Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Koosje hoe gaat het?

Fijne avond meiden!
    Wij hebben een leuk feestje zo! Zin in, maar ik moet eerst zin maken om te gaan.....

2. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Marjah, klote zeg...sichtig aan doen jij he??!!

Ieoor, vanochtend was ik later opgestaan en in mijn heerlijke zaterdag-in-mijn-joggingbroek-rondloop-gedreutel-thuis was ik 'vergeten' de Utro in te nemen..pas rond 14.00u de eerste bolletjes er in en toen zag ik al enig bruinsel...ongi zit er aan te komen, zit nu op 12 DPO en 0 symptomen, leeg gevoel, niks nie swang en bruinsel...poging mislukt!!
    Ik test as maandag als ik nog aan een testje kan komen..
    Ik voel me veel minder verdrietig dan bij de vorige poging, toen had ik voor t eerst een topper teruggeplaatst gekregen en voelde ik mij zo goed, zo totaal klaar ervoor..wat een pijn toen dat niet was gelukt. Nu vind ik het ook klote, tuurlijk wel, maar ik voel de pijn (nog?) niet zo. Ik weet ook niet hoe ik het zwanger-worden zou moeten afsluiten, kan ik dit wel afsluiten, moet dat? Ergens denk ik, laat ik maar echt laten doordringen dat ik dus niet zwanger ga worden, niet zal voelen hoe het is om een dikke zwangere buik te hebben...en daar bij stil te staan...maar ergens schreeuwt ook een stemmetje 'maar dat weet je toch helemaal niet? stel je treft een nieuwe partner die ook nog graag een kleintje wil dan gaan jullie toch samen nog een top-poging arrangeren in Spanje of St Petersburg?'...een moment later wil ik t ook weer juist afsluiten maar dan stiekum vanuit de idee dat 'anderen' juist als ze er max om gerouwd hebben en het helemaal niet verwachten het dan toch ineens spontaan gebeurt..maar alleen: ik ben nooit die ander..

Ik laat t maar even op z'n beloop..

Ieoor en Ieoor-man: heel veel plezier vanavond, ik heb een heerlijk rustig avondje thuis..morgen 'uitjoel'-dag bij mijn stemexpressie, eens zien wat dat brengt, zin in!!

Koosje

3. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Koosje..... Kan je alleen maar een stevige knuffel geven. Herken dat dubbele gevoel wat je omschrijft heel goed.... En ja, het kan zijn dat het strx nog verder tot je doordringt, zoiets gebeurt mij vaak out of the blue, als ik er niet op voorbereid ben... Blijft wel enorm balen..

Ieoor, hoe was het feestje?

Maartje, nog even over je antibiotica. Ik zou dat zeker niet preventief gaan slikken. Dan word je resistent. Je hebt toch geen ontsteking? En je gebruikt toch ook Prednison? Mijn gevoel zegt heel hard nee. Maar, uiteraard is het up to you. Vanaf de zijlijn is het altijd makkelijker praten....

Vandaag in de tuin gewerkt en naar het tuincentrum geweest met de buur om plantjes te kopen voor onze gaas-tuinafscheiding. Kan nu lekker gaan groeien. Werkte erg therapeutisch....

Xxx

4. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Koosje: vette knuffel. Ik hoop dat het bruine is gestopt en dat er maandag toch stiekem dat ene wonder is gebeurd, wat normaal altijd alleen maar bij anderen voor komt. Maar je kent jezelf en je lijf het beste. Helaas voelen we het vaak maar al te goed.

@afsluiten... ik hoop dat dit niet het einde is van je droom.
    Misschien start er straks een nieuwe welke je deze laat vergeten. Ik hoop het zo voor je. Ik hoop zo dat die nieuwe droom je dan brengt waar je wilt zijn. Iets wat je altijd al in je hart hebt geweten. Jij bent een mama!

Maar zo zijn we allemaal mama's hier. Misschien wel de beste en liefste die er zijn. Zo jammer dat dat kind er dan nog niet is, om je mama zijn ook naar de buitenwereld te bevestigen.

