Gabrielle sterkte! Ik hoop dat je vriendin toch nog wel de verjaardag van haar dochtertje mag mee maken! Bittersweet: spannend eindelijk gaat het gebeuren. Duim duim voor mooie bevruchtingen. En een hoop cryo's. Heb gisteren op cyclusdag 2 een bloedonderzoek gehad. Ik snap geen hout van de uitslagen. FSH: 2.4 LH: 0.5 Prolactine: 551 Moest dit laten prikken voor de IVF artsen in Istanbul. Heb wel zin in zondag.....lekker ouwehoeren met de poffers....
Je vind dat schrijven je wat minder af gaat, maar wacht maar af meiden die gabrie is echt een OUWE HOER. Gedraag je je wel een beetje? We moeten ons niet gaan schamen voor je, hoor Kussie!
Tssssssssssssss nou aan de andere kant....ik ben natuurlijk een poffer...dus oud...JAAAAA Ik zal proberen mij heel erg in te houden..... Marjah wat zeg deze waarde jou??
Even snel een berichtje voordat ik het werk verlaat; Lieve dames; heel veel plezier zondag! Gabrielle; wat ontzettend rot, heel veel sterkte! Danitcha; nouja welkom dus...de meeste meiden hier hebben helaas "meer" ervaring, dus ik las al dat er veel info je kant op is gegaan. Bittersweet; spannend! Hoop op een mooi resultaat. Marjah; zusje is naar zh gegaan na advies van mijn vorig behandelend arts. Eigen huisarts zag "geen aanleiding" voor amh onderzoek, gelukkig bood onze nieuwe gyn direct aan dat zij daar kon komen. AMH 0.1 en fsh 33...niet best dus..en dat is denk ik een understatement. Stond wel al in "babystartblokken" maar moet nu een sprint gaan maken... Zusje 3 krijgt over een maandje de uitslag... Ego; maandag euforisch; ongesteld! Toch maar voor de uitgangsecho gegaan (zouden we niet doen ivm vakantie waar ik zeer aan toe ben)..maarja stel je nou voor dat er opeens, wonder boven wonder spontaan 8 (of in ieder geval meer dan verwacht) follikels zouden zitten), dan kon de vakantie me gestolen worden. Nou NIKS dus. Linker eierstok weer niet vindbaar, rechts misschien 1 grotere follikel (maar toch weer niet aangezien deze buiten de eierstok te zien was) en "een aantal kleintjes". Deze "telden niet mee" want ze waren slechts 2 mm en moesten rond de 4 zijn (dag 1 cyclus). Op mijn vraag of dit nou een verbetering was ten aanzien van vorige keer ("er is helemaal niks te zien" was de boodschap) gaf hij aan dat hij ook had kunnen zeggen op grond hiervan dat er "niks te zien was". Ja, hallo, hebben ze nou wel of niet wat gezien?? Nadeel van een groot ziekenhuis, andere artsen, andere manier van werken/communiceren. Voor de volgende keer weet ik nu wat ik dus wel moet vragen... De stemming daalde nog meer toen deze arts toch nog even wilde mededelen dat door mijn "slechte kwaliteit eicellen" de kans op een bevruchting maar 10 % is. Onze eigen arts heeft echter aangegeven dat er volgens hem nog geen vaststaand bewijs is dat een lag amh/hoof fsh direct in verband staat met een slechte eicelkwaliteit. Volgens hem speelt leeftijd ook een grote rol, wat met mijn 32 jaar dus gunstig zou zijn.. Mijn vraag aan jullie, is het echt steeds gebleken dat er weinig/geen bevruchtingen waren (wat uiteraard ook samenhangt met onze sowieso lagere opbrengst eicellen) of kunnen jullie mij hier ook positiever over berichten? X
Gabrie: Je FSH is extreem laag voor een pofferdepffer. Toch de dhea??? maar de rest zegt me niks. Herfst: ik zou die paar gewoon wel mee tellen hoor! als je gaat stimuleren, dan kunnen ze wel mee gaan doen. Maar je hebt dus blijkbaar al een dominante liggen, dus die zal wel roet in het eten kunnen gooien als je wel een poging zou gaan wagen. Ik heb met mijn bagger eieren gewoon al een 4 embryos' gehad, waarvan 2 topper en gabrie een morula duzzzzz.... ik denk wel dat er nog eea mogelijk is. Men zegt (lees men... heel fout woord) dus dat het niet zo veel met elkaar te maken heeft, AMH en FSH en je kwaliteit van de je eitjes. Ik weet het niet hoor... Sorry!
