Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Gabrie ik heb me er al zo lang niet in verdiept (semen analyse) dat ik het niet meer zo goed weet.
    Ik heb het volgende voor je gevonden:

Semenanalyse - Wikipedia

Misschien heb je hier wat aan?
    Anders mail je Pfeiffer. Die weet raad.

Pfeiffer weet raad!! (haha), hij kan zo een Kolom beginnen in ons topic. Misschien vindt hij dat nog wel gezellig ook.
    Moeten we hem maar eens vragen!!!

2. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36

Wat lief!!
    Hier zitten er genoeg die zelf aan het betalen zijn.
    Ik gebruik geen Puregon. Maar misschien Marjah, Juulzon of Gabrie?

3. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Ahhhh Stefanie, wat sweeeet!

Denk dat je Marjah moet hebben...........

Ieoor dan ga ik Pfeiffer maar even mailen.

Hoe is het met jou?

4. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Gabrie74,

volume is wat aan de lage kant... dus de hoeveelheid... minimaal is 2 ml... Verder is de beweeglijkheid helemaal niet slecht en de hoeveelheid is te weining, maar zeker niet slecht voor een ICSI poging. Mijn man heeft op de volume na dezelfde uitslag gehad de laatste keer hahaha

5. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Marija .......hmm dus er is hoop...

Jammer dat ik van die oude hopeloze eicellen heb...

Maar jullie doen IMSI.....wij niet....

6. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    ik zou IMSI proberen als ik jullie was... helemaal omdat je tegenwoordig betaalt per eicel... dus het is niet zo dat je altijd 900 euro betaalt.

7. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    #2487 Koosje, 28 jun 2012
    Laatst bewerkt: 28 jun 2012
    Dank je lief Maartje...vanochtend heb ik wel de beginseltoestemming gekregen om een kindje uit het buitenland te adopteren met een heel positief en gunstig verslag...dus heb wel hoop dat ik mijn liefde aan een heel mooi Bulgaars kleutermeisje of jongetje mag gaan geven, ik kan niet wachten. Ik had gehoopt dat ik mss minder dan de 30 maanden wachttijd die er nu zijn zou hoeven hebben omdat ik een wat ouder kindje ga krijgen maar de Raadsonderzoeker zei wel dat omdat ik, als alleenaanvrager, alleen lichte handicaps accepteer dat tijdsvoordeel weer zou wegvallen waarschijnlijk..ik zie wel.
    Voel me ondertussen erg moe en teneergeslagen maar verder gaat het wel.

Blijf wel meelezen en meedenken met jullie nog eventjes...voor al de lieve wens-mama-meisjes..ik gok op een roze flow de komende maanden..

Kus Koosje

8. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Gabrie: weet je of het het rechter deel van het spermiogram betreft of het linkerdeel?

Indien links (voor opwerken), dan staan er namelijk normaalwaarden achter, dus dan kun je daar spieken. Bij het rechterdeel (na opwerken) staat niets over normaalwaarden.

9. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Heey Koosje,

ik hoop voor je dat de raadsmedewerker ongelijk heeft.
    Heb je al geinformeerd bij K&T of er een wachtlijst voor een wachtlijst is (de zogenaamde pre-wachtlijst)? Misschien als je bijna direct op de wachtlijst kunt, dan valt het misschien wel mee. Je mag dan wel een wens hebben voor niet echt zware sn's, maar de meesten willen toch het kleinste hummeltje mogelijk. Dus wie weet... joeneffernoo!

Ik hoop dat ik gelijk heb! SO! want dat moet :D
    Ik ben zooooooo benieuwd wat je te horen krijgt?

DUIMMMMMMMMMMMMM

en teneergeslagen enzo... de achtbaan van de laatste poging moet waarschijnlijk nog verwerkt worden. Misschien voelt het over twee weekjes al voorzichtig aan wat beter en kun je je gaan richten op je pracht kleutertje.

Het is namelijk zo herkenbaar....
    ik zag het na de mk ook helemaal niet zitten en ik zag de adoptie ook al zwaar pessimistisch in. Maar toch! stiekempjes klim ik uit mijn diepe dal en zie ik af en toe zowaar de lichtpuntjes.