Ik hoop zo dat er binnenkort een ontzettend roze flow komt, en dat de flow roze blijft voor 9 maanden (en niet rood, zoals bij mij en gabrie laatst (en velen met ons)).

Ik hoop zo... op ooit!

5. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Koosje dikke knuffel voor jou.
    Bah, stom, %#+*^+*%^%}^${ KUT zooi. Wat had ik het graag anders gezien. Hoe is het vandaag? Gestopt met de bollen of toch doorgegaan?
    Hoe was stemexpressie vandaag?
    Dikke kus!

6. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Feestje was geslaagd.
    Rond 4 uur pas thuis en daar kan deze oude doos niet meer zo goed tegen....hihi.
    Na wat drankjes vroeg vriendinnetje: "het is niet gelukt denk ik omdat je alcohol drinkt"?
    Gek dat die vraag ineens hard binnen kwam. Maar: nog wat alcohol en negeren maar dat rot gevoel.....

Al met al: top avond gehad.

Nu brak terug naar de bank.

X

7. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Hoe is het met 8 juli?

8. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.300
    1.464
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Hoezo, 8 juli ben ik jarig:D:D:D. Dan vier ik mijn 40ste:$ verjaardag met een groot tuinfeest, jullie zijn welkom hoor!!!!!!!!

Voor alle meisjes die het nu hard kunnen gebruiken een dikke knuffel!

9. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Thanks lieve meiden..ben toch met de bollen doorgegaan...ik kon gewoon niet de ongi laten komen...maar da's alleen om de uiteindelijke conclusie nog even uit te stellen..vind het heel moeilijk diep weg heb ik vandaag bij mijn stemexpressiedagje wel gemerkt, mijn lichaam houdt de emoties gewoon weg, voelde mij erg vlak, wilde ook echt niet voelen...tot we een bepaalde oefening gingen doen wat ging om 'zacht worden en onspannen in je lijf' en samen met heel lieve aandacht van de 'teacher' moest ik wel erg huilen..maar nog niet voluit, t zit erg goed verborgen dit keer, er is ook meer te beschermen denk ik, want besef 'niet zwanger worden' is net ff anders dan 'kut, deze poging niet gelukt..stel je voor volgende poging wel..' ..zoals de vorige keer..

Weet niet...

8 juli tuinfeest en meeting met Marjah-club (sorry Marjah :D) vast niet zo erg gezellig te combineren..willen de gasten wel gebep horen over ICSI's, DD, Pfeiffer, Utro-prut uit doos en zo ;) ?

Kus Koosje

10. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Wat mij betreft staat 8 juli, heb hem al gereserveerd.... Sorry Nat voor het tuinfeest, maar wij zitten elders ;).

Ieoor, kan me voorstellen dat zo'n opmerking hard aan komt. Dat zijn weer van die dingen waarom je het liever niet aan de omgeving verteld...

Koosje, huilen in stilte... Kan me je onmacht en verdriet goed voorstellen... En ik blijf je knuffelen...

Gabrie, waar ben je? Druk weekend?

Marjah, mooi geschreven...

Hier geen bijzonderheden, rustige, luie dag, huishoudelijke zaken gedaan, moest gebeuren... Zit nu Casanova te kijken. Mooie sfeerbepalend van Italia.

Xxx

11. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Koosje, wat een k u t zooi weer. Ik hoop nog steeds op een klein wondertje morgen voor je, maar ik snap je gevoelens ook. Het is niet eerlijk, meid. Wat balen (en dat is zacht uitgedruk) .

Natascha, alvast een fijne 40ste verjaardag :)

Ik ben sinds dondedagochtend op pad geweest. En ik heb ook echt genoten even helemaal weg. Fietstocht, gedanst tot diep in de nacht, veel bijgekletst. Ik heb dus een beetje last van stemmoeheid, haha.

12. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.300
    1.464
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik had al gelezen dat jullie een meeting hebben met elkaar op 8 juli;). Ik wil jullie dan toch heel veel plezier toewensen en hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar. Dat zal vast met dit hechte clubje hier.

