Ieoor, ja doet pijn zo'n vrolijke schoolklas met trotse mama's...JIJ MOET OOOOK!!!...WIJ MOETEN OOOOK!!!!...IK WIL OOOOOK!!! ...ik geef je een dikke digiknuffel, volgend weekend echt xx Marjah en Juul...goffer...weer die kutzooi....betekent het een startpunt voor jou nu Juul? nog wachten? Liefies, ik doe niet aan fb...help...wil iemand mij pb sturen met tijdstip en plek van meeten?? Hier nog niet ongi...grrr%*!*****....voelt wel alsof het er elk moment aan kan komen maar dat voel ik al dagen. Straks moet ik Geertgen nog gaan bellen voor dat stomme primolut-spul (dacht dat het zo heet..) om ongi op te wekken, ik wil schoon, hoewel ik dat mss onbewust wel niet wil..of zo...en daarom niet ongi word...of t is gewoon op...nou dat komt dan mooi uit want de cryo's zijn ook op.. O ja, mijn date...haha...zo grappig dat je eigenlijk al meteen vanaf het eerste moment van zien weet 'dat is een mmm, ja...' of 'een misschien, kan nog leuk worden..' (volgens mij de meest succesvolle categorie en 'wordt wel gezellig maar meer niet' en 'he get, neeeee..' ...dit was een date uit categorie 3, aardig, maar niet voldoende sterk en mannelijk..ik bedoel, ik ben echt niet op zoek naar mr perfect maar heb wel goede voelsprieten en intuitie. Toen we het over kinderen kregen ging ik bijna wat twijfelen...eventjes hoor...hij had notabene al 3 vrouwen zwanger gemaakt na 1 keer vrijen en wil errug graag kinderen met een gezinnetje (uiteindelijk heeft hij nog geen kids namelijk) en zag mij wel zitten......maar nee, daar moet dan ook eea voor gebeuren en datz ag ikd an weer niet zitten .. Vanavond rustig door met date 2...komt wel, geen haast Kus lieve meisjes, Koosje
Koosje, wat spannend al die dates. Want ondanks dat jij natuurlijk huisje boompje beestje wilt...... Beneid ik jou een beetje om de spanning met dat daten wat daarbij kan komen kijken ( als ie tenminste leuk genoeg is). Maar bizar, 3 vrouwen zwanger gemaakt na 1 x vrijen..... Je hebt hem toch wel voor de deur bij het Geertgen afgezet hè!!!!! Haha. Balen dat Ongi er nog niet is....... Hoop? Of toch niet. Ik hen waanideeën ben ik bang; net ongesteld geweest en een negatieve test gehad: wat wil een mens nog meer..... MAAR mij borsten zijn stevig, vol, heel gevoelig, alsnog ik net een spuit of wat Pregnyl heb gehad...... En dat in een ronde zonder ook maar iets van meds....gek lijf... X
Haha slechte gedachte: was ie ook niet voor one night leuk genoeg, zo pak 'm beet, als je heel toevallig een smiley hebt gezien op je stikkie? You never know!!!!!! Met zo'n kwaliteit bevrucht ie misschien wel geheel "per ongeluk" NOG een vrouw na 1 keer sexen.....
...heb het serieus overwogen ...zo van, aan einde avond 'was gezellig ja..' (afwachtend, wat gaan we doen..) 'nou ik vind het wel voor herhaling vatbaar'...tot aan smilie errug druk, druk, druk...(stel dat er nog een smilie bij mij he..) en dan ineens 'zullen we vanavond weer eens een borrel doen?' ...vino erin...maar... ik zou het niet kunnen...niet met hem...maar mss denk ik er volgende week anders over ..heb hem al wel gezegd dat ik mij niet tot hem aangetrokken voel..ach, nieuwe ronde nieuwe kansen Ik ga echt naar ongi worden toe...voel het aan alles...heel stiekum komt een fantasietje soms om de hoek kijken...maar grotendeels niet en is het gewoon klaar met deze poging. Zo bijzonder, 2 vriendinnen vertelden mij dat zij net op het moment van mijn tp de laatste keer zo iets bijzonders meemaakten, 1 bijv datz e precies op het tijdstip vd tp met ahar zoontje van 7 in de Hema was en zij vertelde van mij en het kindje in de buik etc en dat haar zoon spontaan begon te duimen (kent mij niet) en in de Hema het liedje draaide dat voor haar erg grote betekentis heeft omdat het bij haar jongste zoons geboorte (wat allemaal ook niet gemakkelijk ging) werd gedraaid...*huil*...wat was het mooi geweest Probeer mij maar te richten op de kansen die er nu wel zijn met het adoptietraject..wat ook heel bijzonder voelt. Intussen duim ik zo voor jullie..echt...ik gun jullie prachtige wondertjes ook nu ik zelf het traject aan het afsluiten ben!!! Ieoor, heb je mijn sms gehad over de meds? Kus Koosje
ben je goed ongi geworden..als in: weefsel, veul bloed...of net iets minder..en zou t...nee, te spannend om aan te denken, voor jou vast...daar om doen wij het .....maar je hebt toch rond 18 juni nega getest...mss kortere cyclus en ei al gehad? kan....als t blijft nog maar testje tegen aan? Wel gek... x