Dus, het gevoel mag er zijn. Laat het ff lekker zijn gang gaan.
    Ik wil je zo graag ff knuffelen en kussies geven, maar dat gaat ff een beetje moeilijk zo met zo'n scherm ertussen.
    8 juli doen we het live, nu alleen ff een digi-hug!

10. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    @me-myself-and-ikke
    gisteren naar de mk poli geweest. Tja... een verpleegkundige die erg weinig wist :(.

Maar ja, we zitten in nl, dus STEL JE EEN VOOR!!!!! dat je iemands immuunsysteem laat prikken, of ieder geval de antistofjes tegen van alles en nog wat, of dat je vitamientjes en zo laat prikken... NEEEEEEEE! dta is allemaal nog niet uitgezocht, dus het bestaat gewoon niet!

Wat wel:
    met moeite stolling (moest ff mijn vaders hartproblemen niet echt overdrijven, maar wel ernstig aankaarten)
    anti-fosfolipiden en homocysteine
    (lees: anti-trombine, proteine C en S, FActor V Leiden, II en VIII, homocysteine, LAC en a-cardiolipide)

Voor de rest moesten we vechten om de karyotypering van husband... want we vielen nog niet in de gevaren catagorie. TJA! wat wil je ik heb ook nog maar 2 mk's gehad... niet omdat we zulke goede chromosoompjes hebben en ook nog eens perfecte embryo's aan maken... nee... IK KAN GEWOON NIET ZWANGER WORDEN MUTS! Dus als ik misschien al vaker zwanger was geweest, dan had ik misschien ook al wel meer mk's gehad!!! En dat geldt ook voor onze ouders, althans ieg voor mijn moeder.

Maar goed grote grrrrrrr
    zucht

Duzzzzz
    en nu?
    Toch naar DD voor e.e.a.

wordt vervolgd!

11. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Marjah, GROTE DRIEDUBBELE GRRRRRR...en ook schreeuw, huil...zo kut om OVERAL voor te moeten vechten...alles te moeten verantwoorden en dat al zoooo lang...o wat haat ik dat voortdurende afhankelijk zijn van meningen en willen meewerken van anderen...drie dubbele ZUCHT.....
    8 juli idd lekkere dikke knuffel!!!

Ja, weet ook dat als ik eenmaal ongi ben en t ietsje verder is, ik uitgehuild ben om de laatste poging, intake voor K&T heb gehad, op de wachtlijst kom (geen pre-wachtlijst volgens mij maar dat hoor ik nog definitief) ...bezig kan gaan, heel voorzichtig, met lezen over Bulgarije...de taal...dan komt het wel...
    Nu eerst ongi...dat komt maar niet...wel lichtbruinsel..volgens mij houd ik het onbewust gewoon vast :D...of ik heb ook wel eens gehoord dat bij sommige meiden de cyclus niet meer terugkomt na gebruik Utro..en aangezien ik al best wel bijna een oma ben (maar er als 35 uitzie volgens Ieoortje en lijk op Maartje haar Beppe toen deze 35 was ;)) zou dat maar zo kunnen....en toch...muts die ik ben...fluistert er een zacht stemmetje...'of t is allemaal wat later...zou ik toch stiekum toch...' ...en daar word ik dan weer gek van :(

Gabri, snap niks van semenuitslagen...hoop dat het meevalt maar zo te lezen van de andere dames wel ;)

Koosje

PS vanavond een date btw ...niet veel zin in of puf voor maar t kan altijd leuk worden...wel man met kinderwens en zonder eigen kids..kijk, dat biedt weer perspectieven haha..moet nog uitkijken em niet daarom leuk te gaan vinden!

12. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    #2492 marjah, 28 jun 2012
    Laatst bewerkt: 28 jun 2012
    nog weer een keer grrrrrrr

IK HEB DE DOMSTE VENT TER WERELD :(

hoe vaak kun je een klein kind uitleggen hoe een computer werkt? Juist, hij/zij kijkt 3x mee en kan er mee overweg.