Ik hoop dat jullie echt allemaal zwanger worden want ik gun het jullie zo en jullie verdienen het allemaal stuk voor stuk. Helaas heb ik dit al vaak geschreven:x.

Ik blijf jullie volgen en af en toe meeschrijven want helemaal loslaten kan ik jullie toch niet omdat ik heel veel steun van jullie heb gehad in de tijd dat ik hier mee schreef. Ik heb even gekeken en ik heb van okt 2010 (toen hoorde ik dat ik een poffer ben) t/m eind juli 2011 (toen had ik een positieve zwangerschapstest) hier actief mee geschreven.

Heel veel liefs
    Nataly

13. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    We hebben twee weken geleden een reactie gekregen op een van de oproepjes die wij op verschillende sites hadden geplaatst.
    Komende woensdag hebben we een gesprek in ons eigen ziekenhuis om te kijken hoe we nu verder gaan en wat er allemaal geregeld moet worden.

We weten dus nog niet wanneer we gaan starten.

We gaan een erg spannende tijd tegemoet.

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Geloof dat ik me moet afmelden voor dit topic...

Net gebeld door Gent: mijn AMH is volgens de Gentse bloedmeting 4,5 (!) en het zou normaalgesproken tussen de 2,5 en 4 moeten zijn?????

Ze had het zelf ook niet verwacht, gezien mijn slechte respons op de hormonen.
    Met het verhaal van mijn LH-test kon ze ook niet veel, want dit klopte niet met de andere bloedwaardes:

Progesteron:
    2,2 (wees erop dat er een eisprong was geweest zei ze)

Oestradiol:
    95

LH:
    7

Niet dat ik hier ook maar iets mee kan????

Vraagt ze ook nog: heeft u zwangerschapstest gedaan...
    Eeeeeeh, op de echo van 11 juni was toch helemaal niets te zien??? En mijn BMS was maar 4 mm toen, dus wat denkt ze nu??? En by the way, oh ja, we hadden ook niet gesekst...
    Blijf het allemaal maar heel erg vreemd vinden.
    Rare bloedwaardes, rare cyclus, raar, raar, raar.

Wil alleen maar zwanger worden en blijven. Meer niet. Hoe raar is dat?! Niet raar... maar waar...

(nu weer aan het werk!)

15. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Huh Juul wat gek. Ik begin meer en meer te denken dat die hele AMH niets zegt, nou ja in ieder geval niet zo veel.

Kijk naar Maartje: gestegen, bij mij gestegen, bij jou torenhoog en onze DD vriend zegt tegen Maartje dat zoiets helemaal niet kan stijgen........

16. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    En bij mij zo erg gedaald en ik produceer veel eitjes... Ik vind het wel apart allemaal

17. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Allemaal breezertjes......??!!

Hmm Juultje heeft het maken met DHEA? Die van mij heb ik helaas niet getest had dat misschien toch wel ff moeten doen.

18. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Vorige keer, 2 jaar geleden, was AMH 1,2 en was ik dus 2 jaar jonger ;).
    Slik nu ongeveer sinds februari DHEA, met tussenstops, omdat je na een TP niet mag slikken, maar of het daaraan ligt??????????
    Ze begrepen het in Gent ook niet. En als zij het al niet begrijpen...?

*zucht*

19. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Ik ga na 4 weken dhea slikken opnieuw mijn amh meten, dan zullen we het wel weten ;) maar misschien is het dan te kort.

20. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Wat een gek verhaal Juul...grrrrr...wat is dit nu weer???? Wat raadt Gent nu aan met dit geweldige amh volgens deze bloedtest??

Ik heb voor het eerst in lange tijd een zwangerschapstestje gekocht, ik wil gewoon testen ook, mss wel voor het laatst.
    Doe het straks even denk ik want morgenochtend en dan meteen werken is ook zo k**.

we willen gewoon een kind, doe er wat aan daar boven!!

Koos

Deel Deze Pagina