Gabrie en ik hebben dezelfde eenheid, aangezien het in hetzelfde lab is geprikt. Namelijk ng/mol. Waarde gaat van 1,3 tot 9,8. Ik had 3,8 en dat vond hij aan de lage kant...
Maar vorige keer had gabrie in het zelfde zh toch 11? Dus dan is het raar dat ze dhea moest gaan slikken. Of zie ik het allemaal verkeerd?
Marjah daarom snap ik er geen r**t meer van..... Wat moet het nou zijn........hoger of lager of?! Koosje bedankt voor je info. Alleen gaan wij geen ECD doen. Ik wil naar Turkije voor een ICSI/IMSI behandeling. Heb de kosten achterhaald iets van 2600 all incl. zonder de medicatie. In DD en Gent ben je veel meer kwijt.
En in Dd kost IMSI 870,-. Dat is eigenlijk belachelijk, ze gebruiken alleen een ander microscoop. Heb ook wel eens naar die Turkse kliniek gekeken. Ze schijndn heel goed te zijn.
Heb ze vandaag ook al even gesproken. Mijn dossier heb ik opgevraagd in DD (net een mail gestuurd). Wil graag een second opinion in Turkije. Gewoon is weer eens wat anders...
Gabrie, hoe gaat dat dan? Gewoon per mail? Hoe gaan ze de rekening sturen dan? Maar ben benieywd wat ze tegen je gaan zeggen!
Rekening betaal je in de kliniek tijdens de behandeling. Je hebt een nederlandse reisbegeleidster. Heb per mail info opgevraagd en werd gebeld door een dame. Was een prettig gesprek. Ze heeft ons dossier nodig om dat te gaan voorleggen aan de arts in Istanbul.
NIet dat ik weet. De arts moet je eerst accepteren als patient. En dan gaan ze plannen. Heb al overleg gehad over het feit dat we niet de gehele 2 weken daar aanwezig kunnen zijn. Dus de echo's in Nederland doen en halverwege de behandeling naar Istanbul.
Klinkt goed zeg... Gewoon voor gaan... Ik geef S nog 1 kans denk ik maar plan alvast een intake in Gent.
Ja je kan alvast een mail sturen naar Gent. Ik heb daar een afspraak half oktober..................dat duurt nog lang!
Gabrie, ben erg benieuwd naar het Turkije verhaal. Heb je recensies gelezen? Ben wel benieuwd naar hun aanpak en wat ze kunnen toevoegen. Kreeg vandaag een mail van de prof, nadat ik haar wederom een mail had gestuurd om te vragen of mijn vragenlijst was aan gekomen. Kreeg een mail terug dat ze een achterstand heeft van 300 mails die ze zondag wil gaan wegwerken. Het buitenland heeft het maar druk en NL'ers die het buiten de grenzen zoeken. Dat moet toch opvallen bij de zorgverzekeringen? En dat zegt toch iets over de Nederlandse IVF centra.... Hoor overigens ook opmeen ander topic dat de wijze van aanpak bij MCK, waar ik voor Gent liep, is veranderd. Het schijnt dat als je poging mislukt is, je minstens een paar maanden moet wachten tot een volgende poging, omdat ze nieuwe patiënten voorrang willen geven... Vind dat wel een slechte service naar bestaande patiënten... Maar ach, ik loop er niet meer. Dus het zal wel. Nogmaals, ben erg benieuwd naar Turkije, met name wat ze kunnen toevoegen en de kosten in het totaal... I-pad doet het trouwens weer. Ben nu gaar, lange week geweest. Maartje, wel balen vd gipsbuik . Komt dan ook net nu weer, alles tegelijk... Bah. Marjah, raar vd temp... Raar ei. Denk zelf dat mijn ei rechts is gesprongen (verkeerde eileiderloze kant...). Voelde vanmiddag een duidelijke steek. Nou ja, over 10 dagen dus weer ongesteld en daarna weer ad spuiten... Fijne avond allemaal!
Hier info over dhea... DHEA Fertility Treatment for Women with Infertility :: CHR Als ik dit moet geloven dan is dit een wondermiddel
Sorry Gabrie, jullie wilden juist geen ECD...ben benieuwd hoe het in Turkije is..goed dat jullie verder kijken zeg!! Juul, als jouw info klopt over MCK...wat een achterlijke situatie, zou mij echt boos maken als ik daar in behandeling zou zijn :x:x Meiden, weten jullie het al???