ZO niet mijn man....

ik vraag hem om de mail naar dr Pfeiffer na te kijken en ja hoor voor de 4.765.835e keer sluit hij iets zonder na te kijken hoe of wat!

Ik wordt er echt niet goed van.
    En hij heeft het dit keer ook nog eens op zo'n manier gedaan, dat hij bij de vraag "wil je opslaan?" heeft gezegd: NEE!
    Terwijl hij zegt dat hij "JA " heeft gedaan.
    Waarom kun je dan het bestand niet meer terug vinden?

Ik kan uiteraard alles in 5 voud op te slaan om het dummy proof te maken, maar zelfs dat kan hij verknoeien :(.

*slechte bui*

13. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Gabri: ik weet even niet hoe ze in het duits dat volume meten, en dat is het lastioge met verschjilende methoden en tabellen, maar hij lijkt alleen wat lager dan normaal, maar niet super laag. Je man heeft relatief weinig A-bewegelijke zaadjes, maar met 10% toch nog wel wat. De rest ziet er vrij goed uit. Wel iets allemaal minder dan 'topzaad', maar volgens mij nog niet iets om heel negatief over te zijn. Wanneer krijg je uitleg van de arts?

Koosje: dikke knuf voor alle ellende en emo-dingen. Tja...wat kan ik zeggen.
    Mare...hoe was je date???

Marjah: mijn man heeft onlangs zijn laptop gemold. Ik ken het... grrrrr. Jij ook dikke knuf, emoties komen vaak heftig terug.

Dames, hoe laat hebben we de 8ste afgesproken? Want ik zit krap in de tijd, en ik hoop zo dat ik het ga redden!!

14. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    ...... zucht .........

zo maar uit het niets ineens verdrietig. Nou ja, niet zomaar uit het niets. Een straat vol met kinderen die de laatste schooldag voor de vakantie vieren! Super leuk natuurlijk.......

Maar ik hoor er niet bij, ik loop er niet vrolijk tussen, trots te wezen op MIJN kindje.........

......... zucht.......

15. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Lieve Ieoor, ik zucht een beetje met je mee. Het is niet eerlijk meid. het is je ook zo gegund om dat ooit mee te maken!!!!
    Dikke knuffel!

16. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ali zit op haar werk en heeft het druk,
    Maar mag naar huis om om te kleden. Ik heb doorgelekt.
    Alweer grote grrrr

17. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    GRRR Marjah; ik begrijp het helemaal..... GRRRRR.

Gabrielle; lief!

18. Herfst80

Herfst80 Lid

4 okt 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames,

Even een teken van leven; blijft iets bijzonders om te lezen hoeveel steun jullie aan elkaar hebben!

En zo herkenbaar, het plotseling opkomende verdriet Ieoor...lange zucht...dikke knuffel!

En Koosje, hoewel een eigen (biologisch)kindje zo gewenst is, is er ook iets prachtigs om naar uit te kijken en naar af te tellen, wat fijn!

Ieoor mag ik je vragen waarom ze niet starten bij jou met dit aantal follikels? De boodschap aan mij was dat ik in mijn handen mocht klappen wanneer ik 3 of meer follikels ga produceren...bij meer dan 2 klinkt dus het startschot. Voorlopig klinkt er echter niks; nog steeds geen teken van menstruatie. Over een week mag ik langskomen voor een uitgangsecho om de situatie te bekijken. Hoop dat er toch enig teken van activiteit te zien gaat zijn..

Tenslotte deze week kl*te nieuws gekregen...jonger zusje kan zich bij de club aansluiten...zo ben je nog niet bezig met kinderen, zo krijg je te horen dat je ze wellicht helemaal niet kan krijgen)...

x

19. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    .... Ook weer ongesteld......
    Fijn het weekend in met zeurende buik....

Fijn weekend allemaal, xxx

20. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ook nog steeds geen gezellige bui...

Gabrielle heeft een vraag gesteld op fb over de afspraak, maar geen serieus antwoord gekregen. Misschien alles nog 1x kortsluiten? zie nieuw bericht op fb!

Deel Deze Pagina