Ik ben zoooooooo mmmoooooooeeeeeee! (die rare korrels van de homeopaat/te veel gewerkt/te veel geregel en gedoe rondom missie beeb/te veel afspraken) Koosje: je deet wat af . Jammer dat de beste knuppel niet bespring-waardig is . Het had wel leuk geweest... jij hebt misschien ooit nog eens 1 ei dat zomaar eens gaat springen en dan heb je een super-sperm-vent bij de hand, of anders istie heul handig bij een volgende ECD poging. Maar goed, hopelijk is de volgende deet beter . Misschien al met kids, die bij hem wonen (en liefst een beetje jong). Of anders moet ie gewoon super lekker zijn... En kinderen willen en ze ook nog zo tevoorschijn kunnen toveren. Ieoor: ik zeg testen. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust! Of wil je nog even van dit gevoel genieten? Wel raar hoor! Juulzon: kussie op buikkie! Ik ga voor een pracht ovulatie deze maand, zodat deze ongi toch nog een beetje zijn nut heeft gehad. Ik hoop echt dat je weer "op regel" komt. MOET MOET MOET! Je gaat immers straks een geweldige poging plannen! Herfst, hoe is het met jou?! Ik zag je bericht over je zus. Wat kl***! Ze was nog niet bezig? Maar had ze zich laten testen omdat jij in de mmm zit? Heeft ze een laag AMH of juist hoog FSH? (Ben niet nieuwsgierig...) Okee van de positieve kant weet ze gelukkig wel snel waar ze aan toe is, zodat ze geen tijd verspilt met nutteloos geknutsel en nutteloze IUIs en dat ze snel beslissingen kan gaan nemen wat er nog wel kan. Maar helaas ziet ze dat nog niet zo en wellicht gaat ze het nooit zo zien... je had immers liever gewoon de hoop gehad dat jij een van de gelukkigen was, waarbij het met gewoon knutselen raak is. Had ik ook voor haar gehoopt. Al had ik ook voor ons allemaal gehoopt, dat we gewoon konden knutselen voor een beebje. Gabrielle: Kussi en kunuffie @ all: ik had jullie allemaal een optocht door de straat gegund vanwege de laatste schooldag, een tand door het lipje van je kindje omdat ie op zijn snavel is gevallen een trotse opa zien bij het afzwemmen een traantje wegpinken bij de diploma uitreiking van je dochter etc etc etc etc
Lieve poffertjes en pannenkoek dames, Even een kort berichtje van een frequente meelezer. Wil jullie allemaal even zeggen dat ik jullie doorzettingsvermogen echt bewonderingswaardig vind! Wat een kanjers zijn jullie! Zelf zit ik nu 15 maanden in de MMM en als ik er even doorheen zit, dan denk ik aan de p&pheldinnen die al zoveel verder zijn en zich er ook nog kranig door heen slaan en regelmatig zelfs met positiviteit en een goed gevoel voor humor. Wat een geluk voor die kindjes die jullie straks-ooit-dat moet gewoon!! als mama krijgen (via ivf, spontaan?, adoptie of whatever), om zooo gewenst te zijn en zulke sterke moeders te hebben! Respect! Ik duim voor jullie allemaal! Liefs
Hoi Meiden, Hoe gaat het nu met jullie. Vindt het af en toe echt te veel om te reageren zou zoveel willen zeggen maar woorden schieten echt te kort als ik de verhalen van jullie hoor. Wil wel even zeggen dat ik allemaal aan jullie denk en geef dan ook aan iedereen een dikke knuffel! Wilde jullie ook even vertellen over de vorderingen van de eiceldonatie. het gaat nu echt heel erg opschieten. Vandaag echo gehad en er zijn 8 follikels die meedoen grootste nu 14 mm. Als het goed is donderdag misschien vrijdag punctie joehoeeee. Bij mij was baarmoederslijmvlies ook heel mooi opgebouwd uit 3 lagen en 10,6mm dik dus arts was hartstikke tevreden. Nu dinsdag weer voor 2de echo donor en hopelijk donderdag dan punctie! Fijne zondag nog allemaal alleen jammer van het mindere weer vandaag, of is het bij jullie wel lekker zonnig want hier onweer en regen helaas! Veel liefs xxx Bittersweet
Bs: 8 follies! Joepie en wat een mooi bms Duimmmmmm Aap: wat lief Ennnnneeeehhh graag gedaan! Al hadden we graag een ander voorbeeld willen geven ziekjes... Ik lug sinds gistermiddag bijna alleen maar te tukken. Misschien dat ik daardoor zo chaggo ben de laatste dagen. Vrijdag dus xi maar iets meer bloedverlies dan daarvoor en daardoor doorgelekt, maar zojuist ben ik waarschijnlijk alle ellende van de mk verloren. Enorme stolsels... Misschien van de week weer opkrabbelen? Ben ook nog steeds steeds erg junior van de opium, dus daar ga ik nog minder van slikken. Alles kost me nu te veel energie, omdat ik niet gewoon kan kletsen op een feestje of visite, maar ik ratel naar door. Okee ik kan ratelen, maar dit is toch anders... Hoop dat ik straks wat meer rust heb. In ieder gev nog steeds geen ei gehad, dus misschien nu wel? Hoop het!
