Gabrie, ik heb hetzelfde meegemaakt. Ontzettend veel en lang gebloed. Krampen en stolsels verloren. De gyn vertelde mij toen dat een miskraam niet meer te vermijden was, maar ze had ongelijk. Na weken platgelegen te hebben is het bloeden eindelijk gestopt en heb ik ons mannetje gekregen. Houd moed meis! Wij gingen toen ook iedere week op echo, en steeds werd het vruchtzakje groter en duidelijker, hoewel ik iedere keer verwacht had dat ik het kindje kwijt was, zat ons strijdertje er toch nog.
En hier ook zo... Lieve Gabrie, Ik vind het zo ontzettend erg dat je nu zo in de shit zit... Het ene moment een dolgelukkige blije test en daarna zo ontzettend verdrietig en bang... Ik hoop dat jij hetzelfde gaat flikken als Yvonne en ik. Ik gún het je zo ontzettend na al die tijd zo hard te hebben gestreden. Kus
Gabrie; dikke knuffel! Ik duim voor je! Yvonne, kl(tezooi!!! Ook al was je er een beetje op voorbereid, het SUCKS!!!! dikke knuf
Allereerst Gabrie, wat onwijs k&^%$t zeg. Het was zo mooi. Ik hoop dat het toch net zo'n succes verhaal wordt als Yvonne haar 1e zwangerschap. Ik duim voor je. @Yvonne, wat kunnen testen je voor de gek houden hè. Het moet niet mogen. Waarom worden die dingen dan toch verkocht? Balen!! Hier een tijdje niet op het forum geweest vanwege onze trouwerij vorige week zaterdag (3 maart). Het was een super mooie dag. We zijn nu op huwelijksreis in Noorwegen. Lekker aan het relaxen in een mooi hotel, met spa en welness. Is ook wel nodig, want het weer is niet om over naar huis te schrijven (het regent steeds). Maar we genieten volop. Mijn IUI-poging is dus niet doorgegaan, omdat mijn eisprong al geweest was. Dat was echt balen. We hebben wel geklust rond de ovulatie, die ik echt heel pijnlijk en goed gevoeld heb. Maar of dit genoeg is geweest.... Deze eisprong was twee weken geleden vanochtend ongeveer, maar ik durf nog niet te testen. Gebruik Utrogestan om de evt. innesteling te bevorderen en mijn baarmoederslijmvlies te verdikken. Dit medicijn kan, voor zover ik heb gelezen, je menstruatie uitstellen. Dus dat ik nu nog niet ongesteld ben, durf ik nog niet op een zwangerschap te gooien. Ik had wel hele zere borsten, maar ook dit is een bijwerking van de utro. Morgenvroeg er maar eens een testje aan wagen (heb ik wel meegenomen in de koffer). De kliniek zei dat ik gister of vandaag al mocht testen.... Over 1,5 week hebben we een afspraak in DD. Hopelijk is het niet nodig, maar dat geloof ik dus niet zo. Heb wel een paar pagina's teruggelezen hoe het met jullie allemaal gaat.... En ik hoop nu weer wat vaker mee te schrijven (denk dat ik weer iets meer tijd heb, nu de grote dag achter de rug is). Succes allemaal!!!! xx
Van harte gefeliciteerd ploon met je huwelijk! Gabrie: hoe is het nu? @hier: net weer de zoveelste kraambezoek. op zich ging het wel, maar toch, zo af en toe, borrelt toch een "waarom zij wel en wij niet" gevoel op. Vooral bij " kom maar bij PAPA" of zoiets... zucht!
