Hoi Meiden, Voordat ik het vergeet te zeggen, ik kan trouwens nu echt niet meer mee met uitje 8 juli. We organiseren voor een beste vriedinnetje een babyshower en zijn op deze datum uitgekomen vandaar moet ik afzeggen. Jammer maar volgende keer beter. liefs bittersweet
Ieoor; k*t! Het had zo mooi kunnen zijn... Heel veel sterkte met het verwerken van 's De zoveelste tegenslag . Maar ook veel sterkte met deze confronterende dag met vaderdag, kinderfeestjes en ander geneuzel. Bah Ik zou je graag ff komen knuffelen, je zeggen dat alles goed komt... Het eerste zou kunnen, maar programma technisch niet erg handig en het tweede kan ik ook komen doen, maar dat is wishful thinking. Ik hoop hoop hoop dat alles goed komt . Het moet toch? Ooit? Maartje: dag 11 mmm niet hoopgevend... Maar de strijd is nog niet gestreden, ook al zegt de test en je lijf misschien anders. Elke zwangerschap is anders en jij bent elke poging anders, dus zelfs over nooit meer vroeg testen kun je niets zeggen. Ik duim toch nog ff door, al voelt het voor jou al nutteloos 12,5 is wel laag, hè... 12,5 kan 12,4 zijn en dus niet detecteerbaar Ik ga nog steeds voor roze deze maand! SO!
@Ieoor, echt niet? ((((... ik had het zo gehoopt. Al je kleine tekens, weet je het echt zeker? Niet te vroeg gestest? @Maartje, jij oook al niet? Dag 11 is toch 3 dagen te vroeg, hoor. Toen ik bij felix* met dag 14 na Tp teste was de eerste streep nauwelijks te zien. Een paar uura later nog steeds, en pas een dag later kon je zeggen dat er wel wat was. Maar goed, ik baal zo vooor jullie. Dikke knuf aan allebei. @Marjah, geen ei? Ook al zo'n domper. Dikke knuffel, meid!
wat een k**, f*** nieuws weer Ieoor, wat gemeen...wel allerlei gekke lijfdingen en toch weer wat hoop krijgen...au, au, au..ik geef je een heel dikke knuffel in gedachten en voel met je mee, je bent zo'n liefie en je man ook...t mag gewoon niet zo lopen, daar MOET en SAL een heel lief klein kindje bij!! ..en dat gaat ook gebeuren, misschien met een andre stregie maar dat gebeurt heus!! Maartje, NEEEEEEEEEEEEE...ik had zo gehoopt ope en al positieve test..6 cellig op dag 2 met superkwaliteit kan ook maar zo raak zijn...ik houd nu nog even hoop (onze taak als jij de hoop al hebt verloren) voor je en geef je een dikke knuffel, een hele dikke. Marjah, geen ei...**********...dikke knuffel! Kus Koosje
Pf. Zegt morgen bloedprikken: blood count plus CRP (c-reactiv protein) om te ontdekken of het door een bacterie komt. Lipid infuus om inflammation te beperken, ongeacht of het een bacteriele of een virus zal zijn. En afhankelijk van de uitslag starten met antibiotica.... Probleem: morgen van half 7 tot half 5 werken.... Half uur rijden van huis... Half uur rijden van zh. Wat zouden jullie doen? Zouden jullie denken: die nega testen zeggen genoeg, zonde van de energie?? Of zouden jullie toch bloedprikken en infuusjes en antibioticaatjes gaan doen? Ik weet het niet...
Cerebrus, oooo...jij bent er zo 1....zo'n echte breezerslet?? zo 1 met voor ons gevoel ontelbare kleine monstertjes? gatvergergatverdegat Strooi snel een hele lading vruchtbaarheids-energie, -gennetjes, -to-be-hcgtjes naar ons (nog) niet breezersletjes!! That's an order!! Gabrielle, ja weet t, elke zwangerschap is anders met andere symptomen...moeilijk alleen om de symptomen die ik had in de eerste en enige zwangerschap die ik had (in 2006, na 9 wkn MK) los te laten..ik weet het gevoel in mijn pijn, een soort van drukkend, 'vol' gevoelo nog zoooo goed...heb in 2008 nog eens die verschijnselene een week ongeveer gehad (weer dat buikgevoel) maar toen op[ NOD plotsklaps weg en twee dagen later ongi..maar goed..je hebt gelijk. We zullen zien, voel mij nu iig een stuk beter: de hoofdpijn is weg (godzijdank na 2,5 dag) en ik voel mij een stuk lichter, niet meer zo zwaar en intens moe...zal er mee te maken hebben dat een goede vriend van mij gisteravond heerlijk voor me heeft gekookt en we daarna lekker op de bank tegen elkaar aan zijn gekropen om een filmpje te kijken. Hij heeft zo'n zalig huis en hij is zo vertrouwd en lief..dat heeft echt goed gedaan. We hebben 'perfect sense' gekeken..iemand die film gezien..weirde film maar heel apart en goed vonden wij. Liefs Koosje
Maartje, als je niet bloed laat prikken en bijv nog eventjes wacht met actie ondernemen kan dat dan kwaad voor jou of een evnt ontwkkelend vruchtje? Als het kwaad kan voor vruchtje dan wel doen (je weet maar nooit)..als het 'alleen' vervelend voor jou is als zo'n infectie zou doorzetten zou ik het risico nemen...ik bedoel, je hebt allemaal toch wele ens een infectie en dat gaat toch weer over ook zonder al die heisa? Sterkte lieve Maartje xx
Man met een enorme hamer is op mijn padje gekomen. Wie kan m ff wegpesten voor me? Pretvolle wedstrijd! Of sterkte
Tja Lijkt net op de mk; de overwinning is te halen, maar helaas... Complete nederlaag. (Okee, de mk was wel een paar tandjes erger dan voetbal)
EK verlies boeit me niet zo, jouw MK wel... Kutzooi!! Hoe wel niet wel niet ei? Snap trouwens niet zo goed jouw tempen...? Ik dacht dat je perse 's ochtends voor opstaan hoorde te doen?? Jij doet het op wisselende tijdstippen en ook overdag??? Is dat niet lastig? Nou ja, veel verstand heb ik ook niet van tempen. Mn lokale ZH vond het niet zo nodig bij mij. Dus misschien moet ik mij er ook maar buiten houden Koosje, inflammation zorgt voor bye bye embryo. Dus dat moet aangepakt of nog beter: vermeden worden!! Pf. Heeft alsnog een recept gemaild. Kan morgen echt niet loed laten prikken, althans... Ik kan niet voor 16.00 uur en lab sluit om 16.30 dus de uitslag zou op zn vroegst dinsdag er zijn, maar dan dinsdag pas na 14.00 uur en dan moet ik al naar mn werk en dan zou ik dus niet naar de apotheek kunnen... Hij heeft een recept gemaild, de eerste twee antibioticaatjes zitten er alweer in. Heb niet echt meer hoop, maar Stel Je Voor Dat Ik Toch Te Vroeg Had Getest...