Hi skatjes, Ik hou het ff kort ivm drukdrukdruk. Maar wil gabrielle heel veel sterkte wensen. Wat een afschuwelijke situatie, Wat onvoorstelbaar afschuwelijk... Zoiets is, ik heb ee geen woorden voor. Daarom, sterkte!! Danitcha (schrijf ik het goed?), helaas welkom. Ik ben een poffer met een vergelijkbare amh, 0,68. Dat is op 25 jarige leeftijd vastgesteld. Ik reageer ook redelijk goed (voor een poffer) op de meds. Ik herken het stukje van het het reageren. Zo heb ik eens met 25 ie puregon 6 follikels gehad. Volgens huidige arts is bij ons poffers in een bepaalde fase de rem eraf..Daarom dus meerdere follikels. Die fase schijnt voorbij te gaan. Laatste keer, vorige maand had ik met 375 ie 12 eicellen. Prachtig, maar ondanks superzaad niet een mooi bevruchtingsaantal. De kwaliteit van pof eieren is Wat minder. Maar, bijna 2 jaar terug is het wel een keer gelukt. Mijn kindje is onlangs 1 geworden. Ik kom later weer schrijven, nu snel slapen. Morgen weer vroege dienst Knuffel!!!
Bittersweet, succes morgen voor je zusje en jou! Spannend hoor! Marjah, goed bezig met ieders vragen benantwoorden. Gabrie, kan je niet helpen, helaas, maar ben heeeel benieuwd naar het Istanbul verhaal, dus zondag uitgebreid verslag! Danitcha, welkom, helaas... Zou me met zo'n mooie waarde vooral focussen op de opbrengst. Mijn AMH is pas in Gent weer gemeten en bleek nu 4,5 terwijl het 2 jaar terug 1,2 was. Artsten staan voor een raadsel en de vorige stimulatie had ik maar 3 bevruchtingen van 4 eicellen uit 5 follikels... Dus zegt niets. Zou in eerste instantie voor IVF gaan als de zwemmers van je man in orde zijn. Suc6! Herfst, knuffel! Marija, ook knuffel , xx Gabrielle, sterkte meis. Lijkt me heel heftig allemaal. Eerlijkheid en herleven gaan mij te vaak niet samen... Denk aan je. Liefs en weltrusten allemaal! Xxx
Bittersweet maar vooral ook zus: succes vandaag! Zeg maar tegen haar dat het allemaal goedkomt..... Ga je trouwens Intralipid gebruiken en prednison? Succes!
Ik wil Bittersweet vandaag heel succes wensen, mijn duimen draaien voor je. En voor Gabrielle heel veel sterkte, wat zal dit pijn doen! Voor alle andere dames die zondag naar de meeting gaan, heeeeeeeeeeeel veel plezier en maak er een mooie dag van met een traan en veel lachen. Ik denk aan jullie ook al ben ik niet meer zo actief op dit forum ik lees nog altijd mee want jullie zijn mij dierbaar. Ik heb zondag een ander feestje want ik ben zondag jarig en wordt 40. Wat een ouwe bok ben ik dan. Ik heb gisteren weer naar het programma babyboom gekeken, jullie dan? Heel veel liefs Nataly
Danitch helaas welkom hier. Wanneer gaan hebben jullie weer een afspraak in het ZH en in welk ZH zijn jullie onder behandeling? Heftig he, al die vragen die in je hoofd zitten! Heel herkenbaar, kom hier gerust al je vragen stellen maar ook gewoon lekker gezellig meekletsen! Herfst hoe is het met jou, ik zag je naam voorbij komen maar heb nog niet terug gelezen. Rest van de meiden; ik ben druk dus hou het kort. X
hoi meiden, even snel vanavond zal ik uitgebreider vertellen. maar ze hebben toch nog 14 eicellen gevonden alleen denken ze dat ongeveer de helft niet rijp zal zijn. maandag tussen half 9 en 10 uur hoor ik of er mooie embryo's ontstaan zijn. tot laters. xxx bittersweet
Bittersweet wat een mooie opbrengst. Nu duimen voor prachtemmy's en wij duimen met je mee. Hoe is het met je zus? X
Spermabanken overbelast - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland] Waarom lees ik dit toch (de reacties bedoel ik dan)...... Wat zijn mensen toch altijd snel met oordelen....
Bittersweet, OOOOO..dat is een mooie opbrengst!!! Zend maar veel posi-vibes naar de embryootjes dit weekend!! Ik duim op prachtige emmies maandag..spannend hoor!! Hoe gaat het met je zus?? Liefs, koosje
mijn zus heeft best wel last gehad bij de punctie. op een gegeven moment pijnscore van 9. moest bijna zelf huilen omdat ik dacht had het zelf moeten voelen en niet zij. ze wilde geen morfine meer bijgeven omdat ze er best heftig op reageerde. hoe lief is dat dat ze wel aangaf het nog wel een keer voor mij te willen doen. nu ben ik haar lekker aan het verzorgen en op de kinders aan het passen. heeft best veel napijn. ga nu eten koken jullie horen me vanavond nog. xxx