Zou 1000 lieve woorden willen zeggen... Lieve Marjah.... In gedachten knuffel ik je helemaal... Het is allemaal ook zó onwijs oneerlijk... Kón ik maar íets voor je doen. Is je mannetje bij je in de buurt? Ik hoop dat hij jou weet te vinden, dat jij je laat vinden en dat hij er voor je kan en mag zijn... Dikke kus -- Ploon, van harte met je huwelijk. -- Ego, ongesteld geworden. 26 daagse cyclus deze keer. Vorige maand 27. Hopelijk blijft het ongeveer gelijk en daalt het niet af naar mijn 'normale' cyclus. Ben 'opgelucht' dat ik nu ongesteld ben geworden en dat het niet al te rampzalig pijnlijk is. Ik heb wel buikpijn, maar absoluut niet zo als vorige maand. Dinsdag begin ik op mn nieuwe werk. Dan ben ik vast weer helemaal fris en fruitig qua buikje. Ik maakte me namelijk best wel zorgen ivm vorige maand twee dagen geen mens te zijn geweest. Zou niet zo'n goede entree zijn daar. Verder gejankt toen ik ongesteld aan het worden was. Ik voelde me zo onwijs zwanger, ik was - tegen beter weten in - best hoopvol. Ik meende van alles te hebben gevoelt als toen ook met mn meisje. Heb zelfs een testje gedaan (donderdag). Er kwam een hele rare tweede schaduwstreep op een verkeerde plek en hij stond hartstikke scheef. Kuttest. KutMaartje. Kutalles. Toen ik gisteravond ongesteld aan het worden was ff in RR zijn armen gejankt. Lichtjes maar hoor, want ik heb al zo'n rijkdom... Toch deed het mijn hartje pijn. Genoeg gezeurd. Net 2 uur in bad gedobberd. Heb nu onwijze oude dametjes hand. Maar 1, want met de andere bestuurde ik de laptop. Heb allemaal afleveringen van 'je zal het maar hebben' bekeken. Was ff stil na het kijken van deze --> Je zal het maar hebben: Kevin en Thiandi - Uitzending Gemist Dat meisje... Zucht. Ik heb van alles. Ik heb een kerel en een kind. Zij heeft assistenten. Soms is assistenten hebben niet alles. Zoals in haar situatie. Zij wil een normaal leven. Ik heb een normaal leven. Eindelijk... Dus voor mij daarom ff genoeg gezeurd...
Marjah, beetje kunnen slapen? @ego: werd vannacht maar liefst om 01.15, 02.50, 04.00, 05.30 en om 06.30 wakker gegild. Heel zielig voor mn meisje dat ze zich niet goed voelde, maar geen koorts. Pas toen ze mij om 02.50 wakker maakte voelde ik mijn buik. Werd misselijk van de pijn. Jakkes. Manlief is nu weer werken na twee weekje vrij. Gek genoeg voelt hij zich nu niet uitgerust 'Ik hoop dat ze deze week wel weer gaat laten zien hoe goed ze door kan slapen. Zaterdag zou ze vanwege een RR ding bij opa en oma slapen (eng!!! Maar als ze 5 x in de nacht komt lijkt me dat verre van een goed plan. Oefff, het alarm gast weer! Zoefff!!
marjah dikke knuffel meissie... maartje... Het is netjes dat je al een cyclus hebt hoor... en iets verschil kan sowieso komen door wat meer of minder drinken van je meisje... (het prolactine onderdrukt eisprong verhaal...)... Zwangerschapsklachten tijdens bv herken ik trouwens ook... evenals rare lijntjes... Het lichaam blijft een beetje schijnzwanger....
@hier Net te horen gekregen dat een collega van mij zwanger is geworden door de pil heen. Voor haar ben ik blij. Ze wilden graag kinderen hebben alleen nog niet nu. Ze wilden van de zomer eerst hun nieuwe huis grondig verbouwen en uitbouwen en daarna trouwen en dan pas eigenlijk stoppen met de pil. Ik heb er best wel veel moeite mee. Waarom zij wel en ik niet en dat nog wel door de pil heen en ik kan niet eens zwanger worden met hulp. Sorry ik moest het gewoon even kwijt.
kniffel: knuffel... zo lekker confronterend, he! Maartje hoest met werk? en met beeb? kusje op buikie! Gabrie: weer bijna echo? duim duim duim ieoor: kussie 4 joe gaat het een beetje? nog ff en dan weer een poging tot starten? Juulz: hoest nu? ik las elders van de thyrax etc. klinkt goed, al was het mooier geweest als je het niet nodig had. Wanneer de pipelle? Yvonne: hoe gaat het nu? Zara: alle benodigde papieren aan het verzamelen las is... pfff lastig hoor. Ze willen zo veel weten. Petje af voor het doen van ecd in spanje. Ik weet niet of ik het had gekunt. @hier: moe! en nog geen tekenen van klodders maar morgen lekker vrij HEERLIJK
@ Marjah, ben nog steeds aan het bijkomen van de teleurstelling. Heb het hele gebeuren dit weekend wel even van mij af gerocked bij Anouk en flink aan de wijn gezeten hik, maar mij nu weer aan het verdiepen in hoe nu verder. Heb deze poging vaak het gevoel gehad dat er niet echt aandacht aan ons werd besteed. Tot drie keer toe gehad dat ik s'morgens een echo had en dan vervolgens Dusseldorf niet kon bereiken. Hele dag dan geen hormonen kunnen spuiten omdat ik niet wist wat men zou beslissen en geen mogelijkheid gekregen om iemand te spreken. Bijzonder stressvol vond ik dat. Ook bleek het praktisch onmogelijk om dan de hormonen die zij voorschreven te krijgen van de apotheek. Toen ik dit doorgaf aan Dusseldorf, antwoordde zij dat ik het dan maar niet moest gebruiken, dan zouden ze wel zien hoe het zich ontwikkelde. Ik kreeg daar echt het gevoel van alsof zij zomaar wat deden. Nu verdiep ik mij in Gent. Sikki, welke arts had jij, was dat dr. de Sutter? Daar lees ik namelijk veel positieve verhalen over. @Marjah Ben jij je al aan het voorbereiden op jouw cryo poging? Spannend het is bijna april! @Gabrie, hoe gaat het ermee? Moet steeds aan je denken... Ga zo slapen, groetjes iedereen!