@ wel/ niet testen: je kent een beetje mijn mening. Ik snap je dilemma, maar ik weet echt niet wat zinnig is. Hebben ze in de buurt geen prik dienst? Dan heb je pas morgen de uitslag, maar had de rr ze opkomst. Halen. Maar zo kan het ook, baat het niet, dan schaadt het in vooral in jouw geval ook niet. Goeso dus van antibiotica! Misschien zorgen dat je de volgende keer die troep gewoon in huis hebt? In jouw geval dan... Ik heb nog steeds hoop! Dus ik zeg: vooral doorgaan! SO! @tempen: zoals ik al eerder schreef, mIjn ei was voorheen beter (lees alleen) te vinden in de middag, als ik al een cyclus had. En duidelijk ook! Vorige 3 keer ook in de ochtend. Mijn basale temp scheelt 's morgens en s middags meestal niet zo heel veel. Lees minder dan 0,1 graad. Dus vandaar.
Ff in tranen... Had een hele uitleg getypt, is het weg. Nu dus verdrietig EN boos. Zucht Had te maken met trol, die me weer even deed beseffen dat zij nr 3 krijgt in de tijd dat ik er al 0 heb
Lieverd, wat klote...zoveel meiden gaan ons voorbij en elke keer is het kut met peren..zoveel pijn..zo herkenbaar. Zelfs bij jou denk ik: maar jij bent nog jong en je hebt een vent...da's al heel veel en ik zie voor jou nog veel kansen..maar ja, dat denk ik dan weer over jou, maar jij vast en zeker niet over jezelf.. Maar zoveel terugplaatsingen heb je nog niet gehad toch? Ik bedoel: Sik, is zwanger geworden na meerd an 15 tp's van goede embryootjes toch?? Nou zoveel kansen heb jij, en ik, nog echt niet gehad. Neemt niet weg dat het nog even kut voelt zo'n dikke vette sloerie met zo'n vieze buik Ik voel me ook rot...42, bijna 43, einde in zicht, want geen geld meer, geen puf meer zonder vent naar buitenland, kan niet EN adoptietraject bekostigen EN in buitenland ECD behandeling nog doen...dacht daar stiekum al wel aan..Maartje vroeg vorige week: hoe kun je nu echt klaar zijn met behandelen...ja...nu t voor mij echt klaar is kruipt er toch weer iets heel gemeens onrustigs onder mijn huid: ik heb nog geen goede blasto's teruggeplaatst gehad..wat nu als ik in St Petersburg of Spanje een tp zou kunnen hebben van 1 of 2 goede blastos, dan heb ik alles gedaan (ECD met donor in NL mag niet meer na 42)...maar ik kan het bijna niet meer... Ik zou dan nog wel een 'hapje' uit mijn opgebouwde baarmoederslijmvlies willen om te zien of ik niet zulk taai baarmoederslijmvlies heb dat zo'n ieniemini-embryootje daar nooit in komt, zeker nu ik ouder ben schijnt bmdrslijmvlies toch te veranderen. Zou er zo'n onderzoek zijn? Maar wil ik al die heisa wel....waarom niet op adoptie richten...nou...omdat t zo'n pijn doet het op te geven en niet zelf zwanger te kunnen zijn tot het eind....wanneer is het genoeg? Kus Koosje
En ik had oprecht goede hoop dat het gelukt was bij je. Wat balen Maartje.... Ook ik doe maar mee aan de groepsknuffel... xxx
Maartje en Ieoor, voor allebei klote ;( Ik doe ook mee aan een knuffel, maar denk dat het geen reet helpt ;( Koosje, hou vol meid hoe moeilijk het ook is!!! Morgen reageer ik uitgebreider... Liefs voor allen
Thnx. Voelt eng dat poging 1 nu alweer voorbij is. Ik weet hoe klein de kans is, maar ergens is hoop. Maar nu ff niet. Nu zijn er traantjes... Wat als ik nu elke keer ziek wordt bij TP? En nog enger: nu was het 1 uit 12. Ik voel angst dat er straks 0 uit weet ik hoe veel of weinig zal zijn??