zijn geweest...
    *knuffel*
    En dit is echt geen besloten clubje.
    Voorheen stonden we niet tussen de clubjes, maar we hebben er zelf niet om gevraagd om een clubje te worden genoemd. Een ieder met slecht functionerende eierstokjes is hier welkom.

Eigenlijk verbaasd het me trouwens niets dat Duitsland van Nederland gaat winnen.
    Ook op vruchtbaarheidsbehandelingen gebied heeft Duitsland wat mij betreft van Nederland gewonnen.

Waar was ik gebleven??
    Koosje, een viercellige!! Dat is mooi nieuws!!
    *duim*

Gabrielle, ik las ook jouw verdrietige stuk...
    Alsof het allemaal nog niet moeilijk genoeg was, ook nog verdrietige gevoelens tussen jou en je man. En een dochter die bepaalde dingen opmerkt is ook niet niets...
    Heb je iemand waar je goed mee kunt praten?
    *knufffel*
    Hier mag je altijd van je af snarken, altijd!!

Marija, fuck!!
    Nee, wat ontzettend kut dat je AMH test uitwijst dat je echt one of the guys bent...
    *knuffel*

Gets, wat veel knuffels vandaag...
    Ging het maar 'gewoon' goed met ons allen.
    Kwamen onze wensen en dromen maar 'gewoon' uit.

@KL: nee, ik was toen speciaal naar een stadje geweest waar ze KL verkochten. Alleen hadden ze niet het jurkje welke ik wilde. Ik zou hem via internet bestellen, maar is er nog niet van gekomen...
    Moet ik maar snel eens doen.

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ohja, dit nog. Ik zou de uitslag van manlief van zijn zaadbeoordeling van afgelopen behandeling krijgen. Vandaag binnen, per mail. Alhoewel... Mijn kerel heeft toch een andere naam...??? Ondertussen zag ik dat ik ongeveer 500 gemiste oproepen van de kliniek had... ze hadden perongeluk de zaadtelling van een andere man verstuurd...... De assistente kon zichzelf wel wat doen, geloof ik. Alhoewel, het lag aan het computerprogramma en niet aan haar... ;)
    Ik heb maar gezegd dat ik het zal verwijderen en dat ik hoop dat ze met mijn gegevens zorgvuldiger om zullen gaan....
    Ben er best van geschrokken.
    Heb die man wel ff gegoogled... :)
    Mijn man is knapper :D

12. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    oops Maartje, da's slordig. Als ze maar wel de juiste zaad gebruiken ;)

Marija, sorry, je berichtje over je AHM over het hoofd gezien. Dat is zwaar balen. dikke knuf

13. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Jemig wat een blunder Maartje...kan mij voorstellen dat de assistente zich rot voelde en dat ze zich voor haar kop slaat, terecht!!!

Goed dat je lekker warm thuis zit met je buikje en meisje..was toch niks aan immers...en jij moet broeden!

Kus Koosje

14. Loessie30

Loessie30 Lid

8 aug 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maartje..ik lees jou bericht...
    Onlangs heeft DD dit ook bij mij geflikt! Ze stuurden een mail, wat aan ons gericht was, naar een verkeerd mailadres!! Gelukkig stuurde de 'ontvanger' deze mail door naar mij (hij kon in de mail mijn adres herleiden) De mail bevatte vééééél persoonlijke gegevens van mij en mijn man :x
    Irma hield in eerste instantie vol dat dit aan hun software lag! Na heel veel klagen gaven ze toe dat de fout bij hen lag. Nog geen persoonlijk telefoontje met excuus kon er van af. Echt super klantONvriendelijk..alsof het hen geen ruk meer interesseert.

Ik merk dat ze in DD veel aan het klooien zijn de laatste tijd...Ook S zelf laat steken vallen..
    Als ik jou ervaring dan lees word ik weer boos..Je zal die man maar zijn wiens gegevens bij ander terecht komen..

** zucht** Dames, ben lang niet meer hier geweest..Volg jullie wel..maar zelf geen puf om te reageren.

@Marjahh...wat kan ik zeggen na je laatste verhalen...Vind het zo K voor je! Knuff!

Hier nu de zoveelste poging achter de rug..We kappen dr mee...We gaan ws over op ECD en starten dit jaar met Adoptie.