Marjahhhhschatjuhhh!! Nog geen klodders? ff denken denken denken... Jij was wanneer ook alweer ongesteld? Balen van moe, maar heeeerlijk van vrij!! Ga je morgen kliederen?? Of alleen bankhangen? Ook lekkerrrrr!! @werk: leuk!! Kan er wel heel veel over vertellen, maar ivm eventuele meelezers doe ik dat lekker als we elkaar weer zien of als we weer spypen of whatsappen. @buikje: ik loop nog steeds leeg, maar geen pijn meer, whoehoee! @beeb: gaat goed!! Ligt nu op 1 oor. Heb haar vandaag helaas weinig gezien (werk en fysio). Is jammer, maar niet anders. Gelukkig zijn dit soort dagen zeldzaam... Afgelopen nacht was ze weer gezellig.... Maar die dag daarvoor gelukkig maar 1 keer. Wel zo lekker als je op nieuw werk moet presteren. Kniffel, wat kut!! Ik haat dat soort 'spontane mededelingen' van mensen om me heen. Knuffel voor kniffel! Juultje! Goede plannen!! Gabrie!! Hoe is het met jou... Domme vraag vast, op van de zenuwen... Ik hoop dat jouw beebje straks laat zien dat niet altijd is wat het lijkt... Hoewel helaas zowel Yvonne als mijn ervaring wbt bloedingen geen garanties geven voor de toekomst van anderen, hoop ik onwijs dat jij straks net zo'n verhaal kunt vertellen als wij tweetjes. *duim* Houd ons op de hoogte?? Ceberus, i know dat de cyclus kan fluctueren ivm prolactine. Alleen weet ik mijn prolactine waarde. Deze laat ik tegelijk met schildklier prikken ivm weer te willen starten... En mijn prolactine waarde was nu weer erg laag, laag genoeg om artsen te laten geloven dat ik gestopt ben (terwijl ik nog geef hihi en sterker nog: nog geen enkele BV is vervangen door KV Wel brood, fruit en groentes zijn toegevoegd aan mijn meisje haar menu, maar nog niets van nepmelk highig trots!! Voor mij is het dus een beetje een raadsel wat mijn gekke lijf nu weer doet en deed. De dag des oordeels van lokale gyn komt dichterbij. Maandag heb ik een telefonische afspraak met lokale gyn over mogelijkheid tot eventuele FM's in lokale ZH voor mn cryo tp. Daarna ook een afspraak bij mijn HA voor de verwijzigingen te regelen. Moet voor mn cryo een nieuwe verwijzing voor DD. En als mn gyn wil meewerken, mag mn HA vast ook direct daar een verwijzing voor uitschrijven... Tussendoor ff 4 dagen achter elkaar aan werken, 1 dagje school, 1 nachtje voor het eerst meisje laten logeren ivm iets RR-achtigs en dan werken, dagje vrij, twee dagen werken, 1 dag vrij, 2 dagen werken, 2 dagen vrij, 2 dagen werken, 1 dag vrij, drie dagen werken, 1 dag vrij, 2 dagen werken, 1 dag vrij, 3 dagen werken, 1 dag vrij, 2 dagen werken, eindelijk 5 dagen vrij!! 2 dagen werken, 1 dag vrij, 2 dagen werken, 1 dag vrij, 2 dagen werken, 7 dagen vrij, 4 dagen werken, 2 dagen vrij... etc etc. Wordt al moe als ik er aan denk.