Bittersweet; klinkt goed 8 follikels! Hoe spannend dat de punctie in zicht komt. Hoe doet je zus het? Vindt ze het spannend/leuk/eng? Marjah; je bent normaal al van het kletsen... manlief wordt vast knettergek van jouw getetter... hihi. X
Hahaha en dat uit zich in " per ongeluk" berichtjes wissen, omdat hij gesproken woorden niet kan wissen.... ... ( sorry marjah, kon het niet laten)
Grijns! En daarom vind ik jullie lief. *gaat zich verder schamen in een hoekje, vanwege shaggiegedrag van afgelopen week *
Hoi ieoor, Mijn zus doet het goed hoor. Ze heeft alleen wel buikpijn en dan voornamelijk van zitten naar staan dan geeft het een erg drukkend gevoel ze moet ook erg veel plassen dus waarschijnlijk drukt het erg op de blaas allemaal. Verder is ze erg moe, maar einde is nu in zicht en daar is ze ook wel blij mee hoor. Punctie vindt ze ook erg spannend, maar sleep haar er wel doorheen komt vast allemaal goed. strakkies weer naar haar toe voor de prikken, moest wel erg lachen want dochter (6jaar) van mijn zus vindt het allemaal wel erg vreemd dat ik er iedere avond nu ben en stelt veel vragen. Nou ja einde is gelukkig in zicht. xxx
Okee Facebook werkt niet! Volgende keer toch de datumprikker! Ik voorzie nu dat een groot gedeelte volgende week zondag om 11 uur op de plaats wil afspreken. Dus ik zeg 11 uur, mits je zoals ik en gabrie al hebben aangegeven dat het mogelijk war later wordt. Maar: het grote mysterie! Er is iemand die weet hoe het etablissement heet. Kan die persoon het naar me pb-en, dan kan ik reserveren. Pleeeeeeeaaaaaaase! Voor de dames die nog geen tijd hadden doorgegeven, of die een andere tijd hadden doorgegeven, Willie jullie bevestigen of jullie er om 11-12 uur daar kunnen zijn ?
hoi meiden, jullie weten dat ik helaas niet kan komen toch? hopelijk volgende keer beter. Xxx bittersweet
Aap, dank je wel, super dat je evn iets schrijft..veel succes met jullie traject!! Bittersweet, voel bijna door de compu heen, en natuurlijk terugdenkend aan eigen ervaringen, jullie spanning...8 folli's is heel mooi en mooi baarmoederslijmvlies...voelt goed!!! Zet em op!! Marjah, au voor het heftig ongi zijn en al die opium...bah...ik denk aan je want het verdriet om jullie frummeltje zal ook nog wel dichtbij zijn 8 juli al om 11 uur??????????? Ladies..ik ga avond ervoor naar North Sea Jazz waarbij goede vriend bij me blijft slapen, ik haal 11 uur nooit! Ik kan 14 a 15uur aanwezig zijn..weet niet in welke plaats maar zag net berichtje van gabri voorbij komen. Kan ik dus paar uurtjeslater aanhaken??? Ik kan Ieoor dan wel smsen als ik in buurt ben als jullie er bijv nog even op uit gaan?? heb wel zin jullie te zien! Mijn deet van gisteravond was spannend..sex is in the air al weet ik niet of hij echt bij mij past maar hij heeft iets erg spannends ondanks niet woest aantrekkelijk..mal sehen, zou ik t nog kunnen? hahaha Kus Koos
Zie dat t in restaurant Bosbaan is in Adam, ik kan er rond 13.00-13.30u zijn. Bittersweet, natuurlijk snappen wij dat jij er niet bij kunt zijn...jij moet broeden lieverd!!! Koos