@bittersweet..jij aant ECD-en met bekende donor? Hoe verliep jullie weg hier in NL? Ik merk dat het een lang voor traject is..Zijn net begonnen maar merk nu al dat ik er opgefokt van raak soms...Psych testen etc...Alsof ik gvd nog nie weet hoe en wat :cool:
    Ik ga je volgen...Wens je echt onwijs veel succes!

Lange weg weer te gaan...Soms ben ik het zat..Moe gestreden..

Kwam dit gedichtje tegen op internet/website:

Hoeveel maanden,
    Hoeveel jaren,
    Hoeveel geduld…
    Hoelang nog wachten? Tot onze grootste wens wordt vervuld?

Hoeveel minuten, hoeveel uren?
    De tijd tikt langzaam weg..
    Hoeveel moeten wij verduren? Waarom toch zoveel pech?

Het leven is ondoorgrondelijk en onvoorspelbaar bovendien..
    Engelengeduld zullen wij hebben..
    Tot de dag dat wij je eindelijk gaan zien.

Take Care dappere stoere lieve Chicks ;)

Dikke knuff

15. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Maartje wat een blunder.

Loessie ook al zo'n blunder meegemaakt. Belachelijk dat DD zo slorig is.
    Een foutje kan, maar dan is een excuus wel op zijn plaats.

Loessie vertel; jullie gaan ook voor ECD. Hebben jullie al een donor?
    Zo ja; hoe hebben jullie die gevonden? Is het een bekende? Of gaan jullie naar het Geertgen?

Marjah hoe gaat het? Ik heb je een smsje gestuurd.

Juul, Gabrie, hoe is het met jullie?

Maartje en Koosje op het wachtbankje; ik zit nog naast jullie, maar heb er weinig vertrouwen in voor mezelf.

Moet vliegen nu.

x

16. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    En mijn bloeduitslag is ehh foetsie......of is mijn bloed nou foetsie.
    Tsss, als ze zo ook omgaan met onze eicellen........

Iedereen vliegt hier maar: waarheen....waarvoor....voor hoeveel...met welke maatschappij?

Wij gaan in september opstarten....

Koosje, Maartje en Ieoor....nog ff........

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Haha al dat gevlieg ook... Zorgt voor reclames onderaan in beeld over de luchtmacht ;)

Loessie, wat ontzettend erg dat ze deze fout blijkbaar vaker maken!!
    Ik wilde het hier eerst niet schrijven, wilde ze niet in een negatief daglicht zetten, maar eigenlijk ben ik er nog steeds behoorlijk naar van dat ik het niet kon laten om het toch hier aan jullie te vertellen.
    Idd, hopelijk gaan ze met andere zaken, zoals onze eieren anders om!
    Irma was het trouwens deze keer niet, maar een andere assistente.
    Het kwam trouwens wel van het emailadres van Irma af.
    Maar alle assistentes gebruiken dat emailadres.

Hebben jullie eigenlijk al een donor?

Gabrie... Bloed en/of uitslag foetsie?? :$
    Lekker daaro...

En nu? Gaan ze jouw reistijd + reiskosten vergoeden welke je moet maken om opnieuw bloed te laten prikken?

Stelletje...

:(

Ieoor, waar ga jij naar vliegen?

Ik moet eigenlijk als de wiedeweerga van het forum af vliegen en gaan studeren. Maar ik kan mezelf er niet tot zetten.
    Bleh!
    Ik dacht dat ik wel chill was, post dat ook zo nu en dan ergens enzo, maar de zenuwen komen toch wel gestaag mijn leventje weer in vliegen.
    Ik voelde zojuist krampjes, steekjes.
    Nog ff geprobeert te ontdekken of er geen scheet dwars zat, maar dat was het niet.
    Kan van alles dus zijn. Wist ik maar wat.
    Hmm

Moet misschien dit weekend maar ff vast langs de kruidvat.
    Bedacht me net namelijk dat ik nog helemaal geen testjes in huis heb.

Niets, nada noppes! Geen enkele zw. test!!

:$:D:$:D:$:D:$:D:$:D

Vast onbegrijpelijk voor sommige vroegtesters onder ons ;)
    Ik noem geen namen, he Juulzon ;)

3.1 week zwanger... Zou een test al positief kunnen uitslaan??