Juultje en Yvonne vergeten: Maar het Juultje ook sms contact Yvonne, begrijpelijk dat het je niet in koude kleren is gaan zitten. Klote dat je ook aan de begeleiding van hen uit zo'n slecht gevoel hebt... Ik hoop dat waar je de volgende poging ook zult ondergaan, dat je er een volledig ander gevoel aan over zult houden.
Zo! Ben langzaam maar zeker weer uit mijn holletje aan het kruipen, want heb dit topic wel een beetje verwaarloosd lately... Wel meegelezen en aan jullie gedacht, maar was even niet zo actieverig. Voor ik over Mijzelf ga beginnen, eerst even horen hoe het met jullie gaat... Marjah!!! Allereerst, dikke knuffel!!! En wat onwijs fijn dat je lichaam zelf een eisprong heeft! Geeft toch weer wat hoop... Toch? Hoe voel je je verder? Ondanks al die zwangere berichten om je heen...? Heren het enorm, al lijt het wel of zwangere vrouwen als een zwermende plaag beschermsoortige wespen(die je dus niet mag neermeppen of mag vangen met potjes met met siroop ofzo) in jouw omgeving rond zoemen... Grrrrr... Hoop zo zo zo dat jij iedereen in je omgeving een keer (liefs SNEL) mag verblijden met jullie nieuws.... En tot die tijd... hoop ik dat je je in elk geval wat kunt uiten (woede, verdriet, emoties) in je kliederwerken (bedoel ik eerbiedig, want vind dat je talent hebt voor zover ik dat kan beoordelen...) Iejoor, ook een hoe-is-het-nu-met-je-knuffel voor jou? Hebben jullie weer een nieuw plan de campagne? Durf je het weer aan? Overwegen jullie evt een buitenland-optie? Denk in elk geval aan je... Nathaly? Hoe is het met buikje en verhuizing? Gabrie... Hoop zo dat je ons hier binnenkort gaat vertellen van een kloppend hartje en dat alles goed eruit ziet en dat het bloeden helemaal opgehouden is... en dat je zere boobs hebt en je onwijs zwanger voelt... Let it be! Inshallah!!! Megadikke het-moet-goed-zijn knuffel!!! Cerberus, onze trouwe meelezer en meeduimer! Lief dat je ons hier een hart onder de riem komt geven, kunnen we allemaal wel gebruiken in dit eh 'left over'-topic...(sorry dat ik ons zo verwoord hoor meiden, maar soms voelt het echt zo, omdat op andere topics het lijkt of iedereen inmiddels al zwanger is, is geweest of weer zwanger is van nummertje 2....) Afin, blijf maar flink meeduimen !!! xxx Kniffel, snap wat je bedoelt.... Is ook niet eerlijk... Tussen de pil door nog wel. Somehow heb i altijd erg veel moeite om dat te geloven... Vooral omdat een Vriendinnetje Van Vroeger toen ze nog maar een paar maanden bij haar toenmalige vriend was, had bedacht dat ze zwanger wilde worden en toen stiekem gestopt is met de Pil. Haar vriend wist dat niet en voor de buitenwereld en hem deed ze voorkomen alsof ze zwanger was geworden door de pil heen... Tuurlijk is er een ieniemienie kans dat dit werkelijk gebeurt, maar ik krijg er altijd een 'yeah, right....' gevoel van. Afin, knuffel voor Kniffel!!! (klinkt leuk!) en succes in het vervolgtraject meis... Maaaaartje, hebben al wat contact gehad den afgelopen daaghen . Fijn! En fijn ook dat nieuwe job (ondanks de drukte) wel goed bevalt. You Go Girl! En ook goed dat jouw Plan de Campagne in grote lijnen geschetst is... Spannend weer.. Yvonne, wat snap ik je teleurstelling toch weer... Je hoopt het zo en dan weer weer weer die bekende teleurstelling . omt altijd harder aan dan je vatevoren verstandelijk denkt te weten. Sikki liep destijds idd, net als ik momenteel, bij Prof de S (liever geen namen voluit). Ben er zelf erg tevreden over. Je kunt altijd een eerste gesprek aangaan om je te orienteren... Mocht je vragen hebben, let me know. Ook dikke knuf voor jou en onwijs gaaf dat je naar Anouk