Het lijkt erop dat je naar de normaal waarden van DHEAS zit te kijken. De normaal waarden van DHEA liggen hoger. Ik meen tot 20 ofzo. Mijn DHEA = 16 en DHEAS = 5,4 Dus mijn vraag is ook... slikken of niet? AMH ga ik trouwens ook gewoon pas (OPNIEUW) laten meten als ik weer een cyclus heb. Ik hoop niet dat ze mijn buis dan weer kwijt zijn . @Gabrie: buizen kwijt bah! en dan wel een rekening sturen bah!
Dan zijn we hier allemaal stewardess, of hoe schreef maartje het stoewades??? Ik ken maar weinig vliegende vogeltjes hier. Ik geloof dat ik er van 2 weet hier op zp. Waarschijnlijk zijn het er wel meer.
Marjah, ik begrijp het volkomen... je verhaal Je krijgt van mij gewoon prednison als ik het niet weggegooid heb in mijn hoofd zat ik er vorige week naar te kijken en dacht toen dit kan ik wel weggooien... maar weet niet of ik dat ook echt gedaan heb Ik zal eens vanavond kijken. Als ik het heb, het is van jou Wat mijn bloedverlies betreft is het ook bijna niets, maar wel af en toe bruin komt eruit en dat duurt al een week... en totaal geen cyclus in aantocht... Ik ben ook zo pissig op Scholtes, maar dat kan ik niet tegen hem zeggen omdat ik hem wel nodig heb. Maar als hij niets anders gaat doen de volgende poging, dan ga ik toch voor een intake naar Gent eerst. Ik heb niet zoveel vertouwen meer in die man... hoewel als je kijkt naar de topic ICSI in Dd, daar worden ze echt allemaal zwanger... ook met een lager AMH... dus ik bergijp het echt volkomen niet. Ik ben boos! ZO! Mbt DHEA snap ik er dan niets van... normaalwaarde is tussen 1,3 en 9,8... de mijne is 3,8. Dan zit ik toch veeeel te laag als ik jullie waardes hoor? Sorry Ieoor, ik had het verkeerd begrepen geen vakantie voor jou dus IK ben niet blond, maar wel erg verstrooid
Nouw.... wij als die-hards hier hebben toch wel eens vaker dat iedee gekregen... Okee het duurt wel een paar maandjes, maar dan zijn er veel toch weer vertrokken naar de joepiedepoepie-cubjes Who knows! Ik doe ook maar weer eens voor de zekerheid wippen vanavond. Je moet toch wat... en binnenkort houden we tijd over. Het EK stopt toch al snel voor ons. Of is die stress ook niet goed voor onze mannekes?
Marija op het uitslagen formulier zien ik staan: DHEA: 11.6+ De referentie waarde is inderdaad al wat je aangaf. Weet nu echt niet of het goed is als die van mij zo hoog staat.
En als wippen nou geen nut heeft??? Wat moet je dan doen??? Dus in een 'wip' zwanger, gaat niet op hier Ik slik nu bijna 3 maanden DHEA, maar heb geen idee wat mijn waarden zijn. Zal het eens opvragen. Ik mocht het meer slikken onder het mom 'baat het niet, schaadt het niet'.
Voor de Gent-gangers..."ze"zit op twitter... Petra De Sutter @pdsutter Gynaecologist, Head Dept. Reproductive Medicine University Hospital Gent Gent, Belgium ·
He Marija, Mijn zus gaat puregon 150eh en cetrotide gebruiken op dag 2 cyclus moet zij starten en totaal eerst 6 dagen prikken (dus 900eh) en dan op dag 7 beide voor een echo naar zkh. xxx bittersweet
Marjah natuurlijk negeer ik je niet. Ik heb je nota bene vandaag gebeld maar je was in gesprek (op je mobiel). Ik ben TE druk vandaag! Loop mezelf een beetje voorbij. Ik heb vandaag nog geen 10 minuten rustig gezeten..... En nu komt er zo visite! Dat is wel leuk, maar vandaar geen tijd om hier lang te zijn..... Sorry dames!!!!! Ik was waarschijnlijk buiten Of niet thuis toen je mij belde.... X Ohja, ik ben niet echt op vakantie: was het maar waar! Ik heb t druk vandaar dat ik riep dat ik moest vliegen. Later.
maar je hebt wel honger ! (je hapt zo leuk ) Ik was waarschijnlijk met iemand aan de telefoon, die ik nooit meer hier met eigen naam mag noemen... oeps!
DOOS!! Heeft iemand ook die lezing van dat ZH uit Zwolle gekeken? Ik heb net het eerste deel gekeken en moest er gewoon ff van janken.
Hier is het trouwens te zien: Fertiliteit, 11 juni 2012 PS straks ff naar de supermarkt om pindakaas te halen en ik twijfel: ga ik langs de KV voor testjes of gedraag ik me? #dilemma!
Ff over DHEA: wil iedereen ff zijn DHEA waarde + eenheid ff vertellen hier? Ik geloof dat ik sinds het gesprek met über 's de weg kwijt ben. Hij bleef maar vreemde brekingen maken en om eerlijk te zijn had ik zijn berekeningen moeten kunnen volgen qua medische kennis. Marjah: DHEA 16nmol/l en DHEA-s 5,4 pmol/l Svp ook de gevonden regerentiewaarden + eenheid
Marjah: DHEA 16nmol/l en DHEA-s 5,4 pmol/l Maartje: DHEA-Sulfat: 2,3 ug/ml (referentiewaarde 0,35 - 4,3) Gemeten in 2012, geen DHEA geslikt.
Pff dit trutje maakt zichzelf helemaal gek. Altijd, altijd altijd altijd vanaf ongeveer deze dag. Dan gaat het mis. Dan wil ik testen, want ik wil zien dat ik zwanger ben. Dan wil ik niet testen, want zolang ik niet getest heb, mag ik mezelf bedonderen en mezelf wijsmaken dat ik zwanger ben. Hoe naief? Ja, ik voel krampjes. Ja, ik denk zwanger te zijn. Maar hoe vaak heb ik dat wel niet gedacht? Zucht! Ben trouwens al dagenlang steeds zo vreselijk koud. Rillingen over mn hele lijf. Heb Pf. een mailtje gestuurd. 'Zou het een immuumreactie zijn?' Hij adviseerd mij om mijn bloed in NL te laten testen op 'a slight cold/ infection you might have' Pff Morgen weer werken. Kan op zn vroegst pas om 4 uur bloedprikken, lab sluit om 16.30 uur, dus de uitslag krijg ik pas maandag. Wat vinden jullie, morgen prikken of dan toch ff maandag pas (was ik eigenlijk sowieso van plan). De steekjes voel ik nog steeds in mn lies. Zou het?? Hmmm Sorry voor mn gesnark. Ik weet dat sommigen denken dat ik zwanger ben. Gewoon, omdat ik al eerder bewezen had dat ik een kutwijf te kunnen zijn. Ik hoop dat ik gelijk heb, ik hoop dat jullie dan gelijk hebben. En wat ik ook heel erg hoop: dat ik samen met meerdere (!) meiden van hier zwanger zal mogen zijn. PS je bent zelf een aapje PPS op mijn labor papiertje staat toch echt ug/ml
Ieoor!! Ik zie dat je meeleest... Hoe voel jij je? Heb je kunnen voorkomen dat je al getest hebt? Jouw nod is aanstaande... Brrr... Je wilt niet weten hoe onwijs ik hoop, duim en fik dat JIJ de ander zult zijn!