;)

18. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Dat geloof je toch niet van DD...als het traject achter de rug is daar een klacht indienen???? :x

Maartje, ik geef je een dikke knuf op de senuwen...bah!!
    3.1 weken en dan een test??? Ik ben helemaal niet van het vroegtesten dus aan mij heb je niets in deze :)

Ieoor, ook voor jou knuf...op geen hoop meer hebben...maar t eigenlijk gewoon niet weten...nog niet....

Koosje

19. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    #2179 bittersweet, 14 jun 2012
    Laatst bewerkt: 14 jun 2012
    Hoi meiden,

Maartje en Loesje zo'n fout kan echt niet zeg. Het is te hopen dat het niet vaker voor gaat komen, maar als ik hoor dat het nu al bij 2 personen dit gebeurt is, vraag ik mij af hoe vaak het al niet meer gebeurd moet zijn bij anderen. Het is te hopen dat ze er iets aan gaan doen zodat zoiets niet meer voor gaat komen!

Loesje80: Ik heb een hele lieve zus die donor voor mij is. Verder heeft het bij ons ongeveer 6 maanden geduurd eer dat het allemaal geregeld was. We kregen als eerst met partners gezamelijk een gesprek met de gynaecoloog, daarna ik met partner apart een gesprek met gyn, daarna donor apart gesprek (hierin wordt onderzocht of zij geschikt is als donor, lab, echo) gyn. Toen dat afgerond was werden we aangemeld bij maatschappelijk werk. Zowel ik en partner als donor en partner hadden apart van elkaar gesprek. Hierna maakt maatschappelijk werk raport op wat moest worden goedgekeurd door staf gynaecologie. Hierna gingen alle gegevens naar medisch ethische toetsings commissie voor goedkeuring. Weet dat het echt in ieder ziekenhuis weer anders werkt hoe de procedure in zijn werk gaat, want er zijn ook een aantal meiden die echt niet een half jaar hebben hoeven wachten.
    Mag ik vragen in welk ziekenhuis jullie lopen?
    Als je meer wilt weten kan je lezen in mijn weblog (de weg naar eiceldonatie) hierin heb ik uitgebreidere verhalen gezet van de gesprekken die we gehad hebben. Moet zeggen dat ik in het begin er tegen de gesprekken opzag, maar valt echt heel erg mee hoor niets om je zorgen over te maken!
    Zou het ook leuk vinden om jou te blijven volgen. Ben wel heel benieuwd hoe het bij jou allemaal zal gaan verlopen. Hou me in ieder geval op de hoogte?

Koosje: Jippie een heel mooi emmytje in je buikje duimmmmmmmm dat hij gaat blijven plakken!!!

Marija: jeetje meid wat een rot nieuws zeg van je amh kan mij voorstellen dat je helemaal stuk bent. Knuffel voor jou!

Maartje: gogogo emmytje duimmmmmmmm voor je wanneer kan je precies gaan testen?

Ieoor: duimmmm ook nog steeds heel hard voor jou op een wondertje! Wanneer kan jij een test doen?

Marjah: dikke knuffel voor jou!

Juul: Knuf terug meid!

Ego: Voel me vandaag echt niet zo goed. Ben echt heel erg ongi geworden wat een helse pijnen weer echt niet fijn, maar met pijnstilling gaat het beter. Verder erg moe en misselijk gevoel bah gelukkig nog lekker even een dag vrij en morgen maar een halve dag werken en dan weekend hoop dat het snel minder gaat worden doe in ieder geval maar even rustig aan! Nu as dinsdag gaan starten met progynova en dan stopt donor met de pil! Het gaat nu echt heeeeel erg opschieten zeg o zo spannend vindt ik het worden!

Veel liefs
    Bittersweet

20. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Ik kreeg te horen: Mevr. volgens mijn gegevens moet u nog langs komen om bloed te laten prikken?!! Oh ja....en de rekening die jullie gestuurd hebben waar komt die dan vandaan???

Affijn het zal ook wel.

Maartje spannend hoor. Hoeveel dagen na tp is het nu dan? Kun je al vroeg testen.

Deel Deze Pagina