bent geweest!! Leuk! Las goede recensies. Zara, hoe gaat het met alle paperassen verzamelen enzo? Denk aan je! Ploon, nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Heel veel geluk en liefde gewenst! En duim nog even voor je uitslag... Sikki, nog even en je hebt zwangerschapspverlof!! Strax wel een foto van het kamertje plaatsen hoor. Erg benieuwd. En ook lief dat jij hier nog zo trouw meeleest en meeleeft! @ego.... Hoe het er hier voor staat... Een beetje een lang verhaal, maar ik kreeg pas afgelopen zaterdag de uitslag van de bloedtest van 23 februari (per post). Dit omdat ik zelf eens gebeld had naar de ha, want ze hadden zelf niet eens gebeld. En dit terwijl uit mijn bloeduitslag o.a. bleek dat mijn ijzer echt veel en veel te laag is en mijn TSH in verhouding best gestegen is (was altijd rond de 1,5 en nu 3,2. Terwijl om zwanger te worden (en blijven) een waarde van rond de 1 gewenst is). Dus ik baalde dit weekend enorm, helemaal omdat we ook nog een positieve ovu-test hadden en ik dan mocht bellen voor de Pipelle. Maar zou dat wel wijsheid zijn met deze bloedwaarden? Ik wist het even niet meer en baalde enorm. Weer een maand wachten? Of hoe lang zou het duren voor mijn waarden weer normaal zouden zijn...? Niet echt 'Uit-holletje-komen-bevorderend', ondanks het prachtig weer afgelopen zondag. Dus ik de prof gemaild. En ze mailde gelijk terug. Uitgebreide versie op mijn topic, maar heb haar ook nog gesproken...En, we zijn eruit. Ze heeft me maandag (gisteren) een recept voor Thyrax gegeven en ik ben vandaag begonnen met 0,025mg. Mijn T4 waarde is namelijk ook aan de lage kant. Ze vindt het onzin dat we een maand zouden wachten, want volgens haar stijgt de T4 snel met het dagelijks nemen van de Thyrax. Dus: maandag Pipelle en als ik daarna ongesteld word (verwacht dat eigenlijk al de donderdag na de Pipelle, want we hebben GEEN ENKELE kans deze maand, omdat we tijdens mijn eisprong niet hebben gevreeen) dan gaan we weer van start... Wordt inmiddels de 7e poging (en 5e punctie) zat ik me te bedenken... Laten we maar hopen dat het getal 7 geluk gaat brengen!!! Ben heel benieuwd of het misschien toch aan die schildklierwaarden zal liggen. Maar goed, het allermeest hoop ik ooit te kunnen schrijven dat 'we nooit zullen weten waar het nu aan lag, omdat dat er niet meer toe doet', terwijl we dan verliefd naar een klein beebje kijken wat uit mijn buik is gekomen... Maar goed, het wordt dus weer heel spannend de komende tijd...Pipelle, spuiten, groeit er wat etc.etc. Jullie kennen het allemaal... Dus langzaam kruipend uit mijn holletje, door de zon verwarmd en door lieve MMMMeisjes gesteund...! Houd jullie op de hoogte! xxxx
Yvonne, niet gek dat je bij moet komen van zo'n teleurstelling. Je hoopt het zo... Wat naar dat het niet zo soepel verliep in DD, ook wij hebben af en toe wel eens gehad, maar ons gevoel is nog steeds positief. Maar een gesprek bij dr de S kan geen kwaad! Maartje: Knuffeltje Sikki: ja sikkiiiii hoest met u? val je al voor over? Juulz: had je verhaal al eerder gelezen, maar wat klink je weer strijdvaardig en doelgericht. Hoe beter de ogen op het doel, hoe beter de hobbels te nemen zijn. @hierzo: kennen jullie mijn website nog? ateliermijn-echte-naam.jouwweb.nl oftewel: atelier.....(punt)jouwweb.nl voor een ieder die nog niet weet hoe ik heet... ff een pb-tje. Ik ben dus hard bezig met de website. Maartje: jij vooral ff kijken of je het eens bent met de schilderijen. Je zult wel zien waarom. De website is niet zo heel goed te vinden, maar dat is wel een beetje bewust. Ik heb nog geen zin in veel bezoekers uit den vreemde.
@hier Ik heb een klein probleempje. Voordat ik met IVF begon had ik een cyclus van 28 dagen. In augustus ben ik met de pil begonnen voor de eerste IVF behandeling. Ik werd 14 dagen na de punctie ongi en daarna een cyclus van 28 dagen. In december ben ik weer met de pil begonnen voor de tweede IVF behandeling. Na deze punctie kreeg ik te horen dat mijn eitjes te oud waren en daardoor niet goed bleven doordelen. Ik werd 11 dagen na de punctie ongi. Ik ging ervanuit dat dat kwam omdat ik de bolletjes maar, 2 dagen heb hoeven te gebruiken. Nu zijn we 30 dagen verder en ik ben nog steeds niet ongi. Ik durf eigenlijk geen test te doen omdat ik bang ben dat mijn hele hormoon huishouding op zijn gat ligt en de test negatief is. Aan de andere ben ik bang dat de test positief is en dat het weer mis zal gaan met 6 tot 8 weken. Over 2 weken moet ik afrijden voor mijn rijbewijs (Ik ben vrij laat begonnen met lessen) daar ben ik al zenuwachtig genoeg voor en dan eventueel, bij een pos. test, ook nog de angst voor een mk. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee. Is er wel eens iemand nog spontaan zwanger geworden? Als ik van het weekend nog steeds niet ongi ben geworden dan zal ik er toch maar een testje aan wagen.
Spannend kniffel, Hoe is het nu met Gabrie, heb je al nieuws, ik duim voor goed nieuws! Hier gaat alles zijn gangetje, we zijn verhuist en zijn zo langzamerhand aan het uitpakken en alles op zijn plek aan het zetten. Gisteren belde de makelaar dat we maandag een bezichtiging hebben dus wordt het dit weekend poetsen en opruimen in ons oude huis. Dat is vieeeeeeeeeees want daar hadden we sinds de verhuizing niks meer aan gedaan. Pfffffffffffffff, een echt zwangerschapsverlof gevoel heb ik totaal niet maar goed dat hoort er allemaal bij.
Lieve Poffertjes, Pannekoekjes en meelezers, Ik heb eerlijk gezegd niet alles gelezen... Nataly spannend een bezichtiging ik hoop dat ze ook een bod doen en dat je dan van je oude huis "verlost"bent. Kniffel ik hoop dat je zwanger bent. Mijn cyclus is niet echt een cyclus meer te noemen. Komt en gaat wanneer het zin heeft. Succes! Met DD heb ik geen negatieve ervaringen. Bij deze poging heb ik de echo's in Amsterdam laten doen bij een echobureau. Dat kost 40 euro maar ik had het erg graag voor over. Geen reistijd Yippie!! Hmm waarom ken ik de website van Marjah niet??!! Ligt vast aan mij. Maartje ohh wat spannend je gaat voor een cryo. Ik hoop dat het ziekenhuis gaat meewerken aan de FM. Juultje wel de TSH en FT4 in de gaten houden. Het kan soms erg schommelen. Ik slik nu 0,200mg thyrax. En voel mij daar goed bij. Voor mijn zwangerschap slikte ik 175. Yvonne veel sterkte. Ik haat dit soort van teleurstellingen!! Vandaag dus een echo gehad. Beebje was 5.8mm en het hartje knipperde. En ik kreeg ook te horen: dat dit geen garantie was.....pas na 12 weken.....@#$Q#@%@#%#$% Affijn we wachten weer rustig af tot de volgende echo. Ik lees soms wat mee maar heb eerlijk gezegd niet altijd "zin"om te reageren mijn excusses daar voor. Ik hoop dat al onze wensen en dromen ooit uit mogen komen. Ga weer terug naar mijn hol..... LIefs,
Gabrie! wat goed Je mag best wel gewoon happy zijn met de echo hoor! weer een stapje verder... je bent er nog lang niet, maar elk stapje is er een. 12 weken echo, tja... ook belangrijk. Maar de kans dat het mis gaat wordt steeds kleiner. Ze zeggen dat als je een goed kloppend hartje hebt gezien, dat er best wel een heul grote kans is dat het goed blijft gaan. Maar helaas... garantie tot aan het hek . @website: dat je m niet kent, dat kan. Maar heb je m wel gevonden? atelier..... . jouwweb . nl en de puntjes kun je als het goed is invullen Kniffel: hel;aas kan ik je niet helpen. Geen cyclus van mezelf sinds drie jaar, op vorige maand na... Maar het antwoord op je vraag: JA! het wonder kan geschieden . Lin en wannaBmum zijn volgens mij mooie voorbeelden. Lage AMH en op wonderbaarlijke wijze werden de dames gewoon swang. @me-myself-and-I: geen posi-achtige ovu test en geen klodders Eenmalige actie van mij om een cyclus te krijgen? Nataly: poetsen... heerlijK!